Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. mar 2016, 18:56

klumphen skrev:
Daine skrev:Jeg føler mig helt som et menneske i dag. Jeg har været i bad, fået rent tøj på og har kontaktlinser i! Verden er lige pludselig lidt mere spiselig :D Ville ønske der kom en sød mand forbi, men så god en dag er det vist heller ikke :cool:


(Modsat de sidste 4 dage. Jeg har ingen bruser, så kan kun etagevaske - og ingen hårvask. Jeg har rendt rundt i malertøj, der er blevet mere og mere ulækkert. Og jeg har gået med briller hele dagen.)

Briller kan sagtens være et plus ... just sayin' :fløjt:


Bestemt! Det var heller ikke for at være negativ overfor brillebrugere :D Men jeg bruger kun briller nu som nødløsning, for glassene er ikke helt samme styrke som linserne. Plus at jeg foretrækker mig selv med linser :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. mar 2016, 19:20

Øv, jeg er i et mærkeligt humør i aften. Nu hvor jeg sidder og ser film i en stor, næsten tom stue kan jeg mærke jeg føler mig trist og ensom :(
Jeg savner virkelig en at kramme, ligge i ske med ... nusse med. En der fortæller mig, jeg er dejlig - og mener det.

Æv, det var da en irriterende følelse at blive ramt af lige nu :(
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 3. mar 2016, 19:52

Daine skrev:Øv, jeg er i et mærkeligt humør i aften. Nu hvor jeg sidder og ser film i en stor, næsten tom stue kan jeg mærke jeg føler mig trist og ensom :(
Jeg savner virkelig en at kramme, ligge i ske med ... nusse med. En der fortæller mig, jeg er dejlig - og mener det.

Æv, det var da en irriterende følelse at blive ramt af lige nu :(

Øv hvor dumt. Men er det ikke ofte, når vi oplever ændringer i vores liv, at vi sådan tænker over livet generelt?
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Singletråden

Indlægaf Daine » 3. mar 2016, 20:29

Planten skrev:
Daine skrev:Øv, jeg er i et mærkeligt humør i aften. Nu hvor jeg sidder og ser film i en stor, næsten tom stue kan jeg mærke jeg føler mig trist og ensom :(
Jeg savner virkelig en at kramme, ligge i ske med ... nusse med. En der fortæller mig, jeg er dejlig - og mener det.

Æv, det var da en irriterende følelse at blive ramt af lige nu :(

Øv hvor dumt. Men er det ikke ofte, når vi oplever ændringer i vores liv, at vi sådan tænker over livet generelt?


Det har du sikkert ret i. Det kunne ha været dejligt at ha en at dele det her hushalløj med, en der kunne bekræfte mig i at jeg gør det rigtige ...

Det var dog utroligt. Jeg har ikke engang en komfortbog jeg kan læse, de er pakket ned :rulle:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 4. mar 2016, 03:31

Rikke skrev:
Code71 skrev:
Rikke skrev:Jeg har også en dejlig mand i mit liv, som rejser ud af landet i fem uger 1/5, og jeg tænker bare, at de fem uger skal overstås. Forstået sådan, at jeg selvfølgelig glæder mig på hans vegne - det er en drømmerejse - og jeg prøøøøøver at fokusere på at glæde mig til at se ham igen, fremfor at fokusere på, at jeg kommer til at savne ham :)


Jamen du har da så evig ret :) Det er heller ikke sådan at jeg tror jeg vil sidde og høre kærlighedssange dagen lang :D

Det bliver dog bare lidt mærkeligt ikke at se hende i 6 uger på så tidligt et punkt, tænker jeg? Der kan jo ske så meget på 6 uger. Jeg ved det ikke. Jeg har aldrig prøvet at være adskilt SÅ tidligt i et forhold. Så det må jeg jo bare lære at leve med :)

Måske er forskellen, at jeg kender ham her fra tidligere. Ikke årevis, men det er ikke spritnyt, som med jer :)

Jeg tænker egentligt, at 6 uger fra hinanden så tidligt, måske er meget godt i forhold til at det enten brister eller bære? Du når ikke at blive head over heals forelsket inden hun rejser(?), så hvis det brister, var det dét. Hvis det bærer, er det fedt! :)


Ja sådan havde jeg i grunden ikke tænkt på det. Men det har du jo ret i. Jeg vil forsøge at se på det på den måde :)
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. mar 2016, 12:03

Sophaya skrev:
avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har matchet med en fyr på candidate, der i dag smed "hva så?" Og da jeg så havde svaret at jeg var på frivilligt arbejde og rigtig træt, skrev han "finder vi ud af noget?" Det tog mig lige et par sekunder ekstra at forstå at han mente at vi skulle ses i dag. Øh nej, det gør vi ikke - nogensinde

Hvad er candidate?


En dating/venne app hvor man matcher ud fra hvordan folk svarer på de spørgsmål, man har lavet til dem :) først når man har matchet ud fra spørgsmålene kan man se den andens billede.


Lyder da som et genialt koncept! :gogo:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 5. mar 2016, 12:07

Sophaya skrev:
avdotja skrev:
Sophaya skrev:
avdotja skrev:
Sophaya skrev:Jeg har matchet med en fyr på candidate, der i dag smed "hva så?" Og da jeg så havde svaret at jeg var på frivilligt arbejde og rigtig træt, skrev han "finder vi ud af noget?" Det tog mig lige et par sekunder ekstra at forstå at han mente at vi skulle ses i dag. Øh nej, det gør vi ikke - nogensinde

Hvad er candidate?


En dating/venne app hvor man matcher ud fra hvordan folk svarer på de spørgsmål, man har lavet til dem :) først når man har matchet ud fra spørgsmålene kan man se den andens billede.

Åh ja, den har jeg faktisk læst om - fik dog tydeligvis ikke fat i navnet :P

Hvordan er det i forhold til f.eks. tinder? Er det en anden slags mænd der er derinde?


Desværre ikke :) I mit område går de fleste af spørgsmålene på sex og udseende - med enkelte undtagelser, selvfølgelig.


Øv. Men så er spillereglen vel bare som alle andre steder: At man holder øje med undtagelserne - og går efter dem? :gruble:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Singletråden

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. mar 2016, 12:39

Jeg har lige sagt farveller til en jeg havde skrevet med flere gange dagligt i måskeee 8-10 dage. Som sædvanligt starter det hele godt, og der er nærmest ingen grænse for hvor enige vi er og ping-pongen kører bare.
Men så begynder særhederne at titte frem.

Han havde ingen børn. Men spurgte meget ind til mine, og det kan jeg da godt li. Men så begyndte han at snige små "gode råd" ind i sine svar, altså gode ideer til hvordan jeg skulle gøre overfor børnene, bygget på at det jeg gjorde nu var forkert. Jamen bland dig dog udenom :forvirret2: det er virkelig langt over min grænse at han vil fortælle mig at jeg gør tingene forkert allerede før han har mødt mig. Og børnene.

Og så var det også ret sært at han var uddannet revisor men arbejdede på en kartonfabrik. Han mente det var en meget overfladisk ting at interessere sig for andres arbejde, så jeg lod være med at spørge selvom jeg oprigtigt var nysgerrig over hvad dette karriereskift mon skyldtes.
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. mar 2016, 15:25

Min ekskæreste har vitterligt aldrig brugt snapchat, så jeg havde glemt vi var venner derinde. Indtil i dag, hvor han har lagt en video af sig selv op i sin story. Som jeg trykkede på :rulle:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 7. mar 2016, 16:22

Sophaya skrev:Min ekskæreste har vitterligt aldrig brugt snapchat, så jeg havde glemt vi var venner derinde. Indtil i dag, hvor han har lagt en video af sig selv op i sin story. Som jeg trykkede på :rulle:


Hvad var det så? :)
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Singletråden

Indlægaf Sophaya » 7. mar 2016, 17:58

Viskelæder skrev:
Sophaya skrev:Min ekskæreste har vitterligt aldrig brugt snapchat, så jeg havde glemt vi var venner derinde. Indtil i dag, hvor han har lagt en video af sig selv op i sin story. Som jeg trykkede på :rulle:


Hvad var det så? :)


Bare en video af ham der snakkede om et eller andet. Jdg skyndte mig at lukke den og slette ham, så ved ikke hvad. Det stak bare lige :)
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
getitright
Indlæg: 147
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:59
Kort karma: 23
Likede indlæg: 268

Re: Singletråden

Indlægaf getitright » 8. mar 2016, 18:42

Af alle ting, jeg troede, jeg skulle deale med, efter jeg er sprunget ud, havde jeg ikke regnet med, at det skulle være et dick pic. :gruble:

Jeg havde snakket med en fyr på tinder for et års tiden - han kunne aldrig nosse sig sammen til at finde et tidspunkt at mødes på, og det løb ligeså stille ud i glemslen. Jeg havde glemt alt om ham, ind til han en gang i sidste uge ringer klokken kvart i fem om morgenen. Min reaktion var ca. den her: :forvirret:, hvorefter jeg kom frem til, at det enten må have været en fejl eller et forsøg på et booty call. Under alle omstændigheder vælger jeg bare at ignorere opkaldet og skumle i min seng over at være blevet vækket. Der sker ikke mere.

I går fik jeg så et meget... afslørende billede ud af den blå luft, lige før jeg skulle til forelæsning. Hold kæft, jeg synes det er noget svineri bare at regne med, at jeg har lyst til at se hans sjover. Jeg var helt rystet. Efter at have samlet mig i et par timer, endte jeg med at svare ham: "Hvis jeg var i tvivl om, om jeg var til piger, er jeg det i hvert fald ikke længere. Tak :) "
Så kan han lære det, kan han. Eiwh. Jeg forstår virkelig ikke motivationen bag sådan et move.
12
"I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am." - Sylvia Plath
Brugeravatar
Willow
Indlæg: 25
Tilmeldt: 3. sep 2015, 11:43
Kort karma: 2
Likede indlæg: 68

Re: Singletråden

Indlægaf Willow » 8. mar 2016, 20:07

getitright skrev:Hold kæft, jeg synes det er noget svineri bare at regne med, at jeg har lyst til at se hans sjover. Jeg var helt rystet. Efter at have samlet mig i et par timer, endte jeg med at svare ham: "Hvis jeg var i tvivl om, om jeg var til piger, er jeg det i hvert fald ikke længere. Tak :) "
Så kan han lære det, kan han. Eiwh. Jeg forstår virkelig ikke motivationen bag sådan et move.


:klap: :lol2: :lol: kanon svar
1
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Singletråden

Indlægaf Code71 » 10. mar 2016, 21:19

Jeg har været på den 6 date i dag med hende den søde. Det gik igen rigtig godt og hun er bare mums :D

Nu er det så bare at hun i morgen tager på ferie i 6 uger suk. Det bliver nok lidt mærkeligt ikke at se hende så længe.
3
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Vaginetta
Indlæg: 117
Tilmeldt: 23. sep 2015, 21:28
Kort karma: 4
Likede indlæg: 178

Re: Singletråden

Indlægaf Vaginetta » 10. mar 2016, 21:23

Jeg tror lige jeg er blevet strudset. :rulle: Så er det bare om jeg skal sende den semi-klæbrige og pinlige "har jeg skræmt dig væk?"-besked eller lade den fare. Måske giver jeg den bare til på mandag. Eigh.
0

Tilbage til "Forhold og sex"