Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 8. mar 2016, 01:40

Fru Sunshine skrev:Hvad har penge at gøre med, at der sidder en halvgammel mand og bager på unge kvinder, men bliver totalt hys, hvis en tilsvarende mand bager på hans datter?

Kan man sige it takes one to know one?
Spørg Dikus. "et andet liv hvor de skal knokle for deres families overlevelse." – hvis det ikke var en hentydning til mangel på penge må jeg have misforstået. Det er lidt sjovt, men i virkeligheden er i bare totalt hys over at jeg ikke toe the partyline med hensyn til hvad antallet af sexpartnere gør for min lyst til ltr – som om der er nogle der har krav på et forhold til mig.

Ved i øvrigt ikke hvorfor hun tror jeg specielt går efter unge piger. Jeg har været sammen med alle mulige op til start 40erne. Før de to seneste var jeg sammen med en i 30erne fra Maldiverne der også bor her i Asien (& som jeg mødte på min rooftop bar). Min plan var egentlig at finde en i slut-20erne at slå mig ned med på et tidspunkt. De eneste jeg virkelig ikke kan tage er dem der tydeligvis er efter magt og/eller penge – det er pump and dump, hvis de vil mere kan de finde noget mindre shitty at være tiltrukket af. Men dem støder jeg sjovt nok heller ikke på i Asien så meget som i Europe.

Jeg bruger generelt heller ikke dating sites; jeg ved at jeg af forskellige grunde (bl.a. at jeg ikke er føjelig og behagesyg og står ved mine upopulære synspunkter og standarder) er attraktiv for mange kvinder både i USA, Europa og Asian, og har som sådan ikke har problemer med at finde nogle der vil være samme med mig - ej heller dem i 20erne. Jeg lejede lidt med nogle sites da jeg på et tidspunkt havde en ide om jeg vil have en dansker - og brugte en da jeg lige var landet i Asien og har nok kontakter herfra til flere år. Så længe unge kvinder i 20erne vil være sammen med mig, har jeg i øvrigt heller ikke noget problem med at være sammen med dem. Normalt snakker jeg bare med dem, og lader dem eskalerer hvis de har lyst.

Fru Sunshine skrev:Jeg ser ikke den store forskel. Kun en del dobbeltmoral.
Der er en tid og sted til alting. Syntes også det er lidt fjollet når der bliver brokket over der bliver sendt dick picks på scor.dk – det er lidt ligesom konceptet. Dick picks er imidlertid ikke konceptet på Arto, og hvis nogle får tilsendt der syntes jeg det er totalt upassende. Ligeledes er 50årige overvægtige mænd fra Jylland der sender uopfordret venneanmodninger til gymnasiepiger konceptet på en sugardating-site ikke Facebook.
0
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. mar 2016, 23:34

Helt ærligt...
Man laver en romantisk selfie kind mod kind med en kvinde med romantiske brændeovnsflammer i baggrunden.
Så skærer man 3/4 af kvindens ansigt væk, og bruger resten til sin datingprofil. Really? Havde du ikke et eneste andet billede end dit gamle kærestebillede?
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Q-beben » 9. mar 2016, 11:53

Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Novella » 9. mar 2016, 11:54

Q-beben skrev:
Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?

Eller var de ikke blevet milliardærer. Det bliver man ikke af at trekke rundt i regnskov eller forske i litteratur.
0
Brugeravatar
Q-beben
Indlæg: 1244
Tilmeldt: 23. dec 2015, 11:23
Kort karma: 268
Likede indlæg: 4380

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Q-beben » 9. mar 2016, 12:03

Novella skrev:
Q-beben skrev:
Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?

Eller var de ikke blevet milliardærer. Det bliver man ikke af at trekke rundt i regnskov eller forske i litteratur.


Øh... Det var dog dagens dårligste argument... :) At trække rundt i en regnskov eller at forske i litteratur er ikke da det eneste adgangskort til en sjæl.

Jeg skal nok lade være med at køre rundt i det mere, for det har ikke noget med trådens emne at gøre :)
2
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4086
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 110
Likede indlæg: 3697

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 9. mar 2016, 12:24

Novella skrev:
Q-beben skrev:
Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?

Eller var de ikke blevet milliardærer. Det bliver man ikke af at trekke rundt i regnskov eller forske i litteratur.
De fleste milliardører jeg umiddelbart kender til er blevet det lidt ved et tilfælde – ikke fordi de har jagtet penge. Bill Gates f.eks., Steve Jobs, Mark Zuckerberg, Google drengene, stifterne af YouTube/Twitter/Snapchat/AirBnB/LinkedIn/Dell/Oracle/Virgin/etc. De fleste har dog stadig været hårdarbejdende og grænseløst ambitiøse. Men det kan en forsker i litteratur vel også være.
1
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Novella » 9. mar 2016, 13:57

Q-beben skrev:
Novella skrev:
Q-beben skrev:
Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?

Eller var de ikke blevet milliardærer. Det bliver man ikke af at trekke rundt i regnskov eller forske i litteratur.


Øh... Det var dog dagens dårligste argument... :) At trække rundt i en regnskov eller at forske i litteratur er ikke da det eneste adgangskort til en sjæl.

Jeg skal nok lade være med at køre rundt i det mere, for det har ikke noget med trådens emne at gøre :)


Okay. Du forstod godt, at det var en bemærkning til, at Europa er såååååå fucked og vil blive tværet ud og brugt til nyrige kineseres friluftsmuseum, ikke? Jeg er sådan ret ligeglad med hvor mange milliarder en eller anden kineser eller malayser eller whatnot har. Blandt sjælløse milliardærer regner jeg da især asiatiske fabrikanter. De er stadig ikke interessante som datingmateriale, uanset om de er rige. Jeg ville forvente, at man blev komplet ødelagt som menneske af at gøre det, der skal til, for at blive så rig. Ødelægge jorden, ødelægge andre mennesker, ødelægge naturen. Det imponerede mig derfor ikke en skid, at Asien er fyldt med milliardærer. Tværtimod. Mark Zuckerberg ville virkelig skulle kæmpe for at overbevise mig om, at han havde noget som helst at byde på.
4
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 9. mar 2016, 20:12

Liseletpåtå skrev:Hvorfor sende et pikfoto til en, der har takket nej? Og hvorfor blokker hende lige bagefter? :stoned:

Fordi så kan hun se hvad hun går glip af, HA!

:stoned:
6
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 10. mar 2016, 00:55

Liseletpåtå skrev:
Juki skrev:
Liseletpåtå skrev:Hvorfor sende et pikfoto til en, der har takket nej? Og hvorfor blokker hende lige bagefter? :stoned:

Fordi så kan hun se hvad hun går glip af, HA!

:stoned:


Det var den slet ikke stor nok til....

:lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 08:01

Novella skrev:
Q-beben skrev:
Novella skrev:^Jeg har faktisk svært ved at forestille mig, at jeg nogensinde kunne finde en milliardær interessant, eftersom jeg formoder, at de allesammen er sjælløse og kun går op penge. Det er ikke godt nok til mig.


Hvorfor tror du, at miliardærer er sjælløse og kun går op i penge? Er det janteloven, der taler? Eller har du selv haft hyppig omgang med miliardærer?

Eller var de ikke blevet milliardærer. Det bliver man ikke af at trekke rundt i regnskov eller forske i litteratur.

Med mindre de har vundet i et eller andet lotteri eller har arvet. Og det ses trods alt sjældent. Ellers er jeg helt enig.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 19:37

3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3096
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6068

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Lurende Peber » 11. mar 2016, 19:44

Dirtylittledevil skrev:Så er der sæd til den lille pony
http://www.dindebat.dk/topic/711752-s%C ... re-gravid/
:lol:
Han medbringer garanteret eget insemineringsudstyr :rulle:
3
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 20:01

Haha ja :-D

Hvis en mand kalder sig noget med "tantra" (Fx Tantra-Bent) så ved man bare han er en klamsebasse.
5
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mulan » 11. mar 2016, 20:48

Dirtylittledevil skrev:Haha ja :-D

Hvis en mand kalder sig noget med "tantra" (Fx Tantra-Bent) så ved man bare han er en klamsebasse.

Eller hvis han kalder sig 'GigantMrLover69'
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. mar 2016, 01:06

Dem der opdaterer deres profiltekst med "Jeg melder mig ud fra siden, virker som en dybt useriøs side!!"
Jamen who cares? Så meld dig dog ud, menneske. Det kræver cirka 3 klik at slette profilen.
3
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn

Tilbage til "Forhold og sex"