Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
123million
Indlæg: 60
Tilmeldt: 11. jan 2016, 15:24
Kort karma: 6
Likede indlæg: 66

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf 123million » 4. mar 2016, 22:09

Min kæreste havde sovet dårligt, og hele morgenen behandlede han mig faktisk ret ringe: vi var hjemme hos ham og han lavede morgenmad og kaffe til sig selv uden at tilbyde mig noget, (altså han lavede kun en kop kaffe i kanden i stedet for at hælde op til to kopper!) kiggede mig nærmest ikke i øjnene og talte kun til mig, når jeg spurgte ham om noget direkte og hele tiden med meget korte svar. Det er ok at have en dårlig dag, men det var som om, at jeg var totalt uønsket.

Fordi han havde sovet dårligt havde jeg også selv sovet dårligt og var mega træt, så jeg orkede ikke at være sur, men fandt på en undskyldning for at tage tidligt hjem til mig selv. Og ville desuden ikke få noget ud af at blive sur, når han i forvejen havde en dårlig dag. Så jeg planlagde, at jeg på et senere tidspunkt ville fortælle ham, hvor såret jeg var. Men så ringede han selv og sagde undskyld i eftermiddags.
3
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 5. mar 2016, 18:46

Spurgt om han måtte holde stor rund fødselsdag i år. Det er der sådan set ikke noget 'naragtigt' i, men da jeg så (efter at have sagt ja naturligvis) stak til ham og sagde, at "så må vi vente nogle år på at få råd til at blive gift" (hint hint), kom der helt tørt.. "Jeg havde faktisk overvejet, at vi kunne klare det samtidig"..

Now that's a romantic proposal!!
5
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MOGA » 5. mar 2016, 18:54

MyGirl skrev:Spurgt om han måtte holde stor rund fødselsdag i år. Det er der sådan set ikke noget 'naragtigt' i, men da jeg så (efter at have sagt ja naturligvis) stak til ham og sagde, at "så må vi vente nogle år på at få råd til at blive gift" (hint hint), kom der helt tørt.. "Jeg havde faktisk overvejet, at vi kunne klare det samtidig"..

Now that's a romantic proposal!!


Det er sjovt, som vi er forskellige, for jeg kan ikke se, at der er noget galt med det. Altså, jeg kan jo godt regne ud, at du gerne ville have det planlagte, romantiske frieri, men det ene udelukker vel ikke det andet. Han kan vel nå at fri "rigtigt" endnu?
0
Brugeravatar
MyGirl
Indlæg: 4792
Tilmeldt: 17. sep 2015, 13:12
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4454

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf MyGirl » 5. mar 2016, 19:21

MOGA skrev:
MyGirl skrev:Spurgt om han måtte holde stor rund fødselsdag i år. Det er der sådan set ikke noget 'naragtigt' i, men da jeg så (efter at have sagt ja naturligvis) stak til ham og sagde, at "så må vi vente nogle år på at få råd til at blive gift" (hint hint), kom der helt tørt.. "Jeg havde faktisk overvejet, at vi kunne klare det samtidig"..

Now that's a romantic proposal!!


Det er sjovt, som vi er forskellige, for jeg kan ikke se, at der er noget galt med det. Altså, jeg kan jo godt regne ud, at du gerne ville have det planlagte, romantiske frieri, men det ene udelukker vel ikke det andet. Han kan vel nå at fri "rigtigt" endnu?


Tror, jeg skulle have haft nogle smileys inde i mit indlæg (gad ikke lige bøvle med dem)..

Det skulle slet ikke forstås derhen, at jeg er fornærmet eller noget - synes nok nærmere bare, det var sjovt ;)

Jeg drømmer ikke om et stort planlagt frieri, men han ved godt, at hvis vi skal giftes, skal det i det mindste formuleres som et spørgsmål :D så gammeldags er jeg..
3
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Pandesteg » 5. mar 2016, 19:25

Han er bare virkelig Rasmus modsat i dag. Hvis jeg siger månen er rund, så vil han påstå den er firkantet. Kæft han er belastende.
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf StripesAddict » 5. mar 2016, 19:49

MyGirl skrev:Spurgt om han måtte holde stor rund fødselsdag i år. Det er der sådan set ikke noget 'naragtigt' i, men da jeg så (efter at have sagt ja naturligvis) stak til ham og sagde, at "så må vi vente nogle år på at få råd til at blive gift" (hint hint), kom der helt tørt.. "Jeg havde faktisk overvejet, at vi kunne klare det samtidig"..

Now that's a romantic proposal!!


Vi var i London 14 dage før min kæreste friede. Vi havde snakket om bryllup af flere omgange, og på ferien spurgte han så hvordan *indsæt et eller andet bryllupsrelateret* skulle foregå, hvortil jeg vidst kom til at bemærke, at jeg altså ikke vidste at vi skulle giftes, idet han ikke havde friet endnu :D

Jeg tror nu ikke at den samtale havde noget med timingen for frieriet at gøre, men det var da et muligt svar, skulle I komme ind på emnet igen.
3
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Maoam » 5. mar 2016, 21:30

Han syntes det var sjovt at lukke hoveddøren, da jeg gik ud med skraldeposen i regnvejr. Skraldespanden står tæt på døren. Jeg løb tilbage for at stoppe den, da jeg så det, og fik hudafskrabninger på hånden.
1
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Madam Pomfrey » 9. mar 2016, 21:20

I aften

Han har formået at sidde på sin flade fra kl. 20 til 22 og se ligegyldig serie på netflix, og falder til sidst i søvn.
I samme tidsrum har jeg skuret tænder på 4 unger, smidt dem i seng, læst historier og yadayada.
Jeg har siddet i sofaen 5, min. Vækker ham, for hans serie er slut, og han skal ud med hunden.

Han proklamerer at han skrider i seng, og jeg siger "husk lige hunden" (vi skiftes til at gå aftenturen)
Det gad han ikke han har gået med hende 2 gange i dag - og så kunne han altså ikke falde i søvn.
Jeg skal også op kl. kvart over kvalme i morgen, så hvad det angår er vi ligesindede.

Men nu skal jeg så gå med hunden, OG jeg er sur/irriterret...

Røvhul!
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Contrast » 9. mar 2016, 22:09

Smiling_Goat skrev:Han skulle hjælpe mig med noget teknisk til en opgave, og det han kom frem til, var jeg ikke helt sikker på var korrekt ift. Det faglige på mit studie. Det sagde jeg så til ham, og det ledte utroligt nok til en længere diskussion, hvor han præsterede at sige: "men du plejer kun at få 10, ikk? Måske kan du få 12, hvis du gør det på denne måde."
Jeg var lige ved at falde ned af stolen og spurgte skeptisk: "kun 10? Hvor mange 10-taller har du fået?!" Men det var jo så sjovt nok ikke det diskussionen handlede om, mente han (og det kan jeg godt forstå...)

Det viste sig så, at han faktisk ikke vidste, hvad 10 dækker over, og da han gav sig til at læse det, blev han imponeret. Han troede det betød en præstation med en del fejl af en eller anden grund.. Men jeg er så heller ikke sikker på, om man brugte 7-trinsskalaen da han gik i skole.

Under alle omstændigheder var det ret træls, at han satte spørgsmålstegn ved mine boglige evner og hævdede sig selv, når jeg er den bedst uddannede af os og har opnået bedst karakterer. Enhver har sin styrke, ikk?


10 gælder for det samme uanset om det er den nye eller gamle skala, så vidt jeg ved. :)
0
Inge Færch Schott
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf HappyHippo » 9. mar 2016, 22:25

Contrast skrev:
Smiling_Goat skrev:Han skulle hjælpe mig med noget teknisk til en opgave, og det han kom frem til, var jeg ikke helt sikker på var korrekt ift. Det faglige på mit studie. Det sagde jeg så til ham, og det ledte utroligt nok til en længere diskussion, hvor han præsterede at sige: "men du plejer kun at få 10, ikk? Måske kan du få 12, hvis du gør det på denne måde."
Jeg var lige ved at falde ned af stolen og spurgte skeptisk: "kun 10? Hvor mange 10-taller har du fået?!" Men det var jo så sjovt nok ikke det diskussionen handlede om, mente han (og det kan jeg godt forstå...)

Det viste sig så, at han faktisk ikke vidste, hvad 10 dækker over, og da han gav sig til at læse det, blev han imponeret. Han troede det betød en præstation med en del fejl af en eller anden grund.. Men jeg er så heller ikke sikker på, om man brugte 7-trinsskalaen da han gik i skole.

Under alle omstændigheder var det ret træls, at han satte spørgsmålstegn ved mine boglige evner og hævdede sig selv, når jeg er den bedst uddannede af os og har opnået bedst karakterer. Enhver har sin styrke, ikk?


10 gælder for det samme uanset om det er den nye eller gamle skala, så vidt jeg ved. :)


Ja, det er vist den eneste karakter der forblev den samme med samme betydning.
0
Comfortzone
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. dec 2015, 07:52
Kort karma: 31
Likede indlæg: 327

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Comfortzone » 10. mar 2016, 00:08

I går var han virkelig en røvhat.

Han skulle i byen og spise og inden da hjælpe sin søster med nogle møbler. That's all fine and dandy, men fordi han er en klovn, er han kommet til skade og kan nu nærmest ikke gå. Det må han selvfølgelig selv om, men han har en gammel skade, som aldrig heler helt og hver gang han overanstrenger sig, så bryder den op igen. Den volder ham i forvejen temmelig mange problemer, så det er lidt noget bøvl at han glemmer at tænke.
Jeg bliver lidt træt af ham når han ikke passer på sig selv for det er ren og skær stædighed, der gør at han ikke siger stop når han ikke kan mere.
1
Brugeravatar
Sustentaculum
Indlæg: 861
Tilmeldt: 27. aug 2015, 16:53
Kort karma: 140
Likede indlæg: 1034

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Sustentaculum » 10. mar 2016, 05:34

Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:
11
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 06:35

Sustentaculum skrev:Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:


Jeg er spændt på opfølgeren på dette vasketøjsdrama - mon der dukker små vaskefeer frem hvis han gør det mang gange nok :forvirret:
4
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8938
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18166

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:16

Sustentaculum skrev:Nar er måske så meget sagt.. men..

Han brokker sig over at han ikke har flere rene strømper, hvor efter han resolut sætter vasketøjskurven ud ved siden af vaskemaskinen. Efterfulgt af at han... da da daaaam... sætter sig ind i sofaen!

Mon han tror at strømperne på magisk vis diffunderer ind i vaskemaskinen? Jeg ved det ikke. Men nu er det 2. gang den her uge jeg har observeret det. :gruble:


Har han fødselsdag snart? Køb ham nye strømper... Det har han alligevel brug for, hvis han kan løbe tør for dem 2 gange på en uge. Altså en vask her holder da mig med rene strømper en 14 dages tid!?
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Hvornår har din kæreste sidst været en nar?

Indlægaf Lurende Peber » 10. mar 2016, 07:28

Mi55y skrev:...
Har han fødselsdag snart? Køb ham nye strømper... Det har han alligevel brug for, hvis han kan løbe tør for dem 2 gange på en uge. Altså en vask her holder da mig med rene strømper en 14 dages tid!?
Hvis strømperne ikke hoppede ind I vaskemaskinen af sig selv første gang, at kurven stilledes tæt på lågen, gør de det nok heller ikke anden gang. Men når han har gået med dem længe nok måske......? :tie:
3
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Forhold og sex"