Æble skrev:Træk lod. Og mærk så om du er glad eller skuffet for resultatet.
I forlængelse:
Æble skrev:Træk lod. Og mærk så om du er glad eller skuffet for resultatet.
Zonta skrev:Æble skrev:Træk lod. Og mærk så om du er glad eller skuffet for resultatet.
I forlængelse:
Sool skrev:Hvor er det spændnede, og hvor er du sej at du kan finde mod til at overveje alternative muligheder - også selvom der intet (!) er i vejen med PKS. Jeg tænker udelukkende på selvudviklingen i det Jeg følger spændt med på sidelinjen!
Neenah skrev:Rapfisk skrev:Jeg fik angustapiller, fordi jeg ikke fik veer efter vandafgang. Jeg har intet dårligt at sige om dem.
Når det er sagt, har jeg en lille drøm om pks, hvis vi er så heldige at få en nr. 2, så jeg vil hverken råde den ene eller den anden vej. Bare, at det ikke behøver at være frygteligt med igangsættelse, hvis det ender dér.
Hvordan kan det være du ønsker pks?
Neenah skrev:Shit, jeg sveder og ryster, men hvis jeg kan få lovning på igangsættelse senest inden weekenden i næste uge, så har jeg aflyst kejsersnittet. Jeg blev enig med mig selv om at når jeg hele tiden var i tvivl om det kejsersnit, så var det nok fordi jeg ikke var i tvivl. Og det føles... Okay. Stadig svært, men okay.