WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf HappyPaww » 16. mar 2016, 08:58

DenBlødeJyde skrev:Dét må alligevel være en mærkelig jobsamtale....

"Fortæl lidt om dig selv?
"Jo, jeg er meget praktisk anlagt, og kan godt lide at have mange ting mellem hænderne. Jeg sætter en ære i, at udføre mit arbejde præcist og nøjagtigt. Jeg er omstillingsparat, og engageret i mit arbejde".........


Eh, hvorfor..?
0
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 13:50

GnueN skrev:
WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..


Sådan liiiiige omkring...

... hér:


Ha! Det var det samme da jeg var i Tjekkiet med min klasse. Der var nogle i gang med at lave et eller andet under Karlsbroen, så da vi gik hen over den stod der en masse mænd under den i jakker og store sko og tighty whities. :lol:
0
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9667

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Tanten » 16. mar 2016, 15:40

Engang var jeg ude at gå tur i Dyrehaven i Aarhus med min veninde og dennes to døtre, der dengang var 9 og 12.

Det var en våd dag, hvor der var en del mudder.

Langt ude i horisonten, ud af min øjenkrog, får jeg øje på en voksen mand, iført en gul regn-heldragt. Han ligger og vrider sig i en ordentlig mudderpøl og ser ganske velfornøjet ud.

Pigerne ser det også - og undres. Den yngste mener, det må være fordi, han er ved at teste, om hans regndragt holder tæt -moren og jeg giver hende hurtigt ret, mens vi virkelig tænker WTF og er ved at flække af grin samtidig.

Stien fører tættere på mudderhullet, og op stiger manden, stadig med et saligt smil om munden. Jeg, der altid tror, man kan afbøde pinlige situationer med en venlig kommentar, siger "Det ser søreme dejligt ud" - dét synes manden så også, og således opmuntret af mødet med en mulig ligesindet, følger han os nu rundt i dyrehaven i en afstand af max. 2 meter, indtil vi giver op og forlader etablissementet.
15
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Firebird » 16. mar 2016, 17:53

Tilbage i 86 havde jeg et stint i USA, hvor jeg arbejdede i en boghandel. Boghandleren havde en datter på min alder som jeg fjollede rundt med. Efter ca seks måneder, kommer der en kunde ind i boghandlen og spørger. Do you have John Le Carres A perfect spy? Hvortil Mr. Dalton (ejeren) svarer. I don`t know. Ask my son in law også kastede han hovedet over i min retning. WTF :shock: Jeg fik temmelig travlt med at komme hjem og få aftjent min værnepligt.
4
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 16. mar 2016, 23:26

Dirtylittledevil skrev:Da jeg læste denne Trustpilotanmeldelse af Arto, hvor en eller anden knaldskalle vistnok sidder og plæderer for at "Chatkonsulenten Rudy Frederiksen" skal tilbage til sit job. Jeg håber da ikke jeg er den eneste som sagtens kan huske hvad han gjorde.

gak.jpg


:gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble: :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf vibbsen » 16. mar 2016, 23:40

Jeg havde min 3 årige datter med i zoo en lørdag eftermiddag, og traditionen tro går vi ned til chimpanserne som er hendes yndlingsdyr.

Da vi ankommer er dyrepasserne netop ved at rigge maden til inden i madområdet og aberne er derfor samlet i det ene "fællesområde"....Vi står lige ved vinduet. Og pludselig - helt ud af det blå - kommer den store hanabe. Og giver sig til at knalde en af hun-aberne doggystyle...

Her tænkte jeg WTF...
6
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Anilara » 19. mar 2016, 13:12

Jeg sidder lige nu og ser en dokumentar om en prostitueret... Og finder så ud af, i løbet af udsendelsen, at "arbejdspladsen" så åbenbart er 300m fra mit hjem.
3
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 20:17

Smiling_Goat skrev:Jeg forsøger stadig at finde en ny lejer til min lejlighed og har haft en slags åbent hus i dag. En kvinde skrev i går aftes og sagde hun godt ville være med. Hun kom bare ikke. En time efter aftalen, skrev hun, at hun var på vej, og jeg sagde, at jeg havde gang i noget andet, og vi måtte finde en anden dag. Det fik hende til at udbryde: "Gør ud. Jeg har su børn" :skeptisk:

Jeg spurgte, ret oplagt: "Undskyld, hvad?"

Nogle timer efter skrev hun så: "Hej *mit navn.* Hvornår er det muligt at se lejligheden? Hilsen *meget sært menneske*"

Så vi ignorer bare totalt, at du lige har snakket komplet volapyk? Okay.. Jeg ved også, de skal give boligforeningen besked i morgen om, hvorvidt de vil have den, så jeg ved ikke, hvordan hun forestiller sig, at hun skal nå at se den inden da..


Du har da været heldig med dine fremvisninger :D
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24632
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3199
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36797

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Daine » 22. mar 2016, 20:26

Smiling_Goat skrev:
Daine skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forsøger stadig at finde en ny lejer til min lejlighed og har haft en slags åbent hus i dag. En kvinde skrev i går aftes og sagde hun godt ville være med. Hun kom bare ikke. En time efter aftalen, skrev hun, at hun var på vej, og jeg sagde, at jeg havde gang i noget andet, og vi måtte finde en anden dag. Det fik hende til at udbryde: "Gør ud. Jeg har su børn" :skeptisk:

Jeg spurgte, ret oplagt: "Undskyld, hvad?"

Nogle timer efter skrev hun så: "Hej *mit navn.* Hvornår er det muligt at se lejligheden? Hilsen *meget sært menneske*"

Så vi ignorer bare totalt, at du lige har snakket komplet volapyk? Okay.. Jeg ved også, de skal give boligforeningen besked i morgen om, hvorvidt de vil have den, så jeg ved ikke, hvordan hun forestiller sig, at hun skal nå at se den inden da..


Du har da været heldig med dine fremvisninger :D


Ja, jeg ved ikke, hvad pokker der foregår.

Der kom også et par i dag. Jeg hilste på manden og vi gav hånd. Hans kæreste kom efter ham, og jeg ville også hilse på hende, så jeg sagde mit navn og gav hende hånden. Hun lavede "død fisk"-håndtrykket og gik ind uden at kigge mig i øjnene eller sige sit navn. Hun gjorde det samme ved min kæreste.. Det var ret sært. Hendes kæreste nægtede i øvrigt kategorisk at snakke med mig, på trods af at han var ude at se på min lejlighed :stoned: (mit navn og telefonnummer står i det lejlighedstilbud, han har modtaget.) Så han stillede min kæreste spørgsmål, som han besvarede så godt han kunne, og så måtte jeg byde ind med det rigtige svar.. Stadig uden at blive værdiget et blik af ham der beså lejligheden. Virkelig mystisk adfærd.


Ej hvor mystisk! Det var simpelthen hr alfa-han og fru kuet kone du mødte, hvor er det et eller andet sted skræmmende. Godt jeg ikke var det igennem da jeg skulle af med min lejlighed. Med undtagelse af de to der aldrig mødte op, bare resten meget søde.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf LadyFox » 23. mar 2016, 19:14

Smiling_Goat skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forsøger stadig at finde en ny lejer til min lejlighed og har haft en slags åbent hus i dag. En kvinde skrev i går aftes og sagde hun godt ville være med. Hun kom bare ikke. En time efter aftalen, skrev hun, at hun var på vej, og jeg sagde, at jeg havde gang i noget andet, og vi måtte finde en anden dag. Det fik hende til at udbryde: "Gør ud. Jeg har su børn" :skeptisk:

Jeg spurgte, ret oplagt: "Undskyld, hvad?"

Nogle timer efter skrev hun så: "Hej *mit navn.* Hvornår er det muligt at se lejligheden? Hilsen *meget sært menneske*"

Så vi ignorer bare totalt, at du lige har snakket komplet volapyk? Okay.. Jeg ved også, de skal give boligforeningen besked i morgen om, hvorvidt de vil have den, så jeg ved ikke, hvordan hun forestiller sig, at hun skal nå at se den inden da..


Gæt så lige hvem der stod ude foran min dør, ganske uanmeldt, kl. 13.20 ca. i dag.. For derefter at sende en besked 15-20 min. efter besøget og spørge, om hun måtte se lejligheden kl. 14.

Jam... Hvad?

OMG :8: Irriterende type alligevel.
3
...
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21053

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf 2SHY » 23. mar 2016, 19:23

Smiling_Goat skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg forsøger stadig at finde en ny lejer til min lejlighed og har haft en slags åbent hus i dag. En kvinde skrev i går aftes og sagde hun godt ville være med. Hun kom bare ikke. En time efter aftalen, skrev hun, at hun var på vej, og jeg sagde, at jeg havde gang i noget andet, og vi måtte finde en anden dag. Det fik hende til at udbryde: "Gør ud. Jeg har su børn" :skeptisk:

Jeg spurgte, ret oplagt: "Undskyld, hvad?"

Nogle timer efter skrev hun så: "Hej *mit navn.* Hvornår er det muligt at se lejligheden? Hilsen *meget sært menneske*"

Så vi ignorer bare totalt, at du lige har snakket komplet volapyk? Okay.. Jeg ved også, de skal give boligforeningen besked i morgen om, hvorvidt de vil have den, så jeg ved ikke, hvordan hun forestiller sig, at hun skal nå at se den inden da..


Gæt så lige hvem der stod ude foran min dør, ganske uanmeldt, kl. 13.20 ca. i dag.. For derefter at sende en besked 15-20 min. efter besøget og spørge, om hun måtte se lejligheden kl. 14.

Jam... Hvad?

Ej hvad har hun lige gang i? :stoned:
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Bøtte » 23. mar 2016, 21:08

Da en familiefar med bilen fuld af børn gav mig fingeren mens han overhalede mig :8:
2
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Sophies-mor » 23. mar 2016, 21:31

Bøtte skrev:Da en familiefar med bilen fuld af børn gav mig fingeren mens han overhalede mig :8:

Man er jo sådan en god rollemodel...

(ironi KAN være anvendt)
2
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25737

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Delfin » 23. mar 2016, 22:52

De to 'på vej i byen' fyre, der tissede i skraldespanden i s-toget. Har folk da ingen opdragelse mere? Så fulde var de altså heller ikke.


... og så stavekontrollen lige nu. Der er åbenbart ikke noget, der hedder tissede
2
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: WTF?! Moments where you go "what the f*ck"..

Indlægaf Annione » 25. mar 2016, 22:39

Vi er en gruppe tøser, der er ved at planlægge polterarbend for en fælles veninde. Én har så foreslået at vi får lavet en gipsafstøbning af venindes gravide mave, som vi så alle sammen kan skrive hilsner på............ :skeptisk: :ticks:

Jammen... er det noget nogen kunne ønske sig?

Jeg tænkte i hvert fald: Da FUQ??? :nerve: :wacko:
5

Tilbage til "Generelt"