Mærkværdige observationer på datingsider

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MOGA » 15. mar 2016, 20:11

ManicNinja skrev:
MOGA skrev:
ManicNinja skrev:
MOGA skrev:Forestil jer en datingprofil, hvor en mand beskriver sig selv. Det skinner igennem, at manden er intelligent, har alsidige interesser m.m. Umiddelbart en attraktiv mand. Han skriver også, at han foretrækker kvinder med former, fair nok.

Vi begynder så at skrive sammen over nogle dage, ser nogle flere billeder, alt virker fint. Men - manden skriver, at han er meget visuel og ikke kan svare på, om han har lyst til at møde mig før han ser et billede af min røv. WTF?! Og han havde altså set et helkropsbillede, men et egentlig numsebillede er åbentbart en dealbreaker. Godt så. Han var nok ikke noget for mig alligevel.


Han har set for mange tv-programmer med sin helt Numse-Rasmus ...


Måske var han i virkeligheden Numse-Rasmus med falsk billede?


Overvejede det samme. Men syntes, det virkede FOR grumt at skrive ... :)


Det ville også være virkeligt grumt! Så 1000 x hellere single!
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Juki » 15. mar 2016, 21:13

"Hvem er du så?"/"Hvad er du så for en?" :puke:

Hvad fanden skal man svare til det? :cuss:

Bliver altid provokeret til at give et eller andet ligegyldigt, flabet svar tilbage :genert:
5
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Viskelæder » 15. mar 2016, 21:32

"Sov sjovt og hyggeligt" :forvirret:
5
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. mar 2016, 22:22

Så er jeg gået lidt ind i jagten igen.

I går skrev jeg lidt med en, men fik næsten migræne over alle de dansende smilies han brugte + hans overfladiske/pjattede stil.
Jeg skrev så til ham at jeg ikke var til den slags "hygge-pjatte-snak", at jeg hellere ville finde en der gad fordybe sig lidt i nogle spændende emner, og bruge tid på at skrive lange breve der ikke bestod mest af smilies.

Han svarede ikke. Men i morges fik jeg så denne besked fra ham, med kyssesmiley, rosen der åbner og lukker, og smiley der danser moderne. Jeg ved ikke om han vitterligt har så lidt hjerne at han har glemt mit afslag, eller om han tænker tavlen viskes ren hver morgen :forvirret2:

forfra.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. mar 2016, 01:23

Juki skrev:"Hvem er du så?"/"Hvad er du så for en?" :puke:

Hvad fanden skal man svare til det? :cuss:

Bliver altid provokeret til at give et eller andet ligegyldigt, flabet svar tilbage :genert:
Jeg plejer at svare ”Homo Sapiens” til sådanne spørgsmål.

Dirtylittledevil skrev:
forfra.jpg
Folk der skriver ”griner”, ”smiler”, etc. burde et par timer i gabestokken.
7
Grab them by the pussy
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9016
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Purple Haze » 16. mar 2016, 07:06

Dirtylittledevil skrev:Så er jeg gået lidt ind i jagten igen.

I går skrev jeg lidt med en, men fik næsten migræne over alle de dansende smilies han brugte + hans overfladiske/pjattede stil.
Jeg skrev så til ham at jeg ikke var til den slags "hygge-pjatte-snak", at jeg hellere ville finde en der gad fordybe sig lidt i nogle spændende emner, og bruge tid på at skrive lange breve der ikke bestod mest af smilies.

Han svarede ikke. Men i morges fik jeg så denne besked fra ham, med kyssesmiley, rosen der åbner og lukker, og smiley der danser moderne. Jeg ved ikke om han vitterligt har så lidt hjerne at han har glemt mit afslag, eller om han tænker tavlen viskes ren hver morgen :forvirret2:

forfra.jpg



Argh!
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1596
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 436
Likede indlæg: 5663

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf DenBlødeJyde » 16. mar 2016, 07:45

Søde ven??

Jeg får billeder af sådan en farmor type, der lige niver én i kinden og giver en 20'er til en is.....
7
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Mocca » 16. mar 2016, 10:43

Dirtylittledevil skrev:Så er jeg gået lidt ind i jagten igen.

I går skrev jeg lidt med en, men fik næsten migræne over alle de dansende smilies han brugte + hans overfladiske/pjattede stil.
Jeg skrev så til ham at jeg ikke var til den slags "hygge-pjatte-snak", at jeg hellere ville finde en der gad fordybe sig lidt i nogle spændende emner, og bruge tid på at skrive lange breve der ikke bestod mest af smilies.

Han svarede ikke. Men i morges fik jeg så denne besked fra ham, med kyssesmiley, rosen der åbner og lukker, og smiley der danser moderne. Jeg ved ikke om han vitterligt har så lidt hjerne at han har glemt mit afslag, eller om han tænker tavlen viskes ren hver morgen :forvirret2:

forfra.jpg


Det er fordi de/han har hørt at kvinder gerne vil have mænd med humor.
Så tror de, at det der viser en sjov mand = mand med humor.

No, so wrong.... :forvirret:
1
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Firebird » 16. mar 2016, 12:16

Selvom denne tråd ikke er "Hvad griner du af nu" kan jeg ikke lade være med at lægge den her ind her.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 13:38

Mocca skrev:
Det er fordi de/han har hørt at kvinder gerne vil have mænd med humor.
Så tror de, at det der viser en sjov mand = mand med humor.

No, so wrong.... :forvirret:


Hah, det beskriver faktisk meget fint en anden jeg lige har "afsluttet" som bare havde sin egen ide oppe i hovedet i stedet for at evt lige læse min profil :lol:
Han lægger ud med at spørge om vi skal mødes.
Jeg spørger om han har læst min profil? (Fordi jeg netop skriver der at jeg ikke har travlt med at mødes, og at skriftlig læren hinanden at kende er et vigtigt første skridt for mig).
Ja det har han da.
Super, men hvad tænker du så om det? (spørger jeg)
Ham: Jeg tænker at du søger den eneste ene.

Billede

Hvaddddddd fanden snakker du om menneske? :stoned: (tænker jeg)
Og jeg skriver: Jeg leder efter en der nyder at skrive sammen. Jeg tror ikke vi passer sammen. Du må have held og lykke. (og her burde jeg have blokeret ham ja)
Ham: Ok men jeg vil bare gerne lære dig at kende irl
Jeg: Det er ikke det jeg leder efter. Læs dog min profil.
Ham: Ok hvad leder du så efter da hvis vi ikke kan skrive på SMS da ???

Igen sidder jeg:

Billede

What? SMS? Ingen af os har nævnt SMS før i samtalen :stoned:

Jeg: Find en anden. Held og lykke og farvel.
Ham: tak for lort !!

og så blokerer han mig :s :-D
6
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
MissDitte
Indlæg: 562
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:07
Kort karma: 169
Likede indlæg: 1310

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf MissDitte » 16. mar 2016, 14:16

Fra min tid på datingsites er der især 2 mails, der står tydeligt i hukommelsen.

Den første spurgte, om jeg havde lyst til sex med hendes hund!? Jeg svarede hvad, i min profiltekst, der gjorde, at hun troede det måtte være tilfældet, så så ville jeg gerne tilrette den lidt. Hun svarede, at det nok ikke stod der, men man kunne jo aldrig vide.

Den næste var en mand, der spurgte om jeg ville bruge ham som toilet. Igen måtte jeg spørge, om han havde læst min tekst. Han svarede aldrig igen.
7
Brugeravatar
Vlad Kalashnikov
Indlæg: 4061
Tilmeldt: 3. sep 2015, 09:49
Kort karma: 107
Likede indlæg: 3672

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf Vlad Kalashnikov » 16. mar 2016, 16:26

Dirtylittledevil skrev:Jeg spørger om han har læst min profil?
Come on. Rigtige mænd læser hverken profiler eller manualer.


MissDitte skrev:Fra min tid på datingsites er der især 2 mails, der står tydeligt i hukommelsen.

Den første spurgte, om jeg havde lyst til sex med hendes hund!? Jeg svarede hvad, i min profiltekst, der gjorde, at hun troede det måtte være tilfældet, så så ville jeg gerne tilrette den lidt. Hun svarede, at det nok ikke stod der, men man kunne jo aldrig vide.

Den næste var en mand, der spurgte om jeg ville bruge ham som toilet. Igen måtte jeg spørge, om han havde læst min tekst. Han svarede aldrig igen.
Jeg er blevet tlbudt brugte trusser flere gange. Som om jeg drev en vaskeriservice.
6
Grab them by the pussy
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 16. mar 2016, 17:46

En fyr skrev til min veninde at han gerne ville være hendes slave. Min veninde var en hel del skaptisk, og mente ikke helt det var det hun søgte. Men så beroligede han hende,ved at fortælle der altså intet seksuelt var i det, han ville bare gerne hjem til hende og gøre rent nøgen, vaske hendes tæer med tungen, og hvis han ikke gjorde det godt nok så var han indforstået med hvis hun blev nødt til at give hende smæk.
4
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf 2SHY » 16. mar 2016, 17:49

LadyFox skrev:En fyr skrev til min veninde at han gerne ville være hendes slave. Min veninde var en hel del skaptisk, og mente ikke helt det var det hun søgte. Men så beroligede han hende,ved at fortælle der altså intet seksuelt var i det, han ville bare gerne hjem til hende og gøre rent nøgen, vaske hendes tæer med tungen, og hvis han ikke gjorde det godt nok så var han indforstået med hvis hun blev nødt til at give hende smæk.

:nerve:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46094

Re: Mærkværdige observationer på datingsider

Indlægaf LadyFox » 16. mar 2016, 17:51

2SHY skrev:
LadyFox skrev:En fyr skrev til min veninde at han gerne ville være hendes slave. Min veninde var en hel del skaptisk, og mente ikke helt det var det hun søgte. Men så beroligede han hende,ved at fortælle der altså intet seksuelt var i det, han ville bare gerne hjem til hende og gøre rent nøgen, vaske hendes tæer med tungen, og hvis han ikke gjorde det godt nok så var han indforstået med hvis hun blev nødt til at give hende smæk.

:nerve:

Men det lyder jo sleeeeet ikke som noget seksuelt. :stoned: Eller den mindste smule skummelt.
1
...

Tilbage til "Forhold og sex"