Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 15. mar 2016, 10:02

Dirtylittledevil skrev:Mit "mandehad" har gjort mig delvist blind :-D Nøjj hvor blev jeg rasende over en profil hvor manden havde skrevet at han gerne ville "Invitere mig på skovtur med mundkurv"! Jamen wtf bildte han sig ind? Nå men der stod så "madkurv" i virkeligheden :-D


Du har fået mig til at klukke på mit kontor :lol2:
1
JoyNips
Indlæg: 12117
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 34081

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf JoyNips » 15. mar 2016, 11:42

Dirtylittledevil skrev:Mit "mandehad" har gjort mig delvist blind :-D Nøjj hvor blev jeg rasende over en profil hvor manden havde skrevet at han gerne ville "Invitere mig på skovtur med mundkurv"! Jamen wtf bildte han sig ind? Nå men der stod så "madkurv" i virkeligheden :-D


men i det mindste havde han ikke lagt skjul på sine intentioner... :D
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1701
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3262

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf klumphen » 15. mar 2016, 11:51

Dirtylittledevil skrev:Mit "mandehad" har gjort mig delvist blind :-D Nøjj hvor blev jeg rasende over en profil hvor manden havde skrevet at han gerne ville "Invitere mig på skovtur med mundkurv"! Jamen wtf bildte han sig ind? Nå men der stod så "madkurv" i virkeligheden :-D

Den første version lyder da ellers svært kinky - jeg var blevet skuffet over at opdage fejlen :D
5
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 12:40

Dirtylittledevil skrev:
eks-Maupassant skrev:
Dirtylittledevil skrev:Dem der opdaterer deres profiltekst med "Jeg melder mig ud fra siden, virker som en dybt useriøs side!!"
Jamen who cares? Så meld dig dog ud, menneske. Det kræver cirka 3 klik at slette profilen.


Det er nok fordi de tænker det vil vælte ind med NEEEEJ BLIV JEG LOVER AT VÆRE SERIØS FRA NU AF beskeder.


Ja det er nok derfor. "Nu må jeg jeg lige råbe de damer op"!


Problemet er vel netop, at "nobody cares"? Det er nok de færreste, der bryder sig om at erkende, at de er usynlige og ligegyldige for andre, og at ingen ville bemærke det, hvis de forsvandt. Ved at skrive sådan kan de da i hvert fald bilde sig selv ind, hvis ikke andre, at deres tilstedeværelse ikke er helt ubemærket, og at det var deres eget valg at forsvinde. Det er ret sørgeligt, synes jeg. Og kommer til at tænke på diverse afskedstråde på Jubii, for princippet er på sin vis det samme.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 12:42

Dirtylittledevil skrev:Mit "mandehad" har gjort mig delvist blind :-D Nøjj hvor blev jeg rasende over en profil hvor manden havde skrevet at han gerne ville "Invitere mig på skovtur med mundkurv"! Jamen wtf bildte han sig ind? Nå men der stod så "madkurv" i virkeligheden :-D


Freudian slip! :devil:
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 12:44

klumphen skrev:
Dirtylittledevil skrev:Mit "mandehad" har gjort mig delvist blind :-D Nøjj hvor blev jeg rasende over en profil hvor manden havde skrevet at han gerne ville "Invitere mig på skovtur med mundkurv"! Jamen wtf bildte han sig ind? Nå men der stod så "madkurv" i virkeligheden :-D

Den første version lyder da ellers svært kinky - jeg var blevet skuffet over at opdage fejlen :D


Ja, især hvis det først sker på skovturen.
4
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 13:14

decibell skrev:
Problemet er vel netop, at "nobody cares"? Det er nok de færreste, der bryder sig om at erkende, at de er usynlige og ligegyldige for andre, og at ingen ville bemærke det, hvis de forsvandt. Ved at skrive sådan kan de da i hvert fald bilde sig selv ind, hvis ikke andre, at deres tilstedeværelse ikke er helt ubemærket, og at det var deres eget valg at forsvinde. Det er ret sørgeligt, synes jeg. Og kommer til at tænke på diverse afskedstråde på Jubii, for princippet er på sin vis det samme.


Og nu husker jeg med gru at jeg selv har lavet mere end en afskedstråd derovre :gisp: :-D

Men ja, det ER faktisk sørgeligt. Rigtig mange ting på den datingside er ret hjerteskærende. Jeg kan også sidde nogle gange og kigge på deres online liste, hvor man kan se profilfotos af alle der er online, og så kigger jeg ned over alle de anstrengte smil og indbydende poseringer og det hele udstråler bare så meget ensomhed og tristhed og længsel så jeg næsten ikke kan bære det. Det er lidt ligesom et børnehjem hvor alle børnene lines op på række og så står de og håber "Vælg mig! Vælg mig!"

(Jeg ved godt det nok bare er mig der overfortolker, men jeg har hang til det dramatiske) :P
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 13:28

Dirtylittledevil skrev:
decibell skrev:
Problemet er vel netop, at "nobody cares"? Det er nok de færreste, der bryder sig om at erkende, at de er usynlige og ligegyldige for andre, og at ingen ville bemærke det, hvis de forsvandt. Ved at skrive sådan kan de da i hvert fald bilde sig selv ind, hvis ikke andre, at deres tilstedeværelse ikke er helt ubemærket, og at det var deres eget valg at forsvinde. Det er ret sørgeligt, synes jeg. Og kommer til at tænke på diverse afskedstråde på Jubii, for princippet er på sin vis det samme.


Og nu husker jeg med gru at jeg selv har lavet mere end en afskedstråd derovre :gisp: :-D

Men ja, det ER faktisk sørgeligt. Rigtig mange ting på den datingside er ret hjerteskærende. Jeg kan også sidde nogle gange og kigge på deres online liste, hvor man kan se profilfotos af alle der er online, og så kigger jeg ned over alle de anstrengte smil og indbydende poseringer og det hele udstråler bare så meget ensomhed og tristhed og længsel så jeg næsten ikke kan bære det. Det er lidt ligesom et børnehjem hvor alle børnene lines op på række og så står de og håber "Vælg mig! Vælg mig!"

(Jeg ved godt det nok bare er mig der overfortolker, men jeg har hang til det dramatiske) :P


Det vidste/huskede jeg så ikke - det med dine afskedstråde. :lol:

Men ja, det er hjerteskærende til tider. Især fordi der altid er nogen, der aldrig bliver valgt.
Det tænkte jeg også, da jeg for 100 år siden stod som bartender og så på alle de ensomme mennesker, der uge efter uge dukkede op for at lede efter en af være sammen med, men under påskud om at skulle feste.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 13:58

decibell skrev:
Det vidste/huskede jeg så ikke - det med dine afskedstråde. :lol:

Men ja, det er hjerteskærende til tider. Især fordi der altid er nogen, der aldrig bliver valgt.
Det tænkte jeg også, da jeg for 100 år siden stod som bartender og så på alle de ensomme mennesker, der uge efter uge dukkede op for at lede efter en af være sammen med, men under påskud om at skulle feste.


Nej de tråde havde jeg så sandelig også fortrængt :lol: bare dét at der var flere... pinligt.

Åh ja, den slags ensomme hjerter ser man nok også mange af som bartender. Er der ikke også mange af dem som rent faktisk kaster deres kærlighed på bartenderen? :-D
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 14:04

Dirtylittledevil skrev:
decibell skrev:
Det vidste/huskede jeg så ikke - det med dine afskedstråde. :lol:

Men ja, det er hjerteskærende til tider. Især fordi der altid er nogen, der aldrig bliver valgt.
Det tænkte jeg også, da jeg for 100 år siden stod som bartender og så på alle de ensomme mennesker, der uge efter uge dukkede op for at lede efter en af være sammen med, men under påskud om at skulle feste.


Nej de tråde havde jeg så sandelig også fortrængt :lol: bare dét at der var flere... pinligt.

Åh ja, den slags ensomme hjerter ser man nok også mange af som bartender. Er der ikke også mange af dem som rent faktisk kaster deres kærlighed på bartenderen? :-D


Åh jo, jeg var populær. :slem: Og det kan godt stige en lidt til hovedet. :D Nu her alle de år senere er jeg jo blevet klogere og ved godt, at det i mindst 80 % af tilfældene ikke var mine smukke øjne, lækre hår eller vittige dialog, der tiltrak, men først og fremmest prestigen i at score en bartender. Ikke at jeg var grim dengang, men jeg følte mig som en fotomodel, når jeg var på job, pga. al opmærksomheden. Det er faktisk det job, jeg har savnet mest. :lol: Hvilket siger en del om, hvordan mekanikken er i det.
3
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6688
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34789

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 14:09

decibell skrev:Åh jo, jeg var populær. :slem: Og det kan godt stige en lidt til hovedet. :D Nu her alle de år senere er jeg jo blevet klogere og ved godt, at det i mindst 80 % af tilfældene ikke var mine smukke øjne, lækre hår eller vittige dialog, der tiltrak, men først og fremmest prestigen i at score en bartender. Ikke at jeg var grim dengang, men jeg følte mig som en fotomodel, når jeg var på job, pga. al opmærksomheden. Det er faktisk det job, jeg har savnet mest. :lol: Hvilket siger en del om, hvordan mekanikken er i det.


Åh det lyder som verdens bedste job :lol2: og der er vel også gratis cola :lol2:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf decibell » 15. mar 2016, 14:19

Dirtylittledevil skrev:
decibell skrev:Åh jo, jeg var populær. :slem: Og det kan godt stige en lidt til hovedet. :D Nu her alle de år senere er jeg jo blevet klogere og ved godt, at det i mindst 80 % af tilfældene ikke var mine smukke øjne, lækre hår eller vittige dialog, der tiltrak, men først og fremmest prestigen i at score en bartender. Ikke at jeg var grim dengang, men jeg følte mig som en fotomodel, når jeg var på job, pga. al opmærksomheden. Det er faktisk det job, jeg har savnet mest. :lol: Hvilket siger en del om, hvordan mekanikken er i det.


Åh det lyder som verdens bedste job :lol2: og der er vel også gratis cola :lol2:


En evig fest. Og gratis sneøl - før alle andre. :slem:

Men så er der også lige alle de timer på benene (i højhælede :tie: ), den trælse oprydning, rengøringen (specielt af bræk og stoppede toiletter - nogle gange begge dele på én gang) og alle de åndssvage, fulde stiverikker, der ikke kan holde fingrene for sig selv eller altid skal lave ballade. Og jaloux kærester, både ens egen og andres. Tro mig, der er sandelig også en bagside af medaljen, men det er lidt af en livsstil, som kan være svær at slippe. Også fordi bylivet kan være svært at slippe. Man ser jo oftest folk fra deres smukkeste side uden dagligdagens problemer - i starten i hvert fald - og der er altid gang i den. Men druk/fest og byliv konstant passer dårligt sammen med familieliv og forældreskab - og den rigtige verden.

Men jeg er vist lidt OT, sorry. For at få det tilbage på sporet, så kan det sammenlignes med, at man på datingsites også altid får fremstillet sig fra sin pæneste side. Du skrev det selv tidligere, at det altid starter godt ud, men så begynder facaden at krakelere, og den sande natur (som ikke altid behøver at være dårlig, selvfølgelig) slipper gennem revnerne. Jeg tror, at skulle jeg ud på datingsites igen, ville jeg have svært ved at tro på, at folk er det, de fremstiller sig som - især når jeg tænker på alt det, jeg har læst herinde i tråden.
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 15. mar 2016, 16:29

MOGA skrev:Forestil jer en datingprofil, hvor en mand beskriver sig selv. Det skinner igennem, at manden er intelligent, har alsidige interesser m.m. Umiddelbart en attraktiv mand. Han skriver også, at han foretrækker kvinder med former, fair nok.

Vi begynder så at skrive sammen over nogle dage, ser nogle flere billeder, alt virker fint. Men - manden skriver, at han er meget visuel og ikke kan svare på, om han har lyst til at møde mig før han ser et billede af min røv. WTF?! Og han havde altså set et helkropsbillede, men et egentlig numsebillede er åbentbart en dealbreaker. Godt så. Han var nok ikke noget for mig alligevel.


Han har set for mange tv-programmer med sin helt Numse-Rasmus ...
3
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
MOGA
Indlæg: 4054
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 15. mar 2016, 19:48

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Forestil jer en datingprofil, hvor en mand beskriver sig selv. Det skinner igennem, at manden er intelligent, har alsidige interesser m.m. Umiddelbart en attraktiv mand. Han skriver også, at han foretrækker kvinder med former, fair nok.

Vi begynder så at skrive sammen over nogle dage, ser nogle flere billeder, alt virker fint. Men - manden skriver, at han er meget visuel og ikke kan svare på, om han har lyst til at møde mig før han ser et billede af min røv. WTF?! Og han havde altså set et helkropsbillede, men et egentlig numsebillede er åbentbart en dealbreaker. Godt så. Han var nok ikke noget for mig alligevel.


Han har set for mange tv-programmer med sin helt Numse-Rasmus ...


Måske var han i virkeligheden Numse-Rasmus med falsk billede?
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf ManicNinja » 15. mar 2016, 20:05

MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Forestil jer en datingprofil, hvor en mand beskriver sig selv. Det skinner igennem, at manden er intelligent, har alsidige interesser m.m. Umiddelbart en attraktiv mand. Han skriver også, at han foretrækker kvinder med former, fair nok.

Vi begynder så at skrive sammen over nogle dage, ser nogle flere billeder, alt virker fint. Men - manden skriver, at han er meget visuel og ikke kan svare på, om han har lyst til at møde mig før han ser et billede af min røv. WTF?! Og han havde altså set et helkropsbillede, men et egentlig numsebillede er åbentbart en dealbreaker. Godt så. Han var nok ikke noget for mig alligevel.


Han har set for mange tv-programmer med sin helt Numse-Rasmus ...


Måske var han i virkeligheden Numse-Rasmus med falsk billede?


Overvejede det samme. Men syntes, det virkede FOR grumt at skrive ... :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"