Luksusfælden

Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1325

Re: Luksusfælden

Indlægaf MissDitte » 7. sep 2015, 10:28

Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Det kom ikke bag på mig, da de fortalte, at de skulle i Luksusfælden.

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 10:38

MissDitte skrev:Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Det kom ikke bag på mig, da de fortalte, at de skulle i Luksusfælden.

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)



Uhhhhh inside Info, we like.
Det lyder meget prisværdigt, men han vil dele med en ex men ikke nuværende kæreste :gruble:
Er han så stor voksenbaby som det gav indtryk af? Og det temperament :8:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4887
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6477

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 7. sep 2015, 10:56

Wizzze skrev:
MissDitte skrev:Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Det kom ikke bag på mig, da de fortalte, at de skulle i Luksusfælden.

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)



Uhhhhh inside Info, we like.
Det lyder meget prisværdigt, men han vil dele med en ex men ikke nuværende kæreste :gruble:
Er han så stor voksenbaby som det gav indtryk af? Og det temperament :8:

Men det var vel for barnets skyld og ikke for ex'ens?
Altså - når jeg har været så large overfor MIN ex med manglende børnebidrag, har det da været for, at der var penge til, at han kunne købe mad til ungerne, når han havde dem på samvær (og tøj mv. til den fastboende)
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 7. sep 2015, 11:31

MissDitte skrev:Og nu fandt jeg også herind. Jeg ville jo have været med i sidste uge, fordi jeg kender det par der var med. Med ego-tripper-manden og det kommende barn. Og jeg kender hans forældre. Og jeg var villig til at sladre om alt :D

Det kom ikke bag på mig, da de fortalte, at de skulle i Luksusfælden.

Hun har termin midt i oktober og det er en pige, hvilket ikke er så godt, for Tobias ville gerne have haft en dreng.

Mht de penge han havde lånt ud (den måned med de 13000) så er det fordi han har taget et barn til sig, hvis mor har endnu mindre overskud og moren skulle bruge nogle penge. De var kærester da barnet var lille. Han er ikke far til hende, men de har hende hver anden weekend og prøver at hjælpe moren. Altså bortset fra, at han ikke har pengene, er de dog brugt til noget medmenneskeligt :)


Ej, er han virkelig så usympatisk at han dødseriøst har sagt at han hellere ville have en dreng? Ej, det lyder virkelig ikke charmerende.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 563
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 170
Likede indlæg: 1325

Re: Luksusfælden

Indlægaf MissDitte » 7. sep 2015, 11:42

Altså han er jo en typisk socialklasse 5. Mænd er bedre, kvinder skal arbejde, bajere og bøvede kommentarer.

Han har ytret ønske om en dreng ja. Han har jo 2 piger i forvejen. Men jeg hører også om kvinder der især efter 2 drenge ønsker sig en pige. Så om det er specielt usympatisk ved jeg ikke.

Temperamentet til gengæld, er meget usympatisk! Og barnagtigt. Men altså han ER et barn i meget voksen størrelse.

Og hun er glad for ham. Jeg tror ikke hun kommer fra noget bedre eller ville finde noget bedre, hvis hun forlod ham. Nogle kvinder tiltrækkes jo åbenbart af den slags mænd.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Luksusfælden

Indlægaf 2SHY » 8. sep 2015, 10:17

Jeg skal til faglig temaaften om funktionelle lidelser, så jeg må se om jeg kan optage det eller om jeg må vente til det ligger på TV3 Play og så ellers læse alle jeres guldkorn
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Luksusfælden

Indlægaf Wizzze » 8. sep 2015, 11:38

Jeg har FRI i aften, dvs. kæresten er til tøseaften, så jeg har sofa og remote for mig selv, og ingen at kæmpe med guffet om :D

Er der nogen gode slik tilbud man skal være bekendt med?
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 8. sep 2015, 15:03

Jeg har is til i aften og noget halvtorn marmelade som jeg vil forsøge at bruge som topping. Gad vide om det komemr til at smage godt. Men uanset hvad, så har jeg jo is og kan grave lidt nedenunder toppingen :savl:
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Luksusfælden

Indlægaf Garfield » 8. sep 2015, 15:06

Jeg vil prøve at være med her i aften... Er der plads til én til, hvis I rykker lidt sammen? :kaffe:
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Luksusfælden

Indlægaf Persnikedy » 8. sep 2015, 15:39

Garfield skrev:Jeg vil prøve at være med her i aften... Er der plads til én til, hvis I rykker lidt sammen? :kaffe:


Der er vist altid plads til både andre brugere og mere forargelse :-D


Og snolder
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4887
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 190
Likede indlæg: 6477

Re: Luksusfælden

Indlægaf Stars » 8. sep 2015, 16:32

Wizzze skrev:Jeg har FRI i aften, dvs. kæresten er til tøseaften, så jeg har sofa og remote for mig selv, og ingen at kæmpe med guffet om :D

Er der nogen gode slik tilbud man skal være bekendt med?

Altså - nu er kage jo 100 gange bedre end slik :-D

Min Netto har de der firkantede kager, som fås som chokolade eller tiramisu til 20kr. :savl:
Jeg var voldsomt fristet, men min aftale med diætist i morgen talte imod ... Så jeg håber, der er flere (lov fat) popcorn i skabet :genert:
1
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 8. sep 2015, 16:35

Her i huset er der det obligatoriske glas vin, chips med dip, humus med brød (kunne ikke helt bestemme mig, resten bliver bare eftermiddagssnack i morgen) og lidt superflyers for syns skyld :D
1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16251
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32472

Re: Luksusfælden

Indlægaf icelady » 8. sep 2015, 16:39

Jeg har sundt slik....vindruer :(


:D
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Luksusfælden

Indlægaf Hunkat » 8. sep 2015, 16:44

icelady skrev:Jeg har sundt slik....vindruer :(


:D


Billede
3
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Garfield
Indlæg: 805
Tilmeldt: 7. sep 2015, 07:19
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1309

Re: Luksusfælden

Indlægaf Garfield » 8. sep 2015, 17:07

Hunkat skrev:Her i huset er der det obligatoriske glas vin, chips med dip, humus med brød (kunne ikke helt bestemme mig, resten bliver bare eftermiddagssnack i morgen) og lidt superflyers for syns skyld :D


Superflyers for syns skyld? :lol: :lol:

Min sponsor i aften er Hjem-is :gogo: og når jeg skriver sponsor, så mener jeg: Hjem-is bilen har lige været forbi og jeg har haft lyst til chokostang hele ugen (okay, det lyder lidt kinky...) :rock:

image.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.

Tilbage til "Film og TV"