Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 08:36

En kvinde eksisterer kun for at stille sin ægtemand tilfreds. Kvindens krop tilhører ægtemanden. Livmoderen tilhører til gengæld Gud. Og kvindens job i øvrigt er at holde hus, lave mad, føde og undervise børn i hjemmet. "Rettroende mænd" er ikke selv ansvarlige for resultatet, hvis konen ikke opfylder sine pligter og ’står til rådighed med sin krop, når manden ønsker det’.

Inden I river mig i meget små stykker, så er det ikke mine ord, men tankegodset i en kristen gruppering, der har spredt sig i USA siden 80´erne, og nu er kommet i fokus pga. en celeber sag.
http://www.bt.dk/udland/reality-skandal ... en-skylden

Det er eddermame en fed deal, hvis man kan få den, "Skat det er din skyld jeg bollede hende den anden, du kunne bare have spredt benene noget oftere!" :tie:

Hvordan fanden kommer man på sådan noget ævl? Det er vel en reaktion af en slags mod kvindefrigørelsen i 60´erne og 70´erne? :gruble: Små mennesker der føler sig truet af selvstændige kvinder? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
canoodle
Indlæg: 579
Tilmeldt: 11. aug 2015, 09:50
Kort karma: 355
Likede indlæg: 2071

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf canoodle » 7. sep 2015, 08:44

Arh, men jeg bliver så træt.
4
All Adventurous women do
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16248
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf icelady » 7. sep 2015, 09:01

Ej men følg nu med....

Manden kan da bare tage sin kvinde bagfra, mens hun står lænet ind over opvasken. Så behøver hun jo ikke sprede ben!


Den er så fesen, den "religion" der.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Persnikedy » 7. sep 2015, 09:12

Hvis i googler hele den der Quiverfull tanke vil du nok bide tænderne så hårdt sammen at du får brug for en tandlæge :shock:
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Karkluden » 7. sep 2015, 20:44

Jeg bliver sgu så træt.

Og jeg ser endda mig selv som et religiøst menneske, men det gør det faktisk næsten kun værre. Jeg vil fandeme ikke sættes i bås med dem der. Ja, jeg bander også. Og dyrker sex udenfor ægteskab og alt muligt.
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25611

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. sep 2015, 20:47

De har knald i låget, og fortjener på ingen andre måder nogle former for knald i deres liv...
Må manden blive impotent og konen klogere!
3
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15369
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1250
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25736

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Delfin » 7. sep 2015, 21:02

Religion i sin mest kvalmende udgave.
Jeg har det såmænd fint med troende mennesker, men ikke når det bliver så ekstremt som det der.
1
14 11 14
02 05 22
30 08 23
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23792
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22044

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf dgd2007 » 16. sep 2015, 10:41

Wizzze skrev:En kvinde eksisterer kun for at stille sin ægtemand tilfreds. Kvindens krop tilhører ægtemanden. Livmoderen tilhører til gengæld Gud. Og kvindens job i øvrigt er at holde hus, lave mad, føde og undervise børn i hjemmet. "Rettroende mænd" er ikke selv ansvarlige for resultatet, hvis konen ikke opfylder sine pligter og ’står til rådighed med sin krop, når manden ønsker det’.

Inden I river mig i meget små stykker, så er det ikke mine ord, men tankegodset i en kristen gruppering, der har spredt sig i USA siden 80´erne ...


De kan da ikke kalde sig kristne, når de ikke har studeret skabelseshistorien ordentligt. Så vidt jeg ved, sagde Gud til Adam, at han kunne få alt det der, men at det ville koste ham et øje, en arm og et ben alt i alt.

Hvortil Adam tænkte længe og til sidst forslog: "Hmm ok, hvor meget kan jeg få for et ribben?" :cool:
1
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2015, 07:40

*Suk* Eller...OK, det er da pænt smart.....Hvis man er mand....Hvis man er utro og bliver nappet i det, så henviser man bare til at man er konverteret til quiverfall...Og så er det konens skyld....
Parterapeut "Preben, så du erkender altså at du har været Birgit utro ved utallige lejligheder"
Preben"Ja, det er korrekt. Men det var hendes egen skyld"
Parterapeut ser forundret ud:"Hvordan det"
Preben Ser lidt overbærende på hende"Jeg bekender mig til quiverfall og her er det konens skyld hvis manden er utro"
Birgit hiver en pistol op af tasken og skyder Preben i hans store dumme hoved....
2
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf Zombie » 18. sep 2015, 09:53

Jeg er lidt forvirret.

Kvinden skal gå hjemme og passe unger og hus.

Kvinden skal give manden sex når han vil have sex.

Manden... arbejder med at rejse rundt i hele landet og holde talks?


Så dermed kan kvinden bare aldrig vinde. Hun er i denne situation dømt til at faile og være "ikke kvinde nok", og dermed må hun bare affinde sig med sin skæbne, og mandens uundgåelige utroskab.

Ej, men altså...
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
A 7
Indlæg: 813
Tilmeldt: 27. aug 2015, 06:35
Kort karma: 35
Likede indlæg: 797

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf A 7 » 18. sep 2015, 10:10

Jeg er heller ikke rigtigt med. Jeg troede bare at der gjaldt de her to faste regler:
1) Hvis manden er utro, er det hans egen skyld.
2) Hvis kvinden er utro, er det fordi, manden ikke har behandlet hende ordentligt, og så er det hans egen skyld.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2015, 11:44

A 7 skrev:Jeg er heller ikke rigtigt med. Jeg troede bare at der gjaldt de her to faste regler:
1) Hvis manden er utro, er det hans egen skyld.
2) Hvis kvinden er utro, er det fordi, manden ikke har behandlet hende ordentligt, og så er det hans egen skyld.


De er lavet om....

1)Hvis manden er utro er det fordi konen ikke har været villig nok. Og så er det faktisk hendes skyld
2) Hvis kvinden er utro er det fordi hun er en skøge. Og det er synd for manden.
3)Manden er gud....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kvindens skyld hvis manden "strejfer"

Indlægaf vibbsen » 18. sep 2015, 11:45

Zombie skrev:Jeg er lidt forvirret.

Kvinden skal gå hjemme og passe unger og hus.

Kvinden skal give manden sex når han vil have sex.

Manden... arbejder med at rejse rundt i hele landet og holde talks?


Så dermed kan kvinden bare aldrig vinde. Hun er i denne situation dømt til at faile og være "ikke kvinde nok", og dermed må hun bare affinde sig med sin skæbne, og mandens uundgåelige utroskab.

Ej, men altså...


Nej, nej....Du glemmer at han skal gå på stripbar og besøge ludere.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Forhold og sex"