Luksusfælden

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Luksusfælden

Indlægaf Daine » 8. mar 2016, 20:00

Det er positivt, at han har taget et ekstra job, det blev han ikke bedt om.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:01

Persnikedy skrev:
Frkm skrev:
Persnikedy skrev:Den dreng giiider godt nok ikke være der


Havde de ikke en dreng i børnehave? Der skulke hentes? Ham der kunne da selv køre hjem...


Jo det var vist ham der ville have disko sko. Så den store må være en fra tidligere

Ja for jeg så også lige drengen der og tænkte "Disko sko? Hvor gammel er han lige og i hvor store størrelser laves de sko?"
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Luksusfælden

Indlægaf Tibbler » 8. mar 2016, 20:01

computermus skrev:
Tibbler skrev:
computermus skrev:Hun virker temmelig fornærmet. Men der er altså mange andre der enten tager bus ,tog eller har en ordning med at køre sammen med kollegaer. Så der er da muligheder .


Det havde jeg altså også været. Det er ham, der er en økonomisk røvbanan - og så får han bilen, og hun skal med cykel og bus. Totalt urimeligt.

Altså nødvendigt, men urimeligt...

Sandt nok at han har været en økonomisk tåbe, men på den anden side set så synes jeg at hun har begået en bommert eller flere, ved at tage de lån for ham.
Hun burde have sagt nej fra starten.


Helt enig - Jeg fatter slet ikke hun gider ham. Han er et omvandrende nigeriabrev
4
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 8. mar 2016, 20:05

Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:Næste uge... damn!


Den lyder godt nok speciel :gruble:


Ej vel :8: :tie: :rulle:

"Jan er 41, men lever som en teenager. Han deler en lejlighed i København med en ven og bruger sine weekender på byture.
De weekender, hvor han ikke forsøger at jonglere livet som weekendfar for sin store dreng i Nordjylland og sønnen på to år, der bor i Norge. Jan betaler ikke sine kreditorer, og nu er gælden vokset så meget, at han slår rekord. Mette Reissmann kan konstatere, at han er den enlige deltager i "Luksusfældens" historie, der har den største misligholdte gæld. På intet mindre end 15.600 kroner hver eneste måned.
Gælden står i skærende kontrast til Jans behov for at feste: For på et enkelt år har han brugt 33.000 på at gå i byen. Da "Luksusfældens" ekspert Carsten Linnemann viser ham, hvor mange kreditorer, han kunne have betalt for det, han har drukket op, går det op for Jan, at han er havnet i en ond cirkel, hvor han går i byen for at drukne sorgerne over økonomien. Men byturene udhuler Jans budget, så han har brug for at gå endnu mere i byen.
Og festlighederne får konsekvenser. Jan må nemlig indse, at de betyder, at han ikke har råd til at rejse til Norge for at se sin lille søn, så meget som han har gjort hidtil. Men er Jan villig til at sadle om og leve et voksenliv med fokus på sine sønner i stedet for det vilde liv på de københavnske barer?"
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16116

Re: Luksusfælden

Indlægaf Urtekussen » 8. mar 2016, 20:07

Hun lignede hende den glade dame fra natholdet
icelady skrev:"Og jeg glæder mig til de nye udfordringer."

Og alt imens var hendes ansigtsudtryk bare SÅ negativt :lol:
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Luksusfælden

Indlægaf computermus » 8. mar 2016, 20:07

2SHY skrev:
Persnikedy skrev:
Frkm skrev:
Persnikedy skrev:Den dreng giiider godt nok ikke være der


Havde de ikke en dreng i børnehave? Der skulke hentes? Ham der kunne da selv køre hjem...


Jo det var vist ham der ville have disko sko. Så den store må være en fra tidligere

Ja for jeg så også lige drengen der og tænkte "Disko sko? Hvor gammel er han lige og i hvor store størrelser laves de sko?"

Drengen der ønskede sig disko sko, det var ham på 7 år . Men at en far kan få sig selv ti at sige til sin lille dreng, at han ikke har råd til fødselsdagsgave, det går altså over min forstand. Han kunne have nøjedes med at sige " Nu må vi lige se , når vi nærmer os din fødselsdag" .
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:10

Wizzze skrev:
Wizzze skrev:
Persnikedy skrev:Næste uge... damn!


Den lyder godt nok speciel :gruble:


Ej vel :8: :tie: :rulle:

"Jan er 41, men lever som en teenager. Han deler en lejlighed i København med en ven og bruger sine weekender på byture.
De weekender, hvor han ikke forsøger at jonglere livet som weekendfar for sin store dreng i Nordjylland og sønnen på to år, der bor i Norge. Jan betaler ikke sine kreditorer, og nu er gælden vokset så meget, at han slår rekord. Mette Reissmann kan konstatere, at han er den enlige deltager i "Luksusfældens" historie, der har den største misligholdte gæld. På intet mindre end 15.600 kroner hver eneste måned.
Gælden står i skærende kontrast til Jans behov for at feste: For på et enkelt år har han brugt 33.000 på at gå i byen. Da "Luksusfældens" ekspert Carsten Linnemann viser ham, hvor mange kreditorer, han kunne have betalt for det, han har drukket op, går det op for Jan, at han er havnet i en ond cirkel, hvor han går i byen for at drukne sorgerne over økonomien. Men byturene udhuler Jans budget, så han har brug for at gå endnu mere i byen.
Og festlighederne får konsekvenser. Jan må nemlig indse, at de betyder, at han ikke har råd til at rejse til Norge for at se sin lille søn, så meget som han har gjort hidtil. Men er Jan villig til at sadle om og leve et voksenliv med fokus på sine sønner i stedet for det vilde liv på de københavnske barer?"

WHAT!? :8: :nerve:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:11

computermus skrev:
2SHY skrev:
Persnikedy skrev:
Frkm skrev:
Persnikedy skrev:Den dreng giiider godt nok ikke være der


Havde de ikke en dreng i børnehave? Der skulke hentes? Ham der kunne da selv køre hjem...


Jo det var vist ham der ville have disko sko. Så den store må være en fra tidligere

Ja for jeg så også lige drengen der og tænkte "Disko sko? Hvor gammel er han lige og i hvor store størrelser laves de sko?"

Drengen der ønskede sig disko sko, det var ham på 7 år . Men at en far kan få sig selv ti at sige til sin lille dreng, at han ikke har råd til fødselsdagsgave, det går altså over min forstand. Han kunne have nøjedes med at sige " Nu må vi lige se , når vi nærmer os din fødselsdag" .

Ikke at det havde været bedre, men jeg havde nok enten set om jeg ikke kunne låne af en ven (når det trods alt ikke var mere end 250 kr) eller om jeg kunne sælge et eller andet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55656
Kontakt:

Re: Luksusfælden

Indlægaf Ado » 9. mar 2016, 19:06

De vælger at fravælge katten for at spare 100,- om måneden?

Var det kun mig, der kunne se, hvordan hunden nærmest sad og smilede arrogant i sofaen, da de sad og puttede med den?
3
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 10. mar 2016, 07:17

0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Luksusfælden

Indlægaf Juki » 13. mar 2016, 19:09

Er der andre end mig der ser genudsendelsen? :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 13. mar 2016, 19:13

Juki skrev:Er der andre end mig der ser genudsendelsen? :genert:


Jeg kigger lidt med i baggrunden :genert:
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 15. mar 2016, 11:57

I husker vel at det er tirsdag og vi har en playdate i aften :D

Husk, slik, snol, guf eller kage, hvad man nu er i humør til.

Jeg forudser allerede en del måben i aften, for ikke at sige råben :lol:

http://www.tv3play.dk/embed?id=714783&w ... start=true

http://www.tv3play.dk/embed?id=714789&w ... start=true

http://www.tv3play.dk/embed?id=714785&w ... start=true
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 15. mar 2016, 12:07

Jeg ser i hvert fald frem til et tiltrængt afbræk fra oprydning osv. Men det bliver nok uden snask i dag
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Luksusfælden

Indlægaf Spjaerten » 15. mar 2016, 12:33

Tror jeg må på gryde poppere de er trods alt næsten sunde ;)
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Film og TV"