MK olie?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1781
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2242

MK olie?

Indlægaf lulu-p » 7. sep 2015, 10:23

Nu har jeg efterhånden læst mange steder om MK olie og alt det gode som følger med, når man bruger det?

Jeg har mestendels læst om MK olie hos bloggere, og jeg tror ærlig talt ikke på, at mange af dem ikke fungerer som betalte reklamesøjler. Men er der noget om det? Har I prøvet?

Jeg har selv tidligere været rigtig glad for at bruge olier i ansigtet, og jeg er ikke i tvivl om at mit daglige indtag af fiskeolie gør en forskel. Så jeg tænker egentlig kun godt om olie.

Men er MK olie pengene værd? Og gør det en forskel som fiskekapsler, en daglig avokado og en lille håndfuld nødder ikke gør?
0
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Undtagelsen
Indlæg: 2244
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4593

Re: MK olie?

Indlægaf Undtagelsen » 7. sep 2015, 12:54

Jeg tager olieshots hver dag, men pga prisen er det ikke MK olien jeg bruger.
Er i tvivl om hvad den kan give som en anden god olie ikke kan.
Jeg bruger lige nu Udo's Choice og har også tidligere brugt Livets olie - det skifter lidt.

Avokado, nødder, fiskeoliekapsler osv ville slet ikke kunne dække det for mit vedkommende.
Jeg mærker specielt forskel på min hud.
0
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40748

Re: MK olie?

Indlægaf Akehurst2 » 7. sep 2015, 14:40

Hvad tager man olieshots for - eller imod?

*nysgerrig*
0
Undtagelsen
Indlæg: 2244
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4593

Re: MK olie?

Indlægaf Undtagelsen » 7. sep 2015, 16:35

Akehurst2 skrev:Hvad tager man olieshots for - eller imod?

*nysgerrig*


For mit vedkommende virker det fantastisk mod tør hud, som jeg kan have tendens til.
Det holder også sukkercravings nede og så er det smækfyldt med sunde fedtstoffer, som jeg kan have svært ved at få nok af, fordi jeg ikke bryder mig om dressing på salat o.l.
1
Brugeravatar
Buddha
Indlæg: 43
Tilmeldt: 6. okt 2015, 23:10
Kort karma: 0
Likede indlæg: 9

Re: MK olie?

Indlægaf Buddha » 6. okt 2015, 23:54

Jeg synes også MK olie er for dyrt så har ikke prøvet, og har tænk det samme omkring reklamen.

Jeg tager fiskeolie og drikker 2 spiseskefulde Økologisk Koldpresset Hørfrøolie hver dag (i juice eller andet), synes jeg kan se på min hud at den er knap så tør og ser mere "frisk" ud. Det er vigtigt at hørfrøolien står på køl og den kan kun holde sig åben i 4 uger, hvis den opvarmes mister den nogle at de gode egenskaber.
0

Tilbage til "Skønhed"