Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf hotlips » 17. mar 2016, 10:48

Nærmest uanset form så er det for mig i høj grad en overskudsting at være på god fod med naboerne, det er ikke fordi vi render ind og ud hos hinanden på ugentlig basis her men ved særlige lejligheder eller tilfælde hvor det nu engang er nemmest lige at gå til en nabo og banke på så kan man det og især det at det ligger i min bevidsthed at der er hjælp fra nogen man kender lige uden for døren noget der bidrager til at føle mig tryg og sikker i min verden.

Faktisk er sådan noget som at gå forbi en nabo der arbejder i haven som lige spørger min dreng hvordan det går med at bygge bathule og om hvad vi skal hygge med i påskeferien noget der får mig til at tænke at jeg er umådeligt heldig at være mig
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf LadyFox » 17. mar 2016, 11:10

hotlips skrev:Nærmest uanset form så er det for mig i høj grad en overskudsting at være på god fod med naboerne, det er ikke fordi vi render ind og ud hos hinanden på ugentlig basis her men ved særlige lejligheder eller tilfælde hvor det nu engang er nemmest lige at gå til en nabo og banke på så kan man det og især det at det ligger i min bevidsthed at der er hjælp fra nogen man kender lige uden for døren noget der bidrager til at føle mig tryg og sikker i min verden.

Faktisk er sådan noget som at gå forbi en nabo der arbejder i haven som lige spørger min dreng hvordan det går med at bygge bathule og om hvad vi skal hygge med i påskeferien noget der får mig til at tænke at jeg er umådeligt heldig at være mig

Forkert tråd? :P
0
...
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Dirtylittledevil » 17. mar 2016, 11:15

Smugrøget inde i et mørkt skur sent i går (jeg er ellers ikkeryger) og bagefter spiste jeg føtex-banankage hvor halvdelen cirka allerede var spist, så der var ingen grund til hverken at skære det ud eller lægge det på en tallerken.
1
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13012
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Pandesteg » 17. mar 2016, 18:27

Købt og ædt en jordbærtærte til frokost. Sådan en stor én beregnet til 4 personer. Og bagefter klippet emballagen i mindre stykker, så min mand ikke ser bevismaterialet i skraldespanden.
Senest rettet af Pandesteg 17. mar 2016, 19:01, rettet i alt 1 gang.
17
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9665
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Sangius » 17. mar 2016, 18:56

Taget på arbejde iført tøj, som jeg kun kan vise mig offentlig i, fordi min jakke er lang og lukket.

Skal alligevel have kittel på når jeg møder op, og har ikke særlig meget rent tøj tilbage... Skal noget i weekenden, så vil gerne gemme det til der.

Har ikke rigtig seriøst overvejet at vaske. Det er sgu for tidskrævende lige nu.
1
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Brugeravatar
hotlips
Indlæg: 5039
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:01
Kort karma: 421
Likede indlæg: 9195

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf hotlips » 28. apr 2016, 02:46

Jeg tror ikke det hører under at gøre noget men mere at være det og jeg er helt sikkert prolle når det kommer til den helt højfine madlavning.
Jeg er nu ellers ikke spor kræsen men når jeg en sjælden gang forvilder mig til at læse madanmeldelser er synes jeg det bør decideret frastødende langt det meste der beskrives, især søren Franks er fæle.
Gedeost med oliven gele, wasabiyoughurt, yoghurt med tørret multerogn, gæret ærtesaft, ostefedt og fermenterede makrel indvolde.

Jeg synes ikke jeg er voldsomt konservativ omkring mad og jeg spiser gerne lever og hjerter og kalve -eller oksehaler men jeg synes det meste han vælger er slet og ret ulækkert.
3
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Frandsen » 28. apr 2016, 06:14

Jeg følte mig mega prolle, da jeg stod på p-pladsen foran Roskilde Sygehus sammen med min søster for nyligt og lige skulle have et sug af hendes cigaret. Pludselig kunne jeg se mig selv udefra:

Tydelig cancerpatient (skaldet), barnevogn i den ene hånd og cigaret i den anden. Lovely!

Det skal lige siges, at jeg ikke ryger overhovedet. Jeg får bare ind i mellem sådan en ustyrlig lyst til lige at tage et hvæs af hendes cigaretter.
0
Brugeravatar
Frandsen
Indlæg: 1283
Tilmeldt: 14. aug 2015, 08:49
Kort karma: 198
Likede indlæg: 2725

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Frandsen » 28. apr 2016, 07:35

Fyrst Eberhard skrev:
Frandsen skrev:Jeg følte mig mega prolle, da jeg stod på p-pladsen foran Roskilde Sygehus sammen med min søster for nyligt og lige skulle have et sug af hendes cigaret. Pludselig kunne jeg se mig selv udefra:

Tydelig cancerpatient (skaldet), barnevogn i den ene hånd og cigaret i den anden. Lovely!

Det skal lige siges, at jeg ikke ryger overhovedet. Jeg får bare ind i mellem sådan en ustyrlig lyst til lige at tage et hvæs af hendes cigaretter.

Men, Frandsen? Hvordan får du overbevist dig selv om, at du ikke ryger overhovedet, i det øjeblik du så står med din søsters cigaret i munden? Det gad jeg godt at kunne.


Ha, ja, det er måske lidt selvmodsigende. Jeg er ikke ryger i hverdagen, men sådan cirka hver anden måned tager jeg et eller to hiv af en cigaret. :genert: Det er mega dumt, I know.
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 08:01

Frandsen skrev:
Ha, ja, det er måske lidt selvmodsigende. Jeg er ikke ryger i hverdagen, men sådan cirka hver anden måned tager jeg et eller to hiv af en cigaret. :genert: Det er mega dumt, I know.


Jeg gør præcist på samme måde :P og jeg gider ikke engang at ha det dårligt over det. Til gengæld bor jeg ude på bøhlandet så mange af mine vejrtrækninger er med frisk luft, og ikke storbyforurening. Med mindre her "dufter af penge" (som man siger når der spredes gylle ud) :lol:
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Kommodedyret » 21. maj 2016, 17:58

Jeg har købt tøj i Bilka.

Efter af have støvsuget samtlige tøjforretninger i Fields, og ikke fundet noget tøj af brugbart format, så dryssede jeg forbi Bilka på vejen ud af sjoppingcenteret, og HALLELUJA!, jeg mødte et veritabelt himmerige af beklædningsgenstande til yderst fornuftige priser.

Mens jeg støvede rundt blandt Bilkas kaotiske labyrinter af hængestativer og gule prismærker, gik der et chikt par forbi ude på gangen. De skulede ind i tekstilafdelingen, og damen ytrede at "hvis man købte Bilka tøj, så havde man bare ramt bunden, for det var jo endestationen for alle trends".

Meget vel, tænkte jeg. Jeg har ikke brug for at være trendy, jeg har brug for at være mig selv. Og hvem har i øvrigt tid til at være snobbet, når man kan få 3 kjoler, 3 nederdele og et par bukser for 340 kroner?! :slem:
13
Closure, closure, closure closure closure
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34777

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Dirtylittledevil » 21. maj 2016, 18:10

Kommodedyret skrev:Jeg har købt tøj i Bilka.

Efter af have støvsuget samtlige tøjforretninger i Fields, og ikke fundet noget tøj af brugbart format, så dryssede jeg forbi Bilka på vejen ud af sjoppingcenteret, og HALLELUJA!, jeg mødte et veritabelt himmerige af beklædningsgenstande til yderst fornuftige priser.

Mens jeg støvede rundt blandt Bilkas kaotiske labyrinter af hængestativer og gule prismærker, gik der et chikt par forbi ude på gangen. De skulede ind i tekstilafdelingen, og damen ytrede at "hvis man købte Bilka tøj, så havde man bare ramt bunden, for det var jo endestationen for alle trends".

Meget vel, tænkte jeg. Jeg har ikke brug for at være trendy, jeg har brug for at være mig selv. Og hvem har i øvrigt tid til at være snobbet, når man kan få 3 kjoler, 3 nederdele og et par bukser for 340 kroner?! :slem:


Vær lige opmærksom på at du kun er 3 indlæg fra de magiske 1234
4
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14723
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19075

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Flora » 21. maj 2016, 18:12

Dirtylittledevil skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har købt tøj i Bilka.

Efter af have støvsuget samtlige tøjforretninger i Fields, og ikke fundet noget tøj af brugbart format, så dryssede jeg forbi Bilka på vejen ud af sjoppingcenteret, og HALLELUJA!, jeg mødte et veritabelt himmerige af beklædningsgenstande til yderst fornuftige priser.

Mens jeg støvede rundt blandt Bilkas kaotiske labyrinter af hængestativer og gule prismærker, gik der et chikt par forbi ude på gangen. De skulede ind i tekstilafdelingen, og damen ytrede at "hvis man købte Bilka tøj, så havde man bare ramt bunden, for det var jo endestationen for alle trends".

Meget vel, tænkte jeg. Jeg har ikke brug for at være trendy, jeg har brug for at være mig selv. Og hvem har i øvrigt tid til at være snobbet, når man kan få 3 kjoler, 3 nederdele og et par bukser for 340 kroner?! :slem:


Vær lige opmærksom på at du kun er 3 indlæg fra de magiske 1234


Skal vi så have kage igen? :D
2
Brugeravatar
Kommodedyret
Indlæg: 3908
Tilmeldt: 28. aug 2015, 13:23
Kort karma: 782
Likede indlæg: 9162

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Kommodedyret » 21. maj 2016, 18:13

Dirtylittledevil skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har købt tøj i Bilka.

Efter af have støvsuget samtlige tøjforretninger i Fields, og ikke fundet noget tøj af brugbart format, så dryssede jeg forbi Bilka på vejen ud af sjoppingcenteret, og HALLELUJA!, jeg mødte et veritabelt himmerige af beklædningsgenstande til yderst fornuftige priser.

Mens jeg støvede rundt blandt Bilkas kaotiske labyrinter af hængestativer og gule prismærker, gik der et chikt par forbi ude på gangen. De skulede ind i tekstilafdelingen, og damen ytrede at "hvis man købte Bilka tøj, så havde man bare ramt bunden, for det var jo endestationen for alle trends".

Meget vel, tænkte jeg. Jeg har ikke brug for at være trendy, jeg har brug for at være mig selv. Og hvem har i øvrigt tid til at være snobbet, når man kan få 3 kjoler, 3 nederdele og et par bukser for 340 kroner?! :slem:


Vær lige opmærksom på at du kun er 3 indlæg fra de magiske 1234


OK, tak for heads up! Nu logger jeg af, og bruger resten af weekenden til at fundere over hvilke kloge ord mine to sidste indlæg her på debatten skal indeholde. :gruble:
2
Closure, closure, closure closure closure
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Karkluden » 21. maj 2016, 19:11

Kommodedyret skrev:Jeg har købt tøj i Bilka.

Efter af have støvsuget samtlige tøjforretninger i Fields, og ikke fundet noget tøj af brugbart format, så dryssede jeg forbi Bilka på vejen ud af sjoppingcenteret, og HALLELUJA!, jeg mødte et veritabelt himmerige af beklædningsgenstande til yderst fornuftige priser.

Mens jeg støvede rundt blandt Bilkas kaotiske labyrinter af hængestativer og gule prismærker, gik der et chikt par forbi ude på gangen. De skulede ind i tekstilafdelingen, og damen ytrede at "hvis man købte Bilka tøj, så havde man bare ramt bunden, for det var jo endestationen for alle trends".

Meget vel, tænkte jeg. Jeg har ikke brug for at være trendy, jeg har brug for at være mig selv. Og hvem har i øvrigt tid til at være snobbet, når man kan få 3 kjoler, 3 nederdele og et par bukser for 340 kroner?! :slem:

HAHA! Jeg køber 70% af mit tøj i Bilka/Føtex. I don't give a flying fuck. Deres jeans sidder pissegodt (det blev vist endda engang en trend i mode-rummet), deres leggings er gode, de har EMINENT sportstøj hvor tightsne ikke er gennemsigtige ved squat (*bigass-problems*), deres strømpebukser er gode, og de laver ret mange pæne kjoler og overdele.
Jovist, er der da også grimme og kedelige ting. Men det er der sågu også hos Stine Goya eller Vero Moda.
Det er muligt, tøjet ikke lige holder i 10 år, men det gør mit tøj sgu alligevel ikke. Jeg slider på det, og bliver alligevel træt af mit tøj, før der er gået ti år. Så hellere købe jeans, leggings, sportstøj, strømpebukser og en pæn kjole/bluse her og der i bilka/føtex og så have råd til at falde over dyrere ting andre steder og købe af og til.

Ps tager man ikke sig selv LIDT for seriøst, hvis man har så meget et forhold som hende kosten havde til bilka-tøj?
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvad har du sidst gjort der var prolle?

Indlægaf Wizzze » 21. maj 2016, 19:12

Drukket dåsebajer mens jeg grillede pøller og brød, det er vist så prollet man kan blive :lol:
2
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Generelt"