TakeAChanceOnMe skrev:Allmost_Famous skrev:TakeAChanceOnMe skrev:Allmost_Famous skrev:TakeAChanceOnMe skrev:Allmost_Famous skrev:Hvis du kan vente til jeg har sommerferie, kan jeg sagtens bygge noget til dig, eller komme med idéer. Jeg satser på at tage mig nogle spilledage i løbet af sommeren, når jeg har brug for en pause fra istandsættelse af hus og have.
Kan sagtens vente - både på byg eller inspiration, jeg elsker dine kreationer .
Jeg har et "To Build in Sims 4" board på Pinterest, men føler det er svært at finde noget godt på stranden til stor familie. Og så igen... Landscaping. Det er altid der jeg ligesom dør med det..
Nåh, hvad vil du gerne have bygget?
Flergenerationsfamiliehjem . Om det er i ét hus eller flere betyder ikke så meget
Jeg er ikke interesseret i gameplay, kun byggeri, så jeg ved ikke hvad du vil have i dit hus
Eeeeeeh. Min ene sim elektronik-sim, en er maler, en er kok. Derudover er det kun masser af toiletter der er vigtigt . Regner med at køre med fuld husholdning, så 1-2 børneværelser er nok brugbart
Og oh, den ene er havfrue. Hvis det gør en forskel. Så hun skal enten have pool eller havadgang.
Derudover, frie tøjler. Lidt luksushus som i det virkelig liv fordi de er velhavende as f, men derudover ingen krav overhovedet
Og du har alle pakker?