Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24473

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Moxy-lady » 8. mar 2016, 18:05

:panik: Jeg kan godt huske den historie. FUUUUCK! Jeg tror at jeg var flyttet med den vuns!


Den der video med hende hvor telefonen ringer og det så er kæresten der IKKE er ham der ligger ved siden af, ikk? Det var en virkelig dårlig idé at jeg så den, for jeg har faktisk nogle gange den tanke når jeg går i seng efter kæresten, og jeg ikke kan se hvem jeg lægger mig ved siden af.


Jeg véd bare at jeg ikke skal trykke på sådan nogle videoer. Jeg er SÅ dum!
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 18:10

Moxy-lady skrev::panik: Jeg kan godt huske den historie. FUUUUCK! Jeg tror at jeg var flyttet med den vuns!


Den der video med hende hvor telefonen ringer og det så er kæresten der IKKE er ham der ligger ved siden af, ikk? Det var en virkelig dårlig idé at jeg så den, for jeg har faktisk nogle gange den tanke når jeg går i seng efter kæresten, og jeg ikke kan se hvem jeg lægger mig ved siden af.


Jeg véd bare at jeg ikke skal trykke på sådan nogle videoer. Jeg er SÅ dum!

Jeg skal VIRKELIG heller ikke se den slags videoer. Jeg tænker faktisk stadig på den af og til selvom det er længe siden jeg så den herinde :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Ado » 8. mar 2016, 18:38

Min veninde, som har haft dette pigespøgelse, hvor hun hørte latter og gråd, har fået fred for pigen. Derefter fulgte en rolig periode, som blev afbrudt af stole der flyttede sig, lamelgardiner der blafrede, selv om alle vinduer var lukkede.
Nu er den så toppet på en måde, så selv hun er blevet skræmt. Hun plejer ellers at være ret kølig.

Hun lå i sengen og så en serie, da hun hørte en hviskende stemme og derefter blev der iskoldt . Hun kunne ikke høre hvad der blev hvisket. Bare at det lød i stil med "haaaaaaaaaa". En lang hviskende lyd.


Jeg har sagt, at jeg ikke besøger hende igen. Så må hun komme her. Jeg hader hendes lejlighed. Føler mig overvåget. Heldigvis flytter hun snart.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 18:51

Ado skrev:Min veninde, som har haft dette pigespøgelse, hvor hun hørte latter og gråd, har fået fred for pigen. Derefter fulgte en rolig periode, som blev afbrudt af stole der flyttede sig, lamelgardiner der blafrede, selv om alle vinduer var lukkede.
Nu er den så toppet på en måde, så selv hun er blevet skræmt. Hun plejer ellers at være ret kølig.

Hun lå i sengen og så en serie, da hun hørte en hviskende stemme og derefter blev der iskoldt . Hun kunne ikke høre hvad der blev hvisket. Bare at det lød i stil med "haaaaaaaaaa". En lang hviskende lyd.


Jeg har sagt, at jeg ikke besøger hende igen. Så må hun komme her. Jeg hader hendes lejlighed. Føler mig overvåget. Heldigvis flytter hun snart.

:shock: Jeg skulle dælme heller ikke komme og besøge hende!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55889
Kontakt:

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Ado » 8. mar 2016, 19:06

2SHY skrev:
Ado skrev:Min veninde, som har haft dette pigespøgelse, hvor hun hørte latter og gråd, har fået fred for pigen. Derefter fulgte en rolig periode, som blev afbrudt af stole der flyttede sig, lamelgardiner der blafrede, selv om alle vinduer var lukkede.
Nu er den så toppet på en måde, så selv hun er blevet skræmt. Hun plejer ellers at være ret kølig.

Hun lå i sengen og så en serie, da hun hørte en hviskende stemme og derefter blev der iskoldt . Hun kunne ikke høre hvad der blev hvisket. Bare at det lød i stil med "haaaaaaaaaa". En lang hviskende lyd.


Jeg har sagt, at jeg ikke besøger hende igen. Så må hun komme her. Jeg hader hendes lejlighed. Føler mig overvåget. Heldigvis flytter hun snart.

:shock: Jeg skulle dælme heller ikke komme og besøge hende!

Nej, vel? :wacko:

Dengang hun havde hund, var det endnu værre. Hendes lejlighed er i to plan og bag trappen, er der et lille hulrum/gulvplads. Hunden kunne godt finde på at sætte sig på et trin og sidde og knurre og kigge ind mellem trinene. Ew.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 19:10

Ado skrev:
2SHY skrev:
Ado skrev:Min veninde, som har haft dette pigespøgelse, hvor hun hørte latter og gråd, har fået fred for pigen. Derefter fulgte en rolig periode, som blev afbrudt af stole der flyttede sig, lamelgardiner der blafrede, selv om alle vinduer var lukkede.
Nu er den så toppet på en måde, så selv hun er blevet skræmt. Hun plejer ellers at være ret kølig.

Hun lå i sengen og så en serie, da hun hørte en hviskende stemme og derefter blev der iskoldt . Hun kunne ikke høre hvad der blev hvisket. Bare at det lød i stil med "haaaaaaaaaa". En lang hviskende lyd.


Jeg har sagt, at jeg ikke besøger hende igen. Så må hun komme her. Jeg hader hendes lejlighed. Føler mig overvåget. Heldigvis flytter hun snart.

:shock: Jeg skulle dælme heller ikke komme og besøge hende!

Nej, vel? :wacko:

Dengang hun havde hund, var det endnu værre. Hendes lejlighed er i to plan og bag trappen, er der et lille hulrum/gulvplads. Hunden kunne godt finde på at sætte sig på et trin og sidde og knurre og kigge ind mellem trinene. Ew.

:shock: :whine: :panik:
Ej ad ad ad AD!!!! Jeg får helt gåsehud!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. mar 2016, 19:10

Moxy-lady skrev::panik: Jeg kan godt huske den historie. FUUUUCK! Jeg tror at jeg var flyttet med den vuns!


Der skete andre væmmelige ting der.. Bl.a. en række tilfælde af hvad der minder om søvnparalyse, hvilket jeg aldrig har haft før eller siden i mit liv. Hvor jeg ligger i min seng og har en fornemmelse af vægt på min krop - startende i fodenden, og så arbejder det sig op - eller hvor det føles som om at dynen strammes omkring mig, som om at nogen putter mig hårdt.

Andre gange var det bare ting, der forsvandt og som jeg aldrig så igen. Almindelige ting så som en særlig smørkniv, jeg kun havde én af, og som pludselig var væk. Det værste var dog fornemmelsen af at være overvåget henne fra døren ud til gangen eller fornemmelsen af at nogen netop skal til at ruske én i skulderen, men som forsvinder lige før der gribes fat.

Jeg er heldigvis flyttet siden hen - og jeg er flyttet op i højden over grundniveau.
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19599

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Animi » 8. mar 2016, 19:14

Advokatens historie minder mig om dette :shock:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:41

2SHY skrev:
KinderBueno skrev:Har I set Lights Out? Den dér kortfilm med én som gør sig klar til at gå i seng, og slukker lyset på sin gang...


Jeg tror jeg venter med at se den :genert: Jeg skal lige have den anden ud af kroppen... Og jeg skal også ud og køre i aften. Jeg tror ikke jeg vil have gustne ting i fantasien når det er mørkt :genert:

Den her har jeg så stadig ikke set 3 måneder senere :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Vixen » 8. mar 2016, 20:45

2SHY skrev:
2SHY skrev:
KinderBueno skrev:Har I set Lights Out? Den dér kortfilm med én som gør sig klar til at gå i seng, og slukker lyset på sin gang...


Jeg tror jeg venter med at se den :genert: Jeg skal lige have den anden ud af kroppen... Og jeg skal også ud og køre i aften. Jeg tror ikke jeg vil have gustne ting i fantasien når det er mørkt :genert:

Den her har jeg så stadig ikke set 3 måneder senere :genert:


Ej, gør det nu! Så slem er den heller ikke. :-D
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf 2SHY » 8. mar 2016, 20:47

Det skal nok lige være på et andet tidspunkt. Jeg har det ikke så godt lige pt så jeg tror ikke jeg har brug for gys og gru lige nu
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 8. mar 2016, 21:03

KinderBueno skrev:Ej, gør det nu! Så slem er den heller ikke. :-D


Billede
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Vixen » 9. mar 2016, 09:35

Advocatus-Diaboli skrev:
KinderBueno skrev:Ej, gør det nu! Så slem er den heller ikke. :-D


Billede


:slem:
Ej, men seriøst, så gal synes jeg altså ikke den er.
0
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Viskelæder » 10. mar 2016, 19:13

Jeg er blevet mere bange på mine ældre år. Jeg er fristet til at se den video, men også bange :D
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14722
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Debattens uhyggelige tråd: Kom og bliv skræmt og skræm andre!

Indlægaf Flora » 10. mar 2016, 19:18

Jer der er bange for at se uhyggelige videoer..

Tricket er lige at se denne video efterfølgende. Det udligner ligesom det uhyggelige :D

1

Tilbage til "Generelt"