Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Æble
Indlæg: 6660
Tilmeldt: 5. jan 2016, 18:26
Kort karma: 868
Likede indlæg: 18861

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Æble » 3. mar 2016, 12:25

Hepper på dig Mygirl. :banan: Ja selvfølgelig på jer allesammen :kys:
0
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. mar 2016, 12:39

Årh tillykke æble!!!! Er så latterlig glad på dine vegne, vi var jo i terminstråd sammend a det gik galt for os begge, så jeg fulgte din historie der, og du er nok en af dem jeg har heppet mest på! Nu må jeg lige tage mig sammen og joine terminstråden også :lol:
2
godtnavn
Indlæg: 11159
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12978

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. mar 2016, 12:45

Jeg drømte jeg testede positivt, og blev møgforvirret i det jeg jo kun har ægløsning omkring nu :lol:

Havde dog ondt igen i går aftes, så er emget i tvivl om ægløsningen virkelig var i forgårs. Vi havde sex (et par gange) igår aftes, så der er en teoretisk chance for at jeg er gravid. Ægløsning burde komme inden ugen er omme, medmindre den selvfølgelig har været der. Jeg krydser fingre for at kunne joine æblet om 2 ugers tid, kan du ikke genbrokke dig der bøtte? :lol:
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 3. mar 2016, 12:53

FruDulle skrev:
PinkPowerPrincess skrev:
FruDulle skrev:
PinkPowerPrincess skrev:FruDulle: Dejligt at høre at i følte jer godt tilpas på Trianglen :) Dog er jeg lidt ked af at høre at CFC ikke er så imødekommende, for det var der vi havde tænkt os at få lavet nummer to, netop pga. prisen, for i forvejen er det jo en dyr omgang med ICSI :tie:


Ja sorry. Men jeg havde en virkelig dårlig mavefornemmelse da jeg gik derfra og vi blev enige om at det ikke skulle være pengene der afgjorde det. Men det er jo let st sige når man har dem. Ærligt så har alle jeg har talt med om det haft samme følelse af cfc som mig. Og fået et par pb'er herinde fra nogle skrev det også :( men der ER jo sikkert andre som er glade for det og som det virker for. I kan jo tage derop til en snak, det er gratis.

Det sagt, så er prisforskelle dog ikke SÅ stor.
På CFC koster 3x ivf 36.500 + 3500 pr icsi. Altså potentielt 47.000
Trianglen er 3x icsi 47.800

(Der er 8 ugers ventetid på Trianglen til første samtale iøvrigt)


HVAD? Jeg regnede det på et tidspunkt ud til en prisforskel på ca. 5000 kr. Men for 800 kr. Så bliver det da Trianglen :)


Man betaler 1200 for første samtale på Trianglen som blive trukket fra pakken som egentlig koster 1200. Så altså 47.800. Man kan sige st potentielt kan man spare 7000kr hvis der er bid første gang, men det er jo et spil.


Ah okay, good to know. :) Tror jeg kiggede på enkelt forsøg ja. Fordi vi lige overvejede at betale os for et forsøg, når nu vi i første omgang skulle vente helt til efteråret. Men ved nummer to bliver det nok pakken.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 3. mar 2016, 13:03

Bøtte: Ja mere brok! :D Nu håber jeg ikke jeg er for krævende, men jeg kunne godt tænke mig at få opdateret forsiden, hvis du orker? :blomst: Synes der er kommet en del til i den måneds tid jeg var væk, og kunne godt tænke mig at få dem præsenteret - men måske det er fordi de ikke har udfyldt formularen? Og så kunne jeg godt tænke mig at se hvem der er i fertilitetsbehandling (andre har sikkert nogle andre ting de gerne vil se hvem de har det til fælles med), så jeg vil også gerne have tilføjet under min formular under andet: Er i fertilitetsbehandling (ICSI) pga. svært nedsat sædkvalitet. :)
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 13:35

Jeg fik min mens i morges, imens jeg sad og nærstuderede min negative graviditetstest :boo: Typisk.

Jeg kommer hjem fra min rejse den dag, hvor jeg har ægløsning i næste cyklus. Tror I at der er chance for at få gevinst, hvis vi :slem: på dagen for ægløsning og dagen efter? Der er ikke noget bedre end sex, når man ikke har sovet i et par døgn :træt3: *host*
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. mar 2016, 14:49

Æble skrev:Hepper på dig Mygirl. :banan: Ja selvfølgelig på jer allesammen :kys:


Tak :kys: Er i den gode periode, hvor jeg er nervøs hver gang, jeg går på toilettet :nerve: (Hvilket man så gør 50 gange om dagen, fordi man er nysgerrig)..
0
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 14:51

MyGirl, den var jeg igennem i 3 dage :rulle: Har du stadig menssmerter og pletblødninger?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. mar 2016, 14:53

Howitz skrev:Jeg fik min mens i morges, imens jeg sad og nærstuderede min negative graviditetstest :boo: Typisk.

Jeg kommer hjem fra min rejse den dag, hvor jeg har ægløsning i næste cyklus. Tror I at der er chance for at få gevinst, hvis vi :slem: på dagen for ægløsning og dagen efter? Der er ikke noget bedre end sex, når man ikke har sovet i et par døgn :træt3: *host*


Øv Howitz.. Dobbelt øv fra morgenstunden :kram:

Til gengæld burde det teoretisk set vel godt kunne lade sig gøre at lave en baby med det "vindue" i der har... Så jeg ville bare give den gas. ;)
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 15:03

Ja :mellow: Jeg overvejer sgu snart selv at tegne nummer to streg :fløjt:

Vi har ihvertfald tænkt os at prøve :P Det ville da være typisk, hvis det lykkes sådan en cyklus, når man tænker på, hvor meget vi har knoklet i de andre :lol:

MyGirl, krydser alt hvad jeg kan for, at du får en lige så flot et testresultat som Æble en af de nærmeste dage :)

Min computer er til rep., så jeg prøver at følge med og svare så godt, som jeg kan på mobilen.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. mar 2016, 15:19

PinkPowerPrincess skrev:Bøtte: Ja mere brok! :D Nu håber jeg ikke jeg er for krævende, men jeg kunne godt tænke mig at få opdateret forsiden, hvis du orker? :blomst: Synes der er kommet en del til i den måneds tid jeg var væk, og kunne godt tænke mig at få dem præsenteret - men måske det er fordi de ikke har udfyldt formularen? Og så kunne jeg godt tænke mig at se hvem der er i fertilitetsbehandling (andre har sikkert nogle andre ting de gerne vil se hvem de har det til fælles med), så jeg vil også gerne have tilføjet under min formular under andet: Er i fertilitetsbehandling (ICSI) pga. svært nedsat sædkvalitet. :)


Jeg tror nok den er helt opdateret! :genert: Men der er nogle, der har valgt ikke at udfylde til forsiden.

Jeg skal nok lige opdatere dig i aften! Hvis andre ikke er opdateret så skriv det lige så skal jeg nok kigge på det :)

Jeg tænker vi laver en 'sendt videre til terminstråd' og skriver Æblet på der. Men tænker man godt kan få lov at blive på forsiden til man er et par uger henne /har fået en tryghedsscanning.
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 3. mar 2016, 17:15

Æble: Helt fint :gogo: Så er det nok bare fordi det ikke er alle der har udfyldt formularen :) God ide med en "videre til terminstråd"-liste.

Howitz: Ja, sex på æl-dagen burde da være helt fint - så får i nok en dreng :D Det er i hvert fald efter sigende det eneste videnskabelige parameter for at kunne bestemme om man bliver gravid med en pige eller en dreng. At sex to-tre dage før ægløsning oftes giver piger, og sex ved ægløsning oftes giver drenge.
1
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. mar 2016, 18:59

Howitz skrev:MyGirl, den var jeg igennem i 3 dage :rulle: Har du stadig menssmerter og pletblødninger?



Det bare bare nervepirrende!!

Havde egentlig lovet mig selv ikke at belemre jer med flere fortællinger om, hvad der sker i mit underliv, men nu spurgte du selv :genert: Blødte kun (som i lyserød udflåd, når jeg tørrede mig) mandag og en lille plet tirsdag aften og en igen onsdag morgen. Siden har der kun været en smule gullig/brunlig udflåd, men intet der ligner blod.

Smerterne er også aftaget.. Har dog i dag haft lidt, så frygter mens er på vej..
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 3. mar 2016, 19:32

MyGirl skrev:
Howitz skrev:MyGirl, den var jeg igennem i 3 dage :rulle: Har du stadig menssmerter og pletblødninger?



Det bare bare nervepirrende!!

Havde egentlig lovet mig selv ikke at belemre jer med flere fortællinger om, hvad der sker i mit underliv, men nu spurgte du selv :genert: Blødte kun (som i lyserød udflåd, når jeg tørrede mig) mandag og en lille plet tirsdag aften og en igen onsdag morgen. Siden har der kun været en smule gullig/brunlig udflåd, men intet der ligner blod.

Smerterne er også aftaget.. Har dog i dag haft lidt, så frygter mens er på vej..


Hvor typisk er det så lige, at jeg umiddelbart efter at have skrevet dette rendte ud at tisse og havde pletblødt igen?!? :trist:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. mar 2016, 19:37

Øv altså. :(
0

Tilbage til "Graviditet"