Din værste walk of shame historie?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Akehurst2
Kort karma: 470
Likede indlæg: 9133

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Akehurst2 » 12. mar 2016, 12:29

Det er så dejligt, når folk gider kommentere på at man lugter.

Røg engang i byen på en onsdag og blev sejlende fuld. Sådan at jeg ringede til min veninde, da jeg kom hjem og smågræd i telefonen, at jeg ikke kunne få mine støvler af og hun trøstede mig og sagde at jeg jo bare kunne sove med dem på.

Alligevel syntes jeg ikke, jeg kunne brænde min anden veninde af til aftalt morgenspinning torsdag, hvor jeg fik slæbt mig op på cyklen ved siden af hende hvorefter hun højt udbryder: Undskyld mig meget, men stinker du af sprut?

Det er egentlig lidt walk of shame-agtigt, nu jeg tænker over det. Når hele spinningholdet glor på hende, der lugter af sprut på en hverdagsmorgen og ligner døden fra Lübeck :tie:
7
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 154
Likede indlæg: 2286

Re: Din værste walk of shame historie?

Indlægaf Mangoness » 12. mar 2016, 12:48

Akehurst2 skrev:Det er egentlig lidt walk of shame-agtigt, nu jeg tænker over det. Når hele spinningholdet glor på hende, der lugter af sprut på en hverdagsmorgen og ligner døden fra Lübeck :tie:

Undskyld, men :lol: :klap:
1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede

Tilbage til "Forhold og sex"