Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21958
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59560

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. mar 2016, 05:54

At have ligget vågen siden kl. 3 pga. hosten, ondt i halsen og snue.
Fed ferie :boo:
0
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 13002
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55904
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 8. mar 2016, 05:58

Alt! Har frosset hele natten. Vågnet med hovedpine mindst fire gange. Er i det mest elendige humør.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9081
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21923

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Purple Haze » 8. mar 2016, 06:01

Min alarm, kunne virkelig godt sove mere!
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Panton » 8. mar 2016, 07:01

Det møde jeg skal til senere :trist:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Muddi
Indlæg: 3438
Tilmeldt: 8. nov 2015, 13:34
Kort karma: 411
Likede indlæg: 2513

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Muddi » 8. mar 2016, 07:56

Sygdom. Var syg i sidste uge, og jeg kan bare ikke komme ovenpå. Så efter to dage, hvor jeg fik det skidt på vej på arbejde, og måtte slæbe mig igennem, er jeg nu blevet hjemme igen.
0
Brugeravatar
Daphne
Indlæg: 2377
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:19
Kort karma: 575
Likede indlæg: 3529

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daphne » 8. mar 2016, 10:56

Min kæreste har været forkølet i en uge, og jeg har ikke rigtigt raget noget til mig (har dog været lidt ekstra træt, men troede det var vintertrætheden, der endelig satte ind...). I går begyndte jeg så at hoste lidt, og jeg frøs lidt indimellem. I dag er jeg vågnet op til kradsen/semi-ondt i halsen med masser af hoste, som gør ondt i brystet HVER gang! Grrrrrr....... :cuss:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32473

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 8. mar 2016, 14:40

At datteren endte vores tlf-samtale med ordene "Jeg vil bare have fred" og smed røret på. :(


Det er godt nok en del måneder siden, hun har reageret så stærkt.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 8. mar 2016, 15:55

"Min" klasse, hvor nogen opførte sig rædsomt, og netop som jeg var ved at give dem en forståelse af, hvorfor det ikke var i orden, dukkede deres tidligere klasselærer op og aede dem med hårene - og begyndte at snakke om at komme tilbage til dem. Det efter at jeg havde sagt til dem, at hun ikke kom tilbage, for det var jo den besked, jeg fik.

Flot!
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 07:19

En ufattelig svær beslutning om at Sebastian skal få fred kl 15:20 i dag :whine: :whine: :whine:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 9. mar 2016, 07:53

:ae: Det er desværre den vej det går. Mit vilddyr blev tyve, men jeg havde det også elendigt da han blev lagt i seng for sidste gang. :whine:
Når du er kommet dig over tabet, skal du ud og finde en ny lille pelsbold. :) Her er sådan en jeg ville anskaffe mig hvis jeg måtte holde dyr her.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 08:04

Firebird skrev::ae: Det er desværre den vej det går. Mit vilddyr blev tyve, men jeg havde det også elendigt da han blev lagt i seng for sidste gang. :whine:
Når du er kommet dig over tabet, skal du ud og finde en ny lille pelsbold. :) Her er sådan en jeg ville anskaffe mig hvis jeg måtte holde dyr her.

Ah men jeg er helt opløst for 3. dag i træk. Jeg kan slet slet ikke rumme det. Jeg fik ham og flaskede ham op fra før han fik øjne. Det var mens jeg også havde en depression og måtte droppe ud af laborant uddannelsen. Nu må jeg sige farvel til ham mens jeg igen igen igen har en depression og er ledig. Kæft noget lort alt sammen. 2015 var noget pis og 2016 tegner til at blive mere af samme skuffe.

20 er godt nok også en flot alder. Sebastian ville være blevet 14 1/2 den 27. marts. Med alt det lort han har gennemgået så er der imponerende han er blevet mere end 9.

Jeg har faktisk kig på en. En der nærmest ligner ham til forveksling endda. Han er bare så smuk og lyder til at passe til min personlighed og hvad jeg søger. Men han er på et internat så jeg frygter han bliver snuppet inden jeg bliver klar til at blive missemor igen. Og så føler jeg mig virkelig som en lort fordi jeg allerede kigger efter en anden kat før Sebastian overhovedet er kommet herfra :trist: Jeg har ikke de optimale forhold til at have kat lige nu men... Jeg tror ikke jeg magter at være alene :trist: Altså uden en bedste katteven. Hvis det giver mening? Eller lyder jeg bare som jordens mest ensomme og ynkelige menneske?

Jeg har kig på ham her
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 9. mar 2016, 08:05

2SHY skrev:En ufattelig svær beslutning om at Sebastian skal få fred kl 15:20 i dag :whine: :whine: :whine:
:ae: :ae: :ae: :trist:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 9. mar 2016, 08:22

Depressioner er ikke til at spøge med. Derfor synes jeg heller ikke at du lyder ynkelig, men depressionen gør at du taler dig selv ned i et sort hul. Derfor synes jeg også at du lige efter at Sebastian er væk, skal tage ud og hente Hr. Jensen. Jeg ved godt det virker lidt radikalt, men da Billy blev aflivet, følte jeg at jeg havde slået ham ihjel. Så der sad jeg foran min computer og græd sådan rigtig umandigt. Det hjalp helt gevaldigt på humøret, da min ex kom hjem om aftenen og trykkede en ny lille missemjav i favnen på mig. ;)
12
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 9. mar 2016, 08:28

Firebird skrev:Depressioner er ikke til at spøge med. Derfor synes jeg heller ikke at du lyder ynkelig, men depressionen gør at du taler dig selv ned i et sort hul. Derfor synes jeg også at du lige efter at Sebastian er væk, skal tage ud og hente Hr. Jensen. Jeg ved godt det virker lidt radikalt, men da Billy blev aflivet, følte jeg at jeg havde slået ham ihjel. Så der sad jeg foran min computer og græd sådan rigtig umandigt. Det hjalp helt gevaldigt på humøret, da min ex kom hjem om aftenen og trykkede en ny lille missemjav i favnen på mig. ;)

Altså jeg tænker i hvert fald at i dag går med at få det overstået, fundet ud af hvordan og hvorledes med urne, valgt farve til mindeperle og så ellers bare tude mig i søvn for det er jeg i den grad bagud på.

Så tror jeg at jeg kører op til internatet engang i morgen når jeg lige har sovet på det og møder Jensen (som altså skal have et andet navn. Han ligner lidt en Magnus men jeg er ikke vild med navnet). Hvis kemien passer kan man reservere ham så vidt jeg kan forstå. Så kan jeg tage hjem og få gjort hovedrent så der er lidt mere... Sebastian frit :(
7
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 9. mar 2016, 08:31

Det lyder som en rigtig god ide. :kram:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"