Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 16. mar 2016, 15:50

Er der nogen der har prøvet TEI-II behandling eller laser-lipo?
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 17. mar 2016, 09:40

Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet TEI-II behandling eller laser-lipo?


Jeg har prøvet TEI-II.

Jeg ved ikke rigtig, om det virkede. Jeg tabte mig en del undervejs, men var også på benhård slankekur samtidig (fordi jeg skulle kunne lukke min brudekjole), så hvor meget, der var behandling og hvor meget der var slankekur er jo ikke sådan at adskille. Jeg skulle også tabe mig generelt, så jeg målte det ikke i forhold til fx mavedeller eller ridebukselår eller den slags.

Det er til gengæld helt vildt rart! De er jo generelt ret dyrt, men kan man finde et af de tilbud, der jævnligt er rundt omkring synes jeg godt, det kan betale sig som erstatning for massage og til generel afslapning og velvære. Det er selvfølgelig ikke som egentlig massage, men der er et meget godt pres på, så det løsner noget op på en blid måde.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 17. mar 2016, 12:42

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Er der nogen der har prøvet TEI-II behandling eller laser-lipo?


Jeg har prøvet TEI-II.

Jeg ved ikke rigtig, om det virkede. Jeg tabte mig en del undervejs, men var også på benhård slankekur samtidig (fordi jeg skulle kunne lukke min brudekjole), så hvor meget, der var behandling og hvor meget der var slankekur er jo ikke sådan at adskille. Jeg skulle også tabe mig generelt, så jeg målte det ikke i forhold til fx mavedeller eller ridebukselår eller den slags.

Det er til gengæld helt vildt rart! De er jo generelt ret dyrt, men kan man finde et af de tilbud, der jævnligt er rundt omkring synes jeg godt, det kan betale sig som erstatning for massage og til generel afslapning og velvære. Det er selvfølgelig ikke som egentlig massage, men der er et meget godt pres på, så det løsner noget op på en blid måde.


Okay. Ja, så er det jo selvfølgelig ikke nemt at afgøre. Det er jo mest det at man kunne tabe lidt centimeter der er tillokkende :P
Men ja, der er netop et tilbud nu med 10 behandler for 1400 kr. Så overvejer
0
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 17. mar 2016, 12:47

Filipai skrev:Okay. Ja, så er det jo selvfølgelig ikke nemt at afgøre. Det er jo mest det at man kunne tabe lidt centimeter der er tillokkende :P
Men ja, der er netop et tilbud nu med 10 behandler for 1400 kr. Så overvejer


Ih, det lyder som et godt tilbud - hvor er det?

Altså, jeg overvejer det sådan set selv igen. Har nu tabt mig næsten al det, jeg skal, og trænet og det hele, men hele mit maveområde er virkelig genstridigt, så jeg er egentlig ret fristet til at prøve, om det måske kunne hjælpe på det område. Også når de nu påstår, at det kan hjælpe med at stramme huden op.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4147
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 998
Likede indlæg: 7795

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 17. mar 2016, 12:56

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Okay. Ja, så er det jo selvfølgelig ikke nemt at afgøre. Det er jo mest det at man kunne tabe lidt centimeter der er tillokkende :P
Men ja, der er netop et tilbud nu med 10 behandler for 1400 kr. Så overvejer


Ih, det lyder som et godt tilbud - hvor er det?

Altså, jeg overvejer det sådan set selv igen. Har nu tabt mig næsten al det, jeg skal, og trænet og det hele, men hele mit maveområde er virkelig genstridigt, så jeg er egentlig ret fristet til at prøve, om det måske kunne hjælpe på det område. Også når de nu påstår, at det kan hjælpe med at stramme huden op.


Det er igennem www.kongkupon.dk , og behandlingen er på Østerbro :)
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aima » 17. mar 2016, 17:58

Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Jeg er i øvrigt meget lys.
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 18:08

Aima skrev:Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Jeg er i øvrigt meget lys.


Rød/orange concealer/pudder/læbestift under øjnene. Randerne er mørke/sorte/blålige, og der er orange komplementærfarve. Så først rødlig/orange farve under øjnene, og derefter almindelig concealer.
1
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Aima » 17. mar 2016, 20:09

Viskelæder skrev:
Aima skrev:Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Jeg er i øvrigt meget lys.


Rød/orange concealer/pudder/læbestift under øjnene. Randerne er mørke/sorte/blålige, og der er orange komplementærfarve. Så først rødlig/orange farve under øjnene, og derefter almindelig concealer.


Ah, det var nøjagtig sådan noget, jeg håbede, nogen vidste. Jeg prøver ad. Tak!
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 20:10

Aima skrev:
Viskelæder skrev:
Aima skrev:Er der nogle der har et tip, teknik eller et produkt de vil anbefale til mørke rander under øjnene? Jeg har prøvet med lidt almindelig consealer, men det gør ikke tricket, og jeg kan forstå rundtomkring at det i det hele taget er lidt en videnskab med det der. Er det bedre med en grøn eller gul consealer, måske? Eller findes der et eller andet produkt?

Jeg er i øvrigt meget lys.


Rød/orange concealer/pudder/læbestift under øjnene. Randerne er mørke/sorte/blålige, og der er orange komplementærfarve. Så først rødlig/orange farve under øjnene, og derefter almindelig concealer.


Ah, det var nøjagtig sådan noget, jeg håbede, nogen vidste. Jeg prøver ad. Tak!


Det var så lidt! Evt. kan du youtube en contour-video, hvor de benytter sig af tricket :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 15:36

Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Oplever I det samme eller er det mon bare mig der er uheldig?

Den ene ting jeg havde bestilt var fra England, men var altså blevet udtaget til en stikprøve alligevel.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 19. mar 2016, 16:47

Juki skrev:Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Oplever I det samme eller er det mon bare mig der er uheldig?

Den ene ting jeg havde bestilt var fra England, men var altså blevet udtaget til en stikprøve alligevel.


Jeg bliver altid taget i tolden, sådan har det været altid. Tror jeg har oplevet 1 pakke fra Feelunique (inden de skiftede placering) som ikke blev taget. Så tror du har været vant til at være heldig :D
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 17:03

Junika skrev:
Juki skrev:Jeg er aldrig blevet taget i tolden før, men på en uge er tre af de ting jeg har bestilt blevet taget.

Oplever I det samme eller er det mon bare mig der er uheldig?

Den ene ting jeg havde bestilt var fra England, men var altså blevet udtaget til en stikprøve alligevel.


Jeg bliver altid taget i tolden, sådan har det været altid. Tror jeg har oplevet 1 pakke fra Feelunique (inden de skiftede placering) som ikke blev taget. Så tror du har været vant til at være heldig :D

Måske :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 17:06

Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 19. mar 2016, 19:04

Juki skrev:Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:


Samme her.. Undrede mig også en del over det og overvejede at prøve at undersøge det nærmere, men så kom jeg fra det..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 19:05

Fio skrev:
Juki skrev:Noget andet mærkeligt er at jeg har bestilt noget fra BeautyBay, der har været 3-4 uger undervejs. Jeg synes de plejer at sende fra England, men den her pakke var fra Ungarn :gruble:


Min seneste pakke derfra, var også 3 uger undervejs og var afsendt fra Ungarn. En Talika Lipocils, jeg var lidt urolig over, om var ægte... :mellow:

Det forstår jeg godt, jeg havde samme tanke.

Jeg valgte at få en "gift box" med, måske det skyldes den? Hvis du også fik sådan en.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Skønhed"