Hvad irriterer dig grænseløst?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 18. mar 2016, 09:52

At jeg nu har ventet i 3 dage på at få en kontrakt tilsendt fra min boligforening. Hvis ikke den er kommet i dag, så kontakter jeg boligforeningen,så jeg ikke risikerer at miste den nye lejlighed.
Det er lidt utroligt at det skal tage tre dage for postvæsnet at bringe et brev fra Aalborg til Skørping. Man kan ikke ligefrem påstå at PostDanmark har de hurtige gummisko på.
2
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 18. mar 2016, 10:04

computermus skrev:At jeg nu har ventet i 3 dage på at få en kontrakt tilsendt fra min boligforening. Hvis ikke den er kommet i dag, så kontakter jeg boligforeningen,så jeg ikke risikerer at miste den nye lejlighed.
Det er lidt utroligt at det skal tage tre dage for postvæsnet at bringe et brev fra Aalborg til Skørping. Man kan ikke ligefrem påstå at PostDanmark har de hurtige gummisko på.


Nu har de vel ikke sendt den som B-post? :ad!:

Kan de ikke bare maile den, så kunne du evt selv printe den ud? :gruble:

(Ved så slet ikke, om de må maile en sådan kontrakt).
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19609
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46091

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf LadyFox » 18. mar 2016, 10:19

icelady skrev:
LadyFox skrev:Ej hvor lyder det dog uretfærdigt. :(



Logisk set kan jeg godt forstå dem, når nu de ikke kan få de oplysninger, de har brug for. :) Set i dét lys er det såmænd retfærdigt nok.

Omvendt, så har kommune, lokalpsyk & egen læge udtalt, at hun snarest muligt skal i bofællesskab, da hendes hverdag i dén grad trænger til struktur/orden/osv.

Nu ryger hun så på venteliste igen, og pt ved de ikke, hvornår der er plads i bofællesskabet.

Og når man står lidt på sidelinjen og kan se, hvordan ens datter langsomt smuldrer, så er det svært ikke at blive lidt bitter over, at systemet arbejder, som det nu engang gør.

Problemet et jo bare det ikke et en sjældenhed at tingene bliver strandet et eller andet sted - og man som borger kan stå magtesløs og håbe at der kommer styr på tingene - det er der ikke meget tryghed i, og det synes jeg er uretfærdigt.
2
...
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 18. mar 2016, 14:09

icelady skrev:
computermus skrev:At jeg nu har ventet i 3 dage på at få en kontrakt tilsendt fra min boligforening. Hvis ikke den er kommet i dag, så kontakter jeg boligforeningen,så jeg ikke risikerer at miste den nye lejlighed.
Det er lidt utroligt at det skal tage tre dage for postvæsnet at bringe et brev fra Aalborg til Skørping. Man kan ikke ligefrem påstå at PostDanmark har de hurtige gummisko på.


Nu har de vel ikke sendt den som B-post? :ad!:

Kan de ikke bare maile den, så kunne du evt selv printe den ud? :gruble:

(Ved så slet ikke, om de må maile en sådan kontrakt).

Altså umiddelbart tænker jeg at de måske ikke må sende den som mail,for det er vel ikke sikkert at alle har printer. Men efter mit brokkerøvsanfald, så var den dumpet i postkassen, så jeg var vist lidt vel hurtig på aftrækkeren.
Men nu er lejekontrakten læst igennem både af mig selv (sagde hunden) og min mor. Bare lige for at få andre øjne på det. Den er underskrevet og sendt afsted , så de skulle kunne have den senest tirsdag i næste uge.
3
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12946
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55653
Kontakt:

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Ado » 18. mar 2016, 16:02

Folk, der er så pisse hovne omkring kontanthjælpsloftet. "Ja, så må de jo tage sig et arbejde" - "Så må de komme videre - livet er heller ikke altid nemt for os andre. Men vi passer da vores job" - "De får da rigeligt udbetalt for at lave ingenting".

Jeg ser mere ned på sådanne mennesker, end jeg ser ned på de mennesker, som ikke gider arbejde.
17
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf dgd2007 » 18. mar 2016, 23:05

ShuruQ skrev:Har siddet og set TLC, den sidste time, alt var normalt. Så kommer der et program jeg vil se, og vupti er der igen dansk tale på, altså underteksterne læses op. Det gør den nogle gange og jeg fatter ikke hvorfor :rulle:.

Det må jo være noget, der indstilles.
Der er et par forslag i denne tråd: http://forum.yousee.dk/t5/TV/Tale-på-Discovery/td-p/2097/page/2
1
Aviva
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:30
Kort karma: 49
Likede indlæg: 616

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Aviva » 18. mar 2016, 23:52

At mit tastatur driller..
Pil ned virker ikke, engang imellem låser musen fast på skærmen og vil ingenting (har så fundet ud af at holde mellemrumstasten nede, så går den igang igen)
+ da jeg ville taste kode ind på mit bib login, sagde den at det var forkert.

Har prøvet at trykke både F7 og screen lock uden held. Håber den opfører sig normalt imorgen efter en nats "søvn"
0
GO ISRAEL

R.I.P Jina Mahsa Amini
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf icelady » 19. mar 2016, 08:54

Så fik jeg gnedet søvnen ud af øjnene og fandt den rigtige tråd:



At så mange folk på så kort tid pludselig er F1-eksperter, udelukkende fordi MiniMag er med.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf ManicNinja » 19. mar 2016, 15:02

At Ditte Okman er tilbage som vært på Det vi taler Om på Radio 24 Syv.

Har kun hørt programmet, mens Nikolaj Vraa bestyrede det. Og hoooold nu op, Ditte O. er irriterende! Fuck, hun ødelægger hele programmet med sine konstante irrelevante, selvcentrerede afbrydelser. Hun virker selvoptaget, ind imellem decideret ondskabsfuld og nedladende i forhold til de emner, der er oppe, og hun ... ja, hun ødelægger bare programmet og er ikke en skid sjov. Kunne hun ikke bare fucke af, hvis det eneste hun alligevel har interesse i er at sidde og snakke privat og indforstået og ligegyldigt med sine venner? Har jeg som lytter ingen interesse i at sidde og høre på! Har ikke tænkt mig at høre det igen.

Nøj, det er ærgerligt - morede mig ikke en eneste gang under udsendelsen i går. Og endte med at slukke efter første del. Suk - var ellers blevet mit yndlingsradioprogram.
Senest rettet af ManicNinja 20. mar 2016, 20:21, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Flora » 19. mar 2016, 15:55

At hæve/sænke-funktionen på min kontorstol er blevet lidt sløj, så når man sidder på den starter man med at sidde normalt og glider så langsomt længere og længere ned indtil man sidder i en mega akavet stilling i forhold til bordet. Herefter kan man så hive den op i normal højde og "legen" starter forfra :rulle:
0
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Minionine » 19. mar 2016, 16:00

At der er faldet et stykke af den midlertidige fyldning, jeg har fået lavet ifbm. en rodbehandling. Nu er jeg bange for, at resten også falder ud. Jeg orker ikke at bekymre mig mere om den tand! :sur:
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 19. mar 2016, 16:13

Mennesker som hakker på efterkommere af migranter - (ikke flygtninge) mens de selv har et efternavn, som tydeligt viser, at deres egen familie også er migreret et sted fra, som intet har med DK at gøre.
HAlloooo.... I er i samme båd!
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf computermus » 19. mar 2016, 16:38

At jeg i dag fik et flip af den anden verden, da jeg kom ud for at gøre rent i børnehaven. Flaget var ikke taget ned og der var for 2./3. gang på en uge igen ikke grovfejet i gaderoberne . En ting er at man selvfølgelig kan glemme , men hver gang de har "glemt " grovfejningen, så har de været ude fra børnehaven 5-10 minutter i lukketid.
Så der ligger en lidt arrig seddel til dem der møder mandag.
0
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf HappyQ » 19. mar 2016, 18:28

Min nabo han spiller hvinende falsk på sin klarinet :tie:
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Hvad irriterer dig grænseløst?

Indlægaf Sophies-mor » 19. mar 2016, 19:20

En udmelding som ikke følges op!
Der er vist én, der er lidt for vant til, at sige hop. Og alle andre siger - ja, naturligvis. Hvor langt, hvor højt, hvor hen og hvornår?
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Generelt"