Vi der venter på storken!

Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 20:40

MyGirl skrev:
MyGirl skrev:
Howitz skrev:MyGirl, den var jeg igennem i 3 dage :rulle: Har du stadig menssmerter og pletblødninger?



Det bare bare nervepirrende!!

Havde egentlig lovet mig selv ikke at belemre jer med flere fortællinger om, hvad der sker i mit underliv, men nu spurgte du selv :genert: Blødte kun (som i lyserød udflåd, når jeg tørrede mig) mandag og en lille plet tirsdag aften og en igen onsdag morgen. Siden har der kun været en smule gullig/brunlig udflåd, men intet der ligner blod.

Smerterne er også aftaget.. Har dog i dag haft lidt, så frygter mens er på vej..


Hvor typisk er det så lige, at jeg umiddelbart efter at have skrevet dette rendte ud at tisse og havde pletblødt igen?!? :trist:


Øv altså :( Det er virkelig frustrerende
Jeg nåede, at blive helt håbefuld da mine menssmerter kom og gik de 3 dage. Det havde jeg aldrig prøvet før. Pludselig forsvandt menssmerterne ikke og vupti så var det alvor med mens. Jeg håber virkelig, at din mens bliver væk :kryds:
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 20:46

PinkPowerPrincess skrev:Æble: Helt fint :gogo: Så er det nok bare fordi det ikke er alle der har udfyldt formularen :) God ide med en "videre til terminstråd"-liste.

Howitz: Ja, sex på æl-dagen burde da være helt fint - så får i nok en dreng :D Det er i hvert fald efter sigende det eneste videnskabelige parameter for at kunne bestemme om man bliver gravid med en pige eller en dreng. At sex to-tre dage før ægløsning oftes giver piger, og sex ved ægløsning oftes giver drenge.


Åh.. jeg håber virkelig, at der er en lille fyr, som bider sig fast i næste cyklus så :lun: Jeg har altid drømt om en forårs/sommer baby og aller helst en pige. Nu drømmer jeg lige så meget om en lille december dreng :lun:

Er min mand og jeg forresten de eneste, som allerede har bestemt navnene til alle fremtidige børn? :lol: Det er næsten pinligt :genert:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. mar 2016, 20:48

Min mand vil helst ikke snakke navne. Men jeg holder på det er min tur til at vælge og så får vi en Vigga, hvis det er en pige.
Måske en Peter hvis det er en dreng.
1
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 21:01

Bøtte skrev:Min mand vil helst ikke snakke navne. Men jeg holder på det er min tur til at vælge og så får vi en Vigga, hvis det er en pige.
Måske en Peter hvis det er en dreng.


Åh, rigtig fine navne :love:

Vi har talt om Edith til en pige og Wilhelm til en dreng. Det er familienavne :)
2
Brugeravatar
Howitz
Indlæg: 453
Tilmeldt: 7. jan 2016, 09:58
Kort karma: 96
Likede indlæg: 274

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Howitz » 3. mar 2016, 21:04

FruDulle skrev:Pyha, har i set det program der er på kanal 4 nu der handler om par som adopterer, men bio forældre har 30 fortrydelsesret? Øj det er hårdt og det bidder sig også endnu mere fast i mig hvor meget jeg ønsker men mere :love:


Vi har set det program de sidste tre torsdage :D Jeg bliver også endnu mere skruk, når jeg ser det :lun: Dét og så One Born Every Minute er mine små forbudte fornøjelser :genert: Så kan man sidde og drømme lidt :love:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 3. mar 2016, 21:12

Howitz skrev:
Bøtte skrev:Min mand vil helst ikke snakke navne. Men jeg holder på det er min tur til at vælge og så får vi en Vigga, hvis det er en pige.
Måske en Peter hvis det er en dreng.


Åh, rigtig fine navne :love:

Vi har talt om Edith til en pige og Wilhelm til en dreng. Det er familienavne :)


Jeg er total forelsket i Vigga. Og jeg synes det passer fint til Signe som vores datter hedder.
Peter er også et familienavn.

Vi har også haft Agnes i spil, men det har et hold venner netop taget. Men jeg er også bare mest til Vigga :lun:
1
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12975

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. mar 2016, 21:51

Vi er ret afklaret med navne, dvs der er kun et pige- og et drengenavn vi kan blive helt enige om, så håber det passer til det barn der kommer, får vi tvillinger får vi et problem :lol: Min lillesøster der skal være gudmor har fået lovning på at være den første der hører vores navn, så indtil videre er det hemmeligt :)
1
godtnavn
Indlæg: 11158
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12975

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf godtnavn » 3. mar 2016, 21:54

Tilgengæld har jeg været ret bange for navne hver gang der fødes i vores familier :lol: Der er lige født to piger, en på min side og en på kærestens, og var helt lettet da "vores" navn ikke blev taget.
1
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 3. mar 2016, 22:35

Vi har slet ikke snakket om navne, tænker det er der masseraf tid til når vi står med en positiv test.

Min krop føles meget underlig her til aften, føler jeg har "nu kommer mens snart" rumlen i maven, kvalme og lige nu niver det helt vildt i underlivet. Tænker rumlen kan være for meget kage i dag og kvalmen fordi jeg lige har siddet og kigget iPhone i bussen :badr:
Men de mange niv synes jeg ikke jeg har prøvet før...
Jeg burde få mens mandag hvis min krop fungerer normalt med 14 dage efter ÆL kommer mens, men det er jo som om min krop ikke helt opfører sig normalt :stoned:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf Bøtte » 4. mar 2016, 06:39

Måske et der flere dobbeltatreger på vej, Simse :slem:
0
S_imse
Indlæg: 226
Tilmeldt: 12. jan 2016, 21:24
Kort karma: 42
Likede indlæg: 93

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf S_imse » 4. mar 2016, 06:53

Bøtte skrev:Måske et der flere dobbeltatreger på vej, Simse :slem:


Jeg håber du har ret, men jeg tvivler. Her til morgen føles det mere som om mens er på vej...
Min kæreste siger jeg er alt for utålmodig, men det er jo ikke fordi jeg er utålmodig over ikke at være blevet gravid, men utålmodig fordi min krop opfører sig så mærkeligt. Kan den ikke bare komme ind i kampen og give mig en normal cyklus længde :gruble:
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4797
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf MyGirl » 4. mar 2016, 07:39

Vi snakker slet ikke navne endnu. Vi har kun kort berørt emnet "vil/vil ikke vide køn", da vi fandt ud af ved et tilfælde, at vi faktisk er uenige der :O

Mens kom her til morgen :rulle: Er faktisk mere ok med det, end jeg havde frygtet, jeg ville være. Vælger at se det positive i, at min pletblødning så "kun" kom 5 dage før mens, og at det jo kan tænkes, min æl er faldet lidt før normalt. Men min cyklus bliver kortere og kortere, kan jeg se..

Har besluttet mig for, at jeg i dag må drikke kaffe ad libitum (plejer at holde mig til max 2 krus om dagen) - vilde udskejelser :lol:

Kan godt være, jeg prøver at trække mig lidt her fra næste cyklus. Kan mærke, jeg trænger til at få fokus væk fra alt det her, og lige huske, at jeg faktisk har supermange fede ting i mit liv, der ikke bliver dårligere af, at jeg ikke er gravid endnu.. :) Kommer stensikkert til at læse med på sidelinjen og håbe det bedste for jer alle, men håber jeg kan holde mig lidt i gang med andre ting..
0
PinkPowerPrincess
Indlæg: 455
Tilmeldt: 4. jan 2016, 10:44
Kort karma: 109
Likede indlæg: 428

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf PinkPowerPrincess » 4. mar 2016, 08:15

Vi har snakket om navne helt fra begyndelsen af vores forhold :stoned:

Øv mygirl! Kan godt forstå du har brug for at holde pause fra tråden, men kommer til at savne dig :kys:
1
surreyuk
Indlæg: 14
Tilmeldt: 4. mar 2016, 07:55
Kort karma: 7
Likede indlæg: 28

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf surreyuk » 4. mar 2016, 08:25

Hej alle sammen.

Jeg er lidt langsom i optrækket, og joiner først nu over fra den gamle debat.

Jeg kan se der stadig husere nogle gamle navne, og nogen kan måske også huske mig :)

Min kæreste og jeg er efter et års forsøg blevet henvist til fertilitetsbehandling, og var i går til 1. samtale på Aagaard klinik. Det var en rigtig fin samtale, hvor jeg følte at vi er i trygge hænder. Jeg har fået taget blodprøver, som umiddelbart var fine, og blev scannet af en jordmoder som mente at alt så fint ud. Min kæreste mangler at aflevere en sædprøve, men da han tidligere har gjort en ex-kæreste gravid 6 år tilbage (endte i provokeret abort), burde der ikke være noget helt galt med den.

Vi opstarter næste cyklus med iui-h, med hormoner. Jeg er meget spændt og nervøs, men rigtig glad for at der sker lidt, selvom det er frustrerende ikke selv at kunne klare det.

God dag til jer alle.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Vi der venter på storken!

Indlægaf achillaxedprune » 4. mar 2016, 09:16

Hej alle sammen! Først og fremmest: Tillykke Æblet!! Ih, hvor er jeg glad på dine vegne! :banan:

Jeg lovede bøtte at komme med en opdatering, når vi havde været til scanning. Og det har vi været i dag. 2 små hjerteslag var der derinde, så jeg er simpelthen så frygtelig lykkelig! :love: Det er lige som det skal være.
14
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Graviditet"