Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Novella » 7. mar 2016, 18:22

Det irriterer mig ikke så meget længere, men jeg var ret træt af det i formiddag, da jeg havde kørt 50 km på tværs af Storkøbenhavn gennem vejarbejde og bilkøer, og vedkommende jeg skulle holde møde med, ikke var til at kontakte, da jeg kom frem. Efter en halv time nåede nogen frem til, at h*n var kaldt ud til noget akut tidligere i morges og slet ikke var i virksomheden.

Nå. Så kører jeg da bare hjem igen.
0
Modesty Blame
Indlæg: 4367
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9501

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Modesty Blame » 7. mar 2016, 19:55

Købte et gardin. Hængte det op. Havde taget forkert længde.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46290

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 7. mar 2016, 20:38

FruDulle skrev:
Angelina skrev:
FruDulle skrev:Den eller de klamme mus vi har på loftet :(


Kat! Kat er løsningen :D


Det sker definitivt ikke! Jeg skal ikke have kat.

En Jack Russel terrier kan også gøre trickset. :) Hvis du er mere til hunde.
0
...
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Spjaerten » 8. mar 2016, 07:33

Min krop og mit immunforsvar.

Har seriøst været syg og/eller slatten siden nytår.

Minus energi og hoste/snot/kvalme/hovedpine on and off.
0
Tryk på * :slem:
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 8. mar 2016, 14:00

Min hests ejer.
Hest står ultimo januar med stort sår. Jeg ringer til dyrlægen, dyrlægen kommer og syer, 14 dage senere kommer dyrlægen til kontrol af hest. Jeg betaler fakturaer. Hest er sygeforsikret og låneaftalen med ejer siger, at jeg betaler selvrisikoen og forsikringen dækker resten. Jeg sender fakturaer ind til forsikringen. Forsikringen spørger, om de skal udbetale til mig eller ejer, hvis det er direkte til mig skal de lige have en fuldmagt. Og lige at klaske en fuldmagt sammen er øjensynligt et uoverskueligt problem for ejer, som behændigt glider af på af scanne en fuldmagt ind eller lige snuppe et billede med mobilen og sende til mig. Så lige nu har jeg 5000 bobs ude at hænge, som jeg virkelig godt kunne shoppe for i Japan senere på måneden. Gaah!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 9. mar 2016, 09:01

Kommunen! :rulle:

For 14 dage siden sendte det Bofællesskab, datteren har fået tilbudt plads i, et prisoverslag til datterens sagsbehandler, til godkendelse.

Hendes bostøtte har hver dag i en uge forsøgt at få fat i sagsbehandler og får endelig i går den besked at "Hun er sygemeldt."

"Jamen så er der vel en anden, der kan overtage sagen? Hun har trods alt fået tilbudt boligen fra 1. april?"

"Nej, der kan godt gå et par uger."


Flot, Randers Kommune...flot! :rulle: :cuss: Bare pis på de borgere, der har brug for jer. :cuss: :cuss:


(og ja, før folk kommer med "Jamen de er også hårdt spændt for"...det vil jeg ærlig talt skide på. Det kan og burde ikke være så svært at bruge 15 minutter på at læse sagen igennem og hive det med på det ugentlige møde).
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32471

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 9. mar 2016, 09:22

Smiling_Goat skrev:
Ja jeg sidder også og er træt af Randers kommune lige nu.

Jeg skal have fat i dem ang. noget ret vigtigt. Men det kan man kun mellem 9-10 mandag, onsdag og fredag. Da jeg ringede i dag, stod jeg i kø frem til 10.01, hvor jeg fik en indtalt besked, der sagde at kontoret havde åbent mellem 9-10 :rulle:

Jeg prøver da bare fredag igen så (ligesom alle de andre, der ikke kom igennem i dag)

Og det er godt nok træls med din datter. Det er for slapt.


:8:

10.01. Hold nu kæft. Så burde de altså lukke køen for flere kl 10 og så tage dem, der sidder i køen.

Vil dælme håbe du har et godt telefon-abonnement!


Jeg er så træt af dem: og datteren bliver mere og mere stresset over ikke at vide om hun kan få pladsen eller ej. Det er dét hun ser frem til og nu hænger hun bare der. :(
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19615

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Animi » 9. mar 2016, 20:48

At jeg er så oppustet at jeg ligner en der er gravid i 9. måned :tie:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19645
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46290

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 9. mar 2016, 21:58

Vores boligkontor.

I sidste uge bestilte vi en ny vaskechip, og den kom så dagen efter. Den virker så ikke så vi aflevere den igen og vi modtager den igen her til eftermiddag - 5 dage efter, men den virker stadig ikke, så den må vi ned med igen i morgen.. Altså, det kunne være rart med noget rent tøj snart - og ikke først engang i næste uge!
Derudover så gider de kun snakke med folk om den slags i mellem 7.30 og 08.00, på trods af der altid er nogen på kontoret - jeg synes det er ret tidligt bare fordi de er stædige.
0
...
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22045

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 9. mar 2016, 23:50

... politikernes seneste standardmåde at snakke udenom på!

Interviewer: "Mener du så A?
Politiker: "Bla-bla ... Betyder det så X? NEJ. Betyder det så Y? JA."

Klare svar - men på nogle spørgsmål, du selv fandt på! Det er især stor mode i Venstre, har jeg bemærket, men andre har også taget det på det seneste.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. mar 2016, 23:55

dgd2007 skrev:... politikernes seneste standardmåde at snakke udenom på!

Interviewer: "Mener du så A?
Politiker: "Bla-bla ... Betyder det så X? NEJ. Betyder det så Y? JA."

Klare svar - men på nogle spørgsmål, du selv fandt på! Det er især stor mode i Venstre, har jeg bemærket, men andre har også taget det på det seneste.


Ja det har virkelig taget overhånd.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 10:37

YouTube. De er så hykleriske og samtidig så skide bange for at stille op for alle dem der tjener penge til dem, og det driver mig til vanvid at jeg ikke bare kan sige 'fuck jer, jeg vil ikke støtte jeres måde at røvrende os alle sammen på', for der findes ikke længere noget rigtigt alternativ til dem. De har essentielt monopol på hele konceptet. :sur:
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Persnikedy » 10. mar 2016, 12:22

Fucking møg kransekage som bare ikke vil blive som jeg vil have det. Hvis min marengs også fucker op fare jeg i flint
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12730
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 919
Likede indlæg: 12467

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Guilded_Lily » 10. mar 2016, 13:56

Influenza from hell! Har været syg med feber og ondt i kroppen siden søndag, i går blev det krydret med kilovis af snot og vejrtrækningsproblemer, så jeg tog til lægen for at få be- eller afkræftet en lungebetændelse. Der er ingen bakterier, så det er bare den sædvanlige virus. Fik besked på at sygemelde mig resten af ugen og få masser af hvile og væske.

Jeg har stadig feber on-off (nedsat pga. panodil), bader i snotpapir og lever af næsespray og panodil. Hver gang jeg tror, at nu har jeg det okay, så jeg vel godt lige kan gå ud og lave en kop te eller smide en tallerken i opvaskeren, når jeg kun halvt ud i køkkenet, før jeg svimler og det føles som syle gennem kroppen.

Pis nu AF, altså! Det er flere år siden, jeg har været så syg! Det allerværste er, at jeg ikke kan kysse og kramme min mand og mine børn!
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf JoyNips » 10. mar 2016, 14:42

JoyNips skrev:Min hests ejer.
Hest står ultimo januar med stort sår. Jeg ringer til dyrlægen, dyrlægen kommer og syer, 14 dage senere kommer dyrlægen til kontrol af hest. Jeg betaler fakturaer. Hest er sygeforsikret og låneaftalen med ejer siger, at jeg betaler selvrisikoen og forsikringen dækker resten. Jeg sender fakturaer ind til forsikringen. Forsikringen spørger, om de skal udbetale til mig eller ejer, hvis det er direkte til mig skal de lige have en fuldmagt. Og lige at klaske en fuldmagt sammen er øjensynligt et uoverskueligt problem for ejer, som behændigt glider af på af scanne en fuldmagt ind eller lige snuppe et billede med mobilen og sende til mig. Så lige nu har jeg 5000 bobs ude at hænge, som jeg virkelig godt kunne shoppe for i Japan senere på måneden. Gaah!


Goddammit, farcen fortsætter!

Vi startede med, at jeg spurgte hende om en fuldmagt. Svaret var "men så skal der vel være underskrift på?" Jeg svarede, at det skulle der jo sådan set, men om hun ikke havde mulighed for at scanne den ind, evt. på sit job.
Intet svar.
Dagen efter skrev jeg en besked til hende om, at jeg var kommet til at tænke på, at hun da bare kunne snuppe et billede af fuldmagten med mobilen og sende, så var der ikke brug for at bøvle med at scanne.
Intet svar.
Nu er jeg gået over til dagligt at skrive en sms med "husk fuldmagt :) "
Intet svar.

Jeg er SÅ tæt på at smide hesten i en trailer, køre den til Fredensborg og læsse den af hos hende.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje

Tilbage til "Generelt"