Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 6. mar 2016, 22:42

icelady skrev:


Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D


Hold nu kæft :lol: hvad fanden har han gang i? Det er sjov læsning :lol2:
2
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32469

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf icelady » 6. mar 2016, 22:48

Dirtylittledevil skrev:Hold nu kæft :lol: hvad fanden har han gang i? Det er sjov læsning :lol2:



Lad mig sige det sådan, at det absolut ikke hjælper på mine positive tanker om V. :D
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 7. mar 2016, 00:57

icelady skrev:Esben Lunde Larsens FB-opdatering



Esben Lunde Larsen
4 timer ·
Sidder med smil på læben og glæder mig over, at Ida Aukens tid som miljørelevant politiker er omme... Ikke mindst, når hun i TV-Avisens 18.30'er i ramme alvor kan påstå, at jeg ikke kerer mig om miljøet.

Hvor er det ufattelig useriøst med sådan en påstand, men hvor er det også skønt for dansk miljø- og fødevarepolitik, at endnu en Auken er kørt ud på et sidespor af vælgerne og dermed ikke længere kan blamere sig med sine gratis og selvgode politisk korrekte holdninger på bekostning af alle de tusindvis af danskere, der bor i ProduktionsDanmark, hvor man ønsker en balance mellem miljø og fødevareproduktion.

Jeg elsker et godt miljø med hede, skov og et rigt plante- og dyreliv, som jeg altid har kendt det fra min opvækst ved Ringkøbing Fjord, hvor vi i min familie selv har ført en aktiv miljøpolitik i praksis og for egen regning på vore egne jorde og skove, men jeg prøver ikke at pådutte alle andre mit miljøsyn med gratis meninger, som Ida Auken, så hvor er det dog befriende, at De Radikale er blevet irrelevante spillere - både når det gælder miljø- og fødevarepolitik, men også integration- og udlændingepolitik, hvor Soc.dem. endelig er kommet fri af det politisk korrekte radikale favntag, hvor man i 1990'erne lod sig styre af det politisk korrekte i stedet for at lytte til virkelighedens danskere, fx Vestegnens socialdemokratiske borgmestre. Samme frihed har danskerne nu fået mulighed for med deres adjø til Auken.




Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D

Ud over det er et VIRKELIG uheldigt opslag, så bør han lære at dele sætninger op med nogle punktummer. Stort set hele sidste afsnit er én lang sætning :stoned:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 7. mar 2016, 11:39

2SHY skrev:
icelady skrev:Esben Lunde Larsens FB-opdatering



Esben Lunde Larsen
4 timer ·
Sidder med smil på læben og glæder mig over, at Ida Aukens tid som miljørelevant politiker er omme... Ikke mindst, når hun i TV-Avisens 18.30'er i ramme alvor kan påstå, at jeg ikke kerer mig om miljøet.

Hvor er det ufattelig useriøst med sådan en påstand, men hvor er det også skønt for dansk miljø- og fødevarepolitik, at endnu en Auken er kørt ud på et sidespor af vælgerne og dermed ikke længere kan blamere sig med sine gratis og selvgode politisk korrekte holdninger på bekostning af alle de tusindvis af danskere, der bor i ProduktionsDanmark, hvor man ønsker en balance mellem miljø og fødevareproduktion.

Jeg elsker et godt miljø med hede, skov og et rigt plante- og dyreliv, som jeg altid har kendt det fra min opvækst ved Ringkøbing Fjord, hvor vi i min familie selv har ført en aktiv miljøpolitik i praksis og for egen regning på vore egne jorde og skove, men jeg prøver ikke at pådutte alle andre mit miljøsyn med gratis meninger, som Ida Auken, så hvor er det dog befriende, at De Radikale er blevet irrelevante spillere - både når det gælder miljø- og fødevarepolitik, men også integration- og udlændingepolitik, hvor Soc.dem. endelig er kommet fri af det politisk korrekte radikale favntag, hvor man i 1990'erne lod sig styre af det politisk korrekte i stedet for at lytte til virkelighedens danskere, fx Vestegnens socialdemokratiske borgmestre. Samme frihed har danskerne nu fået mulighed for med deres adjø til Auken.




Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D

Ud over det er et VIRKELIG uheldigt opslag, så bør han lære at dele sætninger op med nogle punktummer. Stort set hele sidste afsnit er én lang sætning :stoned:

Så så 2SHY han har jo en phd ved du jo godt :afro:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 7. mar 2016, 11:43

icelady skrev:
Dirtylittledevil skrev:Hold nu kæft :lol: hvad fanden har han gang i? Det er sjov læsning :lol2:



Lad mig sige det sådan, at det absolut ikke hjælper på mine positive tanker om V. :D


Er der i det hele taget noget positivt at tænke om V ?? :fløjt:
5
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 7. mar 2016, 11:44

tjald62 skrev:
2SHY skrev:
icelady skrev:Esben Lunde Larsens FB-opdatering



Esben Lunde Larsen
4 timer ·
Sidder med smil på læben og glæder mig over, at Ida Aukens tid som miljørelevant politiker er omme... Ikke mindst, når hun i TV-Avisens 18.30'er i ramme alvor kan påstå, at jeg ikke kerer mig om miljøet.

Hvor er det ufattelig useriøst med sådan en påstand, men hvor er det også skønt for dansk miljø- og fødevarepolitik, at endnu en Auken er kørt ud på et sidespor af vælgerne og dermed ikke længere kan blamere sig med sine gratis og selvgode politisk korrekte holdninger på bekostning af alle de tusindvis af danskere, der bor i ProduktionsDanmark, hvor man ønsker en balance mellem miljø og fødevareproduktion.

Jeg elsker et godt miljø med hede, skov og et rigt plante- og dyreliv, som jeg altid har kendt det fra min opvækst ved Ringkøbing Fjord, hvor vi i min familie selv har ført en aktiv miljøpolitik i praksis og for egen regning på vore egne jorde og skove, men jeg prøver ikke at pådutte alle andre mit miljøsyn med gratis meninger, som Ida Auken, så hvor er det dog befriende, at De Radikale er blevet irrelevante spillere - både når det gælder miljø- og fødevarepolitik, men også integration- og udlændingepolitik, hvor Soc.dem. endelig er kommet fri af det politisk korrekte radikale favntag, hvor man i 1990'erne lod sig styre af det politisk korrekte i stedet for at lytte til virkelighedens danskere, fx Vestegnens socialdemokratiske borgmestre. Samme frihed har danskerne nu fået mulighed for med deres adjø til Auken.




Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D

Ud over det er et VIRKELIG uheldigt opslag, så bør han lære at dele sætninger op med nogle punktummer. Stort set hele sidste afsnit er én lang sætning :stoned:

Så så 2SHY han har jo en phd ved du jo godt :afro:

Ah ja my bad :stoned:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf tjald62 » 7. mar 2016, 11:47

2SHY skrev:
tjald62 skrev:
2SHY skrev:
icelady skrev:Esben Lunde Larsens FB-opdatering



Esben Lunde Larsen
4 timer ·
Sidder med smil på læben og glæder mig over, at Ida Aukens tid som miljørelevant politiker er omme... Ikke mindst, når hun i TV-Avisens 18.30'er i ramme alvor kan påstå, at jeg ikke kerer mig om miljøet.

Hvor er det ufattelig useriøst med sådan en påstand, men hvor er det også skønt for dansk miljø- og fødevarepolitik, at endnu en Auken er kørt ud på et sidespor af vælgerne og dermed ikke længere kan blamere sig med sine gratis og selvgode politisk korrekte holdninger på bekostning af alle de tusindvis af danskere, der bor i ProduktionsDanmark, hvor man ønsker en balance mellem miljø og fødevareproduktion.

Jeg elsker et godt miljø med hede, skov og et rigt plante- og dyreliv, som jeg altid har kendt det fra min opvækst ved Ringkøbing Fjord, hvor vi i min familie selv har ført en aktiv miljøpolitik i praksis og for egen regning på vore egne jorde og skove, men jeg prøver ikke at pådutte alle andre mit miljøsyn med gratis meninger, som Ida Auken, så hvor er det dog befriende, at De Radikale er blevet irrelevante spillere - både når det gælder miljø- og fødevarepolitik, men også integration- og udlændingepolitik, hvor Soc.dem. endelig er kommet fri af det politisk korrekte radikale favntag, hvor man i 1990'erne lod sig styre af det politisk korrekte i stedet for at lytte til virkelighedens danskere, fx Vestegnens socialdemokratiske borgmestre. Samme frihed har danskerne nu fået mulighed for med deres adjø til Auken.




Edit: Og han er altså ude i en mindre shitstorm :D Indtil videre 1955 kommentarer. :D

Ud over det er et VIRKELIG uheldigt opslag, så bør han lære at dele sætninger op med nogle punktummer. Stort set hele sidste afsnit er én lang sætning :stoned:

Så så 2SHY han har jo en phd ved du jo godt :afro:

Ah ja my bad :stoned:


:lol: :lol:
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7493
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19609

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 7. mar 2016, 14:43

Normalt går jeg all in på demokrati og ytringsfrihed - men jeg finder det virkelig upassende at Movia vælger at reklamere for Danskernes Parti :tie:
5
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf kidkomb » 7. mar 2016, 14:56

Jeg tror at jeg er temmelig upassende, når jeg altid får et skævt smil på ansigtet, når jeg hører om Danskernes Parti.
Jeg har kun set den der ene video jeg selv linkede til herinde i "Hvad griner du ad lige nu", så mit grundlag for at dømme dem som værende så forfejlede og amatør-agtige er meget tyndt.
Ikke desto mindre griner jeg hver gang jeg ser deres navn, for det er i sandhed den sjoveste video jeg har set længe.
Det er videoen der bliver ved med at give :lol:

Men, Movia, de sætter vel efterhånden også en ære i, at lægge bagender til de mest forhadte reklamer på landsplan?
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf gro71 » 9. mar 2016, 09:20

Det her er fanme upassende:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8604

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Studsgaard » 9. mar 2016, 11:39

ShuruQ skrev:Det er edderbankeme IKKE i orden at at camouflere skinkestrimler ind i kyllingestængerne (butterdej med kylling), og sige jeg kan spise det.

Jeg bilder for fanden heller ikke vegetaren ind at kyllingepølserne er sojapølser.

Jeg har det helt dårligt nu :trist:.


Ej hvem fanden kan finde på sådan noget. :forvirret:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 10. mar 2016, 01:31

Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55897
Kontakt:

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Ado » 10. mar 2016, 05:24

Det er upassende ud over alle grænser, som folk i denne by opfører sig. En ung kvinde havde anmeldt et knivoverfald og efterfølgende kom det frem, at anmeldelsen var falsk.
Og ja, det er sgu noget hø at gøre sådan noget. Men enhver med bare lidt omløb, kan sikkert også se, at pigen muligvis ikke har det skide godt. Men de lokale borgere stimlede sammen og kom med den ene klamme kommentar efter den anden - direkte rettet mod pigen.

Jeg kan forstå man bliver irriteret over sådan noget, men at sidde og kalde pigen en so, møgtøs og lign. svadaer, er virkelig klamt og en decideret voksenmobning. Så stor er byen sgu heller ikke.
Og nu har forældrene så meldt ud, at pigen IKKE har det godt og nu modtager hjælp for at få det godt igen. Men fatter folk det? Nope. For hun skal da straffes, skal hun. Og lige have fortalt, hvor dårligt et menneske hun er.
5
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf hotlips » 10. mar 2016, 07:08

Brøndbys direktør.

Jeg har hørt til Brøndby siden jeg gik i børnehave,nogle af vores pædagoger var koner og kærester til spillerne og vi gik ture ned og så dem træne, det var før de kom i 1 division, min onkel har trænet drengene i 20 år,min ex juniorerne, mine bedsteforældre bor lige overfor stadion og min far og hans brødre er vokset op der,vi har fulgt stadionet vokse fra 2 trappe sektioner til hvad det er idag.

Men tanken om at droppe klubben har rent faktisk strejfet mig idag, og selvom jeg ikke gør det så skammer jeg mig for første gang over at sige det er mit hold, tanken om at Thomas frank der på alle måder har opført sig anstændigt har siddet og kunne læse på nettet og med et døgns varsel står uden job kan jeg simpelthen ikke ha.

At en voksen mand sidder på nettet og opfører sig sådan anonymt er en ting men at han er så spejlblank at han ikke fatter hvor upassende og tåkrummende det er at han så vælger at lægge navn til... Jeg ved simpelthen ikke hvad han har tænkt på eller hvordan han forestiller sig han skal have sin gang i klubben på sigt.

Tror jeg må håbe vi vinder en hel masse og så se frem til han ryger, det er ikke et sted hvor den slags illoyal opførsel overfor folk der er gode for klubben bliver glemt.
7
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8964
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1055
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18274

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Mi55y » 10. mar 2016, 07:14

hotlips skrev:Brøndbys direktør.

Jeg har hørt til Brøndby siden jeg gik i børnehave,nogle af vores pædagoger var koner og kærester til spillerne og vi gik ture ned og så dem træne, det var før de kom i 1 division, min onkel har trænet drengene i 20 år,min ex juniorerne, mine bedsteforældre bor lige overfor stadion og min far og hans brødre er vokset op der,vi har fulgt stadionet vokse fra 2 trappe sektioner til hvad det er idag.

Men tanken om at droppe klubben har rent faktisk strejfet mig idag, og selvom jeg ikke gør det så skammer jeg mig for første gang over at sige det er mit hold, tanken om at Thomas frank der på alle måder har opført sig anstændigt har siddet og kunne læse på nettet og med et døgns varsel står uden job kan jeg simpelthen ikke ha.

At en voksen mand sidder på nettet og opfører sig sådan anonymt er en ting men at han er så spejlblank at han ikke fatter hvor upassende og tåkrummende det er at han så vælger at lægge navn til... Jeg ved simpelthen ikke hvad han har tænkt på eller hvordan han forestiller sig han skal have sin gang i klubben på sigt.

Tror jeg må håbe vi vinder en hel masse og så se frem til han ryger, det er ikke et sted hvor den slags illoyal opførsel overfor folk der er gode for klubben bliver glemt.


At man som bestyrelsesformand vil være det bekendt og så samtidig undskylde sig med kærlighed til klubben. WTF!? Men han er jo storaktionær og kommer med MANGE penge, så han kan vel langt hen ad vejen slippe afsted med en del... Enhver anden forretningsmand med principperne og moralen i orden var gået. Storpinligt, det er det!
2
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:

Tilbage til "Generelt"