Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Er du faret vild i planlægningen af din fest, eller er du bare vild med påske? Så skal du kigge herinde.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 15:41

Jeg har det ligesom Stripes: Jeg vil gerne VÆRE gift. Kunne kalde mig hans hustru, kalde ham min mand. Jeg mener det alvorligt, når jeg siger, at jeg ønsker at vi skal være sammen for evigt i medgang og modgang.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Fru Sunshine » 11. mar 2016, 15:57

Jamen det er da også det vigtigste. Ægteskabet selv.

Det er det da også, selv om man vælger at fejre i stor stil.
4
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 11. mar 2016, 16:14

Hvis man tager penge ud af ligningen:

Stor flot, men ikke maregns, kjole, selvom en Justin Alexander kjole ville være velkommen trods lidt meget puf i forhold til hvad jeg normalt er til, f.eks. billedet. Men ender nok med en langt mere afdæmpet kjole.
Vielse på et tag fyldt med blomster, hvor vores enorme familier og alle venner kan være, her en kæmpe chokoladefontæne med uanede mængder jordbær (dårlig idé sammen med hvid kjole? fuck det, jeg skal have chokolade).
Kæresten skal selvfølgelig kører mig væk i kassecykel, for det er også en god idé med bryllupskjole :lol:
En tur ud og have taget billeder, en omgang sex og så en mindre fest om aftenen.
Mindre som i "ikka alle vi kender" så nok en 60-80 mennesker, god mad, nok noget buffet med alle vores livretter.
Og sidst men ikke mindst en bryllupskage fra Strangas (her ryger de første 10.000 kr :P )
Og festlokalet skal have et lille rum ved siden af hvor der kan lægges madrasser på gulvet så børnene kan dejse om mens de voksne fester videre, for der skal børn med til vores bryllup :) Jeg ville elske at holde festen på Lygten st, men tror ikke de lejer ud til private :gruble: men synes det er et fantastisk lokale.

kjole.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 18:48

Fru Sunshine skrev:Jamen det er da også det vigtigste. Ægteskabet selv.

Det er det da også, selv om man vælger at fejre i stor stil.

bestemt. Jeg har bare slet ikke festdrømmen på den måde. Det har jeg aldrig haft. Andre har den, og så skal de endelig holde et kæmpe bryllup :D
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Rapfisk » 11. mar 2016, 19:37

Årh, jeg gad egentlig godt at holde det på ØsterGRO, hvis man måtte blive hele natten :love:
2
Livslinjen: 70 201 201
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 11. mar 2016, 19:48

Rapfisk skrev:Årh, jeg gad egentlig godt at holde det på ØsterGRO, hvis man måtte blive hele natten :love:


Det er et af de tage vi har i tankerne, det andet tag er mere koldt i udseende, men tilgengæld udsigt over hele byen :P På Østergro skulle det være med vielse foran drivhusset og gæsterne til at stå mellem rækkerne af planter :love: Og så chokolade og frugt i drivhuset efter vielsen :)

I øvrigt fås den kjole jeg har linket til i gulvlang! Der er den dog helt hvid :)
1
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 11. mar 2016, 19:49

Men selve festen ville vi holde et andet sted, der kan ikke være nok siddende gæster til spisning :) Jeg går og krydser fingre for at de ikke vil lave alt for meget om i foråret npår vi skal genopbygge det efter taget er blevet skiftet :)
1
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 20:06

Jer med lanterner skal nok være obs på dette: https://www.trafikstyrelsen.dk/DA/FAQ/L ... amper.aspx
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 11. mar 2016, 21:26

Kjolen i lang, dog helt hvid variant: https://bryllup.dk/brudekjoler/galleri- ... alexander/
1
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Buller » 12. mar 2016, 01:54

Karkluden skrev:Jer med lanterner skal nok være obs på dette: https://www.trafikstyrelsen.dk/DA/FAQ/L ... amper.aspx


og ikke mindst sådan noget her http://sn.dk/Halsnaes/Efter-storbrand-i ... kel/522596


ret ærgerligt at se en smuk 4-længet stråtækket gård gå op i flammer fordi nogen idioter ikke kan lade være med at sende ild op i luften.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Annione » 12. mar 2016, 14:31

Jeg er i fuld gang med at planlægge mit drømmebryllup. Det indebærer både stor, hvid brudekjole og Desigual dagen derpå :devil2:

Jeg har altid syntes at det var fjollet at brudeparret ikke kan nyde hele festen sammen med gæsterne, så vi skal fotograferes før vielsen, tror jeg.
Vi skal vies om eftermiddagen, have et glas og sætte os til bords.
Vi skal have stor buffet og masser af god vin.
Jeg håber på en masse spas, sjove taler og indslag. Helst ikke sange, men det er mest fordi min kæreste synes det er hæsligt.
Bryllupskagen skal serveres som dessert.
Og så skal der være god musik, som vi kan danse til, til den lyse morgen, masser af smukke drinks og bobler.
:lun:
5
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 12. mar 2016, 17:39

Annione skrev:...

Jeg har altid syntes at det var fjollet at brudeparret ikke kan nyde hele festen sammen med gæsterne, så vi skal fotograferes før vielsen, tror jeg.

...



Vi kommer til at få en naturlig pause mellem vielse og reception/vielse, som vil foregå til forskellige steder og ikke alle de samme menensker til begge dele, så vi er med til hele festen med gæsterne, men tager billeder mellem de to dele af festen :)
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf godtnavn » 19. mar 2016, 14:28

Skulle egentlig bare tjekke museets åbningstider, men... jeg vil gerne holde bryllupsfest i tøjhusmuseet! Synes det er så flotte lokaler! Dog står der ikke priser derinde, så det er nok ret dyrt :( Men lokalerne er fine og man skal ikke købe deres mad, ergo perfekt for mig :D
0
Brugeravatar
Mus84
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:47
Kort karma: 14
Likede indlæg: 237

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf Mus84 » 20. mar 2016, 06:16

Synes faktisk vores bryllup var vores drømmebryllup.

Forberedelse med mor, søster, veninde og frisørbekendt på hotel. Så afslappet hyggelig stemning med juice, sandwich og snak mens jeg fik sat hår og lagt makeup.

Smuk buket jeg selv havde valgt i grøftekantstil med en blanding af smukke blomster og ukrudt - elskede den buket.

Borgerlig vielse hvor en dj spillede et par numre og gæsterne sang en fællessang. Vi gik ind sammen som familie. Kort tale fra giftefoged. Solen der brød igennem da gæsterne blæste sæbebobler.

Buffet med små lækre retter, god vin og dj hele natten.

Vi sad ved langborde med utraditionel bordplan så vi sad med venner.

God blanding af taler og sjove indslag.

Traditionel brudevals og det var så stemningsfuldt.

Dans hele natten til vi væltede i seng på hotel ved fire-tiden.

Vi havde gør-det-selv-løsning helt bevidst. Nød at forberede og glæde mig.

Havde fotograf fra formiddag til midt på aftenen. Det var en af de dyreste poster, men så godt givet ud. Elsker de billeder.

Drømmer stadig om at gentage det hele igen (og det samme gør min mand)
4
"I only drink champagne when I am happy and when I am sad ....
... otherwise I never touch the stuff unless I am thirsty"
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Insp: Hvad er dit drømmebryllup?

Indlægaf girl_beat » 22. mar 2016, 09:07

Ballademager skrev:Jeg dimler lidt mellem at drømme om et mindre kirkebryllup i Danmark (noget, der ikke involverer forsamlingshus og 100 gæster) eller vielse og fest på en strand i Mexico.

Var til sådan et for år tilbage, og det var fuldstændig fantastisk. Ville elske at servere tacos for gæsterne og at hænge ud i tropenatten og drikke mojitos til den lyse morgen.

Jeg kan VARMT anbefale strandbryllup :love: Følelsen af det perfekte sted med den perfekte mand, helt casual, bare tæer i sandet og et klima, hvor det bare er behageligt hele dagen/aftenen/natten. Århh, altså... :D
3
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Fest og bryllup"