Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf 2SHY » 6. mar 2016, 19:50

Jeg var VILDT bange for tulipaner :lol: Jeg syntes at midten lignede en humlebi og da jeg er panisk angst for bier og hvepse så undgik jeg dem for enhver pris. Faktisk dukkede jeg mig og løb forbi dem når de var i huset. Hvorfor? Fordi så kunne "humlebien" nok ikke se mig og så kom den ikke efter mig :genert:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Whoosh » 6. mar 2016, 21:09

Fräulein L. skrev:
Det der med at film var i sort/hvid i gamle dage. Troede det galt hele verden. Så kan huske jeg engang spurgte min far, om der så bare lige pludselig en dag kom farver på det hele :D

Det spurgte jeg også min mor om! :D
Hun var ved at dø af grin, og jeg kan stadig huske hvor fornærmet jeg blev. :lol:
3
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Lurende Peber » 6. mar 2016, 21:14

Når Pedro Biker var oplæser i TV-avisen, flyttede jeg mig aldrig, mens han kiggede på mig. Når han så lige kastede et blik i papirerne, kunne jeg uset rykke mig lidt :genert:
2
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19604

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Animi » 6. mar 2016, 21:17

Jeg troede at Dannebrog blev brugt som fødselsdagsflag i hele verden - jeg var vidst 14-15 år før det gik op før mig at sådan var det nok ikke
7
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Bimmerdyret » 6. mar 2016, 21:20

Det viser sig at både min mand og jeg som børn havde eksakt samme opfattelse, men at min mand dog langt tidligere fattede det. Jeg var i slutningen af 30'erne :blush2: :forvirret2:

Nedenstående viste sig IKKE at være en sofa :fløjt: (og spørg mig ikke hvor f.. nogen af os fik den opfattelse og det giver sgu heller ikke nogen mening)

Billede
7
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. mar 2016, 21:46

Min veninde og jeg var som 8-9 årige ret bad ass, og besluttede at nu ville vi begynde at ryge.
Ingen af vores forældre havde cigaretter vi kunne stjæle, men så fik jeg via hemmelige kontakter fat i en smule pibetobak :-D Jeg tænkte at så kunne vi vel selv fremstille cigaretterne med noget linieret A4 :-D
Min veninde panikkede dog over den ide, for hun havde hørt at pibetobak faktisk ville eksplodere hvis man puttede det i en almindelig cigaret.
Jeg var meget lettet over at hun vidste sådan noget, så jeg ikke havde risikeret at blæse hele huset omkuld.
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf 2SHY » 6. mar 2016, 21:50

Bimmerdyret skrev:Det viser sig at både min mand og jeg som børn havde eksakt samme opfattelse, men at min mand dog langt tidligere fattede det. Jeg var i slutningen af 30'erne :blush2: :forvirret2:

Nedenstående viste sig IKKE at være en sofa :fløjt: (og spørg mig ikke hvor f.. nogen af os fik den opfattelse og det giver sgu heller ikke nogen mening)

Billede

Jeg var også helt sikker på at det var en sofa eller havestol af en eller anden art :lol: det ligner det da mere end spareribs eller hvad de skal forestille at være
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf kidkomb » 6. mar 2016, 22:33

Jeg troede en overgang, at man blev gravid, når manden tissede inde i kvinden. Det havde jeg set i en bog (om forplantning, som jeg havde set på min fætters værelse. Jeg kunne ikke læse, men kun se billederne)
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Studsgaard » 6. mar 2016, 22:38

Jeg har et par gange proppet perler i næsen, Hvorfor er det mon børn flere gange skal gøre sådan noget, hvorfor er en gang ikke nok til at lære det. :gruble:

Jeg havde som barn langt hår. Og jeg syntes det ville være så smart at pynte det med små prikker. De prikker skulle så laves med sådan en til at lave huller i papir med. I mit barnehoved ville der da bare blive huller i håret, så da jeg efterfølgende sad med totter af hår der var knækket af blev jeg dybt ulykkelig.
8
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Tibbler » 6. mar 2016, 22:53

Dirtylittledevil skrev:Min veninde og jeg var som 8-9 årige ret bad ass, og besluttede at nu ville vi begynde at ryge.
Ingen af vores forældre havde cigaretter vi kunne stjæle, men så fik jeg via hemmelige kontakter fat i en smule pibetobak :-D Jeg tænkte at så kunne vi vel selv fremstille cigaretterne med noget linieret A4 :-D
Min veninde panikkede dog over den ide, for hun havde hørt at pibetobak faktisk ville eksplodere hvis man puttede det i en almindelig cigaret.
Jeg var meget lettet over at hun vidste sådan noget, så jeg ikke havde risikeret at blæse hele huset omkuld.


Vi rullede papir rundt om sugerør, og satte ild til.
Det har garanteret været super sundt, at indånde den smeltede plastik :mellow:
3
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Tibbler » 6. mar 2016, 22:55

Vi lavede "hund med dårlig mave": blandede en masse klamme ting fra køkkenet, så det blev en brun smattet masse. Så gik vi rundt i kvarteret og lagde klatter, så det lignede hundelorte, fra en hund med meget dårlig mave
10
Brugeravatar
Æske
Indlæg: 1304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:01
Kort karma: 423
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 2340

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Æske » 6. mar 2016, 23:27

Jeg klippede håret af mine dukker, da jeg var sikker på det ville vokse ud igen.
Jeg kunne ikke helt forstå det der med at folk døde, for jeg troede at vi selv bestemte det der med at trække vejret, så vi kunne leve så længe vi gad.

Derudover er min lillebror født 24. januar og jeg er født 24. februar og jeg synes simpelthen at det var så ærkesnyd at han skulle have fødselsdag først, når jeg nu var ældst - og der er altså 5 år og 11 måneder imellem os.

Og så var jeg ret gammel før jeg fandt ud af at den tidligere direktør i Zoo, Bent Jørgensen, ikke talte svensk men bare var fra Bornholm :genert:
4
Det skal være sjovt, ellers er det ikke morsomt!
Brugeravatar
Pixie88
Indlæg: 580
Tilmeldt: 26. aug 2015, 10:39
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1254

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Pixie88 » 7. mar 2016, 01:10

Jeg vidste at kræftpatienter ofte var skaldede og troede det var det kræft gjorde, altså lige bortset fra også at slå folk ihjel. Så jeg panikkede hver gang jeg så mine hår på hårbørsten & har flere gange tudende måtte fortælle min mor, at nu havde jeg fået kræft.
4
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf Buller » 7. mar 2016, 04:22

2SHY skrev:Jeg havde (og har stadig) svært ved at forstå de der større end og mindre end tegn. Vi lærte det ned krokodiller og det gav bare slet ikke mening i min verden (og gør det stadig ikke) at noget der er småt vil/kan spise noget der er større end det selv er :genert:

Ja ja hende den talblinde lærer det nok aldrig helt


det er heller ikke helt rigtigt opfanget... det med krokodillen går på at du skal tænke at krokodillen er grådig, den går efter at spise den største portion, i det her tilfælde går den derfor altid efter at spise det største tal. Så der hvor gabet vender over imod for at "spise" det er der det største tal/største portion står.
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Dumme ting du gjorde eller troede som barn?

Indlægaf 2SHY » 7. mar 2016, 04:29

Buller skrev:
2SHY skrev:Jeg havde (og har stadig) svært ved at forstå de der større end og mindre end tegn. Vi lærte det ned krokodiller og det gav bare slet ikke mening i min verden (og gør det stadig ikke) at noget der er småt vil/kan spise noget der er større end det selv er :genert:

Ja ja hende den talblinde lærer det nok aldrig helt


det er heller ikke helt rigtigt opfanget... det med krokodillen går på at du skal tænke at krokodillen er grådig, den går efter at spise den største portion, i det her tilfælde går den derfor altid efter at spise det største tal. Så der hvor gabet vender over imod for at "spise" det er der det største tal/største portion står.

Du behøver ikke forklare det for jeg fatter det aldrig. Utallige har forsøgt men uden hel

Jeg tror dog vi mener det samme men formulerer det forskelligt
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Livets forhold"