Upassendetråden - første udgave!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 07:21

Jeg er vist upassende i dag at tage syg på job. Men jeg lover, kun at røre mine egne ting og at hoste i albuehulen i stedet for hænderne.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 07:56

2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel


Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 08:26

Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel


Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Fordi 2SHY har været nødt til at få sin skønne missedreng aflivet :whine:
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2402
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Badesandalen » 10. mar 2016, 08:31

Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel


Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Fordi 2SHY har været nødt til at få sin skønne missedreng aflivet :whine:


Åh nej dog. :(
0
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Fru Sunshine » 10. mar 2016, 08:35

Badesandalen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel


Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Fordi 2SHY har været nødt til at få sin skønne missedreng aflivet :whine:


Åh nej dog. :(

Det er så sørgeligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21054

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf 2SHY » 10. mar 2016, 08:39

Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
Fru Sunshine skrev:
Badesandalen skrev:
2SHY skrev:Nu kan DR3 ikke gøre for timingen, men hvor er det bare upassende for mig at zappe forbi deres kanal og falde over et program der hedder Nuttet om natten. Hvor de så lige da jeg zapper forbi det består af mega nuttede kattekillinger, der dapper rundt på en kunstig strand :trist: Heldigvis var der ingen røde katte men alligevel


Er det upassende fordi de sender programmet om natten? Eller er nuttet ironisk? :forvirret:

Fordi 2SHY har været nødt til at få sin skønne missedreng aflivet :whine:


Åh nej dog. :(

Det er så sørgeligt.

Ja du kom mig så lige i forkøbet. Men tak for at forklare :kys:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf StripesAddict » 11. mar 2016, 17:40

Rosa Espinosa skrev:Jeg kan ikke lade være med at følge en bestemt blogger og jeg gør det udelukkende for at finde ud af hvad personen nu skriver at underlige ting. Et rigtig grimt karaktertræk, men er også bare så fascineret af personens tankegang, da den er så forskellig fra min.


Det er upassende, at jeg er så pisse nysgerrig :genert:
3
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 20:12

StripesAddict skrev:
Rosa Espinosa skrev:Jeg kan ikke lade være med at følge en bestemt blogger og jeg gør det udelukkende for at finde ud af hvad personen nu skriver at underlige ting. Et rigtig grimt karaktertræk, men er også bare så fascineret af personens tankegang, da den er så forskellig fra min.


Det er upassende, at jeg er så pisse nysgerrig :genert:

Så er vi to!!
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Modesty Blame
Indlæg: 4365
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 524
Likede indlæg: 9497

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Modesty Blame » 11. mar 2016, 20:23

Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hvem er Fie Laursen? Jeg har godt set, at hun er ofte nævnt på eb.dk men...hvad har hun lavet? Er hun paradiso eller hvad?
0
Brugeravatar
Julie
Indlæg: 605
Tilmeldt: 10. sep 2015, 14:56
Kort karma: 55
Likede indlæg: 865

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Julie » 11. mar 2016, 20:23

Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:


Hah, det var også mit gæt.. Følger hende på insta af samme grund :genert:
1
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7491
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 829
Likede indlæg: 19600

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Animi » 11. mar 2016, 20:27

Rosa Espinosa skrev:
Modesty Blame skrev:
Rosa Espinosa skrev:FINT! Det er Fie Laursen okay. Er I tilfredse nu!? Ja, jeg kan ikke lade være med at snage på hendes blog, så er det sagt :lol:

Hvem er Fie Laursen? Jeg har godt set, at hun er ofte nævnt på eb.dk men...hvad har hun lavet? Er hun paradiso eller hvad?


Ja, blandt andet, men det er vist ikke det hun er kendt mest for. Er ikke helt sikker på, hvordan det startede med hende :gruble:


Det er vidst noget med at hun var et mobbeoffer og bloggede omkring det. Så lavede hun vidst også sådan en video hvor hun havde skrevet sin historie på skilte, hvilket var relativt nyt dengang så hun var i medierne om det.
Sidste år var hun så også med i Paradise :lol:
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Karkluden » 11. mar 2016, 20:43

Nårh, hende følger jeg også. Hun er fandeme spacy :D

Hun var et mobbeoffer. Og nu er hun så efter Amalie. Men hun blev kendt på at være mobbeoffer.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf HappyPaww » 11. mar 2016, 20:48

Apropos talenløse reality-tøser, så er jeg ret upassende at både at fryde mig men også græmmes over, at Amalie S. skal være mor, og at faren åbenbart lige er gået fra hende. Og det er upassende at tænke "stakkels barn" :tie:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 20:50

0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6174
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16140

Re: Upassendetråden - første udgave!

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 15:22

Jeg er lige blevet råbt af af min svigermor.

Hun stod og fortalte min svigerinde om, at "da Mini startede i børnehave skrev han selv sit navn på sin garderobeplads, det har pædagogerne fortalt mig".

Jeg formastede mig til at sige "aaaaah", fordi jeg husker historien, og den var at han GENKENDTE sit navn, da pædagogen havde skrevet det. Så selv om han er dygtig, så skrev han altså ikke sit navn som knapt 3-årig.

Hun blev ved med at insistere på sit, og da jeg forsøgte at få et ord indført, råbte hun derefter af mig, at jeg ikke skulle beskylde hende for at lyve og at jeg skulle blande mig uden om samtalen.

Så nu sidder jeg hér til fest hos en svigerfamilie, hvor jeg virkelig føler mig velkommen
3
2011
2015
2018
2020
2023

Tilbage til "Generelt"