Velkommen til Paradise FC

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 19:54

Code71 skrev:Jeg har ikke selv været proff fodboldspiller :D Men jeg hæfter mig ved at andre fodboldspillere skriver præcis det. At han bør tage ekstra benskinner med. Det kan jo også lige så vel være i overført betydning. Altså at han fryses totalt ude. Det ville jeg i så fald også mene var helt fortjent. At at fryse ham ude

Jeg er selvfølgelig på linje med dig omkring vold. Det behøver jeg vel nærmest ikke engang skrive :)


Nej, det behøver du ikke :) Det var møntet på ledelsens ageren, for når de andre spillere skriver den slags offentligt, tænker jeg, at det må være, fordi de ikke forventer, at det vil få konsekvenser, hvis de begår vold.

Noget andet, jeg kommer til at tænke på, er om der ikke også er en grænse for, hvad de andre spillere kan tillade sig, før de ender med at skade klubbens renommé. Hvis jeg havde en virksomhed, der støttede Randers FC, ville jeg ikke bryde mig om, at klubben blev associeret med hævn, mobberi og dårligt arbejdsmiljø, og det ville jeg i den grad slet ikke, hvis mit barn gik til fodbold der.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 19:57

Lurende Peber skrev:
DetSorteCirkus skrev:.... men ville du finde dig i at blive fyret, fordi du havde været sammen med en kollegas (eks)kone?
Det kan jeg skam blive nødt til. Og hvis jeg starter bøvl op med fagforening etc., kan jeg sikkert score en engangs gevinst men samtidigt forværre mine fremtidige muligheder for job betragteligt.
Jeg måtte i ro og mag så at sige finde mig en anden klub.


Et er, hvad man reelt kan blive nødt til, og jeg er oprigtig ked af det, hvis du er en del af en branche, hvor den slags sker i det skjulte, men noget andet er, hvad man finder rimeligt.
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Code71 » 12. mar 2016, 20:01

DetSorteCirkus skrev:
Code71 skrev:Jeg har ikke selv været proff fodboldspiller :D Men jeg hæfter mig ved at andre fodboldspillere skriver præcis det. At han bør tage ekstra benskinner med. Det kan jo også lige så vel være i overført betydning. Altså at han fryses totalt ude. Det ville jeg i så fald også mene var helt fortjent. At at fryse ham ude

Jeg er selvfølgelig på linje med dig omkring vold. Det behøver jeg vel nærmest ikke engang skrive :)


Nej, det behøver du ikke :) Det var møntet på ledelsens ageren, for når de andre spillere skriver den slags offentligt, tænker jeg, at det må være, fordi de ikke forventer, at det vil få konsekvenser, hvis de begår vold.

Noget andet, jeg kommer til at tænke på, er om der ikke også er en grænse for, hvad de andre spillere kan tillade sig, før de ender med at skade klubbens renommé. Hvis jeg havde en virksomhed, der støttede Randers FC, ville jeg ikke bryde mig om, at klubben blev associeret med hævn, mobberi og dårligt arbejdsmiljø, og det ville jeg i den grad slet ikke, hvis mit barn gik til fodbold der.


Randers FC er jo en overbygning på en masse lokale klubber. Så lige der er der ikke noget problem. De har kun det A/S og første/andet holdet. De har ingen breddehold. Så der er ingen små drenge som spiller i klubben

Men uanset om der er det eller ej, så er de spillere stadig rollemodeller og jeg ville undre mig rigtig meget om Colin Todd (træneren) ville tillade deciderede hævnauktioner. Derfor er jeg også overbevist om at de dermed mener at fryse ham ude

Jeg tror dog ikke at en udfrysning vil skabe nogle problemer hos sponsorerne overhovedet. For jeg tror selv de ville gøre det samme.
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Fru Sunshine » 12. mar 2016, 20:07

Hold nu op, så latterligt.
Det svarer da til, at hvis skolens kærestepar går fra hinanden, og en af dem finder sammen med en tredje kollega, så må vi godt sparke den tredje part eller nægte at arbejde sammen med vedkommende.

Det er sgu kun fodboldspillere, der er så primitive.
5
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 20:08

Nu siges det jo godt nok, at Michael Dyrby fra TV2 bag linierne blev opsagt, og at det skete på grund af noget andet end nøgenvideoerne, men hvis vi nu siger, at det bare er ond sladder, og han virkelig traf beslutningen selv, er det så det, du mener, at Christian Keller skulle have gjort, Code?
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Code71 » 12. mar 2016, 20:10

DetSorteCirkus skrev:Nu siges det jo godt nok, at Michael Dyrby fra TV2 bag linierne blev opsagt, og at det skete på grund af noget andet end nøgenvideoerne, men hvis vi nu siger, at det bare er ond sladder, og han virkelig traf beslutningen selv, er det så det, du mener, at Christian Keller skulle have gjort, Code?


Jeg forstår ikke helt 100% hvad du mener. Men jeg mener at han skulle ha taget den direkte med Jonas Borring, da han fandt ud af hvor det gik henaf. Så kunne de ha modvirket alt det her teater. Tror jeg. Borring havde da sikkert stadig ikke tænkt sig at give Keller kindkys. Men i det mindste havde man så kunnet bibeholde respekten for ham
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Panton » 12. mar 2016, 20:13

Jeg er ikke code men helt enig med ham, så jeg prøver et svar.

Ja Keller skulle have trukket ærligheds kortet og været klar i mælet, for herefter at tage konsekvensen . Som han godt kendte inden han duskede sin kammerats kone!
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 20:16

Code71 skrev:Jeg forstår ikke helt 100% hvad du mener. Men jeg mener at han skulle ha taget den direkte med Jonas Borring, da han fandt ud af hvor det gik henaf. Så kunne de ha modvirket alt det her teater. Tror jeg. Borring havde da sikkert stadig ikke tænkt sig at give Keller kindkys. Men i det mindste havde man så kunnet bibeholde respekten for ham


Michael Dyrby fandt ud af, at nøgenbilleder af ham (jeg kom lige til at kalde det videoer) var blevet lækket af hans elskerinde, og derfor gik han, i hvert fald ifg. den officielle historie, selv til TV2s bestyrelse og sagde op, fordi han ikke ønskede at belaste sin arbejdsplads.

Jeg er til dels enig i det sidste, du skriver. Det skulle han have gjort, men som privatperson. Det er derfor, jeg ikke synes, at det bør få professionelle konsekvenser for ham, at han i stedet muligvis opførte sig som en røv.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21957
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf DetSorteCirkus » 12. mar 2016, 20:18

Fru Sunshine skrev:Hold nu op, så latterligt.
Det svarer da til, at hvis skolens kærestepar har fra hinanden, og en af dem finder sammen med en tredje kollega, så må vi godt sparke den tredje part eller nægte at arbejde sammen med vedkommende.

Det er sgu kun fodboldspillere, der er så primitive.


Det er ikke engang så "slemt" her, da eksen ikke er ansat.
0
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Code71 » 12. mar 2016, 20:20

DetSorteCirkus skrev:
Code71 skrev:Jeg forstår ikke helt 100% hvad du mener. Men jeg mener at han skulle ha taget den direkte med Jonas Borring, da han fandt ud af hvor det gik henaf. Så kunne de ha modvirket alt det her teater. Tror jeg. Borring havde da sikkert stadig ikke tænkt sig at give Keller kindkys. Men i det mindste havde man så kunnet bibeholde respekten for ham


Michael Dyrby fandt ud af, at nøgenbilleder af ham (jeg kom lige til at kalde det videoer) var blevet lækket af hans elskerinde, og derfor gik han, i hvert fald ifg. den officielle historie, selv til TV2s bestyrelse og sagde op, fordi han ikke ønskede at belaste sin arbejdsplads.

Jeg er til dels enig i det sidste, du skriver. Det skulle han have gjort, men som privatperson. Det er derfor, jeg ikke synes, at det bør få professionelle konsekvenser for ham, at han i stedet muligvis opførte sig som en røv.


Jeg fulgte ikke så meget med i Dyrby sagen, da det ikke interesserede mig helt vildt :)

Men jo mht Keller. Han sætter sig jo netop udover fællesskabet med den opførsel. Han er (var) anfører og ansvarlig for hele truppen. Det er klart at man ikke længere kan have tillid til sådan en person, når han laver sådan et stunt. Det ses jo mange andre steder. Vi har lige været det igennem i folketinget. Keller har jo også været decideret uærlig og illoyal.
2
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Code71 » 12. mar 2016, 20:47

Dikus skrev:
Code71 skrev:
Dikus skrev:
Code71 skrev:
Dikus skrev:Det er virkeligt at strække "illoyal adfærd over for virksomheden" til at omhandle, hvem man knalder i sit privatliv. Selv brancher, hvor den slags er reguleret, kan man ikke blive fyret for at knalde den forkerte.


Det er det bare ikke i en fodboldklub, hvor dårlige historier i medierne kan koste ekstremt meget på feks sponsorfronten for ikke at tale om på aktiekurser. Derfor har alle proff kontrakter en sådan pasus


Den pasus tror jeg simpelthen ikke en meter på, juridisk dækker det, du siger. Det ville immervæk alligevel være noget, når steder, hvor uafhængighed er Lovreguleret ikke har lov til at gå så langt ind i folks privatliv.


Det kan jeg jo ikke ændre på om du gør. Men det gør den altså og er blevet taget i brug flere gange. Arek Onyzko blev fyret med den pasus da han udgav bogen "fucking polak" Brian Steen Nielsen blev fyret, da han var oppe at slås med en holdkammerat til træning. Stig Tøfting blev fyret, da han røg i slåskamp under en bytur og der er mange andre eksempler


Men det ligger jo også inde under handlinger, den pasus normalt dækker?


Jeg er ikke helt klar over hvad du fisker efter. Ingen har talt om at Keller bliver fyret i denne sag. Det gør han ikke. Men enten Borring eller Keller får deres kontrakt opløst, så de kan finde en anden klub. Der håber JEG bare at det er Kellers kontrakt de opløser. Det har han fortjent med sådan en opførsel
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Fru Sunshine » 12. mar 2016, 21:04

DetSorteCirkus skrev:
Fru Sunshine skrev:Hold nu op, så latterligt.
Det svarer da til, at hvis skolens kærestepar har fra hinanden, og en af dem finder sammen med en tredje kollega, så må vi godt sparke den tredje part eller nægte at arbejde sammen med vedkommende.

Det er sgu kun fodboldspillere, der er så primitive.


Det er ikke engang så "slemt" her, da eksen ikke er ansat.

Nej, men lige så latterligt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16247
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32463

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf icelady » 12. mar 2016, 21:28

Hvis man skal tro rygterne (og det er vitterlig rygter), så har Borring og fru separerede Kira ikke haft et forhold i over et år.

Hvis det passer, så kan jeg virkelig slet ikke se, hvad problemet er.

Eller, jo..ift fællesskabet i klubben så kan jeg.

Men igen; så er man bare ikke professionel nok i min optik. Borring skulle have sagt "Jeg tager den orlov som ledelsen giver mig og forsøger at lande igen." At true med at "Hvis Keller spiller eller træner, så dukker jeg ikke op", er et niveau, kun hans børn burde synke ned på.
8
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Pølsemix » 12. mar 2016, 22:20

Dikus skrev:
icelady skrev:Hvis man skal tro rygterne (og det er vitterlig rygter), så har Borring og fru separerede Kira ikke haft et forhold i over et år.

Hvis det passer, så kan jeg virkelig slet ikke se, hvad problemet er.

Eller, jo..ift fællesskabet i klubben så kan jeg.

Men igen; så er man bare ikke professionel nok i min optik. Borring skulle have sagt "Jeg tager den orlov som ledelsen giver mig og forsøger at lande igen." At true med at "Hvis Keller spiller eller træner, så dukker jeg ikke op", er et niveau, kun hans børn burde synke ned på.


Det er mig virkeligt uforstående. Ikke, at man kan FØLE det sådan. Men at man ikke vælger at blive hjemme bag lukkede døre, til man har fået styr nok på følelserne til at opføre sig bare lidt voksent.

For jo. Til den løn kan man altså godt forvente bare lidt professionel tilgang til fodbolden.


Så da borring fik det at vide i mandags skulle han lige havde set på sin lønseddel og tænkt ok, jeg tjener xx kr. så jeg skal opføre mig på y måde? Eller hvordan skal det forstås? Behøver personer med en lav løn ikke være professionelle /loyale overfor deres arbejdsplads?
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Velkommen til Paradise FC

Indlægaf Aima » 12. mar 2016, 22:20

^^ Præcis. Jeg anfægter ingens følelser i det her, jeg anfægter måden de håndterer dem på. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at synes, at det someway bare virker en smule understimuleret at reagere så offensivt og offentligt på noget så personligt, som det her. Det er virkeligt umodent og... udannet, synes jeg. Tænk at udtale til Ekstrabladet, at man nægter at spille kamp for sit hold, sålænge rivalen stadig er en del af det. Tænk at udtale, at 'konetyven' skulle have skinner på, fordi man 'ville gå til ham', hvis man selv trænede med ham, og tænk at kalde et andet menneske, en kollega, for alt muligt lort på sin åbne facebookprofil. Tænk alt det, fordi nogen har bollet med en eller andens fraseparerede kone. Jeg har det sgu lidt sådan, altså må de stakkels fodboldspillere og deres stakkels, forrådte fans og sponsorere da aldrig møde større problemer, end denne bitre smag af tis, deres ellers så sødmefyldte dåse med ananasjuice pludselig smager af. TÆNK at folk kan finde på at BOLLE! Stakler, altså. Hvem ringer til etisk råd, det kan da kun gå for langsomt, og de har med garanti ikke vigtigere ting at tage sig til.
10
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Livets forhold"