Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Hønsekræmmeren
Indlæg: 213
Tilmeldt: 3. sep 2015, 17:47
Kort karma: 15
Geografisk sted: Henne om hjørnet - nede i kælderen...
Likede indlæg: 300

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Hønsekræmmeren » 3. sep 2015, 19:19

Det irriterer mig zindzygt at ztort zet alle piger og yngre kvinder inden for ganzke få år er begyndt at znakke med zådan nogle zukkerzøde, ztemte ezzer....!!

- jeg forztår bare ikke hvorfor zelv vokzne kvinder abzolut zkal læzpe - fandme' zom var de zekz-årige, tzandløze småtøzer :gruble:
3
'Vi kan ikke løse vores problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem'.. (Albert Einstein)
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Kommodedyret » 3. sep 2015, 20:54

Termostaten på min radiator i køkkenet er åbenbart gået i stykker, så nu drejer den bare rundt uden at jeg kan skrue ned. Radiatoren kværner bare derudaf og stinker af gammel røg. Bwadr.
0
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 3. sep 2015, 21:04

didas skrev:
ManicNinja skrev:
didas skrev:At vi skriver d. 1. og jeg har kun kr. 3.500 i rådighedsbeløb til resten af måneden, der også skal dække 3 x fødselsdagsgaver. I teorien burde jeg have over kr. 8.000,00 til rådighed men det er sgu længe siden, jeg har oplevet det. Synes altid, der kommer uforudsete ting, der æder bufferen godt og grundigt :træt3:


Så længe der ER en buffer...


Men det er så det, der irriterer mig grænseløst, at der ligesom aldrig kommer luft til, at den buffer kan fyldes op igen. Så selvom jeg på papiret burde have penge nok, skal jeg spinke og spare fordi der bare bliver trukket overtræk med over fra måned til måned. Må gøre mit ypperste for at holde mig på maks. de 3.500! Heldigvis er der masser af benzin på bilen :P


Tja... Ved godt, jeg sikkert er irriterende. Men mange har slet ikke mulighed for et overtræk. Når der ikke er mere på kontoen den måned, så er der bare ikke mere. Så hvor ærgerlig du måtte finde situationen, er den strengt taget stadig ret så privilegeret.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 3. sep 2015, 21:05

Hønsekræmmeren skrev:Det irriterer mig zindzygt at ztort zet alle piger og yngre kvinder inden for ganzke få år er begyndt at znakke med zådan nogle zukkerzøde, ztemte ezzer....!!

- jeg forztår bare ikke hvorfor zelv vokzne kvinder abzolut zkal læzpe - fandme' zom var de zekz-årige, tzandløze småtøzer :gruble:


Hvis dét kan oplive dig: JEG kommer ikke til det - lyder forfærdeligt. Er dog nok heller ikke målgruppen aldersmæssigt. Oplever dog alligevel jævnaldrende (dvs. 30+'ere), som gør det. :rulle: Jeg har en tese om, at det er de samme, der synes, de ser sexede ud, når de laver duck face... :stoned:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 4. sep 2015, 11:56

Ulvedebatten.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 5. sep 2015, 15:38

Jeg holdt op med at ryge for et par måneder siden og har siden spist nikotin sugetabletter. Det grænseløst irriterende er så at da jeg sidst købte en pakke kom ekspedienten til at give mig tyggegummi i stedet. Nu har jeg så grotesk ondt i kæberne af at gå og tygge på det :rulle:. Og fandme nej, om jeg vil smide pakken ud og købe tabletter i stedet. De koster jo en bondegård! :sur:
1
Brugeravatar
Ultraviolet
Indlæg: 279
Tilmeldt: 10. aug 2015, 16:57
Kort karma: 83
Likede indlæg: 338

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ultraviolet » 6. sep 2015, 12:09

Der er lige noget der er gået op for mig, som faktisk irriterer mig temmelig meget!

Når ens kæreste er admin for den debat man ligesom er en del af, så kan man bare ikke deltage i nogle hemmelige tråde! Julegave/fødselsdagsgave/pakkekalender/hvornår-har-din-kæreste-sidst-været-streng/osv -tråde er nu udelukket for mig at deltage i :sur:
6
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16249
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1069
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32465

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 7. sep 2015, 11:29

Fuck Telenor! Jeg vil hellere undvære telefon end at have dem igen!

Har haft dem og når man havde haft kontakt med dem kom den der "På en skala fra 0-10, hvor stor er sandsynligheden så for at du vil anbefale Telenor til andre?" Lad mig se... 0!!!

Så gik der ikke mere end en time, så ringede de for at høre hvorfor jeg ikke ville anbefale.
Efter 3. eller 4. gang fik de at vide, at de måtte gerne sætte mig på et liste, over folk der IKKE ville kontaktes af dem mere.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Pityt » 7. sep 2015, 12:07

Sådan cirka ALT i dag :cuss: Mine kollegaer er dumme, dem der ringer er dumme, det er mandag, mine øjne bliver generet af solen og jeg har ondt i maven :whine:
Og så er jeg vist en lillebitte smule PMS-ramt :genert:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Vixen » 7. sep 2015, 15:30

Min svigerfamilie på ét punkt. Be warned - jeg raser i nærværende indlæg! :sur:

Når vi besøger dem skal vi ALTID høre for, at vi ikke er oppe og klar til dagen fra klokken otte. Hver. Eneste. Gang. Det har stået på i alt den tid, jeg har været sammen med min kæreste, og det er mange år efterhånden. Og jeg er seriøst ved at være pisseirriteret over, at det bliver ved med at være et samtaleemne.

Min kæreste har to nevøer, som vågner omkring kl. 7, som små børn jo ofte gør. De vækkede os med larm, grin og skrig i lørdags, men jeg stod altså ikke lige op endnu, for kl. 7 på en lørdag er altså liiiige tidligt nok. Jeg var i forvejen helt mast af en hård uge. Jeg døsede lidt hen og stod så endelig ud af sengen kl. 9.15, min kæreste 10 min før mig.

Og endnu engang er det et emne, der skal debatteres.
"Ja, vi sover GODT NOK LÆNGE. Og hvad gør vi egentlig, når vi skal op og på arbejde? Hvordan klarer vi egentlig det, hva? (Ja, så sætter vi nok et vækkeur ligesom alle andre almindelige mennesker!!!) Kan vi egentlig se os selv have sådan nogle små børn (indforstået: hvordan vil I overhovedet overleve børn nogensinde, når I sover SÅ LÆNGE)? Ja, morgenmaden er jo blevet sat væk."

Nå ja, og sørme da også inden vi gik i seng, kom hans far lige med en kommentar, som vi har hørt CIRKA firehundrede gange før. "Ja, vi skal jo nok tage ungerne i morgen tidlig, når de vågner. Eller vi kan sende dem ind til jer? Hæ hæ ;) " - Og ja, det var da semi-sjovt de første sytten gange, vi hørte den joke. Men nu er den måske ved at være lidt sløj.

Jeg er så TRÆT af at skulle gå og føle, at jeg som det første skal komme med en officiel undskyldning, når jeg står op.

AAAAAAAARGGGGHHH!!!!!!
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Akehurst2
Indlæg: 14182
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40718

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Akehurst2 » 7. sep 2015, 18:21

Åh, jeg har bare prøvet det tusind gange i sommerhus med venner med børn. Vi står sent op weekenden hvis vi overhovedet kan komme til det, og når vi så er af sted med børn, så står vi faktisk tidligere op, fordi vi godt ved, børnefamiliers dag starter tidligere, men der kl. 9.00-9.30 skal man høre for at man bare har sovet såååååå længe :rulle:

Engang var jeg så sur over at skulle høre på det igen igen igen, at jeg bare sagde: Vi har faktisk været vågne længe, men vi skulle lige knalde.

Det var åbenbart også galt :-D
6
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 7. sep 2015, 18:36

Flora skrev:Jeg holdt op med at ryge for et par måneder siden og har siden spist nikotin sugetabletter. Det grænseløst irriterende er så at da jeg sidst købte en pakke kom ekspedienten til at give mig tyggegummi i stedet. Nu har jeg så grotesk ondt i kæberne af at gå og tygge på det :rulle:. Og fandme nej, om jeg vil smide pakken ud og købe tabletter i stedet. De koster jo en bondegård! :sur:


Af samme årsag har jeg nu så mange blister i munden så jeg dårligt kan spise. Jesus et lorteprodukt! :rulle: :evil:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8939
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1517
Likede indlæg: 25612

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Madam Pomfrey » 7. sep 2015, 20:59

KinderBueno skrev:Min svigerfamilie på ét punkt. Be warned - jeg raser i nærværende indlæg! :sur:

Når vi besøger dem skal vi ALTID høre for, at vi ikke er oppe og klar til dagen fra klokken otte. Hver. Eneste. Gang. Det har stået på i alt den tid, jeg har været sammen med min kæreste, og det er mange år efterhånden. Og jeg er seriøst ved at være pisseirriteret over, at det bliver ved med at være et samtaleemne.
-----

Jeg er så TRÆT af at skulle gå og føle, at jeg som det første skal komme med en officiel undskyldning, når jeg står op.

AAAAAAAARGGGGHHH!!!!!!



De er bare misundelige ;)

jeg har dresseret mine børn, - dels sørget for at de har en far der er A-menneske, og ellers sørget for at de ved hvordan man tænder for tv, samt lært dem selv at finde morgenmad :afro: For nej jeg står heller ikke op før 8.30 i weekends, med mindre det er tvingende nødvendigt, gider IKKE, vil ha lov til at sove og vågne stille og rolig.

Ud over børnene er veldresserede og kan selv, så har jeg heldigvis også formået at introducere dem til livets herligheder som B-menneske, allermest den yngste. Han sover altså gerne i arm til først på formiddagen, særligt om vinteren når det er mørkt, sidste år i juleferien var der flere dage hvor han var sidste mand oppe ved 10. tiden :klap: Og den 5 årige kan også sove ok. længe.


Mine svigerforældre er også A-mennesker, og er aldrig blevet øffet af for at have behov for at sove længe, og gør det gerne når vi er ved dem, eller de ved os. De er tit så søde at de har gemt morgenmad til mig, hvis ikke endda smurt et par boller :lun:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Wizzze » 7. sep 2015, 21:10

At Jubii her en måned efter en totalt unødvendig "opdatering" virker til totalt at have opgivet og bare lader stå til :evil:

Det irriterer mig grænseløst at de ødelagde en god ting, totalt unødvendigt :cuss: :nej:

Misforstå mig ikke, jeg elsker det vi har herinde :worship: men der er bare så meget god historik, gode tråde og gode debattører som er blevet "tabt" pga det her Jubii Crap! :evil:
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3057

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Thestral » 8. sep 2015, 06:35

Min koncentration og manglende hukommelse :sur:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"