Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ina » 16. mar 2016, 08:10

Jeg er alene hjemme med ungerne i denne uge (igen) og blev mega uvenner med min mand i fredags inden han tog afsted på en arbejdsrejse. Det handler om en grundlæggende holdning ifht. (økonomisk) fællesskab, når man er gift, har to børn, fælles drømme om at bygge nyt og ellers har næsten total fællesøkonomi. Han ville ikke snakke færdig om det i fredags, så vi går bare begge og er sure og kede af det over noget vi først kan snakke om, når han kommer hjem igen.

Skrev lidt sms'er frem og tilbage om det i går, og snakkede også lidt over telefonen, men han forstår mig ikke.

Æv. :(
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Zombie » 16. mar 2016, 14:53

Min mor er blevet indlagt med blodprop i hjertet. Lille. Hun er ok, men det minder bare om, at hun ikke holder meget længere.
Jeg får tusind tanker og følelser. Og lige nu har jeg lyst til bare at blive gravid, fuck det hele. Kan ikke overskue hvis hun kommer herfra uden at være mormor.

Nå, men min kæreste er en klogere mand end mig, så han skal nok styre mig.

Og så et kæmpe pres fordi min søster bor på Fyn, så det er mig der skal være der, hver gang.

Jeg gider ikke være voksen, det må gerne afskaffes.
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Zombie » 16. mar 2016, 15:01

Og pisse provokeret fordi jeg ringer til søs, hun skriver hun er til undervisning, jeg svarer hub skal ringe... gør hun ikke. For helvede!!
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Zombie » 17. mar 2016, 09:59

Smiling_Goat skrev:Ja, okay.. Nu er mit lidt en bagatel.. Det gør mig ondt, at I skal igennem det Zombie. Jeg håber, din mor snart er på højkant igen.

Uddannelsessystemet har påvirket min dag negativt.

Min skole har fucket tidsplanen op, så min uddannelse nu varer længere end normeret. Desuden har de ikke fået skrevet mig op til noget, jeg skal skrives op til for at afslutte uddannelsen. Trods jeg har snakket med dem en gang før, hvor de forsikrede mig om, at det var i orden. Jeg er så træt af, at hele tiden skulle være over dem. Jeg har overhovedet ikke kunne læne mig tilbage og bare stole på, at de ved, hvad de har gang i. Det har været en konstant opfølgning på deres arbejde. Det er da bare utroligt heldigt, at jeg i dag selv ringede for at følge op på dem (igen,) så de kunne skrive mig på den sk*** liste igen. Jeg må så også hellere ringe i næste uge for at tjekke igen, at de rent faktisk har gjort det den her gang. For pokker da.

Desuden har RIU fortalt mig, at jeg ikke får fortrinsret til boliger i Roskilde, trods jeg skal studere inden for det område de udlejer boliger i. Jeg skal nemlig ikke studere i selve Roskilde. Så jeg er droslet fra en plads omkring 10'erne til en plads mellem 90 og 150. Selv den bolig der ligger i den by, jeg skal studere, er jeg røget fra en 11.-plads til en 51.-plads. Det giver jo ingen mening!

Med den logik kan ingen Jyder jo studere andre steder på Sjælland end Roskilde og København, for de har ikke fortrinsret til boliger, hvis de ikke studerer lige dér.


BOSJ skider på RIUs regler, så jeg kan anbefale at blive skrevet op via BOSJs egen liste, via deres hjemmeside. Koster vist nogle penge, men det går hurtigere (I was there).
0
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Zombie » 17. mar 2016, 12:18

Smiling_Goat skrev:
Zombie skrev:
Smiling_Goat skrev:Ja, okay.. Nu er mit lidt en bagatel.. Det gør mig ondt, at I skal igennem det Zombie. Jeg håber, din mor snart er på højkant igen.

Uddannelsessystemet har påvirket min dag negativt.

Min skole har fucket tidsplanen op, så min uddannelse nu varer længere end normeret. Desuden har de ikke fået skrevet mig op til noget, jeg skal skrives op til for at afslutte uddannelsen. Trods jeg har snakket med dem en gang før, hvor de forsikrede mig om, at det var i orden. Jeg er så træt af, at hele tiden skulle være over dem. Jeg har overhovedet ikke kunne læne mig tilbage og bare stole på, at de ved, hvad de har gang i. Det har været en konstant opfølgning på deres arbejde. Det er da bare utroligt heldigt, at jeg i dag selv ringede for at følge op på dem (igen,) så de kunne skrive mig på den sk*** liste igen. Jeg må så også hellere ringe i næste uge for at tjekke igen, at de rent faktisk har gjort det den her gang. For pokker da.

Desuden har RIU fortalt mig, at jeg ikke får fortrinsret til boliger i Roskilde, trods jeg skal studere inden for det område de udlejer boliger i. Jeg skal nemlig ikke studere i selve Roskilde. Så jeg er droslet fra en plads omkring 10'erne til en plads mellem 90 og 150. Selv den bolig der ligger i den by, jeg skal studere, er jeg røget fra en 11.-plads til en 51.-plads. Det giver jo ingen mening!

Med den logik kan ingen Jyder jo studere andre steder på Sjælland end Roskilde og København, for de har ikke fortrinsret til boliger, hvis de ikke studerer lige dér.


BOSJ skider på RIUs regler, så jeg kan anbefale at blive skrevet op via BOSJs egen liste, via deres hjemmeside. Koster vist nogle penge, men det går hurtigere (I was there).


Der er jeg også skrevet op. Jeg blev tilbudt en lejlighed af dem i går.. som nr. 90 i køen :P

Såååe.. Jeg flytter vist ikke inden for nærmeste fremtid (men tak for rådet.)


Jeg har lige fået en større. Var nr. 30 på listen, og 4/4 som fik den tilbudt. Men den blev min.

Skriv når du flytter. Jeg vil gerne give en Roskilde tour og vise vejen til IKEA Taastrup m.m. :)
0
aka Forbies

:gammel:
gro71
Indlæg: 913
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3246

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf gro71 » 17. mar 2016, 12:55

Jeg har noget knas med kæresten lige for øjeblikket, der gennemsyrer alting, så hele ugen har faktisk været negativ. Det er en masse små ting - og en enkelt stor ting - som bare ligger og murrer. Det er røvsygt, og jeg hader det, men efter knap 6 år sammen kan det jo ikke være en dans på roser altid.
0
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Firebird » 17. mar 2016, 14:09

L113 :boo:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55658
Kontakt:

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Ado » 17. mar 2016, 16:54

Kontanthjælpsloftet. Det gør mig sgu så ondt, at der sidder så mange derude nu og med garanti har det ad helvede til og ikke kan overskue deres liv.
10
Donna Martin Graduates!
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pityt » 17. mar 2016, 17:28

En besked om, at min onkel (min fars storebror) er død. Vi var ikke specielt tætte og han blev trods alt 80 år...men han var på en måde min sidste forbindelse til min far, som døde for 8 år siden :trist:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Badesandalen » 17. mar 2016, 18:42

Ligesom S_Gs indlæg er det her også bagatel-agtigt i forhold til ovenstående.

Min svigermor driver mig til vanvid, hun er simpelthen så pedantisk at jeg har lyst til at skrige.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf landsbytossen » 18. mar 2016, 12:05

En helt uventet indbydelse til kassefest på mandag.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 18. mar 2016, 14:45

Snot
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Modesty Blame » 18. mar 2016, 15:27

At jeg fik afslag på jobbet. Selvom de indkalder til et par ekstra stillinger, hvor samtalerne ligger mens jeg er på ferie.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11232
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23209

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Mani » 18. mar 2016, 16:24

landsbytossen skrev:En helt uventet indbydelse til kassefest på mandag.

Hvad er det :genert:

--------

Migræne :puke:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf didas » 18. mar 2016, 17:01

Det har været en rigtig øv-dag med følelserne uden på tøjet og så var der også dårlige nyheder om en fra den nærmeste familie.

Det er sådan en dag, hvor tårerne ligger lige og truer hele tiden og man bare føler sig rigtig ensom men samtidig ikke har lyst til at være sammen med nogen :(
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Generelt"