Hvad har du fået nok af?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf mariannaa » 5. mar 2016, 10:24

Mange at mine "venner" på facebook og deres stupide, klamme og snotdumme kommentar om muslimer.

Det vare ikke længe før jeg indsætter et nyt profil billede af mig selv, iført tørklæde og en status opdatering om at jeg er konverteret til islam ( det er jeg ikke, men nøj hvor har jeg bare lyst til at provokere dem.) Desværre kan jeg ikke bare slette de mennesker, da det er folk jeg har jævnlig omgang med på et sted hvor jeg kommer, og gider ikke den dårlige stemning der så vil komme.
5
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Persnikedy » 5. mar 2016, 10:46

BREAKING NEWS!!!
Alt er blevet breaking news og jeg kan ikke ha' det
16
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Whoosh » 5. mar 2016, 11:39

Kathain skrev:Clickbait overskrifter. Stop det!

:-D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. mar 2016, 11:52

De der nyhedsudsendelser med to mandlige værter, som ligner hinanden og bevæger sig synkront, og hvis den ene har ordet, så stirrer den anden betaget og nikker, og mindst en af dem fingererer hele tiden kælent med en kuglepen.

De gispende frådende vildmænd, som dukker op ud af de blå, blænder én med deres pandelamper, og tumler svedsprøjtende videre i deres stramme løbetøj.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf dgd2007 » 5. mar 2016, 12:06

2SHY skrev:[...]
Mad programmer tror jeg heller ikke vi behøver mere af :træt:

Ja, det kan der være noget om.
Nogle gange, når man zapper gennem kanalerne, står der på halvdelen af dem nogen og steger forskellige ting og sager ... og måske endda smager på det og siger, at det smager dejligt :genert:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf dgd2007 » 5. mar 2016, 12:08

Dirtylittledevil skrev:De der nyhedsudsendelser med to mandlige værter, som ligner hinanden og bevæger sig synkront, og hvis den ene har ordet, så stirrer den anden betaget og nikker, og mindst en af dem fingererer hele tiden kælent med en kuglepen.
[...]

:D Ja, det er creepy koreografi!
1
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf hotlips » 5. mar 2016, 12:22

hotlips skrev:Folk der lader til at mene det der natur er vildt cool og helt sikkert til for dem.

Så vil de gerne ud og samle bær men nogen af de.buske stikker så lad os da klippe alle grenene med bær af og tage dem med, så er det meget nemmere efter et par dage.
Andre ser jo pæne ud,så lad os da endelig grave den op og tage den med hjem, ingen grund til at undersøge om man overhovedet må grave planter i naturen op efter behag eller for den sags skyld om det er en fredet art.

Og sådan nogle fuglereder ser jo fine ud, man kunne jo sagtens lige hente den solsorterede man har set ude i hækken og sprøjtemale den til en nuttet opstilling, skidt med at man slet ikke må fjerne fuglereder uden grund og det er jo ikke fordi det kan tænkes de skal bruges til noget mere nyttigt snart her i starten af marts.

Det pisser mig virkelig af at folk bare går ud og rager til sig,fuldstændig uden omtanke for selv det mest indlysende.


argh,version 2:

tihi,jeg ved godt jeg ikke må sige det men bare grav ramsløg op i skoven,der er jo masser af dem,og den er invasiv.

nej,din hjernelamme ko,det må man ikke sige for det er slet ikke lovligt,den er ikke invasiv,det er en af de ældste planter der er fundet herhjemme til spisebrug,den er fundet på stenalderbopladser flere steder og mikrolivet i skovbunden har HELE sikkert godt af at der kommer en flok gumpetunge fjolser og graver løs.

nu kom jeg til at komme med en sviner på facebook :blush:
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf LadyFox » 5. mar 2016, 12:45

Lakrids, i ALT! Seriøst, hvorfor skal der lakrids i f.eks. ost?

"Ch-ch-check ind" de der rejsekorts lyde, hold nu kæft!

Sælgertyper, så er det ligemeget om de ringer, eller står på gaden, om de sælger internet eller religion.
18
...
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Tibbler » 5. mar 2016, 12:51

Whoosh skrev:
Kathain skrev:Clickbait overskrifter. Stop det!

:-D


Er jeg den eneste, der blev bare en lille smule nysgerrig?
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf hotlips » 5. mar 2016, 14:03

LadyFox skrev:Lakrids, i ALT! Seriøst, hvorfor skal der lakrids i f.eks. ost?

"Ch-ch-check ind" de der rejsekorts lyde, hold nu kæft!

Sælgertyper, så er det ligemeget om de ringer, eller står på gaden, om de sælger internet eller religion.


det har da også taget fuldstændig overhånd,igår var jeg ved at melde mg til tv2play,men droppede det da der stod de delte ens oplysninger med 3 part,så ved man jo godt det betyder telefonsælgere og spam.

der må da være en grænse for hvor meget de får ud af det,alle hader telefonsælgere og medmindre der er en hel del der holder mund med at de ofte køber fra dem så har jeg svært ved at tro det kan betale sig,firmaer som gul strøm har jo fået deres ry totalt smadret af det.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf LadyFox » 5. mar 2016, 14:10

hotlips skrev:
LadyFox skrev:Lakrids, i ALT! Seriøst, hvorfor skal der lakrids i f.eks. ost?

"Ch-ch-check ind" de der rejsekorts lyde, hold nu kæft!

Sælgertyper, så er det ligemeget om de ringer, eller står på gaden, om de sælger internet eller religion.


det har da også taget fuldstændig overhånd,igår var jeg ved at melde mg til tv2play,men droppede det da der stod de delte ens oplysninger med 3 part,så ved man jo godt det betyder telefonsælgere og spam.

der må da være en grænse for hvor meget de får ud af det,alle hader telefonsælgere og medmindre der er en hel del der holder mund med at de ofte køber fra dem så har jeg svært ved at tro det kan betale sig,firmaer som gul strøm har jo fået deres ry totalt smadret af det.

Mit abonnement er købt af en telefonsælger, så jeg er da lidt dobbelt moralsk på det punkt. Men ham sælgeren var utrolig høflig, og jeg havde planlagt at skifte til det abonnement alligevel, og så fik jeg det billigere. Sååå.
Men engang hoppede min kæreste i med begge ben og købte strøm af en fyr på gaden, det skulle han aldrig have gjort. De var vildt tunge at danse med, da det viste sig at alt ikke var som sælgeren havde lovet :mellow:

Så de der sælger typer har da i det mindste solgt to ting :P

Men dårlig stil af tv2play - der er da ingen der gider BETALE sig til flere telefonsælgere og andet spam :wacko:
0
...
Brugeravatar
Elvispop
Indlæg: 2407
Tilmeldt: 14. aug 2015, 16:37
Kort karma: 263
Geografisk sted: 9900
Likede indlæg: 4555

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Elvispop » 5. mar 2016, 14:14

Cølibat :lol:
4
Så tænd dog for helvede de baglygter
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Vaginetta » 5. mar 2016, 14:34

Nyhedsudsendelser hvor værterne skal vade rundt i lokalet hele tiden og fremlægge ting på store skærme som var de klasselæreren i 1.B. Sid dog stille. Og lad være med at skifte kameravinkel hvert 4. sekund.
5
Brugeravatar
Torn
Indlæg: 2840
Tilmeldt: 29. dec 2015, 10:21
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3479

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf Torn » 5. mar 2016, 15:05

Royal Copenhagen-stel, Kay Bojesen-dyr og Kähler-vaser. Det er så jammerligt borgerligt, upersonligt og keeeedeligt. Masseproduceret provinsstempel.
9
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2694
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3852

Re: Hvad har du fået nok af?

Indlægaf HappyQ » 5. mar 2016, 15:26

Nyheder óm Fie Laursen.
8
23-06-16 :love2:

Tilbage til "Generelt"