Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. mar 2016, 10:20

Viskelæder skrev:
Dirtylittledevil skrev:Jeg har lige været forbi en profil hvor manden både beskrev sig selv som meget frisindet, og samtidig fortalte at han aldrig havde haft en kæreste og ikke havde nogen erfaring i kropslig eller social kontakt (eller noget i den stil)... jeg synes det var en ret pudsig kombination :lol:


Hvad er det så, han er frisindet med? :gruble:


Ja det er nemlig også det jeg undrer mig over. Men jeg ser to muligheder. Enten mener han måske bare at man kan være frisindet i sine tanker, uden at have udlevet det. Eller, mest sansynligt, han har et tæt forhold til sine kæledyr :slem:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 1. mar 2016, 11:30

Dirtylittledevil skrev:Jeg har lige været forbi en profil hvor manden både beskrev sig selv som meget frisindet, og samtidig fortalte at han aldrig havde haft en kæreste og ikke havde nogen erfaring i kropslig eller social kontakt (eller noget i den stil)... jeg synes det var en ret pudsig kombination :lol:
Han er da bare tolerant og åben .... for ALT! :slem:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 1. mar 2016, 23:02

Mand spørger om noget
Jeg svarer
Mand forholder sig til mit svar og spørger om ny ting
Jeg når ikke at svare. To minutter går der. TO effing minutter! Så begynder han ellers... Hulu bulu? og Hvor blev du dog af?
Den fik han sørme dræbt hurtigt.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 1. mar 2016, 23:26

Dirtylittledevil skrev:Mand spørger om noget
Jeg svarer
Mand forholder sig til mit svar og spørger om ny ting
Jeg når ikke at svare. To minutter går der. TO effing minutter! Så begynder han ellers... Hulu bulu? og Hvor blev du dog af?
Den fik han sørme dræbt hurtigt.

Tålmodighed er åbenbart overrated :)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 2. mar 2016, 17:08

..meh. Jeg har forskellige teenagedøtre. Nogle gange følger jeg lidt med på deres FB. Bare sådan fordi. Og der syntes altid at være en eller anden creeper. Idag fik den ene f.eks. en venneanmodning fra en eller anden klam 50+ gråhåret mand. Så skriver hun (dumt!) ”kender vi hinaden?”

Og så svarer han:

”ej Vi kender ikke hinnanden Men jeg faldt over dit Billede af dig :)

Du så barre aldre ud På dit billede Trode ikke du var så ung :) :)"


Ja fuck dig. Hun er 18 og har billeder fra sit gym. Hvor gammel tror du hun ligner? Ikke at det fik ham til at trække hans anmodning tilbage. Tror jeg skriver ham en besked han ikke glemmer lige med det samme.
9
Grab them by the pussy
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 2. mar 2016, 21:05

Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:..meh. Jeg har forskellige teenagedøtre. Nogle gange følger jeg lidt med på deres FB. Bare sådan fordi. Og der syntes altid at være en eller anden creeper. Idag fik den ene f.eks. en venneanmodning fra en eller anden klam 50+ gråhåret mand. Så skriver hun (dumt!) ”kender vi hinaden?”

Og så svarer han:

”ej Vi kender ikke hinnanden Men jeg faldt over dit Billede af dig :)

Du så barre aldre ud På dit billede Trode ikke du var så ung :) :)"


Ja fuck dig. Hun er 18 og har billeder fra sit gym. Hvor gammel tror du hun ligner? Ikke at det fik ham til at trække hans anmodning tilbage. Tror jeg skriver ham en besked han ikke glemmer lige med det samme.


Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?


Jeg synes det tankevækkende er, at han åbenbart lurer på sin voksne datters facebookprofil.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:00

Dikus skrev:
Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?


Så er han jo også den rette til at gennemskue de andre Dirty Old Men :lol2:

Billede
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:14

Dikus skrev:
Ej. Mon ikke, der bare er tale om helt almindelig kiggeri? Jeg kigger da også på min datters, min brors, min fars facebookprofil. Det er jo det, den er der for.


Ja, og som forælder kan man periodevis havne så meget i miskredit at FB nærmest er den eneste måde man har, til at holde øje med at de unge mennesker man selv har født, lever og har det godt :-D
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 3. mar 2016, 00:52

Dikus skrev:Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?
eh. Syntes du der er forskel på gymnasiepiger på 17-18 (for ikke at sige hvad den på 14 får, men hun ser faktisk lidt ældre ud) og så dem i midt 20erne der har arbejdet og forsørget deres familier i årevis? Syntes du der er forskel på at lave uopfrodret henvendelser på fb og selv blive opsøgt?

Smiling_Goat skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:..meh. Jeg har forskellige teenagedøtre. Nogle gange følger jeg lidt med på deres FB. Bare sådan fordi. Og der syntes altid at være en eller anden creeper. Idag fik den ene f.eks. en venneanmodning fra en eller anden klam 50+ gråhåret mand. Så skriver hun (dumt!) ”kender vi hinaden?”

Og så svarer han:

”ej Vi kender ikke hinnanden Men jeg faldt over dit Billede af dig :)

Du så barre aldre ud På dit billede Trode ikke du var så ung :) :)"


Ja fuck dig. Hun er 18 og har billeder fra sit gym. Hvor gammel tror du hun ligner? Ikke at det fik ham til at trække hans anmodning tilbage. Tror jeg skriver ham en besked han ikke glemmer lige med det samme.


Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?


Jeg synes det tankevækkende er, at han åbenbart lurer på sin voksne datters facebookprofil.


Ej. Mon ikke, der bare er tale om helt almindelig kiggeri? Jeg kigger da også på min datters, min brors, min fars facebookprofil. Det er jo det, den er der for.


Det er sikkert det, men hvordan kan han se, hvem der har sendt hende venneanmodninger? Skal man ikke være logget ind i profilen for at kunne det?

(Det er oprigtig undren)
Screenshots. Og ved hun viser mig på iPad, mm. Det er vel ganske normalt. Har også login til yngste datter.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Anne Droid » 3. mar 2016, 03:19

Min 18-årige søn fortæller og/eller viser da også mig det hvis han får sjove henvendelser. Eller venneanmodninger fra piger han har mødt til en fest. Og det har han altid gjort.
Jeg fortæller også ham om sjove mails jeg får med ægteskabstilbud fra diverse østeuropæiske kvinder. Det kommer trods alt til at påvirke ham hvis han får en stedmor :-D

Jeg synes det er positivt, når de unge kommer til deres forældre med sådan noget. Både det sjove og det klamme. Jeg håber da, at min søn ser mig som en han kan komme til med stort og småt.
8
Klimatosse
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. mar 2016, 10:44

Åh jeg synes det er så fattigt, når nogen prøver at "sælge sig" på deres job. De har jo nok erfaring for at det virker, men når hele profilen er bygget på det job, så synes jeg nu man begynder at tænke på om personen da slet ikke er andet end det.
Jeg har netop kigget på sådan en, han kalder sig noget med "Doktoren" som profilnavn, og fotoet er selvfølgelig ham i fuld uniform med hvid kittel, stetoskop rundt om halsen og clipboard i hånden. Og profilteksten handler naturligvis om hvordan han er typen som altid prøver at gøre det bedste i sit job som læge. Jaja du er vældig stolt over at du er læge, I get it.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 3. mar 2016, 10:54

Dirtylittledevil skrev:Åh jeg synes det er så fattigt, når nogen prøver at "sælge sig" på deres job. De har jo nok erfaring for at det virker, men når hele profilen er bygget på det job, så synes jeg nu man begynder at tænke på om personen da slet ikke er andet end det.
Jeg har netop kigget på sådan en, han kalder sig noget med "Doktoren" som profilnavn, og fotoet er selvfølgelig ham i fuld uniform med hvid kittel, stetoskop rundt om halsen og clipboard i hånden. Og profilteksten handler naturligvis om hvordan han er typen som altid prøver at gøre det bedste i sit job som læge. Jaja du er vældig stolt over at du er læge, I get it.

Jeg synes egentlig at jeg har set det RET ofte - med læger. Det er sådan lidt, mjaae, så du har ikke andet at sælge dig selv på end dit job?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 3. mar 2016, 10:58

Mulan skrev:Jeg synes egentlig at jeg har set det RET ofte - med læger. Det er sådan lidt, mjaae, så du har ikke andet at sælge dig selv på end dit job?


Ja nu er jeg jo kun på endate, jeg tror ikke det er det store trækplastersted for læger :-D (Til gengæld er der utroligt mange lagerarbejdere)
Men ham her var altså derinde... og meget gennemført. Jeg har set samme tendens med advokater/jurister derinde, de har det helt sikkert også med i både navn og det de fortæller om i profilen.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 3. mar 2016, 11:20

Dirtylittledevil skrev:
Mulan skrev:Jeg synes egentlig at jeg har set det RET ofte - med læger. Det er sådan lidt, mjaae, så du har ikke andet at sælge dig selv på end dit job?


Ja nu er jeg jo kun på endate, jeg tror ikke det er det store trækplastersted for læger :-D (Til gengæld er der utroligt mange lagerarbejdere)
Men ham her var altså derinde... og meget gennemført. Jeg har set samme tendens med advokater/jurister derinde, de har det helt sikkert også med i både navn og det de fortæller om i profilen.

Umiddelbart vil jeg da tro, at det er fordi de kan score på titlen (påstanden).
På den anden side ved jeg ikke, hvor effektiv det meget populære "Knep?" er, siden det åbenbart bruges så meget :stoned:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 3. mar 2016, 11:28

Jeg tror min smukke, blonde og høje forsker bliver til læge nu. Med en meget lægelig profiltekst. :popkorn:
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "

Tilbage til "Forhold og sex"