Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. mar 2016, 11:38

Ghitas moderkagelignende kjole vil nok blive nævnt på fredag i "Det vi taler om"
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf bluetof1 » 16. mar 2016, 20:27

HappyPaww skrev:
Skumfidusen skrev:Ud fra hvad folk skriver i en anden tråd, tror jeg ikke man må skrive det her...Ghita Nørby er pisse irriterende og dum i nakken at høre på. Jeg kan slet ikke have hendes diva-manerer. Hun er absolut en stor skuespiller, men i interviews vil jeg hellere høre på en baby, der skriger uafbrudt i halvanden time end hendes henførte, florumvundne vrøvl om hendes rosenhave og hvordan kunst er liv.


Er lidt enig. Og hvad fanden er det her for et antræk at møde op i til hofbal?! :lol: Så er jeg ligeglad med hvor avantgarde design den er :tie:


Min ældste søn havde på et tidspunkt sådan en heliumballon. Den mistede pusten mere og mere og lige før jeg smed den ud kunne den godt have dubleret som Ghitas kjole.
4
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 17. mar 2016, 09:55

Skumfidusen skrev:Ud fra hvad folk skriver i en anden tråd, tror jeg ikke man må skrive det her...Ghita Nørby er pisse irriterende og dum i nakken at høre på. Jeg kan slet ikke have hendes diva-manerer. Hun er absolut en stor skuespiller, men i interviews vil jeg hellere høre på en baby, der skriger uafbrudt i halvanden time end hendes henførte, florumvundne vrøvl om hendes rosenhave og hvordan kunst er liv.


Jeg har aldrig fattet den der ophøjelse af hende,jeg synes hun er en fin skuespiller men slet ikke i den der større end størst og så langt fra alle andre at det er helt ude af solsystemet -agtigt.
Og jeg synes hun fremstår dum som en dør når hun bliver spurgt om noget.

Vi så hende holde talen til kagens dag da jeg var gravid, hvor hun bla læste jeg ved en lærkerede op,læste, ikke sang. Det virkede fjollet at hun overhovedet havde sagt ja til det og det er jo ikke en tekst der er så indholdsrig at den vinder ved at droppe musikken, jeg vil vædde med det kun har været pga benovelse over at få hende derind at man har syntes det var helt fint, det må trods alt være til at få fat i et kor eller en skuespiller der havde kunnet synge den rigtigt og lade den komme til sin ret,det kunne have været super godt.

Selvom kunst ikke kan måles og bla bla så er det sq for åndet at hyre en skuespiller der ikke synger til at fremføre en sang.
1
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Fru Sunshine » 17. mar 2016, 13:30

Jeg synes, Ghita Nørby er skøn. Og det er sejt, at hun er så ligeglad med, hvad folk har at sige om den kjole.

Og så synes jeg, at min mor ligner hende af udseende - og min mor er stadig smuk.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 17. mar 2016, 13:44

Men man kunne godt dress to the occasion.
Uanset hvor kulturel man er.
4
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Sophies-mor » 17. mar 2016, 13:59

Rosa Espinosa skrev:
Sophies-mor skrev:Men man kunne godt dress to the occasion.
Uanset hvor kulturel man er.


Gør de jo også. Kjole og habit.

Jeg vil sige hverdags-agtigt udtryk.
Beklager. Enig bliver vi nok ikke.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 17. mar 2016, 14:06

Voksnes tarv bør som udgangspunkt komme før børns tarv. Derudover skal børn have besked - der skal ikke forhandles med dem.
3
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
Advocatus-Diaboli
Permanent bortvist
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 8. mar 2016, 15:10
Kort karma: 238
Likede indlæg: 2220

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Advocatus-Diaboli » 17. mar 2016, 14:09

Rosa Espinosa skrev:Hvor underligt at have den holdning. Vi er trods alt i 2016!?


Måske lever de med en anden tidsregning - ligesom kineserne? Måske svarer 2016 for et menneske til 1013 for en dværg?
2
Listen, I'm a nice person - so if I'm an asshole to you, you need to ask yourself why.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 18. mar 2016, 05:11

FruDulle skrev:Jeg er sikker på at Dronningen syntes at Ghitas kjole var vidunderlig. Med hendes sans for eventyr og scenografi tænker jeg


At tage til hofbal i en kjole der er så grim at den skal forklares for ikke at regnes for en eller anden grad af uhøflighed er måske lidt et sats til en fest med 350 deltagere og det kommer jo ikke til at ske at Margrethe spørger til det.

Man bør ikke behøve skrive i invitationen at gæsterne forventes at se pæne ud til sådan en begivenhed, og selvom smag kan være vildt forskellig så er det ikke noget man bare kan slette fordi man synes spændende er meget sjovere.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf HappyPaww » 18. mar 2016, 05:24

Synes det er helt ærgerligt at Vibskov-parrets virkelig upassende antræk drukner helt i Ghita-gate. Synes egentlig at de så værre ud.
4
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf hotlips » 18. mar 2016, 05:38

Jeg kan godt li vores børnehave men hold kæft hvor er jeg træt af middelaldrende pædagoger der gør det der ligger lige for for dem og ikke lige lader til at overveje at når alle de ansatte er samme model, dvs hunkøn mellem 40 og 60 der har været pædagoger altid så bør man måske overveje om man er alsidige nok.

Det er på nogen punkter et klasseeksempel på det der med at institutioner er for pigerne, der bruges utallige timer på at klippe klistre, der er et helt rum afsat til et fuldt udstyret køkken og dukkepasning.. Men der findes ikke eet stykke legetøjsværktøj, eller våben, der er noget ridderhalløj og lidt ninjaturtles.

Nu har de så fået forbud mod at lave våben ud af duplo fordi de bliver for vilde.
Der er een mand ansat og han er i det andet hus men har 2 timer om ugen i vores så der er lavet en regel om at de kun må hvis han er der så han kan gå og holde øje med dem.

Så alt i alt handler det om man ikke gider at lette måsen fra at klippe klistre og de børn som de altid sidder og gør det sammen med og gå ud og se hvad de der i forvejen har klart mindst voksenkontakt laver på gangen og i puderummet.
12
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 19. mar 2016, 03:10

Sophies-mor skrev:
Rosa Espinosa skrev:
Sophies-mor skrev:Men man kunne godt dress to the occasion.
Uanset hvor kulturel man er.


Gør de jo også. Kjole og habit.

Jeg vil sige hverdags-agtigt udtryk.
Beklager. Enig bliver vi nok ikke.

Men det er jo bare, fordi det ikke er din smag? Altså det er heller ikke min private smag, men jeg tror godt, du kan regne med, de var blevet bedt gå, hvis det blev vurderet, de ikke overholdt dresscoden.
Jeg synes, det er temmelig indsnævret ikke at forstå, at selvfølgelig kan Henrik Vibskov noget andet til et kunstnerbal end Kronprisen kan fx.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Karkluden » 19. mar 2016, 03:14

FruDulle skrev:
hotlips skrev:
FruDulle skrev:Jeg er sikker på at Dronningen syntes at Ghitas kjole var vidunderlig. Med hendes sans for eventyr og scenografi tænker jeg


At tage til hofbal i en kjole der er så grim at den skal forklares for ikke at regnes for en eller anden grad af uhøflighed er måske lidt et sats til en fest med 350 deltagere og det kommer jo ikke til at ske at Margrethe spørger til det.

Man bør ikke behøve skrive i invitationen at gæsterne forventes at se pæne ud til sådan en begivenhed, og selvom smag kan være vildt forskellig så er det ikke noget man bare kan slette fordi man synes spændende er meget sjovere.


Jeg tror bestemt at dronningen kunne finde på at spørge. Hun har selv en vældig spraglet stil og jeg tror st hun finder sådan en kjole fantastisk. Der er forskel på om jeg dukker op i den, eller en kunster der udtrykker sig igennem historiefortælling gør det. Og igen, dronningen er jo selv kunstner og laver bla både scenografi og kostumedesigner. Mø lignede også noget der var løgn i mine øjne, men Mø og dronningen arbejder jo faktisk sammen for tiden.

Jeg er virkelig skråsikker på at dronningen sætter mere pris på Ghitas kjole en en en sort hellang typisk kjole

Og så tror jeg i øvrigt, Dronningen er temmelig frisindet på den måde, at hun forstår, at til et arrangement af dén type foregår det altså anderledes end når det er Løkke og Co samt div erhvervsspidser, der sidder der. At sandsynligheden for lige gak og løjer og mærkelig påklædning er større.
Jeg er faktisk temmelig sikker på, at ligeså meget hun ville dåne, hvis Løkke og fruen troppede op i Vibskov-antrækket, ligeså "nåja, det er jo ligesom også nogle andre typer" bliver der tænkt til det her arrangement.
Altså Rune Klan har også engang fået hende til at fidelere med skinke. Den var nok heller ikke gået, hvis det havde været Helle T., der havde spurgt.

Ps jeg synes, Vibskov-antrækket er røvgrimt, og jeg har endnu til gode at se noget pænt fra Vibskov. Og jeg synes, Mø er lidt vældigt kropsudstillende. Sådan efter min personlige smag.
Jeg tror bare godt, at hoffet ved, at når de laver sådan noget, så kan alle ikke lancier, og folk tropper op i... fortolkninger af dresscoden, og der vil være nogle, der ikke kan alle gaflerne osv.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Pølsemix
Indlæg: 3068
Tilmeldt: 26. okt 2015, 17:56
Kort karma: 196
Likede indlæg: 5531

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Pølsemix » 19. mar 2016, 21:19

Paris Hilton ser godt ud, og det er ærgerligt at hun er forsvundet fra rampelyset.
Senest rettet af Pølsemix 19. mar 2016, 21:24, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Det må man ikke sige, så det gør jeg alligevel!

Indlægaf Joe » 19. mar 2016, 23:29

Jeg synes simpelthen man mangler noget at gå op i, hvis man kan sidde og blive helt forarget over noget tøj, nogen har på til en fest, man ikke engang selv er inviteret til.
Fair nok at man synes det er grimt, men i det her tilfælde virker det jo som om, folk (ikke kun her,) sidder og bliver sure. Måske er det en blanding af at jeg ikke går nok op i mode til at det kan hidse mig op, og er så lidt royalist, at jeg er pisseligeglad med hvad Dronning Margrete skulle føle om en persons outfit.
5

Tilbage til "Generelt"