Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 3. mar 2016, 19:00

Oddinary skrev:Jer, som krøller hår, hvilket krøllejern får I rent faktisk brugt?

Jeg vil gerne have et nyt, men jeg frygter at jeg aldrig kommer til at bruge det, ligesom det spiralkrøllejern, der ligger hjemme i gemmerne... Jeg har også et ghd, men jeg er for det første elendig til at lave fald med det, og hvis jeg endelig formår at lave nogle løse krøller med det, så holder de ca. 10 sekunder før de falder ud.
Jeg har hår der går ca. 7 cm længere ned end kravebenet. Så sådan almindeligt langt, men ikke noget voldsomt. Til gengæld er det meget tykt og tungt, så det kunne være fedt med en løsning, der ikke tog 100 år. Jeg vil gerne lave sådan nogle store, bløde krøller, der ikke ser for lavede ud, men de skal også helst kunne holde. Hvad vil I anbefale til mig? :) Tak.


Jeg har det samme som Craver, det er virkeligt godt. Og man kan lave en del forskellige typer krøller, alt efter hvor store totter, og hvor lang tid man lader totten varme.
2
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf didas » 3. mar 2016, 19:20

Oddinary skrev:Jer, som krøller hår, hvilket krøllejern får I rent faktisk brugt?

Jeg vil gerne have et nyt, men jeg frygter at jeg aldrig kommer til at bruge det, ligesom det spiralkrøllejern, der ligger hjemme i gemmerne... Jeg har også et ghd, men jeg er for det første elendig til at lave fald med det, og hvis jeg endelig formår at lave nogle løse krøller med det, så holder de ca. 10 sekunder før de falder ud.
Jeg har hår der går ca. 7 cm længere ned end kravebenet. Så sådan almindeligt langt, men ikke noget voldsomt. Til gengæld er det meget tykt og tungt, så det kunne være fedt med en løsning, der ikke tog 100 år. Jeg vil gerne lave sådan nogle store, bløde krøller, der ikke ser for lavede ud, men de skal også helst kunne holde. Hvad vil I anbefale til mig? :) Tak.


Jeg har en Remington Pearl CI95 wand og er virkelig tilfreds med den. Det tager ingen tid at krølle og det er nemt at justere størrelsen alt afhængig af, hvor tykke totter hår man tager og hvor på wanden man krøller (det er tyndere i enden).

På det her billede har jeg sovet med dem i 2 nætter. Bare se bort fra kyssefjæset :-D

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf StripesAddict » 4. mar 2016, 11:14

twinkle skrev:
StripesAddict skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvad pointen med contouring er? Jeg tror ikke helt jeg forstår det :genert:


At fremhæve og definere ansigtstræk. Du fremhæver ved at highlighte og definerer ved at contoure (fx definere dine kindben, gøre din næse smallere)


Tak for forklaringen :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 10. mar 2016, 17:52

Rosa Espinosa skrev:Nogen som har prøvet at handle enten på Beauty Bay eller Cult Beauty?
Siderne ser reelle nok ud, men hvis man læser på Trustpilot, så synes jeg anmeldelserne er lidt svingende, så ved ikke om jeg tør købe noget derfra. Kunne bare spare en del penge.


Jeg har handlet flere gange fra Beautybay. Super side :)
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 10. mar 2016, 17:54

Rosa Espinosa skrev:Nogen som har prøvet at handle enten på Beauty Bay eller Cult Beauty?
Siderne ser reelle nok ud, men hvis man læser på Trustpilot, så synes jeg anmeldelserne er lidt svingende, så ved ikke om jeg tør købe noget derfra. Kunne bare spare en del penge.


Har handlet på begge sider. Foretrækker Cult Beauty, synes Beautybay er meget svingende ift., hvor hurtigt ordren bliver leveret og om den overhovedet når frem.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 10. mar 2016, 17:55

Rosa Espinosa skrev:
Viskelæder skrev:
Rosa Espinosa skrev:Nogen som har prøvet at handle enten på Beauty Bay eller Cult Beauty?
Siderne ser reelle nok ud, men hvis man læser på Trustpilot, så synes jeg anmeldelserne er lidt svingende, så ved ikke om jeg tør købe noget derfra. Kunne bare spare en del penge.


Jeg har handlet flere gange fra Beautybay. Super side :)


Og du fik tingene inden for rimelig tid? Kan se at folk har lidt forskellige oplevelser.


Ja, jeg mener, der er gået omkring 5 dage. Jeg har både købt glattejern derfra og en hulens masse make up. De har de bedste mærker, og der er rigtig mange besparelser at hente. Jeg har flere veninder, der også køber derfra, og ingen af os har oplevet noget dårligt med det :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 10. mar 2016, 17:56

Cult Beauty kender jeg slet ikke. Må hellere liiiiiige kigge den :ninja:
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 11. mar 2016, 18:14

Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Fru Sunshine » 11. mar 2016, 19:06

Nogen, der har et bud på, hvor man køber UD billigst?
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 12. mar 2016, 06:41

Fru Sunshine skrev:Nogen, der har et bud på, hvor man køber UD billigst?


Synes priserne er meget det samme rundt omkring, der var lidt at spare da jeg var i Norge, men ikke meget. Jeg plejer at købe når magasin har 20%
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 12. mar 2016, 20:09

twinkle skrev:Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede
2
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Chachacha
Indlæg: 705
Tilmeldt: 3. sep 2015, 00:51
Kort karma: 104
Likede indlæg: 2116

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Chachacha » 12. mar 2016, 22:54

Frkvira skrev:Hvad bruger i alle de børster til ? Jeg har 4 :lol2:

Jeg har også fint klaret mig med få børster i mange år, men med en masse forskellige produkter er det rart at have flere (selvom én børste sagtens kan bruges til mere end ét produkt).

Fx ville jeg nødigt undvære en børste til hhv.:
- Pudder
- Concealer
- Foundation (ikke strengt nødvendig, jeg bruger mest en beauty blender faktisk)
- Countour
- Blush
- Bronzer
- Highlighter (en såkaldt "fan brush")
- Eyeliner
- Øjenbryn
- Øjenskygge (3 forskellige: almindelig, crease og blending)

Så det bliver jo hurtigt mere end 4, kan du nok se :lol:
2
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aima » 12. mar 2016, 23:56

Jeg er også blevet lidt børste-fanatisk det seneste halve års tid. Jeg forstår faktisk ikke, hvordan jeg nogensinde har klaret mig med under 10-15 børster og pensler.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 13. mar 2016, 06:20

Juki skrev:
twinkle skrev:Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede



Uuuuuuh, preeeeettyyyy.... Hvad er det for et mærke?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 13. mar 2016, 14:47

twinkle skrev:
Juki skrev:
twinkle skrev:Hvad skal i bruge jeres restskat på, af skønheds relaterede ting?

Jeg overvejer det her sæt børster, men spørgsmålet er bare om jeg ikke snart har nok.. :genert:

Billede



Uuuuuuh, preeeeettyyyy.... Hvad er det for et mærke?

Ja, ik? :lun: De fås også i et par andre farvekombinationer :fløjt:

Mærket hedder Royal and Langnickle og de fås bl.a. her http://www.hookedupshop.co.uk/mint-and-pink Kender dog ikke den side, så ved ikke helt om jeg tør bestille derfra.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"