Snik-snak tråd for forældre?

Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 15. mar 2016, 15:46

FruKuk skrev:Det var så ikke skoldkopper - blot en gedigent omgang virusudslæt. Så afsted med ham i morgen.


Godt du slap for skoldkopper, måske du skulle give en vaccine for det, så slipper I ellers er det meget lidt ihvertfald :P Min er vaccineret og har aldrig haft en kop, omend han er blevet udsat for seriøs smitte i bh af flere omgange og i dp.

Min sidder lige nu på værelset og optage en youtube video som jeg kan høre de redigerer nu og smider musik på :D Så det er lige før jeg ikke tør banke på for at høre om vennen vil spise med, for tænk hvis jeg fucker deres optagelse, så er der suk og øjenrul i lange baner :genert:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 15. mar 2016, 15:49

Panton skrev:
FruKuk skrev:Det var så ikke skoldkopper - blot en gedigent omgang virusudslæt. Så afsted med ham i morgen.


Godt du slap for skoldkopper, måske du skulle give en vaccine for det, så slipper I ellers er det meget lidt ihvertfald :P Min er vaccineret og har aldrig haft en kop, omend han er blevet udsat for seriøs smitte i bh af flere omgange og i dp.

Min sidder lige nu på værelset og optage en youtube video som jeg kan høre de redigerer nu og smider musik på :D Så det er lige før jeg ikke tør banke på for at høre om vennen vil spise med, for tænk hvis jeg fucker deres optagelse, så er der suk og øjenrul i lange baner :genert:


Jeg har nu ikke noget imod skoldkopper. Jeg gider bare ikke holde en rask og smittefri dreng hjemme fra børnehave. Jeg er lidt gammeldags og tror på, at man ikke skal vaccinere mod noget, der ikke er virkeligt farligt.

Lyder hyggeligt med musik og drengehygge.
0
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 16. mar 2016, 05:55

Godmorgen skønne forældre! Jeg ville bare lige ønske jer alle en dejlig solskinsdag :kys:
3
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. mar 2016, 06:52

Vi har været oppe i tre kvarter og foreløbig har barnet sagt 'moar' 450 gange - mindst.

Vi har været uenige om:
Man må få chokolade til morgenmad
Man må få slikkepinde til morgenmad
Man må spise morgenmad i stuen
Man må have gummistøvler på indenfor
Man må tegne i stuen
Man kan tegne i stedet for at spise morgenmad
Man må gå ud iført gummistøvler og undertøj

Jeg spildte min kaffe ud på bordet lige som jeg havde sat mig for at spise morgenmad :whine:

Mens jeg har skrevet dette indlæg har hun sagt 'moar' mindst 10 gange mere.

Jeg bliver idiot :panik:
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Mani » 17. mar 2016, 07:18

Bøtte skrev:Vi har været oppe i tre kvarter og foreløbig har barnet sagt 'moar' 450 gange - mindst.

Vi har været uenige om:
Man må få chokolade til morgenmad
Man må få slikkepinde til morgenmad
Man må spise morgenmad i stuen
Man må have gummistøvler på indenfor
Man må tegne i stuen
Man kan tegne i stedet for at spise morgenmad
Man må gå ud iført gummistøvler og undertøj

Jeg spildte min kaffe ud på bordet lige som jeg havde sat mig for at spise morgenmad :whine:

Mens jeg har skrevet dette indlæg har hun sagt 'moar' mindst 10 gange mere.

Jeg bliver idiot :panik:

Hvorfor synes du da også det er en god ide med slikkepind til morgenmad og gummistøvler indenfor :forvirret2:

:kram: :kys: *det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over* :ae:
1
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. mar 2016, 08:28

Mani skrev:
Bøtte skrev:Vi har været oppe i tre kvarter og foreløbig har barnet sagt 'moar' 450 gange - mindst.

Vi har været uenige om:
Man må få chokolade til morgenmad
Man må få slikkepinde til morgenmad
Man må spise morgenmad i stuen
Man må have gummistøvler på indenfor
Man må tegne i stuen
Man kan tegne i stedet for at spise morgenmad
Man må gå ud iført gummistøvler og undertøj

Jeg spildte min kaffe ud på bordet lige som jeg havde sat mig for at spise morgenmad :whine:

Mens jeg har skrevet dette indlæg har hun sagt 'moar' mindst 10 gange mere.

Jeg bliver idiot :panik:

Hvorfor synes du da også det er en god ide med slikkepind til morgenmad og gummistøvler indenfor :forvirret2:

:kram: :kys: *det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over**det-er-en-fase-det-går-over* :ae:


Jeg er simpelthen bare sådan en skør mor :lol:


Ej men jeg total underskudsramt i tiden. Jeg har været sendt i en virksomhedspraktikmed for mange timer og min krop er smadret. Mine piskesmælds gener står i kø for at komme til udtryk. Jeg har meldt mig syg i dag og har planer om primært at ligge på sofaen intil S skal hentes igen, og håber det kan hjælpe på kroppen.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11309
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1793
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23385

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Mani » 17. mar 2016, 09:27

Bøtte skrev:Jeg er simpelthen bare sådan en skør mor :lol:


Ej men jeg total underskudsramt i tiden. Jeg har været sendt i en virksomhedspraktikmed for mange timer og min krop er smadret. Mine piskesmælds gener står i kø for at komme til udtryk. Jeg har meldt mig syg i dag og har planer om primært at ligge på sofaen intil S skal hentes igen, og håber det kan hjælpe på kroppen.

Det er så pissehårdt i perioder - også uden følgerne af et piskesmæld :ae:
Håber, at du får ro til at hvile.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 17. mar 2016, 12:18

God bedring Bøtte, håber det var dejligt at få noget alenetid på sofaen :ae:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 17. mar 2016, 21:15

Angelina skrev:Jeg har en samtale med Lasse, der jo lige om lidt skal nonfirmeres - omkring hvad lille Artemis jo sådan koster - i forhold til at hun jo skal steriliseres, øremærkes, vaccineres osv ... og fortæller ham at det vil koste ca det samme som han skal have for i gave, at få hende til dyrelægen - så lidt i spøg siger jeg: Hvad synes du vi skal vælge, dyrelægen eller din gave.

Knægten svarer - gravalvorligt, at vi naturligvis skal vælge dyrelægen - det mente han trods alt var ret meget vigtigere at vi passede på Artemis end at han fik en gave ...

Der er nu bestilt tid til frøkenen - og knægten får naturligvis stadig en gave - og jeg føler lidt jeg har nailet det der med at opdrage gode unger :D


Det forstår jeg sørme godt, at du føler. Han er da for sej!
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 17. mar 2016, 21:16

Håber, at du fik hvilet dig lidt i dag Bøtte :kys:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5647
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10027

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf FruKuk » 17. mar 2016, 21:20

Lillebror har bestemt, at han ikke gider gå med ble mere, så den har været taget siden i mandags. Jeg synes bare, at han har rigtigt mange uheld. Er det bare "part of the game"? Mindes måske, at det også var sådan med storesøster, men er meget i tvivl, om han er klar.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Bøtte » 17. mar 2016, 21:35

Det hjalp at få slappet helt af. Jeg lå på sofaen i 5 timer, og det gjorde godt :)

Kuk, her er vi ikke nået dertil endnu. Hun tisser på toilettet fra tid til anden, men går helt i baglås, hvis vi siger at hun en dag ikke bruger ble mere.
Men jeg synes det lyder almindeligt. Jeg synes jeg hører om både mange uheld og stort set ingen uheld. Jeg ville i hvert fald ikke give bleen på igen :)
1
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 18. mar 2016, 06:46

Kuk, jeg ville også lade ham fortsætte ham uden ble, nu hvor han selv ønsker det :ae: Men nøøj, jeg kan godt forstå at det er træls med mange uheld.
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Skralde
Indlæg: 2137
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:13
Kort karma: 429
Likede indlæg: 5338

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Skralde » 18. mar 2016, 06:48

L skal starte i mini-sfo her til maj og dermed sige farvel til børnehaven - det bliver så mærkeligt! Jeg var til et lettere forsinket skole-parat møde med pædagogen og hun roste hende simpelthen så meget, at jeg blev helt forlegen :genert: Nøøj, hvor blev jeg stolt!

Nå, men det satte også lidt gang i tankerne omkring farvel gave til de voksne/institutionen - har I nogen forslag?
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Snik-snak tråd for forældre?

Indlægaf Panton » 18. mar 2016, 11:51

Skralde skrev:L skal starte i mini-sfo her til maj og dermed sige farvel til børnehaven - det bliver så mærkeligt! Jeg var til et lettere forsinket skole-parat møde med pædagogen og hun roste hende simpelthen så meget, at jeg blev helt forlegen :genert: Nøøj, hvor blev jeg stolt!

Nå, men det satte også lidt gang i tankerne omkring farvel gave til de voksne/institutionen - har I nogen forslag?



Tillykke med at du snart har et skolebarn, de vokser virkeligt af det :klap:

Gaven til de voksne kunne være en blanding af frugt og sødt, noget de kan dele på personalestuen :P
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win

Tilbage til "Forældre"