Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 7. mar 2016, 19:25

POCKETKITTEN skrev:Et par navy Gazelle. De står godt nok listet som børnesko, men forhåbentlig ligner de almindelige gazeller. :genert:

Billede


Du må meget gerne give en melding om, hvorvidt det er tilfældet :) må jeg spørge hvad der er at spare på dem i så fald?
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. mar 2016, 19:27

StripesAddict skrev:
POCKETKITTEN skrev:Et par navy Gazelle. De står godt nok listet som børnesko, men forhåbentlig ligner de almindelige gazeller. :genert:

Billede


Du må meget gerne give en melding om, hvorvidt det er tilfældet :) må jeg spørge hvad der er at spare på dem i så fald?


Ved ikke, om der er noget at spare. De koster 400 kr. på Footway og Brandos, men de ser ikke ud til at være sat ned. :)
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 7. mar 2016, 19:41

POCKETKITTEN skrev:
StripesAddict skrev:
POCKETKITTEN skrev:Et par navy Gazelle. De står godt nok listet som børnesko, men forhåbentlig ligner de almindelige gazeller. :genert:

Billede


Du må meget gerne give en melding om, hvorvidt det er tilfældet :) må jeg spørge hvad der er at spare på dem i så fald?


Tak for svar :) jeg tænkte ift. Voksenstørrelserne - det er da alligevel også en slags penge.

Ved ikke, om der er noget at spare. De koster 400 kr. på Footway og Brandos, men de ser ikke ud til at være sat ned. :)
0
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 7. mar 2016, 19:51

^ Nåh, yes. Selvfølgelig. :D Jeg skal nok lige give en anmeldelse.
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 7. mar 2016, 20:57

POCKETKITTEN skrev:^ Nåh, yes. Selvfølgelig. :D Jeg skal nok lige give en anmeldelse.


Fedt, tak :D
0
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 8. mar 2016, 10:43

Nué notes kimono/kjole. Jeg synes godt nok det var liiidt stramt, at give den slags penge, for noget som er så simpelt og sy som en kimono, men jeg er vild med mønsteret, og tænker det er én af de ting jeg kommer til at bruge rigtig meget. Først til jeans og en hvid t-shirt, når det foråbentligt snart bliver varmt nok til bare arme, og senere som kjole, når det bliver rigtig sommer.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 8. mar 2016, 10:52

Nå ja, og så ramte jeg jackpot i genbrug forrige weekend, og fandt en Malene Birger silkebluse til en god pris.

Jeg er helt vild med farverne og printet, og den er simpelthen så fin og feminin. Meget anderledes end hvad jeg normalt går i, men det er ligesom ok til den pris. Tænker den bliver god til jeans, sorte bukser, eller den sorte ruskindsnederdel jeg har på ønskelisten.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13010
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21765

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pandesteg » 8. mar 2016, 13:30

Har udsalgsshoppet lidt på det sidste. Beklager kæmpebilleder!!

Nederdel fra MDK:
Billede

Mint & Berry bluse:
Billede

Sneakers fra Vans:
Billede

Jakke fra Gant:
Billede

T-shirt fra Vans:
Billede
5
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 8. mar 2016, 17:32

^nederdel og cowboyjakke ser vildt lækre ud!

.. jeg har for øvrigt også bestilt brudesko hjem på prøve. De nude er ankommet, de sorte er stadig undervejs. Førstnævnte sidder godt på foden, men er måske liiidt til den høje side - og så er de lak, så de skal nok gåes lidt til, hvis det er.

( og tak for de grønne :kys: )
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 10. mar 2016, 18:58

H&M overknee støvler med 50% - jeg tænker der er nødt til at være én eller anden form for plus-side, ved at det stadig er så tisse-koldt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5391
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10408

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 11. mar 2016, 14:21

Denne taske, som jeg faldt pladask for:

Billede
9
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5648
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1488
Likede indlæg: 22961

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf POCKETKITTEN » 11. mar 2016, 22:51

Gazellerne er helt almindelige :gogo:

Top med lyseblå striber fra Envii
Billede

T-shirt fra Vila
Billede

YSL Black Opium EDP
Billede
0
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Ea_m
Indlæg: 39
Tilmeldt: 16. feb 2016, 20:14
Kort karma: 8
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 127

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Ea_m » 12. mar 2016, 20:38

Benyttede mig lige af Illums 25% på sko til at købe mig disse skønheder (ifølge mig) fra Sophia Webster.
Bruger normalt størrelse 36,5 de her en en størrelse 38 i følge det der står på skoen men de passer perfekt :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 13. mar 2016, 16:16

Jeg kan mærke, at jeg har bevæget mig mere over i lidt, men godt. Hvor jeg førhen købte et væld af alskens mere eller mindre tvivlsomt dullegrej, er jeg nu blevet mere selektiv med design, kvalitet og de tidsløse køb. Så på baggrund af det købte jeg Proenza Schouler tasken fra ny- nedsat fra knap 11.000 til 4000 :klap: Det er sådan noget, der kan gøre mit ellers kedelige liv lidt bedre :lol:
Jeg kastede mig få dage efter frådende over Giuseppe Zanotti skoene, som var nedsat fra knap 5000 til 1200. Aldrig om jeg ville give fuld pris. Aldrig!
Men de er godt nok et af de bedste skokøb længe. De er simpelthen så elegante og smukke. De passer til stort set alt i min garderobe.
Men så kort tid forinden investerede jeg i et par Opening Ceremony sko, som ligger et godt stykke fra min typiske stil, men jeg synes at sålen var lidt kitch og det kan jeg egentlig meget godt lide. De fungerer ret godt til smalle jeans og en simpel t-shirt.

Jeg har virkelig snart brug for mere skabsplads :nerve:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12187

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 13. mar 2016, 16:21

OberstNasig skrev:Jeg kan mærke, at jeg har bevæget mig mere over i lidt, men godt. Hvor jeg førhen købte et væld af alskens mere eller mindre tvivlsomt dullegrej, er jeg nu blevet mere selektiv med design, kvalitet og de tidsløse køb. Så på baggrund af det købte jeg Proenza Schouler tasken fra ny- nedsat fra knap 11.000 til 4000 :klap: Det er sådan noget, der kan gøre mit ellers kedelige liv lidt bedre :lol:
Jeg kastede mig få dage efter frådende over Giuseppe Zanotti skoene, som var nedsat fra knap 5000 til 1200. Aldrig om jeg ville give fuld pris. Aldrig!
Men de er godt nok et af de bedste skokøb længe. De er simpelthen så elegante og smukke. De passer til stort set alt i min garderobe.
Men så kort tid forinden investerede jeg i et par Opening Ceremony sko, som ligger et godt stykke fra min typiske stil, men jeg synes at sålen var lidt kitch og det kan jeg egentlig meget godt lide. De fungerer ret godt til smalle jeans og en simpel t-shirt.

Jeg har virkelig snart brug for mere skabsplads :nerve:


Hvor fandt du tasken henne til 4000? ... :panik:
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mode"