Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 15. mar 2016, 22:13

Ghita Nørbys kjole. :gruble:

Okay, der er en forklaring på den, men...det er da ikke en jeg vil betegne som smuk.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/billeder-her-er-modeekspertens-balkjole-favoritter


Billede
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Novella » 15. mar 2016, 22:16

Jeg undrer mig virkelig også over den kjole. Eller kåbe, whatever. Hun ligner en, der er stødt sammen med en faldskærmsudspringer.
9
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 15. mar 2016, 22:22

Derudover: jeg er overtræt, hjernen er tæt på gået i stå.

Men kan nogen forklare mig logikken i at bløde fra skeden når man har en rift i tarmen????? :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 15. mar 2016, 22:39

Crookshanks skrev:
- Vi havde ikke forestillet os omfanget af, hvor meget debat det kunne skabe. Det havde vi ikke fantasi til. Vi havde heller ikke regnet med. Det er bare ment som sjov joke. Det er skurvognshumor, siger Anders K. Risager.


Really? Kunne de ikke regne ud at udlodning af blowjob på Facebook ville give en reaktion? Så skal man da vist være en speciel form for dum.


http://livsstil.tv2.dk/2016-03-14-firma ... a-facebook


Jeg tror vitterligt ikke, de kunne regne den ud. Jeg tror helt oprigtigt, de bare har tænkt at det da er harmløst gak og løjer på samme måde, som når folk bliver helt overraskede over, at man tillader sig at rulle øjne over en nedsættende kønsjoke eller en kærlig kommentar fra en fremmed om ens røv. For det var jo ikke ondt ment. Det var jo bare for sjov.

I mine øjne er det en af de allerstørste udfordringer i hele sexismeproblemet; at folk knapt nok fatter, når de er det.
2
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 15. mar 2016, 23:12

Hov, Ghitas kjole er forresten mere kunst end det er mode. Designeren er ham der Nybroe(?) som også fik ret meget shine under modeugen. Noget med at tøjet mere skal fortælle historier end være smukt. Jeg synes i øvrigt, hun udviser de vildeste balls med det stunt der. Jeg tror ikke, hun selv synes kjolen gør hende smukkere, jeg tror, hun synes den er helt fantastisk på nogle andre områder, og så har hun vægtet dét over skønhed og idealer. Eller også er designeren hendes unge elsker, og så vil hun lige hjælpe ham lidt på vej. Det kunne også være coolt nok, egentlig.
3
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 16. mar 2016, 00:29

Jeg synes Ghitas kjole ligner en klovnedragt :ninja:
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 16. mar 2016, 00:55

Jeg synes, hun ligner en kæmpestor, men meget glad, soltørret tomat.
16
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6446

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mulan » 16. mar 2016, 09:51

...Men det er bare som om, at Ghita godt må. For hun ER jo fabelagtig, sprudlende og fantastisk - det ville næsten være forkert, hvis hun kom i noget 'normalt'. Jeg tænkte bare - 'hold nu kæft hvor er det en grim kjole, men på en eller anden måde, så kan hun bære den, i kraft af sin store personlighed'
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 16. mar 2016, 10:10

At opslag om fotovogne i dén grad kan sætte folks pis i kog på FB.

Jeg fatter det ganske enkelt ikke.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 16. mar 2016, 10:31

Fyrst Eberhard skrev:
icelady skrev:At opslag om fotovogne i dén grad kan sætte folks pis i kog på FB.

Jeg fatter det ganske enkelt ikke.

Hvad er de sure over? Noget interessant? Eller er det bare fartsyndere, der sidder og råber; pengemaskine!


Og her gik jeg og troede at alle panserne var nede hos os. :nej:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Sophies-mor » 16. mar 2016, 10:35

Mænd...
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 16. mar 2016, 10:48

Fyrst Eberhard skrev:Hvad er de sure over? Noget interessant? Eller er det bare fartsyndere, der sidder og råber; pengemaskine!


I den lokale gruppe har vi især en, der ofte poster hvor de står.

Så kommer der en 3-4 stykker, som er imod, fordi de mener han er ligeglad med at "farttosser" så ikke kan blive blitzet.

Og så kører karrussellen ellers lystigt derudaf.

Nu kører de så på,hvorfor han ikke vil poste det i en gruppe, specielt beregnet til fotovogne i Randers. Han vil ikke være medlem af flere grupper og har skrevet at de kan jo bare dele hans opslag derinde, men næh nej....det skal han jo selv :rulle:

I shit you not...minimum de sidste 10 fotovogne-opslag er endt i ævl og kævl og de rykker ikke en millimeter på hinandens holdinger, men alligevel bliver de ved :lol:

Og jeg sidder bare tilbage og tænker "Manden vil ikke stoppe med at poste; så sæt ham da på bloker. Hvorfor fortsætte, når der ingen ændring sker i hans holdning?"
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anne Droid » 16. mar 2016, 11:25

Tricolette skrev:Undre mig meget over, hvor meget mit løbetøj er krøbet, mens det har ligget på hylden i en længere periode. Føler mig som en rullepølse :tie:


Det er ikke krøbet. Det er blevet mindre pga kalorierne, de der små dyr der bor inde i klædeskabet og syr ens tøj ind om natten. Jeg har selv nogle af de lede bæster hjemme ved mig og jeg ved ikke hvordan jeg får dem væk.
7
Klimatosse
Brugeravatar
tjald62
Indlæg: 819
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 65
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 799

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf tjald62 » 16. mar 2016, 12:52

Smiling_Goat skrev:Det der med vægttab. Det undrer mig (det har i øvrigt intet med ovenstående at gøre.)

Nu er der én på min facebook, der har lavet opslag, hvor hun beder folk om at ikke tilbyde hende fedende ting. De skal slet ikke have det stående fremme, når hun kommer, eller overhovedet nævne det i hendes nærhed, for hun kan ikke styre det.

Jeg har selv været tyk, men jeg har aldrig haft det på den måde. Da jeg blev træt nok af min størrelse, tabte jeg mig. Det var ikke svært for mig at ikke spise fedende ting, for jeg havde besluttet mig for at lade være. Jeg kan så forstå på mange overvægtige, at de har problemet med at sige nej, og nærmest føler, at de ingen kontrol har over sig selv. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Jeg mener det ikke på en "de må tage sig sammen"-agtig måde, for jeg er slet ikke i tvivl om, at de ville "tage sig sammen," hvis de kunne. Det er helt reelt, at de ikke føler selvkontrol på området, og jeg kan simpelthen ikke regne ud, hvordan det kan lade sig gøre. Det er bare mad. Man kan ikke engang rigtigt blive afhængig af det - selvom mange påstår det hårdnakket. Det er nogle følelsesmæssige/psykiske faktorer, der spiller ind, som jeg ikke forstår.


Det var der lige nogen der skulle stille som krav til mig og de fik af vide mit hjem mine regler. Og kan de ikke affinde sig med det så kan de blive væk BASTA.
0
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Aima » 16. mar 2016, 13:50

Smiling_Goat skrev:
tjald62 skrev:
Smiling_Goat skrev:Det der med vægttab. Det undrer mig (det har i øvrigt intet med ovenstående at gøre.)

Nu er der én på min facebook, der har lavet opslag, hvor hun beder folk om at ikke tilbyde hende fedende ting. De skal slet ikke have det stående fremme, når hun kommer, eller overhovedet nævne det i hendes nærhed, for hun kan ikke styre det.

Jeg har selv været tyk, men jeg har aldrig haft det på den måde. Da jeg blev træt nok af min størrelse, tabte jeg mig. Det var ikke svært for mig at ikke spise fedende ting, for jeg havde besluttet mig for at lade være. Jeg kan så forstå på mange overvægtige, at de har problemet med at sige nej, og nærmest føler, at de ingen kontrol har over sig selv. Jeg forstår det simpelthen ikke.

Jeg mener det ikke på en "de må tage sig sammen"-agtig måde, for jeg er slet ikke i tvivl om, at de ville "tage sig sammen," hvis de kunne. Det er helt reelt, at de ikke føler selvkontrol på området, og jeg kan simpelthen ikke regne ud, hvordan det kan lade sig gøre. Det er bare mad. Man kan ikke engang rigtigt blive afhængig af det - selvom mange påstår det hårdnakket. Det er nogle følelsesmæssige/psykiske faktorer, der spiller ind, som jeg ikke forstår.


Det var der lige nogen der skulle stille som krav til mig og de fik af vide mit hjem mine regler. Og kan de ikke affinde sig med det så kan de blive væk BASTA.


Ja, jeg synes da også, det er en lidt vild forespørgsel, men hende om det. Det undrer mig bare, at det tilsyneladende er svært at holde sig fra mad.


Jeg undrer mig over, man ikke på en eller anden måde kan relatere (og derved finde en slags forståelse og indsigt).

Har du slet ingen dårlige vaner eller uhensigtsmæssige mønste, du kan perspektive til? Og nu hvor det, som jeg forstår dine indlæg, primært handler om, det er den mentale og psykiske afhængighed der ikke giver mening for dig, forstår du så heller ikke alle mulige andre udslag af den slags? Folk der bider negle?

Når det kommer til alle former for afhængighed, dårlige vaner, manglende selvkontrol og impulsstyring, er det klart mit indtryk at den mentale del er den største udfordring, og det giver meget fin mening, synes jeg, det er jo netop noget psykologisk der i udgangspunktet skaber de dårlige vaner.

En alkoholiker vågner jo heller ikke op en morgen og beslutter sig for at blive dranker, åbner den første guldøl og lader den fysiske afhængighed gribe om sig henad vejen.
8
I'll stick with hell no's and headphones...

Tilbage til "Generelt"