Har du en tatovering?

Overvejer du at få lavet (endnu) en tatovering, eller få et stykke metal igennem kroppen, er det her du kan dele det.

Har du en tatovering?

Ja.
110
47%
Nej.
122
53%

Afgivne stemmer: 232
Brugeravatar
Urtekussen
Kort karma: 449
Likede indlæg: 3413

Re: Har du en tatovering?

Indlægaf Urtekussen » 12. mar 2016, 18:57

Nej.

Egentlig ville jeg gerne have noget, som symboliserer mine børn og bedsteforældre, men jeg er en kylling. Jeg synes det er "uhyggeligt" at det er permanent.
0
200 kg i bænkpres?
Prøv med 4,8 kg i kussepres :deer:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 144
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 2898

Indlægaf landsbytossen » 12. mar 2016, 19:17

Rikke skrev:
landsbytossen skrev:Nej, og jeg får heller ikke en.

En enkelt tattoo har jeg ikke problemer med. Men jeg mister respekt for personer i takt med de får flere og mere og mere ligner et grafittiramt plankeværk.

Jeg er med på, at man kan synes det er grimt. Men miste respekt for personen simpelthen?! Dét forstår jeg ikke?

Angelina skrev:
landsbytossen skrev:Nej, og jeg får heller ikke en.

En enkelt tattoo har jeg ikke problemer med. Men jeg mister respekt for personer i takt med de får flere og mere og mere ligner et grafittiramt plankeværk.

Jeg mister respekten for folk der mister respekten for mennesker grundet deres valg af kropsudsmykning.

Der er kommet lidt bedre styr på det de senere år, men ellers har man ikke haft en anelse om, hvad der lagres under huden ved en tatovering. Selv efter Miljøministeriet har fjernet nogle produkter, kan man ikke vide sig sikker. Nogle af de steder, der tilbyder tatovering, oser ikke af troværdighed. Måske de er ligeglade med, hvilke farver de køber og bare køber noget billigt, som indebærer en større risiko. Den røde farve er vist stadig et problem.

Vil man frivilligt udsætte sig selv for det, så scorer man ikke point hos mig.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Zorglup
Kort karma: 20
Geografisk sted: Djursland
Likede indlæg: 375

Indlægaf Zorglup » 13. mar 2016, 03:05

Ja. Har nogle. Arme og det ene underben.
Sjoveste var et stempel til at lave mærket på flæskesteg. bacon osv. Vi fik fat i sådan en og den medfølgende blæk, og jeg bøjede mig fremover med bar rumpe. Min kammerat var bange for at slå med den, fordi den var af ren stål, så han satte den op på min balle og slog igennem på den, med en trækølle.
Den sad så fast, at han måtte bruge begge hænder for, at få den trukket ud igen. Men der stod det nok så flot på min ene balle. Danish Bacon og så et nummer. Så opdagede vi, at vi havde glemt at trække gardinerne for indtil soveværelset, hvor det foregik og at der udenfor stod lidt hundeluftere og kiggede underligt på os. Mindeværdig, men den holdte ikke andet end nogle år.
1
>>Kung-fu'tze si'r : Ispind i mund, er bedre end ispind i øje !<<
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 373
Likede indlæg: 4055

Indlægaf lillebjoern » 13. mar 2016, 06:47

Jeg har én, men har engang haft to. Fik den første fjernet da... ja, lad os bare sige, at jeg ikke ved, hvad jeg tænkte på. Det kostede mig godt nok også kassen. Og det gjorde pisseondt. Så jeg tænker mig ekstraekstra godt om, hvis jeg skal have en tredje, selvom jeg ikke kan forestille mig, det sker.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 883
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 9129

Indlægaf Rikke » 13. mar 2016, 08:53

Løven skrev:Jep det har jeg, begge arme (sleeve) siden på mave/ribben og ryg... Det er min form for smykker...

Jeg snakkede med en forleden og fortalte, hvad det præcist er, jeg skal have lavet næste gang. Han sagde, at det da mere lød som et smykke end en tatovering?!
BINGO. Det er også sådan jeg betragter mine :)
2
:whip:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 185
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2083

Indlægaf Elvispop » 13. mar 2016, 09:05

Yep.
En rose, på venstre overarm, som symboliserer min 18-årige søn (jeg har desværre ingen kontakt med ham)
Har haft rosen siden han blev født.
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Sigga
Kort karma: 1
Likede indlæg: 48

Indlægaf Sigga » 13. mar 2016, 10:18

Jeg har 3. De 2 er små og den 3. relativt stor. Skal snart have lavet min 4. som også bliver stor.
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 579
Likede indlæg: 4074

Indlægaf achillaxedprune » 13. mar 2016, 13:28

Ja, det har jeg. En sort tribal drage lige på venstre bryst dagen efter min 17 års-fødselsdag.

Og jeg har igennem 4 år været igennem laserbehandling, for at få den fjernet. Stadig ikke lykkedes helt.

Jeg besluttede mig for at få den fjernet, da jeg lidt for ofte kom i upassende situationer, f.eks. på mit arbejde, hvor folk kunne være: "Naii, hvor du en tattoovering? Må jeg se?" Og så kunne jeg enten vælge at sige nej, og lade dem forstå enten verbalt eller non-verbalt, at det var en temmelig upassende ting at spørge om...eller også kunne jeg trække ned i blusen og flashe patværk til kollegaerne. Jeg har også prøvet at mænd tog det som invitation til at hive ned i min bluse eller røre ved mig... Hvilket det Ikke er. Så jeg valgte at få den fjernet. Gad ikke bøvlet.
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 692
Likede indlæg: 6356
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. mar 2016, 13:36

Nej, ingen tusser. Og det er jeg glad for - omend det kæmpe firben på ballen, som jeg ønskede mig i mange år, næppe havde betydet det store i dag.
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 692
Likede indlæg: 6356
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. mar 2016, 13:41

Dikus skrev:
Annione skrev:Nej, ingen tusser. Og det er jeg glad for - omend det kæmpe firben på ballen, som jeg ønskede mig i mange år, næppe havde betydet det store i dag.

Åhhh gud. Det ville have set slemt ud, hvis jeg havde fået sådan en. Som om min bagdel ikke er udvidet nok :genert:

Haha :-D Mit firben havde nok også været noget større :genert: :klap:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 366
Likede indlæg: 3046

Indlægaf Pityt » 13. mar 2016, 13:57

Annione skrev:
Dikus skrev:
Annione skrev:Nej, ingen tusser. Og det er jeg glad for - omend det kæmpe firben på ballen, som jeg ønskede mig i mange år, næppe havde betydet det store i dag.

Åhhh gud. Det ville have set slemt ud, hvis jeg havde fået sådan en. Som om min bagdel ikke er udvidet nok :genert:

Haha :-D Mit firben havde nok også været noget større :genert: :klap:

Hvis jeg nogensinde havde fået en tatovering på røven, ville den godt nok være langstrakt nu :lol:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10516

Indlægaf Sangius » 13. mar 2016, 14:30

Yep, to små tatoveringer, ca. 2-krone størrelse. En på ryggen og en bag øret. Begge lavet da jeg var meget ung. Fortryder dem ikke, som sådan, men ville ikke få dem lavet igen.
Men Sangius 16 år mener selv, at hun har styr på sit shit, og ved udmærket hvad hun vil have, og ikke vil have :D
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 13. mar 2016, 14:41

Dikus skrev:
Sangius skrev:Yep, to små tatoveringer, ca. 2-krone størrelse. En på ryggen og en bag øret. Begge lavet da jeg var meget ung. Fortryder dem ikke, som sådan, men ville ikke få dem lavet igen.
Men Sangius 16 år mener selv, at hun har styr på sit shit, og ved udmærket hvad hun vil have, og ikke vil have :D

Den slags søde, små tatoveringer er jeg sikker på, mange render rundt med :lol: Om end de fleste ikke er så fremmelige, så de kun er 16, når de får dem lavet :D

Jeg var jo 'meget moden af min alder ( :træt3: ) ', så jeg vidste jo godt, hvad der var en god ide, og hvad der ikke var. :D
0
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 13. mar 2016, 14:50

Dikus skrev:
Sangius skrev:
Dikus skrev:
Sangius skrev:Yep, to små tatoveringer, ca. 2-krone størrelse. En på ryggen og en bag øret. Begge lavet da jeg var meget ung. Fortryder dem ikke, som sådan, men ville ikke få dem lavet igen.

Den slags søde, små tatoveringer er jeg sikker på, mange render rundt med :lol: Om end de fleste ikke er så fremmelige, så de kun er 16, når de får dem lavet :D

Jeg var jo 'meget moden af min alder ( :træt3: ) ', så jeg vidste jo godt, hvad der var en god ide, og hvad der ikke var. :D

Nåh men... Jeg synes den slags tatoveringer er lidt kære :D

De har da sin charme :D

Der er i hvert fald ikke noget at gøre ved det, magter ikke at få fjernet to bette tatoveringer. Men jeg får nok ikke flere nu :D
0
Brugeravatar
Frk. L
Kort karma: 340
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3813

Indlægaf Frk. L » 13. mar 2016, 15:03

Jeg har 2 små hjerter på indersiden af håndledet. Fik den lavet for et par år siden. Har ikke fortrudt, og elsker den stadig. Om jeg skal have flere? Tror det ikke. Ved ikke hvad det skulle være.
0
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Kropsudsmykning"