Marts '16 - fællestråd

Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Muspel » 11. mar 2016, 15:43

Sophaya skrev:Åh, jeg sidder her med dårlig samvittighed. Alt er gået galt i denne uge kostmæssigt, og det bliver ikke bedre før søndag, hvor jeg så også skal tage mig sammen og komme op på hesten igen. Jeg har fået gået nogle ture, men slet ikke nok til at kompensere for kosten. Fra søndag er jeg med igen med nye mål!


:ae: nogen gange må man bare acceptere, at det ikke lige gik som håbet. Og klø på igen. Så hepper vi på, at næste uge bliver bedre :pompom:
0
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Ally » 11. mar 2016, 17:03

Muspel skrev:
Sophaya skrev:Åh, jeg sidder her med dårlig samvittighed. Alt er gået galt i denne uge kostmæssigt, og det bliver ikke bedre før søndag, hvor jeg så også skal tage mig sammen og komme op på hesten igen. Jeg har fået gået nogle ture, men slet ikke nok til at kompensere for kosten. Fra søndag er jeg med igen med nye mål!


:ae: nogen gange må man bare acceptere, at det ikke lige gik som håbet. Og klø på igen. Så hepper vi på, at næste uge bliver bedre :pompom:

Enig med Muspel - lad være med at dunke dig selv i hovedet, men acceptér det og klø på, så næste uge bliver bedre :kram: Jeg har ikke trænet denne uge, men vil forsøge at planlægge det således, at det kan ske i næste uge.
0
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Filipai » 12. mar 2016, 06:31

Aquadorable skrev:Jeg skal til step i dag - er blevet ret vild med det, selv om det måske er lidt 80'er/90'er-agtigt :D Jeg får virkelig pulsen op, og vores lettere feminine, men dog mandlige, underviser er virkelig sjov og meget elskelig. Han spiller de vildeste disconumre under træningen, så jeg har altid en fest! :pompom:


Er det i FW i vores by? Jeg trænede på maskiner torsdag formiddag, og det lignede folk havde en fest inde på holdet.


Jeg har jo meldt mig i fitnessworld, med fri oprettelse, og typisk som man lige får oprettet sig, så kommer der eg bedre tilbud. Det virkede dog ikke helt til at centerlederen vidste hvad jeg snakkede om, da jeg sagde jeg gerne ville bruge min 14 dages fortrydelsesret.

Nå, men anyways, jeg har været nede og træne 2 gange indtil videre, og har ikke trænet hård træning i, ihvertfald 4 år. Så jeg har haft latterligt ondt, især i lårbasserne, så jeg ligner en tosse når jeg går.

Mine vitaminer og tilskud er også blevet taget, og kosten kører nogenlunde, men det var ikke et krav i denne etape.
Har endnu ikke fået taget mod til at hoppe på vægten, fordi jeg ved det vil smadre mit humør.
0
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Sophaya » 12. mar 2016, 07:21

Ally skrev:
Muspel skrev:
Sophaya skrev:Åh, jeg sidder her med dårlig samvittighed. Alt er gået galt i denne uge kostmæssigt, og det bliver ikke bedre før søndag, hvor jeg så også skal tage mig sammen og komme op på hesten igen. Jeg har fået gået nogle ture, men slet ikke nok til at kompensere for kosten. Fra søndag er jeg med igen med nye mål!


:ae: nogen gange må man bare acceptere, at det ikke lige gik som håbet. Og klø på igen. Så hepper vi på, at næste uge bliver bedre :pompom:

Enig med Muspel - lad være med at dunke dig selv i hovedet, men acceptér det og klø på, så næste uge bliver bedre :kram: Jeg har ikke trænet denne uge, men vil forsøge at planlægge det således, at det kan ske i næste uge.


Tak for det, søde kvinder :kys: Op på hesten og derudaf på rette sti nu :)
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 12. mar 2016, 08:53

Filipai skrev:
Aquadorable skrev:Jeg skal til step i dag - er blevet ret vild med det, selv om det måske er lidt 80'er/90'er-agtigt :D Jeg får virkelig pulsen op, og vores lettere feminine, men dog mandlige, underviser er virkelig sjov og meget elskelig. Han spiller de vildeste disconumre under træningen, så jeg har altid en fest! :pompom:


Er det i FW i vores by? Jeg trænede på maskiner torsdag formiddag, og det lignede folk havde en fest inde på holdet.


Jeg har jo meldt mig i fitnessworld, med fri oprettelse, og typisk som man lige får oprettet sig, så kommer der eg bedre tilbud. Det virkede dog ikke helt til at centerlederen vidste hvad jeg snakkede om, da jeg sagde jeg gerne ville bruge min 14 dages fortrydelsesret.

Nå, men anyways, jeg har været nede og træne 2 gange indtil videre, og har ikke trænet hård træning i, ihvertfald 4 år. Så jeg har haft latterligt ondt, især i lårbasserne, så jeg ligner en tosse når jeg går.

Mine vitaminer og tilskud er også blevet taget, og kosten kører nogenlunde, men det var ikke et krav i denne etape.
Har endnu ikke fået taget mod til at hoppe på vægten, fordi jeg ved det vil smadre mit humør.


Nej, træner i Birgitte Nymanns center, Effektiv Fitness, i Hellerup (på kanten til Østerbro) :-)
1
K - 12.06.18 :love:
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 12. mar 2016, 08:56

I dag skal jeg ud med løbeholdet for første gang. Det bliver spændende! Nu, hvor jeg er tæt på at have tabt 20 kg, tænker jeg, at det begynder at blive mere realistisk at kunne løbe lidt. Så nu må vi se, om jeg er helt okkelok til det :D
1
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 12. mar 2016, 09:44

Aquadorable skrev:I dag skal jeg ud med løbeholdet for første gang. Det bliver spændende! Nu, hvor jeg er tæt på at have tabt 20 kg, tænker jeg, at det begynder at blive mere realistisk at kunne løbe lidt. Så nu må vi se, om jeg er helt okkelok til det :D


Fedt,god fornøjelse! :pompom: jeg elsker at løbe, det er helt klart min yndlingsmotion. Hvis ikke jeg får løbet regelmæssigt bliver jeg virkelig irritabel :genert: men der gik selvfølgelig lige noget tid inden jeg så lyset i løb - så fed ide at starte på løbehold, så comitter man sig til at holde ud indtil det bliver lækkert tænker jeg :love:

Jeg skal i biffen i dag, bliver lidt mærkeligt uden snacks (plejer altid at ha chokolade og nødder med) men so be it. Jeg har ingen trang til sødt lige nu, så ingen grund til at fodre dét monster bare fordi man plejer at spise snacks i biffen.
Aftensmaden står på pulled pork, en shitload salat/grøntsager, hvidløgsdressing og verdens bedste chilisauce :savl:
Løb 10K efter arbejde i går og i morgen står den på Stram Op og H.I.T. - glæder mig til at blive tæsket godt igennem igen.

God weekend til alle :wave:
2
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Muspel » 12. mar 2016, 09:53

Aquadorable skrev:I dag skal jeg ud med løbeholdet for første gang. Det bliver spændende! Nu, hvor jeg er tæt på at have tabt 20 kg, tænker jeg, at det begynder at blive mere realistisk at kunne løbe lidt. Så nu må vi se, om jeg er helt okkelok til det :D


God fornøjelse. Og husk, at det seje er, at du kommer afsted. Så hvis du kommer tilbage og synes, at du ikke kunne løbe 'nok' så kommer vi efter dig :-D det kræver øvelse det der løb. :pompom:
1
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Novella » 12. mar 2016, 11:13

Jeg har fået løbet her til formiddag, og jeg holder mig heeelt vildt i snor for ikke at få skader, men jeg kan mærke, at jeg nu sagtens ville kunne løbe en 5'er uden pause. Det er rart. Jeg 'har' det slankere end tidligere, selv om min vægt er lidt på pause. Det plejer at være en god indikator for, at det går den rigtige vej.

Min kampsportstræner og et par af de seje drenge roste mig forleden :blush2: Åhr! Jeg er så langt bagud i forhold til, hvad de kan, men træneren havde set noget teknisk, jeg forsøgte mig med, og jeg var lige ved at logre og klø mig bag øret. Så er det sjovt.

På mit hold går også en mand, der har trænet i 20 år. Han er to meter høj og vejer 120 kg, og han fælder mig bare i stedet for at hjælpe mig lidt i kampen. Jamen okay :forvirret: Du kan fælde en rookie. Jeg kan også godt fælde de seksårige på børneholdet, men det får ingen af os jo noget ud af? Det er da en underlig tilgang. Det bliver jeg sgu lidt sur og ked af.
1
Brugeravatar
Kathain
Indlæg: 170
Tilmeldt: 1. jan 2016, 06:57
Kort karma: 9
Likede indlæg: 323

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Kathain » 12. mar 2016, 13:01

Ugens fjerde træning blev her til formiddag klaret. Fik nyt program af min coach i går så det var rigtig fedt at komme afsted og begynde på det :)
2
Aquadorable
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 12. aug 2015, 17:27
Kort karma: 256
Geografisk sted: Nordsjælland
Likede indlæg: 2921

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Aquadorable » 12. mar 2016, 14:32

Det gik godt med løbet! Vi løb fire kilometer i intervaller af to min løb og et min gang :gogo:
4
K - 12.06.18 :love:
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Ally » 13. mar 2016, 18:30

Evaluering af 2. etape
- Minimere snackeriet = kage, chips og slik Tjek!
- Drikke vand Tjek!
- Ikke lade negativitet påvirke humøret Mens-ramt, men jah...
- Motion - i den grad lændesmerterne tillader det Nej...
- Føre Madlog hele ugen Tjek!
- Faste 16:8 de dage, hvor jeg føler for det Det blev til 2 dage med 16:8-faste

Etape 3
- Minimere snackeriet = kage, chips og slik
- Drikke vand
- Ikke lade negativitet påvirke humøret
- Min. 2 x træning (svømning eller styrketræning)
- Føre Madlog hele ugen
- Faste 16:8 de dage, hvor jeg føler for det
- Nyde tirsdagens biograftur med slik og popcorn, hvis jeg har lyst til det
2
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Ally
Indlæg: 4693
Tilmeldt: 2. sep 2015, 18:25
Kort karma: 892
Likede indlæg: 7687

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Ally » 13. mar 2016, 18:40

Den første uge på Madlog er gået rigtig godt. Jeg satser på at hoppe på vægten i morgen tidlig; er ret spændt, men også overbevist om, at det, der forhåbentlig er tabt, primært er væske. Ikke desto mindre vil et vægttab blot motivere mig mere...

:kryds:
1
What if I fall? Oh, but my darling, what if you fly?
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Pandesteg » 13. mar 2016, 20:49

Evaluering:
- 2 x løb, 4 x holdtimer i fitness - tjek
- Æggefaste mandag til torsdag, satser på minimum minus 2 kg på vægten som resultat - tjek, der røg 3,2 kg :gogo:
- Absolut ingen snacks i hverdagene og et minimum af snacks i weekenden for ikke at ødelægge æggefasteresultat - tjek, fik lidt snacks i går aftes, men ellers slet ikke :banan:
- 2-3 liter væske hver dag (vand + te) - også tjek til den :gogo:


For første gang i noget tid har det virkelig været en god uge her. Er topmotiveret til at give den gas igen i næste uge: :pompom:

Pandesteg:
- striks/moderat LCHF og grønt til alle måltider
- mandag + onsdag kun 2 måltider (formiddag og aften - grundet kursus)
- 2-3 liter væske
- Ingen snacks i hverdage, et minimum fredag/lørdag
- 2 x løb, 2 x styrketræningstimer, 2 x H.I.T

Go go go :pompom:
4
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Marts '16 - fællestråd

Indlægaf Muspel » 13. mar 2016, 21:07

Yeay det har været en god uge for os!

Min opdatering kommer i morgen, har ingen vægt, så skal lige veje mig i morgen :)
0

Tilbage til "Sund og/eller slank"