Statusopdateringer

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 10. mar 2016, 14:42

Silde skrev:SÅ mange klicheer i et digt. Inkl. ubehjælpsomme rim og grammatikfejl.


12799023_1031381256928228_5153058386008372920_n.jpg


Damens profil er en guldgrube :nerve:

Der er flere ved navn Pia Venø, men sjovt nok spottede jeg den rigtige med det samme :lol:
1
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22955

Re: Statusopdateringer

Indlægaf POCKETKITTEN » 10. mar 2016, 17:52

Ham, der har delt den, har i øvrigt aldrig i sit liv haft et arbejde. Han har haft held med at lyve sig for dum til at bestå prøver i folkeskolen og for syg til at passe et arbejde, og af en eller anden grund har han fået lov at drive rundt uden at gøre dagens gode gerning de seneste 15 år. Jeg ved ikke, hvordan man bærer sig ad med det, når man hører om dødssyge mennesker, der ikke kan få lov at blive erklæret uegnede til arbejdsmarkedet trods alle deres lægeerklæringer og forfejlede jobprøvningsforløb. Ikke desto mindre er han vred.

Billede
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55879
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 10. mar 2016, 18:25

Jeg magter simpelthen ikke flere sammenligninger med pensionister og Prins Henrik. Skift nu plade, for fanden.
9
Donna Martin Graduates!
OsCoccygis
Indlæg: 215
Tilmeldt: 1. okt 2015, 11:31
Kort karma: 17
Likede indlæg: 372

Re: Statusopdateringer

Indlægaf OsCoccygis » 11. mar 2016, 08:36

Ærgerligt jeg ikke har en søster :deer:
Tag din søster, hvis du virkelig holder af hende!!
12795356_1777231832511818_1951485453585556132_n.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Urtekussen » 11. mar 2016, 08:45

Giv en fregne!!
6
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Miss_no_More » 11. mar 2016, 15:47

Hun kalder sig for dronningen og tjekker ind på "Dronningens Residens" :badr: :whine: Og så HADER jeg svinge hofterne-udtrykket!



"Så blev det endelig fredag.....
Det er jo noget vi hårdtarbejdende folk altid ser frem til. .... eller noget :wink3:

Men nu kom den fredag, som jeg har ventet på siden min fødselsdag.
Har en date med Rasmus.
Godt nok sammen med nogle tusind andre, men hvem tæller??!!

Spøg til side.
Fik billet til Seebach koncert i fødselsdagsgave af Mia, så nu skal hofterne svinges lidt. Glæder mig :)

Igen en begivenhed, hvor ungerne også er med. Undtagen stakkels Steffen.
Ham ville vi ikke have med :wink3: :wink3:
Så han er ansat som barnedreng for min lille guldklump.
Som forøvrigt bliver 9 mdr. i dag.
Tillykke, min skat <3
Er sikker på, at TildeMusen bliver godt forkælet af Onkel. De to forguder hinanden. <3 <3

Ellers går livet sin vante gang ved søen, og jeg venter på forår.
Kom hid, vi er klar :sol:

Hold da helt op et kort opslag.
Det må vi gøre noget ved med et par ligegyldige, intetsigende, formålsløse og totalt anti-spændende linier.
Det er så hermed gjort.

God weekend til jer alle sammen.
Pas på jer selv og hinanden.

Husk på: Hvis en flue prøver at nedlægge en elefant, har fluen li'som tabt på forhånd :shock: :shock:

Tik-Tak

:stjerne: Dronningen :stjerne: "
2
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25732

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 11. mar 2016, 19:52

Budskabet er godt nok men :puke:

En datters afsked til sin mor: Derfor skal du aldrig køre bil med alkohol i blodet.

Når man kører bil med alkohol i blodet, udsætter man ikke blot sig selv for fare, men andre kan også blive ramt hårdt. Derfor er det skræmmende, at det i Danmark sker dagligt.

Dette digt, skrevet af en ukendt kvinde, minder os alle om, hvad der kan ske. Det er meget trist, men vi kan redde et liv ved at dele dette budskab, så det er det værd.

Kære mor,

Jeg tog til festen, og mindedes hvad du sagde. Du sagde til mig, at jeg ikke skulle drikke alkohol, mor. Så jeg drak en Sprite i stedet.

Jeg følte mig stolt af mig selv, mor. Ligesom du sagde jeg skulle gøre. Jeg skulle ikke køre hjem med alkohol i blodet.

Selvom nogle af mine venner sagde, at jeg skulle gøre det. Men jeg gjorde, som du sagde, fordi jeg ved, at du altid har altid ret. Nu er festen ved at slutte, mor, og alle kører herfra i deres biler.

Jeg satte mig i min bil, og vidste, at jeg ville komme sikker hjem, fordi du opvoksede mig godt, mor. Jeg begyndte at køre hjem, mor, men da jeg kom ud på vejen, kom en anden bil, som ikke så mig, mor. Han kørte direkte ind i mig. Nu, hvor jeg ligger her på fortovet, kan jeg høre politiet sige: Fyren der forårsagede dette, er beruset. Der flyder med blod overalt, mor, og det meste kommer fra mig. Jeg forsøger ikke at græde, mor. Men jeg kan høre lægen sige: Denne pige kommer til at dø.

Jeg vil bare fortælle dig, mor, at jeg lover, at jeg ikke drak til festen. Det gjorde alle de andre, mor, det var de andre, som ikke tænkte som mig. Føreren var garanteret til samme fest som mig, den eneste forskel er, at han valgte at drikke og køre bil, mens jeg ligger her, og skal dø. Hvorfor gør mennesker det, mor? Ved de ikke, at det ødelægger liv? Smerten skærer gennem mig nu, det er ligesom hundrede knivstik på én gang. Fyren, der påkørte mig, kan gå, mor, det er ikke retfærdigt. Jeg ligger her og dør, mens alt han kan gøre, er at stå og se på.

Sig til min bror, at han ikke skal græde, mor. Sig til far, at han skal holde sit hoved højt. Og når jeg kommer i himlen, mor, skriv “Fars Pige” på min gravsten.

Der burde være en der havde fortalt til fyren, at alkohol og kørsel er en dårlig kombination. Hvis blot nogle havde fortalt ham det, mor, så havde jeg muligvis været i live. Nogen burde have lært ham, at der er forkert at drikke og køre bil. Måske, hvis hans forældre havde lært ham det, så havde jeg været i live.

Mine åndedrag bliver kortere nu, mor. Jeg er bange. Dette er mit sidste øjeblik, og jeg er uforberedt på dette. Jeg ville ønske, at du kunne holde om mig nu, mor, men græd ikke over mig. Du var der altid, mor, når jeg havde brug for dig.

Jeg har et sidste spørgsmål, mor, inden jeg siger endeligt farvel.

Jeg drak ikke alkohol, da jeg skulle ud at køre, hvorfor er det så mig, der skal dø?
4
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Statusopdateringer

Indlægaf hotlips » 11. mar 2016, 21:42

Miss_no_More skrev:Hun kalder sig for dronningen og tjekker ind på "Dronningens Residens" :badr: :whine: Og så HADER jeg svinge hofterne-udtrykket!



"Så blev det endelig fredag.....
Det er jo noget vi hårdtarbejdende folk altid ser frem til. .... eller noget :wink3:

Men nu kom den fredag, som jeg har ventet på siden min fødselsdag.
Har en date med Rasmus.
Godt nok sammen med nogle tusind andre, men hvem tæller??!!

Spøg til side.
Fik billet til Seebach koncert i fødselsdagsgave af Mia, så nu skal hofterne svinges lidt. Glæder mig :)

Igen en begivenhed, hvor ungerne også er med. Undtagen stakkels Steffen.
Ham ville vi ikke have med :wink3: :wink3:
Så han er ansat som barnedreng for min lille guldklump.
Som forøvrigt bliver 9 mdr. i dag.
Tillykke, min skat <3
Er sikker på, at TildeMusen bliver godt forkælet af Onkel. De to forguder hinanden. <3 <3

Ellers går livet sin vante gang ved søen, og jeg venter på forår.
Kom hid, vi er klar :sol:

Hold da helt op et kort opslag.
Det må vi gøre noget ved med et par ligegyldige, intetsigende, formålsløse og totalt anti-spændende linier.
Det er så hermed gjort.

God weekend til jer alle sammen.
Pas på jer selv og hinanden.

Husk på: Hvis en flue prøver at nedlægge en elefant, har fluen li'som tabt på forhånd :shock: :shock:

Tik-Tak

:stjerne: Dronningen :stjerne: "


Voksne der giver sig selv kælenavn bør kvæles i sedler hvor det er skrevet på og proppet ned i halsen på dem.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 22:26

Jeg drak ikke alkohol, da jeg skulle ud at køre, hvorfor er det så mig, der skal dø?


Nogen måtte lade livet pga den skrækkelige historie du skrev.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25732

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 02:06

Guldlok skrev:
"Du opvoksede mig" ?! :stoned:

Og ja, så havde hun lært at køre uden alkohol i blodet, men tilsyneladende glemt selen. Eller hvordan endte hun på fortovet? :stoned:

Endnu engang; tak til Google translate :lol:


Detaljer detaljer
Jeg er imponeret over, at hun var stand til at skrive alt det, men hun lå der og havde travlt med at dø :D
10
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Buller » 12. mar 2016, 02:26

Delfin skrev:
Guldlok skrev:
"Du opvoksede mig" ?! :stoned:

Og ja, så havde hun lært at køre uden alkohol i blodet, men tilsyneladende glemt selen. Eller hvordan endte hun på fortovet? :stoned:

Endnu engang; tak til Google translate :lol:


Detaljer detaljer
Jeg er imponeret over, at hun var stand til at skrive alt det, men hun lå der og havde travlt med at dø :D


der er tydeligvis gået en operette sangerinde tabt i hende...
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. mar 2016, 12:34

Jeg hader virkelig de kvinder som evig og altid skal kommentere andre kvinders opslag med denne 3-trinsraket af en kombination:
1: Godt brølt (mellemrum) !!! (udråbstegn ad libitum)
2: Bla bla bla om hvor stærk hun bare er
3: BUM (mellemrum) !!! (udråbstegn ad libitum)

Det er pinligt. Stop det.
8
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12996
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3538
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55879
Kontakt:

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Ado » 12. mar 2016, 13:35

Dirtylittledevil skrev:Jeg hader virkelig de kvinder som evig og altid skal kommentere andre kvinders opslag med denne 3-trinsraket af en kombination:
1: Godt brølt (mellemrum) !!! (udråbstegn ad libitum)
2: Bla bla bla om hvor stærk hun bare er
3: BUM (mellemrum) !!! (udråbstegn ad libitum)

Det er pinligt. Stop det.


BUM er virkelig bare træls. Og ja! Hvad sker der for mellemrum før udråbstegn?
2
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Bøtte » 12. mar 2016, 19:36

'Godt brølt' bliver jo skambrugt. Man behøver ikke engang 'brøle' for at få det med på vejen :tie:

Jeg har endda set det som 'Godt brølt løvinde !!!!!' og 'Godt brølt løvemor !!!!!!'
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24471

Re: Statusopdateringer

Indlægaf Moxy-lady » 12. mar 2016, 19:51

Apropos ovenstående:

21/2-16

J: I nogle dage har jeg næsten ikke kunne rumme i min krop at danske kulturpersonligheder udtaler til verdenspressen at " jeg skammer mig over at være dansker"
At for nogle er politisk uenighed = ret til at nedgøre hele sit ophav sine rødder og kultur og sine landsmænd
På trods af Donald Trumph fremfærd i USA har jeg endnu ikke hørt amerikanere udtale at de skammer sig over at komme fra USA. Det gir jo heller ingen mening
Så LUK RØVEN


M: Bare så enig......... Godt brølt løve ♡♡♡♡♡

Jeg kigger så tilfældigvis Js profil igennem af anden årsag og ser dette, d. 2/1-16

J: Har siddet på fb og fulgt opdateringer, læst et par tilfældige avisartikler bl.a fra Naser Khader og Joakim B Olsen
Igen igen er det rystende at læse folks kommentarer i de forskellige tråde når politikere giver deres mening til kende på en demokratisk facon. Tilsvining, øgenavne og virkelig hadske udmeldinger fra folk der synes det er iorden at svine folkevalgte til på groveste vis fordi man er uenig
Der bliver talt om politikerlede her og der. Jeg synes der er meget lede i befolkningen som gør det svært for politikerne at have holdninger der ikke udelukkende er politisk korrekte.
Jeg bemærker at der er nogle af mine fb venner der også kører den stil. Vil bare sige: Fremover bliver i slettet hvis i skammer andre ud.



M: Bravo fætter.... er helt enig. Vi må gerne svine/gøre nar ad politikerne på det groveste, med grimme ord og tegninger, men ve dem hvis de kommer med en mening vi ikke er enig i.
Er mange gange flov over at være dansker, hvordan er det dog efterhånden folk sviner hinanden til på sociale medier, hvis man ikke lige er enig med dem.
TAL ORDENTLIG, DET KOSTER IKKE NOGET........


:lol:
5
My world 12-10-18 :lun:

Tilbage til "Generelt"