Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9017
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Purple Haze » 10. mar 2016, 14:54

HappyPaww skrev:
Purple Haze skrev:
Lemonella skrev:Begge mine svigerdøtre, har rost mig og deres far for, at de begge hjemmefra, har lært, at de der ting, deles man om.


Tænker der først er sådan rigtig ligestilling på det område, når mænd som det mest naturlige ville sige det samme til deres svigerforældre
- at de har gjort et godt job med deres døtre og roser dem for at de har lært døtrene at man deles om tingene.

Desværre er det jo ofte sådan at det forventes at kvinderne har styr på det der husholdnings noget - og mændene er noget særligt hvis de har det.

Men tror da også at vi er på vej det rigtige sted hen.
Selvom jeg ikke mener vi er der helt endnu.


Men forventes det ikke omvendt, at mænd er gode til håndværk, og praktisk arbejde med fx hus, bil og have? Og kvinder er noget særligt, hvis de kan skifte hjul på en bil?


Jo, det er også mit indtryk?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf dgd2007 » 10. mar 2016, 16:24


Utak er verdens løn! :gammel:
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf klumphen » 10. mar 2016, 17:15

Du må totalt gerne sidde på mit ansigt i de der bukser!
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf klumphen » 10. mar 2016, 17:51

Rosa Espinosa skrev:
klumphen skrev:Du må totalt gerne sidde på mit ansigt i de der bukser!

Ved ikke hvem du snakker om, men kan godt lide hvor det fører hen :genert:

Tak tak :lol2:
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Panton » 10. mar 2016, 20:40

Hvorfor er det at muslimer som synes vi er vantro og ikke vil deltage i vores lands normer ikke rejser hjem? Hvorfor sidder så mange på overførselsindkomst og ikke engang kan sproget samt bagtaler og modarbejder vores samfund! Hvad vil de her, erobrer DK, have Sharia love og smadre samfundet!

Jeg ved godt det er kontroversielt men et land som dk som har gjort og givet så meget, og så pisses landets normer et langt stykke. Ud med dem der kun tager og ikke vil vores samfund.

Jeg er blevet rystet, chokeret over de her TV2 udsendelser, troede ikke det var så slemt og tilmed systematisk snyd med OFF kroner og hjælpe ydelser!
7
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Studsgaard » 10. mar 2016, 22:22

Jeg er enig med de forældre der har brokket sig over skolernes Rynkeby løb næste fredag.
for den måde insamlingen foregår på, så vil et barn der evt ikke har sponsore til sit løb ret hurtigt stå udenfor.
Nok er det frivilligt at sponsorere så ingen tvinges til noget økonomisk - Men jeg ved fra tidligere år at der hurtigt kan gå sport i at få flest sponsorer og flest penge ind. Så syntes jeg, at det gode i at børn gør noget for andre børn, går af fløjten, når det istedet giver anledning til anden ulighed
4
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 10. mar 2016, 22:34

Panton skrev:Hvorfor er det at muslimer som synes vi er vantro og ikke vil deltage i vores lands normer ikke rejser hjem? Hvorfor sidder så mange på overførselsindkomst og ikke engang kan sproget samt bagtaler og modarbejder vores samfund! Hvad vil de her, erobrer DK, have Sharia love og smadre samfundet!

Jeg ved godt det er kontroversielt men et land som dk som har gjort og givet så meget, og så pisses landets normer et langt stykke. Ud med dem der kun tager og ikke vil vores samfund.

Jeg er blevet rystet, chokeret over de her TV2 udsendelser, troede ikke det var så slemt og tilmed systematisk snyd med OFF kroner og hjælpe ydelser!


Jeg er tilbøjelig til at være enig med dig, når det drejer sig om den gruppe. Resten må gerne blive her.
Ikke at jeg tror, de ligefrem kan smadre vores samfund. De er trods alt kun et mindretal, men jeg kan ikke se, hvad de skal her, når de i den grad mistrives med vores måde at leve på
5
14 11 14
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf kidkomb » 11. mar 2016, 00:41

Panton skrev:Hvorfor er det at muslimer som synes vi er vantro og ikke vil deltage i vores lands normer ikke rejser hjem? Hvorfor sidder så mange på overførselsindkomst og ikke engang kan sproget samt bagtaler og modarbejder vores samfund! Hvad vil de her, erobrer DK, have Sharia love og smadre samfundet!

Jeg ved godt det er kontroversielt men et land som dk som har gjort og givet så meget, og så pisses landets normer et langt stykke. Ud med dem der kun tager og ikke vil vores samfund.

Jeg er blevet rystet, chokeret over de her TV2 udsendelser, troede ikke det var så slemt og tilmed systematisk snyd med OFF kroner og hjælpe ydelser!

En del af årsagen til fejlslagen integration er at det ofte er mennesker, der er flygtet fra frygtelige ting. De har set for meget, de har lídt for meget, de har kæmpet og tabt.
De føler sig desillusionerede og de vil egentlig bare gerne hjem til det land og den tilværelse de kendte før de måtte rykke teltpælene op og forlade det.
Vores kultur er meget fremmed for dem og det kan nemt få mennesker til at kæmpe mere imod og forsøge at holde fast i de ting, der forbinder dem med deres hjemland og som derfor føles trygt midt i al det utrygge.
Når det er sagt, så er jeg principielt enig.
Principper er bare nogle gange svære, når virkeligheden er så mangesidet og kompliceret :(
10
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 01:13

Jeg synes, at mennesker der bevidst medvirker til utroskab, selv fortjener at blive udsat for utroskab. Det er noget andet, hvis man er blevet bildt ind, at den anden var single. Men uanset hvor liderlig, tiltrukket eller forelsket man er: hvis man medvirker til utroskab bevidst, så synes jeg, man fortjener at blive udsat for det selv.

Det må man ikke sige i min familie, hvor et familiemedlem har fundet sin partner på "den" måde. jeg synes, det vidner om mangel på respekt for både sig selv og andre.
9
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 11. mar 2016, 20:04

Rosa Espinosa skrev:
ShuruQ skrev:Jeg har lige siddet og hørt en der bare talte så nedladende om dværge det end ikke kan beskrives. Slutteligt siger hun fandeme "jeg kan godt lide dværge, jeg siddestiller dem bare ikke med mennesker", sådan helt i ramme alvor.

Jeg burde have sagt noget, men jeg var så provoketet at jeg sad og knyttede hænder så mine knoer er helt hvide, så jeg holdt min kæft fordi jeg ved jeg ville have været alt andet end konstruktiv.

Havde det ikke været fordi det ville være synd for barnet ville jeg ønske den snottøs fik et barn med dværgvækst.


Hvor underligt at have den holdning. Vi er trods alt i 2016!?


Ganske kynisk kunne man jo svare tøsen med : ja, it takes one human to know a human..og så bare lade den stå lidt.
0
Brugeravatar
Bimmerdyret
Indlæg: 1982
Tilmeldt: 25. okt 2015, 14:36
Kort karma: 116
Likede indlæg: 1615

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Bimmerdyret » 11. mar 2016, 20:09

Studsgaard skrev:Jeg er enig med de forældre der har brokket sig over skolernes Rynkeby løb næste fredag.
for den måde insamlingen foregår på, så vil et barn der evt ikke har sponsore til sit løb ret hurtigt stå udenfor.
Nok er det frivilligt at sponsorere så ingen tvinges til noget økonomisk - Men jeg ved fra tidligere år at der hurtigt kan gå sport i at få flest sponsorer og flest penge ind. Så syntes jeg, at det gode i at børn gør noget for andre børn, går af fløjten, når det istedet giver anledning til anden ulighed


Synes det er fint de brokker sig, og går naturligvis udfra at deres børn ikke deltager.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15289
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25611

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 19:34

Jeg tror nok, det hører til det, man ikke må sige, skal man dømme efter delingerne på FB.
Bevares det er da synd for knægten, og familien kunne måske god have fået en advarsel, om at det kunne være en konsekvens, men helt ærligt 4 rykkere?
Så betal dog jeres regninger og hold op med at tude http://www.tv2fyn.dk/artikel/gravsten-er-paa-plads
8
14 11 14
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2016, 10:23

Skumfidusen skrev:Ud fra hvad folk skriver i en anden tråd, tror jeg ikke man må skrive det her...Ghita Nørby er pisse irriterende og dum i nakken at høre på. Jeg kan slet ikke have hendes diva-manerer. Hun er absolut en stor skuespiller, men i interviews vil jeg hellere høre på en baby, der skriger uafbrudt i halvanden time end hendes henførte, florumvundne vrøvl om hendes rosenhave og hvordan kunst er liv.


Er lidt enig. Og hvad fanden er det her for et antræk at møde op i til hofbal?! :lol: Så er jeg ligeglad med hvor avantgarde design den er :tie:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2016, 10:28

For øvrigt er der en del andre der falder ind i den kategori. Bl.a. Vibskov-parret, Mø. Come on :rulle:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 11:25

Hvis Mø får et barn

Billede
13
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Generelt"