Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14587

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Pjeps » 2. sep 2015, 15:12

Undskyld @TurtleSpeed , kan man ikke få det i dit land?
1
:ninja:
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf TurtleSpeed » 2. sep 2015, 16:32

Pjeps skrev:Undskyld @TurtleSpeed , kan man ikke få det i dit land?


Det er svært og dyrt at få fat i. Desværre. Spiser ofte skaldyr i stedet. Eller bøf.
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2973
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6639

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Sophaya » 2. sep 2015, 17:32

Aima skrev:Kære ALLE!
Den der dims man kan købe, hvis man vil have fyld i sin hakkebøf og synes, det giver mening at ofre halvandenfuckinghundrede kroner på et grimt stykke udueligt plastikbras, den skal I lade være med at købe, for den ER et pissegrimt stykke latterligt, udueligt pikplastikbras. Og jeg er en sulten idiot, hvis længeventede aftensnatmad ligger i skralderen.

Det syntes jeg sådan set lige, I skulle vide. Nu er I advaret. Selv pissemeget tak!


I samme kategori - den der billige, hæslige, grønne LORT af en spiralizer, ikk? Lad være.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15651
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf 2SHY » 2. sep 2015, 20:20

@Keller

Jeg blev simpelthen så glad for at se dig herinde at jeg tog mig selv i at juble højt for mig selv :blush2: Hold nu kæft hvor jeg savner dig flere gange om dagen på Jubii som efterhånden mest er en synkende skude :trist:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 20:36

Flora skrev:
Syg Abe skrev:Nu stopper I sgu!
Jeg har sådan en fætter, og det er nok noget nær det mest geniale nogensinde!!!!
Hakkebøf med fyld af ost, hakket chili og for-stegte bacontern er freaking awesome!!!
Sgu!
;)


Men.....kan man ikke bare lægge fars omkring fyldet og forme bøffen med hænderne? :genert:


Jo, garanteret, lissom man også kan piske fløde til skum, hvis man gider gøre indsatsen. Jeg plejer at smide en skive ost ovenpå min bøf og tænkte, det var ret smart med sådan en dims, hvis man så bare kunne smide alt muligt lækkert fyld i. Det blev godt nok bare noget gras-værk, og det var som om bøffen slet ikke kunne forstå hvad der skete og blev helt sort og branket, selvom jeg altså ofte steger bøffer der bliver nogenlunde ordentlig.

Men fedt nok hvis det funker for andre, jeg vil vildt gerne have en Jørgen Clevin-forklaring på, hvordan det kan lykkes. :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Flora » 2. sep 2015, 20:46

Aima skrev:
Flora skrev:
Syg Abe skrev:Nu stopper I sgu!
Jeg har sådan en fætter, og det er nok noget nær det mest geniale nogensinde!!!!
Hakkebøf med fyld af ost, hakket chili og for-stegte bacontern er freaking awesome!!!
Sgu!
;)


Men.....kan man ikke bare lægge fars omkring fyldet og forme bøffen med hænderne? :genert:


Jo, garanteret, lissom man også kan piske fløde til skum, hvis man gider gøre indsatsen. Jeg plejer at smide en skive ost ovenpå min bøf og tænkte, det var ret smart med sådan en dims, hvis man så bare kunne smide alt muligt lækkert fyld i. Det blev godt nok bare noget gras-værk, og det var som om bøffen slet ikke kunne forstå hvad der skete og blev helt sort og branket, selvom jeg altså ofte steger bøffer der bliver nogenlunde ordentlig.

Men fedt nok hvis det funker for andre, jeg vil vildt gerne have en Jørgen Clevin-forklaring på, hvordan det kan lykkes. :D


Jo, men...nu så jeg det bare ikke specielt som en større indsats at forme bøffen om fyldet i hånden. Tværtimod egentlig. Fars flades ud, fyld kommes på, fars dækkes over og formes. Eller fars flades ud i plasticdims, fyld kommes på, plasticdims lukkes, bøf tages ud, plasticdims vaskes op. Altså, jeg synes måske arbejdsbyrden virker større med plasticdimsen :gruble:

Nå, men jeg har så heller ikke prøvet plasticdimsen, så hvad ved jeg.. :genert:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Aima » 2. sep 2015, 22:13

Flora skrev:
Aima skrev:
Flora skrev:
Syg Abe skrev:Nu stopper I sgu!
Jeg har sådan en fætter, og det er nok noget nær det mest geniale nogensinde!!!!
Hakkebøf med fyld af ost, hakket chili og for-stegte bacontern er freaking awesome!!!
Sgu!
;)


Men.....kan man ikke bare lægge fars omkring fyldet og forme bøffen med hænderne? :genert:


Jo, garanteret, lissom man også kan piske fløde til skum, hvis man gider gøre indsatsen. Jeg plejer at smide en skive ost ovenpå min bøf og tænkte, det var ret smart med sådan en dims, hvis man så bare kunne smide alt muligt lækkert fyld i. Det blev godt nok bare noget gras-værk, og det var som om bøffen slet ikke kunne forstå hvad der skete og blev helt sort og branket, selvom jeg altså ofte steger bøffer der bliver nogenlunde ordentlig.

Men fedt nok hvis det funker for andre, jeg vil vildt gerne have en Jørgen Clevin-forklaring på, hvordan det kan lykkes. :D


Jo, men...nu så jeg det bare ikke specielt som en større indsats at forme bøffen om fyldet i hånden. Tværtimod egentlig. Fars flades ud, fyld kommes på, fars dækkes over og formes. Eller fars flades ud i plasticdims, fyld kommes på, plasticdims lukkes, bøf tages ud, plasticdims vaskes op. Altså, jeg synes måske arbejdsbyrden virker større med plasticdimsen :gruble:

Nå, men jeg har så heller ikke prøvet plasticdimsen, så hvad ved jeg.. :genert:


Jeg forstår godt, hvad du mener, men jeg tænker bare, at det måske ikke er helt så ligetil at lave en kerne af fyld, som man måske kunne tro. Kødet ændrer sig jo, når man steger det, både i struktur og mængde, og det gør fylder vel potentiel også, egentlig. Anyway, for mig gjorde den der plastik-satan jo så hverken fra eller til, men jeg troede, det ville kunne lade sig gøre, det så jo så smart ud. :D
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Delfin » 2. sep 2015, 22:18

Syg Abe skrev:Nu stopper I sgu!
Jeg har sådan en fætter, og det er nok noget nær det mest geniale nogensinde!!!!
Hakkebøf med fyld af ost, hakket chili og for-stegte bacontern er freaking awesome!!!
Sgu!
;)


Det smager sikkert glimrende, men hvad er der i vejen med at lave det i hånden? To gange tynd bøf, klask fyld på og smæk samen og voila!
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Delfin » 2. sep 2015, 22:19

Jeg skulle måske bare læse tråden, inden jeg svarer
0
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Lucky_Me
Indlæg: 15
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:41
Kort karma: 2
Likede indlæg: 34

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Lucky_Me » 3. sep 2015, 19:13

Canoodle: Jeg synes du er ret sej :gogo:
1
Life begins at the end of your comfortzone...
TurtleSpeed
Indlæg: 665
Tilmeldt: 11. aug 2015, 17:10
Kort karma: 101
Likede indlæg: 593

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf TurtleSpeed » 5. sep 2015, 18:36

@Dikus jeg har været ude i den der virkelige verden. Kan du høre jeg kommer for lidt ud normalt? :lol:
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14587

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Pjeps » 5. sep 2015, 20:32

@icelady tsk tsk :gammel:
0
:ninja:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf icelady » 5. sep 2015, 20:37

@Pjeps :P
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf didas » 6. sep 2015, 18:58

@Lurende Peber tak for kinddans, gode snakke og episke krammere! :kys: Du må lige få dit "Fifty Shades of Grey"-slips tilbage ved lejlighed :devil:
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Hvad vil du sige til en navngiven debattør?

Indlægaf Lurende Peber » 6. sep 2015, 19:44

@didas I SÅ meget lige måde :kys: Slipset så nu fantastisk ud på dig ... og brugbart :fløjt:
0
Registreret Gammel Gris :gris:

Tilbage til "Generelt"