Del Noget Med Debatten

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Garfield » 20. jan 2016, 01:32

kidkomb skrev:
Frkvira skrev:Kid, hvad bliver det til med det målebånd? :lol2:

Hæh!
Befinder mig stadig i det store udland og pt kan jeg rapportere om kontinuerlige styrtblødninger.
Og helt ærligt, det ville blive noget snask :genert:
Og jeg ved ikke hvad målebånd hedder på tysk.
Og klokken er også mange.
Og de sender golf fra Hawaii på hotel- fjernsynet.


Vi tager bare målebånd med på Hong Kong og klarer den dér! :klap:
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. feb 2016, 10:26

Jeg har lige købt mine først mormor-maxi-trusser ekstra høje! :-D
Faktisk er de så kæmpestore, at jeg valgt scan selv kassen da de skulle betales, jeg magtede ikke lige at stå med pokerface på, imens den unge mand ved den bemandede kasse skulle holde dem op og vende og dreje dem, for at finde prismærket.
12
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Maoam » 7. feb 2016, 07:25

Jeg viste en 65-årig, der hører P3, musikvideoen til "Malk mig". Jeg var flad af grin over hendes ansigtsudtryk.
3
Love, love, peace, peace :pompom:
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf hotlips » 16. feb 2016, 17:25

Det er vildt dyrt at bo her synes jeg, 7000 for 68 kvm i almen bolig jeg har som handicapvenlig og ud af dem er de 1400 reelt afgift for de blå mænd osv,de forskellige goder vi nu har.

Men vi har betalt for at dem der som jeg synes det så pænt kaldes godt kan li en lille en har fået en fin pavillon med vægge på 3 sider,borde og bænke og for at de har sådan et lille toilet bag ved. I december går afdelingsbestyrelsen ud med gløgg og æbleskiver den sidste søndag i advent.

Det gider jeg godt betale til, vi er 1200 boliger så det er småpenge pr næse og jeg synes det er fint vi tager hånd om vores så godt vi nu kan.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Mangoness » 16. feb 2016, 18:15

Jeg elsker den her fødselsdagssang...og jeg agter at sende den til alle, der kan ta' det :-D



:lol: :klap:
3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. feb 2016, 18:51

Øjnene glider ned over forsiden af debatten og fanger dette ude i højre side:

Re: Fugtighed indefra (fiske…
af Urtekussen ->

Jeg kan ikke helt give udtryk for det mylder af modsatrettede følelser og indre dialog der væltede ind over mig :mellow:
10
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf kidkomb » 5. mar 2016, 10:04

Hella Joofs nye '10 bud'

1. Det største af alt er kærlighed. Det er vigtigere end alt andet. Vand kærligheden, så den ikke tørrer ud. Og tak den, hver gang du møder den.

2. Spar ikke på kærligheden. Elsk alt, hvad du kan. Men du må ikke lade som om. Du må ikke handle med kærligheden. Og du må ikke jaske med den.

3. Du skal huske at slappe af. Trække stikket. Sove på sofaen midt på dagen. Lade opvasken stå. Gå på bare tæer i græsset.

4. Tilgiv dine forældre. De gjorde det så godt, de kunne. De var også små børn engang med store knæ og bange øjne. Du får selv brug for tilgivelse, når du en dag bliver mødt af dine egne børns vrede.

5. Du må ikke tage et andet menneskes liv. Selvfølgelig må du ikke det. Men du må heller ikke ødelægge et andet menneskes livsglæde. Du må ikke mobbe, og du må ikke lægge fælder. Og du må ikke glæde dig, når det går andre dårligt. Eller når din veninde har fået stor røv og forkølelsessår.

6. Du må gerne blive skilt, hvis du har giftet dig med den skrupforkerte. Men hvis du har giftet dig med den rigtige, så prøv at finde kærligheden frem igen. Måske ligger den pakket ned i en kasse sammen med vintertøjet. Måske har du glemt den oppe i sommerhuset. Husk, at nissen flytter med. Hvis du ikke har fået styr på dine dæmoner i dit første ægteskab, vil du møde dem i dit næste. Og det næste …

7. Det, der er dit, er dit, og det, der er andres, er ikke dit. Man kan ikke tage noget fra hinanden. Den mand eller kjole eller det job, der gør din veninde lykkelig, vil du slet ikke have. Du vil hellere have din egen mand og din egen kjole og dit eget job. Der er ingen grund til at være misundelig. Der er nok til os alle.

8. Du må ikke bagtale hverken dine venner eller dine fjender. Sig tingene til folks ansigt, men mærk lige først efter, om du kommer i et kærligt ærinde. Hvis ikke, er det tit bedre at tie.

9. Glæd dig over alt det, der er dig. Din krop, din sjæl, din højde, din vægt. Du er præcis, som du skal være. En sjæl i en krop. Kroppen skal du passe på, så sjælen har et godt sted at bo. Du må ikke tale grimt til og om din krop. Så bliver den ked af det, og så strammer den om sjælen.

10. Husk, at livet er en rejse, og nogle gange ender man i en anden by end den, man havde købt billet til. Så må man anskaffe sig et kort over den nye by og glæde sig over dens floder og tårne og spir. Husk, at livet bliver bedre og bedre for hver dag, der går. Men det er en hemmelighed
11
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 13:30

Jeg har nu med dette indlæg skrevet 3000 indlæg :genert:
Senest rettet af 2SHY 8. mar 2016, 13:59, rettet i alt 1 gang.
5
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf kidkomb » 8. mar 2016, 13:57

2SHY skrev:Jeg har nu med dette indlægskrevet 3000 indlæg :genert:

:blomst:
Velkommen til inderkredsen :pompom:

(Gad vide om jeg selv er med egentlig :forvirret:)
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 13:58

kidkomb skrev:
2SHY skrev:Jeg har nu med dette indlægskrevet 3000 indlæg :genert:

:blomst:
Velkommen til inderkredsen :pompom:

(Gad vide om jeg selv er med egentlig :forvirret:)

:lol: Tak

Er alle os her på Debatten ikke begrebet af inderkredsen? :klap:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Thestral » 8. mar 2016, 14:19

kidkomb skrev:
2SHY skrev:Jeg har nu med dette indlægskrevet 3000 indlæg :genert:

:blomst:
Velkommen til inderkredsen :pompom:

(Gad vide om jeg selv er med egentlig :forvirret:)
Det er vi da allesammen :banan: :banan: :banan:
2
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 18:59

Kære alle sammen

Tusind mange gange tak for jeres søde indlæg, grønærter og generelle støtte i en håbløst svær tid. De betyder mere end I overhovedet aner. Det er virkelig overvældende, men også rigtig dejligt. Især når man sidder og føler sig uendeligt alene, forladt og ulykkelig.

Jeg skal nok spare hele denne tråd for en længere smøre. Så den har jeg postet i "Hvad gør vi nu (lille du)" tråden nede i Lukket forum, så dem der har lyst til at læse det, kan gøre det.

Men endnu engang: Tusind, tusind tak alle sammen. Jeg har næsten ikke mødt en eneste af jer og alligevel giver I så meget omsorg og kærlighed til en "fremmed". I er SÅ fantastiske alle sammen :kys:
9
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1430
Likede indlæg: 13276

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Rapfisk » 27. mar 2016, 10:32

Jeg er blevet opmærksom på en lille serie på nettet, som jeg gerne vil dele med jer:
Om City er skrevet og produceret af et ungt ægtepar, der ud over at lave film også underviser i yoga i New York. Det er afsnit på ca 10 minutter, og serien handler om en kvinde, der er yogalærer i New York, og hendes venner og familie. Den er både sjov og alvorlig, og jeg synes, den er ret fin. http://omcityseries.com/episodes
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf Mangoness » 27. mar 2016, 13:00

Mangoness skrev:Jeg elsker den her fødselsdagssang...og jeg agter at sende den til alle, der kan ta' det :-D



:lol: :klap:


Jeg sendte min elskede fødselsdagssang til et fødselsdagsbarn i går - og jeg vil bare gerne tilbagemelde, at han elskede den :fløjt: :banan:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del Noget Med Debatten

Indlægaf kidkomb » 1. apr 2016, 04:44

Jeg ved ikke hvorfor, men det var meget lærerigt at se det stillet op på den måde.
Tomme kalorier mænd.png
Tomme kalorier kvinder.png
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Generelt"