Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. mar 2016, 21:28

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Jeg burde virkelig ønske mig den her til min fødselsdag :lol:


Så burde jeg ønske mig det her :lol:

guinea_pig_mug.jpg

Der er 2 marsvin der søger nyt hjem på internatet :slem:


Du må ikke sige sådan noget til mig. Da jeg arbejdede i dyrehandel, slæbte jeg alle dyrene med hjem :nerve:

:lol: Ja jeg tror også jeg skal lade være med at blive frivillig på et internat. Også selvom jeg ved at både Nordjyllands Internat og Kattens Værn søger frivillige. Det ville være lettere at flytte ind end at tage alle kræene med hjem :lol:

Jeg skal nok lade være med at smide et link :) Det ville også være noget af en lang tur for dig for at hente 2 marsvin :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 21:30

2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Jeg burde virkelig ønske mig den her til min fødselsdag :lol:


Så burde jeg ønske mig det her :lol:

guinea_pig_mug.jpg

Der er 2 marsvin der søger nyt hjem på internatet :slem:


Du må ikke sige sådan noget til mig. Da jeg arbejdede i dyrehandel, slæbte jeg alle dyrene med hjem :nerve:

:lol: Ja jeg tror også jeg skal lade være med at blive frivillig på et internat. Også selvom jeg ved at både Nordjyllands Internat og Kattens Værn søger frivillige. Det ville være lettere at flytte ind end at tage alle kræene med hjem :lol:

Jeg skal nok lade være med at smide et link :) Det ville også være noget af en lang tur for dig for at hente 2 marsvin :)


Haha, ja netop!
Er det ikke internatet i Hjallerup? Jeg bor i Aalborg, så det ville det ikke engang. Jeg hentede mine nuværende grise i Horsens og Billund :lol2:
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. mar 2016, 21:33

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Jeg burde virkelig ønske mig den her til min fødselsdag :lol:


Så burde jeg ønske mig det her :lol:

guinea_pig_mug.jpg

Der er 2 marsvin der søger nyt hjem på internatet :slem:


Du må ikke sige sådan noget til mig. Da jeg arbejdede i dyrehandel, slæbte jeg alle dyrene med hjem :nerve:

:lol: Ja jeg tror også jeg skal lade være med at blive frivillig på et internat. Også selvom jeg ved at både Nordjyllands Internat og Kattens Værn søger frivillige. Det ville være lettere at flytte ind end at tage alle kræene med hjem :lol:

Jeg skal nok lade være med at smide et link :) Det ville også være noget af en lang tur for dig for at hente 2 marsvin :)


Haha, ja netop!
Er det ikke internatet i Hjallerup? Jeg bor i Aalborg, så det ville det ikke engang. Jeg hentede mine nuværende grise i Horsens og Billund :lol2:


Jo det er så :) Jeg er en skovl til at huske hvor folk bor så jeg havde dig pludselig placeret enten på Sjælland eller et stykke under Aarhus kanten :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 21:36

2SHY skrev:
Jo det er så :) Jeg er en skovl til at huske hvor folk bor så jeg havde dig pludselig placeret enten på Sjælland eller et stykke under Aarhus kanten :stoned:


Det er virkelig også svært at huske/finde rundt i :) Men når du en dag hører mig tale, så er du ikke 1 sekund i tvivl om, at jeg er nordjyde :tie:
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. mar 2016, 21:39

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:
Jo det er så :) Jeg er en skovl til at huske hvor folk bor så jeg havde dig pludselig placeret enten på Sjælland eller et stykke under Aarhus kanten :stoned:


Det er virkelig også svært at huske/finde rundt i :) Men når du en dag hører mig tale, så er du ikke 1 sekund i tvivl om, at jeg er nordjyde :tie:

Jeg bliver vist kun sjællandsk klingende når jeg når over til øen. Men i det daglige lyder jeg vist mest jysk når jeg taler til dyr :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 17. mar 2016, 21:41

2SHY skrev:Jeg bliver vist kun sjællandsk klingende når jeg når over til øen. Men i det daglige lyder jeg vist mest jysk når jeg taler til dyr :lol:


Haha. Jeg kan lige forestille mig det "Luna, du er bar så meeega sø"
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 17. mar 2016, 21:52

Viskelæder skrev:
2SHY skrev:Jeg bliver vist kun sjællandsk klingende når jeg når over til øen. Men i det daglige lyder jeg vist mest jysk når jeg taler til dyr :lol:


Haha. Jeg kan lige forestille mig det "Luna, du er bar så meeega sø"

Jeg har helt sikkert noget liggende på en video med Sebastian :lol: Min eks jeg fik ham af kommenterede altid på det :blush:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. mar 2016, 22:33

Kan I nordjyder ikke lige overveje, om ikke vi skulle en tur på café sammen snart?
1
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13312

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 17. mar 2016, 22:37

Kan I så ikke sætte en skypeforbindelse op?
1
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 17. mar 2016, 22:56

Rapfisk skrev:Kan I så ikke sætte en skypeforbindelse op?

Selvfølgelig ;) vi må altså snart ses :)
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 00:13

Planten skrev:Kan I nordjyder ikke lige overveje, om ikke vi skulle en tur på café sammen snart?

Jeg gider godt :) Også selvom jeg måske må nøjes med at bestille et glas isvand eller hvad der nu end er billigt :D
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15650
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21043

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 18. mar 2016, 00:53

Jeg kan ikke sove :rulle: Så jeg hygger mig med den her :slem:

1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13312

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 18. mar 2016, 16:28

Hvordan glemmer man én, man har besluttet at være færdig med? Manden er en kraftidiot af dimensioner, og jeg har besluttet at glemme ham, men der er jo også en grund til, at jeg har følelser for ham.

Om dagen går det normalt godt, men så er jeg alene hjemme om aftenen og savner én til at holde om mig, eller jeg drømmer om ham om natten.

Det er nok fordi, jeg mangler noget, men det er godt nok svært at slippe. Sådan tror jeg ikke, jeg har haft det i omegnen af 15 år :rulle:
0
Livslinjen: 70 201 201
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Singletråden

Indlægaf Mocca » 18. mar 2016, 19:08

Rapfisk skrev:Hvordan glemmer man én, man har besluttet at være færdig med? Manden er en kraftidiot af dimensioner, og jeg har besluttet at glemme ham, men der er jo også en grund til, at jeg har følelser for ham.

Om dagen går det normalt godt, men så er jeg alene hjemme om aftenen og savner én til at holde om mig, eller jeg drømmer om ham om natten.

Det er nok fordi, jeg mangler noget, men det er godt nok svært at slippe. Sådan tror jeg ikke, jeg har haft det i omegnen af 15 år :rulle:


Intet råd herfra :mellow:

Jeg står i nøjagtig samme situation. Mit rationelle og fornuftige jeg siger, at jeg skal få givet slip på ham, der ikke kan tage sig sammen til at ville mig 100%. Og, - hold nu fast, - det har stået på i næsten to år.
Dum, dummere, Mocca!
For helvede!
Tog på date med en anden i dag. Skøn og spændende mand, der vidste, hvad han stod for, og hvad han ville.
Alle sammenligninger ville falde ud til hans fordel.
Han var ret begejstret for mig, og lagde ikke skjul på det.

Og alligevel sidder jeg nu herhjemme og håber på, at høre fra den anden, der ikke kan tage sig sammen til at tage chancen, og lukke mig helt ind.

:forvirret: :forvirret:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7091
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13312

Re: Singletråden

Indlægaf Rapfisk » 19. mar 2016, 00:19

Mocca skrev:
Rapfisk skrev:Hvordan glemmer man én, man har besluttet at være færdig med? Manden er en kraftidiot af dimensioner, og jeg har besluttet at glemme ham, men der er jo også en grund til, at jeg har følelser for ham.

Om dagen går det normalt godt, men så er jeg alene hjemme om aftenen og savner én til at holde om mig, eller jeg drømmer om ham om natten.

Det er nok fordi, jeg mangler noget, men det er godt nok svært at slippe. Sådan tror jeg ikke, jeg har haft det i omegnen af 15 år :rulle:


Intet råd herfra :mellow:

Jeg står i nøjagtig samme situation. Mit rationelle og fornuftige jeg siger, at jeg skal få givet slip på ham, der ikke kan tage sig sammen til at ville mig 100%. Og, - hold nu fast, - det har stået på i næsten to år.
Dum, dummere, Mocca!
For helvede!
Tog på date med en anden i dag. Skøn og spændende mand, der vidste, hvad han stod for, og hvad han ville.
Alle sammenligninger ville falde ud til hans fordel.
Han var ret begejstret for mig, og lagde ikke skjul på det.

Og alligevel sidder jeg nu herhjemme og håber på, at høre fra den anden, der ikke kan tage sig sammen til at tage chancen, og lukke mig helt ind.

:forvirret: :forvirret:

Stor medfølelse herfra. Jeg håber, der lykkes for dig før snarere end siden.
1
Livslinjen: 70 201 201

Tilbage til "Forhold og sex"