Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 5. mar 2016, 10:17

Dirtylittledevil skrev:Nooo! Der er en mand på forsiden af "Endate" som kalder sine børn "Bollepokaler" her til morgen :badr: ÆUWW hvor jeg synes det er nasty!

:shock: :shock: :nerve: :nej: :naughty:

Det der er grund nok til at man nær skrive til ham og skælde ham ud! :badr:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf kidkomb » 5. mar 2016, 10:18

Dirtylittledevil skrev:Nooo! Der er en mand på forsiden af "Endate" som kalder sine børn "Bollepokaler" her til morgen :badr: ÆUWW hvor jeg synes det er nasty!

Nej? Nej? Nej!? Hvad!?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Firebird » 5. mar 2016, 10:35

Jeg arbejdede på et tidspunkt sammen med en pædagogstuderende. Han kaldte andre folks børn for "kneppeaffald". Just saying. :wacko:
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 5. mar 2016, 10:59

Dirtylittledevil skrev:Jeg synes det skriger langt være af
1: Klam mand
2: Se mig, jeg kan godt finde ud af at bolle, endelig noget hvor jeg ikke var en nitte!


Eller 3: Nogen har gidet knalde mig 3 gange, hvem kan slå den?!
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 6. mar 2016, 04:32

Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:
Dikus skrev:Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?
eh. Syntes du der er forskel på gymnasiepiger på 17-18 (for ikke at sige hvad den på 14 får, men hun ser faktisk lidt ældre ud) og så dem i midt 20erne der har arbejdet og forsørget deres familier i årevis? Syntes du der er forskel på at lave uopfrodret henvendelser på fb og selv blive opsøgt?

Smiling_Goat skrev:
Dikus skrev:
MOGA skrev:
Dikus skrev:
Vlad Kalashnikov skrev:..meh. Jeg har forskellige teenagedøtre. Nogle gange følger jeg lidt med på deres FB. Bare sådan fordi. Og der syntes altid at være en eller anden creeper. Idag fik den ene f.eks. en venneanmodning fra en eller anden klam 50+ gråhåret mand. Så skriver hun (dumt!) ”kender vi hinaden?”

Og så svarer han:

”ej Vi kender ikke hinnanden Men jeg faldt over dit Billede af dig :)

Du så barre aldre ud På dit billede Trode ikke du var så ung :) :)"


Ja fuck dig. Hun er 18 og har billeder fra sit gym. Hvor gammel tror du hun ligner? Ikke at det fik ham til at trække hans anmodning tilbage. Tror jeg skriver ham en besked han ikke glemmer lige med det samme.


Jeg tror, jeg blander dig sammen med en anden debattør :gruble:

Er du ikke selv kun interesseret i yngre kvinder?


Jeg synes det tankevækkende er, at han åbenbart lurer på sin voksne datters facebookprofil.


Ej. Mon ikke, der bare er tale om helt almindelig kiggeri? Jeg kigger da også på min datters, min brors, min fars facebookprofil. Det er jo det, den er der for.


Det er sikkert det, men hvordan kan han se, hvem der har sendt hende venneanmodninger? Skal man ikke være logget ind i profilen for at kunne det?

(Det er oprigtig undren)
Screenshots. Og ved hun viser mig på iPad, mm. Det er vel ganske normalt. Har også login til yngste datter.


Jeg tror ikke, du vil høre mit ærlige svar om, hvad jeg synes er værst: Gamle mænd, der forsøger sig med voksne 18-årige, der går i gymnasie og har alle muligheder for at klare sig selv og leve et komfortabelt liv. Eller gamle mænd, der forsøger sig med voksne i 20'erne, der lever et helt andet liv, hvor de skal være jomfruelige og knokle for deres families overlevelse.

Nej. Det tror jeg faktisk ikke, du har lyst til at høre.

Faktisk sidder jeg og håber, der er noget, jeg har fået galt i halsen. Og i så fald beklager jeg.
Bitter much. Men tydeligvis ved du intet om hvad du taler om. Måske du er en af dem der tror at alle i asien er fattige risbønder med syge vandbøfler.

Jeg har haft to semi-seriøse forhold i den tid jeg har været her. Den ene skulle have 30,000 el. 50,000 i brudepris. Som du min. skal gange med 2 el. 3 hvis det var en khmer mand der prøvede sig. Plus bryllup, + diamantring, +hus/bil, +alt det andet. Når en alm. løn for en person med en mellemlang uddannelse er på måske $250 / md., hvilke socialklasse tror du så selv man tilhører hvis man skal have $200,000 for at blive gift? Den anden var fattig som barn. Måtte tigge for mad på markedet. Havde ikke råd til skoletaske så brugte plastikpose, havde sparet op til en blyant og linial, havde kun en skolebog som hun havde arvet fra sin stortsøster, en nedarvet skoleuniform som hun vaskede i hånden hver dag, etc. Men så fik hun et arbejde på Hynundai. Godt nok kun til $100/md. for 6 dage om ugen, men med mulighed for en internatioal business uddannelse som hun tog om aftenen. Og så lærte hun sig selv koreansk, og kinesisk, og senere også engelsk. Nu kører hun rundt i en hvid Porche Cayenne med en Hello Kitty i bagudspejlet. Fortæller hende at hun ser tåbelig ud i den for hun er kun 151 høj og spinkel og forsvinder helt væk i den, og trafikken er aligevel så man kun kan køre 30 km. i timen, men hun er ligeglad.

Europa er så fucked. Der er flere milliardærer i Bejing end i nogen by i Europa læste jeg i går. De her kommer til at spise jer til morgenmad. Hvis i er heldige vil de bruge jer som som fritluftmuseum.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Novella » 6. mar 2016, 06:50

^Det er muligt, at de æder os til morgenmad, men de er stadig ikke interessante som partnere. Jeg er da i den grad ikke interesseret i en milliardær uden sjæl. Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 6. mar 2016, 09:03

Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?
12
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 6. mar 2016, 12:03

Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?

Hvis pågældende mand bager via en datingside, og de mænd, der bager på hans datter gør det uopfordret via facebook er der vel en anelse forskel? Særligt hvis pågældende mand trækker sig, hvis kvinderne på datingsiderne takker nej? Eller er det bare mig, der synes, det gør en forskel?
4
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 6. mar 2016, 12:14

Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?

Hvis pågældende mand bager via en datingside, og de mænd, der bager på hans datter gør det uopfordret via facebook er der vel en anelse forskel? Særligt hvis pågældende mand trækker sig, hvis kvinderne på datingsiderne takker nej? Eller er det bare mig, der synes, det gør en forskel?


Det gjorde pågældende mand på FB jo også.

Jeg ser ikke den store forskel. Kun en del dobbeltmoral.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 773
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Brutus » 6. mar 2016, 14:17

Dirtylittledevil skrev:Nooo! Der er en mand på forsiden af "Endate" som kalder sine børn "Bollepokaler" her til morgen :badr: ÆUWW hvor jeg synes det er nasty!

Sikke noget sludder, enhver ved da at det hedder kneppeaffald. :engel:
1
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 6. mar 2016, 14:52

Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?

Hvis pågældende mand bager via en datingside, og de mænd, der bager på hans datter gør det uopfordret via facebook er der vel en anelse forskel? Særligt hvis pågældende mand trækker sig, hvis kvinderne på datingsiderne takker nej? Eller er det bare mig, der synes, det gør en forskel?


Det gjorde pågældende mand på FB jo også.

Jeg ser ikke den store forskel. Kun en del dobbeltmoral.
Ja, men han var ikke pr. definition inviteret indtil han fik et nej. Facebook er jo ikke en datingside.
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 6. mar 2016, 14:57

Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?

Hvis pågældende mand bager via en datingside, og de mænd, der bager på hans datter gør det uopfordret via facebook er der vel en anelse forskel? Særligt hvis pågældende mand trækker sig, hvis kvinderne på datingsiderne takker nej? Eller er det bare mig, der synes, det gør en forskel?


Det gjorde pågældende mand på FB jo også.

Jeg ser ikke den store forskel. Kun en del dobbeltmoral.
Ja, men han var ikke pr. definition inviteret indtil han fik et nej. Facebook er jo ikke en datingside.

Man kan jo bare lukke sin FB-profil.

Men altså: jeg synes heller ikke det ville være fedt, hvis min 18-årige fik den slags tilbud, men hvis hendes far dyrkede cirka samne segment, som hun tilhører, var da ikke ham, der skulle råbe op om noget.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9416

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Modesty Blame » 6. mar 2016, 15:26

Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:
Modesty Blame skrev:
Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?

Hvis pågældende mand bager via en datingside, og de mænd, der bager på hans datter gør det uopfordret via facebook er der vel en anelse forskel? Særligt hvis pågældende mand trækker sig, hvis kvinderne på datingsiderne takker nej? Eller er det bare mig, der synes, det gør en forskel?


Det gjorde pågældende mand på FB jo også.

Jeg ser ikke den store forskel. Kun en del dobbeltmoral.
Ja, men han var ikke pr. definition inviteret indtil han fik et nej. Facebook er jo ikke en datingside.

Man kan jo bare lukke sin FB-profil.

Men altså: jeg synes heller ikke det ville være fedt, hvis min 18-årige fik den slags tilbud, men hvis hendes far dyrkede virka samne segment, som hun tilhører, var da ikke ham, der skulle råbe op om noget.

Jeg synes, at der er en forskel i det, at datingsiders formål er at skabe romantisk kontakt mellem mennesker. Jeg ved ikke, om Vlad henvender sig til kvinder, der som jeg frabeder sig kontakt med mænd, der er meget ældre end mig, eller om han kun kontakter kvinder, der ikke siger nej tak på forhånd. Men at henvende sig på facebook er at overskride en grænse. Det svarer til at lægge et brev i postkassen hos en fremmed kvinde.
3
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 6. mar 2016, 15:28

Måske. Og måske skal vi bare lade den ligge.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. mar 2016, 23:17

Mand i 30'erne lægger ambitiøst ud med at fortælle at han gerne vil lave en profil der bedst muligt vidner om hvem han er.
Men så er der et eller andet som kikser, for så begynder han i stedet at fortælle om en god opskrift han selv har fundet frem til, på hvordan man steger en perfekt hakkebøf. Og ja så går de sidste cirka 15 tætskrevne linjer ellers med at forklare i detaljer hvordan denne bøf skal steges.
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"