Din værste walk of shame historie?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 15:10

Faktisk er det ikke spor svært at score med gips på,for man tiltrækker alle der gerne vil forsøge sig men som ikke kan finde på noget at sige, det er lige før det burde høre under deciderede scoretricks.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 15:10

hotlips skrev:
kidkomb skrev:Altså, øhm, den skal jeg lige have igen:
Du tog i byen med to brækkede arme. I gips.
Hvordan drak du? Hvordan havde du fået tøj på? Hvordan tørre man sig, når man har tisset med to arme i gips?
Jamen? :nerve:


Jeg havde haft den første i gips i 6 måneder før nr 2 kom på så jeg havde lært alle tricksene, jeg kunne åbne døre med tæerne og den slags, men det var nu også kun til under albuen, så er det meste til at klare med lidt træning men jeg kunne sq ikke binde sko.

Faktisk var det med til at han scorede, han smurte Nutella madder til mig :blush:

Ah, ja ok, jeg ved ikke hvorfor jeg forestillede mig sådan nogle film-gips-arme, som nærmest behøver stativ på hjul :lol:

Men holy, hvor kan jeg ikke forestille mig, at jeg ville kunne tørre mig i møllen uden at få afføring ud over det hele.
Og indenfor gipsen :shock: Åh, jeg får kriller ved tanken :whine:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 15:18

kidkomb skrev:
hotlips skrev:
kidkomb skrev:Altså, øhm, den skal jeg lige have igen:
Du tog i byen med to brækkede arme. I gips.
Hvordan drak du? Hvordan havde du fået tøj på? Hvordan tørre man sig, når man har tisset med to arme i gips?
Jamen? :nerve:


Jeg havde haft den første i gips i 6 måneder før nr 2 kom på så jeg havde lært alle tricksene, jeg kunne åbne døre med tæerne og den slags, men det var nu også kun til under albuen, så er det meste til at klare med lidt træning men jeg kunne sq ikke binde sko.

Faktisk var det med til at han scorede, han smurte Nutella madder til mig :blush:

Ah, ja ok, jeg ved ikke hvorfor jeg forestillede mig sådan nogle film-gips-arme, som nærmest behøver stativ på hjul :lol:

Men holy, hvor kan jeg ikke forestille mig, at jeg ville kunne tørre mig i møllen uden at få afføring ud over det hele.
Og indenfor gipsen :shock: Åh, jeg får kriller ved tanken :whine:


Jeg fik senere opereret armen og der fik jeg gips fra skulderen og ned over hele hånden hvor den endte i sådan en bold,hvis jeg havde haft 2 af dem havde jeg været nødt til at blive indlagt for så kan man absolut intet. Man kan godt få en gummihandske udover en af de små hvor fingrene er næsten fri.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 15:23

hotlips skrev:Jeg fik senere opereret armen og der fik jeg gips fra skulderen og ned over hele hånden hvor den endte i sådan en bold,hvis jeg havde haft 2 af dem havde jeg været nødt til at blive indlagt for så kan man absolut intet. Man kan godt få en gummihandske udover en af de små hvor fingrene er næsten fri.

Ah, gummihandsker! Der blev pludselig mere roligt i mit hovede :lol:


Nå On topic:

For maaange år siden, da jeg var ung: Jeg havde, øh, hygget mig med en kollega på toilettet til julefrokosten (klassisk) og det var åbenbart ikke alle, der havde opfanget det, for en dag var der en kollega, der kom rendende og spurgte, temmelig højt, "Har du knaldet XXX?!"
Og altså, øhm, hans mor var tilfældigvis i butikken og havde helt 100 hørt det.
Det var i min barndomsby og jeg støder bare ALTID ind i den dame, ligegyldigt, hvornår jeg er der.
Og hun kender min mor. Og det er så akavet.
The several walks of shame :rulle:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Juliet
Indlæg: 341
Tilmeldt: 15. aug 2015, 16:07
Kort karma: 44
Likede indlæg: 298

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Juliet » 7. mar 2016, 16:17

hotlips skrev:Faktisk er det ikke spor svært at score med gips på,for man tiltrækker alle der gerne vil forsøge sig men som ikke kan finde på noget at sige, det er lige før det burde høre under deciderede scoretricks.


I mine yngre dage kendte jeg en der altid havde en armslynge med i byen, hvis det var lidt sløvt med at score tog han slyngen på, og en to vupti stod pigerne i flokke omkring ham. Det var helt fjollet, men kæft det virkede :lol:
7
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 17:14

Juliet skrev:
hotlips skrev:Faktisk er det ikke spor svært at score med gips på,for man tiltrækker alle der gerne vil forsøge sig men som ikke kan finde på noget at sige, det er lige før det burde høre under deciderede scoretricks.


I mine yngre dage kendte jeg en der altid havde en armslynge med i byen, hvis det var lidt sløvt med at score tog han slyngen på, og en to vupti stod pigerne i flokke omkring ham. Det var helt fjollet, men kæft det virkede :lol:


Altså så ville jeg nok blive lidt bange :nerve:

den eneste jeg har hørt om har brugt den sådan som fusk er ellers Ted bundy men det virkede jo desværre også så rigeligt for ham.
1
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Moxy-lady » 7. mar 2016, 17:17

Haha, jeg har også været sammen med en 'snøvsen' bare på en festival hvor alle hans kammerater sad udenfor teltet da jeg kom ud næste morgen. Og jeg tror også at jeg gik som en cowboy :D det værste var næsten at jeg var blevet vækket af min telefon der havde en ringetone der falskt sang 'jeg er en bøllemis, bøllemis bøllemis bølle mismis.' det var sådan... Jævnt akavet at gå ud med en grimasse der kunne passe. Jeg er nemlig heller ikke den stille type og jeg havde fået tilpas meget at drikke til at jeg havde glemt alt om at telte ikke er lydtætte. Så jo, det var en temmelig pinlig walk of shame.

Men jeg kan toppe den!

For nogle måneder senere endte jeg hjemme hos en fyr (ham hvor det var så dårligt at jeg fakede at være faldet i søvn, hvis nogle husker det? Til mit forsvar var jeg meget fuld, og han var meget.... Lille... :blush:) nå, han bor på sådan en ret lang vej i en større dansk provinsby og jeg kommer gående i festtøj, gammel makeup og stilletterne i hånden en dejlig søndag formiddag.

Hvor der er post Danmark rundt.

Folk sidder med flag i små havestole med kaffe i hånden og basser på bordet heeelee vejen hjem.

Shit, det var en lang tur.
27
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Lurende Peber » 7. mar 2016, 17:30

Vi var 3 gutter, der havde fundet sammen med 2 piger (sådan 17-20årige) og var taget hjem til en af dem. 2 par hyggede sig, hvoraf jeg virkelig nød natten med værtinden. Om morgen begyndte hun at vimse rundt og rydde op og lave lagkage :genert:
Ja for hendes familie kom til fødselsdag her om lidt!
"Din fødselsdag?"
"Jeps"
"Tillykke da" *kys* "Hvor mange år, hvis man må spørge?"
"15"
:8:
Jeg ved stadig ikke, om det var en snedig måde at få mig til at sparke vennerne sammen og komme ud af døren i en ruf :tie:
Men jeg havde INGEN intentioner om at blive og hilse på familien :panik:
4
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Tibbler » 7. mar 2016, 17:50

For en hel del år siden så min mand følgende eksempel på "walk of shame":

Han var på vej på arbejde en lørdag morgen, og sad i bussen ved 8-tiden. Ind i bussen træder en fyr i underbukser og undertrøje. Fyren sætter sig stille ind på et sæde, kører et par stop, og stiger så lige så stille af igen.

:D
10
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Persnikedy » 7. mar 2016, 17:56

Moxy-lady skrev:Haha, jeg har også været sammen med en 'snøvsen' bare på en festival hvor alle hans kammerater sad udenfor teltet da jeg kom ud næste morgen. Og jeg tror også at jeg gik som en cowboy :D det værste var næsten at jeg var blevet vækket af min telefon der havde en ringetone der falskt sang 'jeg er en bøllemis, bøllemis bøllemis bølle mismis.' det var sådan... Jævnt akavet at gå ud med en grimasse der kunne passe. Jeg er nemlig heller ikke den stille type og jeg havde fået tilpas meget at drikke til at jeg havde glemt alt om at telte ikke er lydtætte. Så jo, det var en temmelig pinlig walk of shame.

Men jeg kan toppe den!

For nogle måneder senere endte jeg hjemme hos en fyr (ham hvor det var så dårligt at jeg fakede at være faldet i søvn, hvis nogle husker det? Til mit forsvar var jeg meget fuld, og han var meget.... Lille... :blush:) nå, han bor på sådan en ret lang vej i en større dansk provinsby og jeg kommer gående i festtøj, gammel makeup og stilletterne i hånden en dejlig søndag formiddag.

Hvor der er post Danmark rundt.

Folk sidder med flag i små havestole med kaffe i hånden og basser på bordet heeelee vejen hjem.

Shit, det var en lang tur.



Det ville være et spøjst tilfælde hvis det var den samme Snøvsen :-D
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24400

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Moxy-lady » 7. mar 2016, 18:00

Navnet er meget specielt og starter med B?
0
My world 12-10-18 :lun:
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9417

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Modesty Blame » 7. mar 2016, 18:48

Havde været i min hjemby for at sige farvel til et nært familiemedlem og havde så drukket mig i hegnet bagefter. Gik med en eller anden fyr hjem. Næste morgen ville jeg gerne slippe for den der farvelscene - jeg skulle starte et nyt job i udlandet ugen efter - så jeg ville gå ret langt, for at undgå at vække ham. Desværre lå han oven på min top. Så jeg endte med at tage min læderfrakke på, ud over min bh, og så tage hjem. Med taxa, tog og taxa. Det var en lang tur med tunge tømmermænd.
2
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf hotlips » 7. mar 2016, 19:26

Uha,jeg boede på en gård hvor der også var en håndfuld andre unge, nogen af dem fik en masse venner fra kbh på besøg så vi røg jo i byen, jeg var virkelig nede,jeg havde hjertesorger og sår'n og denne her fyr bager helt vildt på mig,han var virkelig flot og stor som et hus så fint nok,et trøsteknald er jo ikke af vejen så vi tog hjem i min seng og det var også en snøvs.
Morgenen efter kommer ham han var der for at besøge og laver finten med at banke på og gå ind uden at vente på svar og så stod han der med et fjoget grin og sagde hej... og han blev sq stående!
Mens vi var lige ved at æhh...og han blev stående til snøvsen vendte sig om og venligt sagde "ved du hvad kammerat, jeg har sq ikke tid lige nu".jeg var bare totalt mundlam.

Senere viste det sig at han ikke var 19 som han havde sagt, han var 17, jeg var 20 og bedøvende ligeglad men de andre syntes den del var enormt sjov så jeg hørte for det i årevis.
3
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Persnikedy » 7. mar 2016, 20:05

Moxy-lady skrev:Navnet er meget specielt og starter med B?


Jeg kan ikke huske eller fik aldrig navnet at vide på 95% af dem jeg har været i seng med :genert:
Det er alligevel også 12år siden så det er måske normalt ikek at huske navnet :-D
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Bøtte » 7. mar 2016, 20:29

Da jeg tog med naboen hjem. Da jeg skulle hjem næste dag skulle jeg selvfølgelig gennem hele huset og kunne ikke undgå at møde hans mor. Som er min mors rigtig gode veninde. Og som jeg spillede håndbold med. Og vi skulle selvfølgelig spille kamp senere samme dag. Årh det var akavet.
Ugen efter skulle han hjælpe min far med at skifte en dørkarm og min far tog en snak med mig om at jeg ikke behøvede være hjemme, mens han var der :genert:
Der var lidt for mange forældre der kendte til det one night stand :blush:
15

Tilbage til "Forhold og sex"