Hvad har du sidst købt?

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Viskelæder » 19. mar 2016, 16:30

Junika skrev:
Viskelæder skrev:Og så har jeg bestilt 3 matte læbestifter fra ebay, som jeg er spændte på :)

Irina Babenko har anbefalet dem på sin blog, og de ser bare så gode ud.
http://www.ebay.com/itm/271963353453


Smid gerne en anmeldelse når du får dem :)


Det skal jeg gøre :)
1
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 19. mar 2016, 19:06

Junika skrev:
twinkle skrev:
Junika skrev:
twinkle skrev:
Junika skrev:Har forhåbentlig fået en sød en fra Reddit til at købe nogle Looxi ting og maybellines matte and poreless foundation og sende til mig. :D


Elsker Reddit :D

Jeg var en del af deres winter exchange og fik den sødeste exchange partner i USA - det var så sjovt at shoppe til hende, og vi har stadig regelmæssig kontakt på Facebook/Snapchat


Ej hvor fedt Twinkle !! Jeg ville gerne have været med, men det koster jo en formue at sende pakker til USA ! Lykkedes det dig til en rimelig pris..?


Nej, det gjorde det ikke :lol: :lol:

Men jeg havde også meldt mig til den øverste "tier", så vi swappede for omkring 1500 kr. Kunne ikke bære at postdk skulle smide så dyr en pakke væk, så den blev sendt som pakke og så med tracking


Puha - hvad måtte du slippe i porto så? Og hvad fik du af hende af spændende ting ???? :D


Tror jeg gav 250, så det var egentlig ok!
Fik noget fra IT Cosmetics, Missha, NYX, Maybelline (to af deres creamy mattes læbestifter de er såååå lækre!), clinique og physicians formula. Det var virkelig en sjov oplevelse og skal helt sikkert også være med næste gang :)
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 19:11

Hvordan fungerer det Reddit? :genert:

Jeg har luret derinde flere gange (primært når jeg er blevet henvist fra Google) men jeg synes det virker så uoverskueligt at jeg ikke kan se fidusen, selvom de virker kloge derinde :blush:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Junika » 19. mar 2016, 19:30

twinkle skrev:
Junika skrev:
twinkle skrev:
Junika skrev:
twinkle skrev:
Junika skrev:Har forhåbentlig fået en sød en fra Reddit til at købe nogle Looxi ting og maybellines matte and poreless foundation og sende til mig. :D


Elsker Reddit :D

Jeg var en del af deres winter exchange og fik den sødeste exchange partner i USA - det var så sjovt at shoppe til hende, og vi har stadig regelmæssig kontakt på Facebook/Snapchat


Ej hvor fedt Twinkle !! Jeg ville gerne have været med, men det koster jo en formue at sende pakker til USA ! Lykkedes det dig til en rimelig pris..?


Nej, det gjorde det ikke :lol: :lol:

Men jeg havde også meldt mig til den øverste "tier", så vi swappede for omkring 1500 kr. Kunne ikke bære at postdk skulle smide så dyr en pakke væk, så den blev sendt som pakke og så med tracking


Puha - hvad måtte du slippe i porto så? Og hvad fik du af hende af spændende ting ???? :D


Tror jeg gav 250, så det var egentlig ok!
Fik noget fra IT Cosmetics, Missha, NYX, Maybelline (to af deres creamy mattes læbestifter de er såååå lækre!), clinique og physicians formula. Det var virkelig en sjov oplevelse og skal helt sikkert også være med næste gang :)


Ej hvor lyder det bare lækkert. Selvom det er en dyr fornøjelse tror jeg da også jeg overvejer det. Betalte du told af den pakke du modtog..?
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Junika » 19. mar 2016, 19:33

Juki skrev:Hvordan fungerer det Reddit? :genert:

Jeg har luret derinde flere gange (primært når jeg er blevet henvist fra Google) men jeg synes det virker så uoverskueligt at jeg ikke kan se fidusen, selvom de virker kloge derinde :blush:


Det er jo sådan set bare et forum/debat sted, ligesom her. Der er bare mange flere folk så meget mere aktivitet. Efter jeg startede min youtube kanal har jeg været ret aktiv derinde, især med at lægge billeder op af makeup looks og få positiv kritik, det hjælper ret meget til at se ens egne fejl. Men reddit er også meget emsigt, deres administratorer er lidt hysteriske. Har fået slettet billeder et par gange fordi de påstår der er fx filtre på, selvom det bare er direkte sollys. Men brugerne derinde er super søde! Pånær når der går lidt for meget gay/drag makeup i den...
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 20:05

Junika skrev:
Juki skrev:Hvordan fungerer det Reddit? :genert:

Jeg har luret derinde flere gange (primært når jeg er blevet henvist fra Google) men jeg synes det virker så uoverskueligt at jeg ikke kan se fidusen, selvom de virker kloge derinde :blush:


Det er jo sådan set bare et forum/debat sted, ligesom her. Der er bare mange flere folk så meget mere aktivitet. Efter jeg startede min youtube kanal har jeg været ret aktiv derinde, især med at lægge billeder op af makeup looks og få positiv kritik, det hjælper ret meget til at se ens egne fejl. Men reddit er også meget emsigt, deres administratorer er lidt hysteriske. Har fået slettet billeder et par gange fordi de påstår der er fx filtre på, selvom det bare er direkte sollys. Men brugerne derinde er super søde! Pånær når der går lidt for meget gay/drag makeup i den...

Kan du anbefale nogle sider/tråde for en newbie? :-D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Junika » 19. mar 2016, 20:50

Juki skrev:
Junika skrev:
Juki skrev:Hvordan fungerer det Reddit? :genert:

Jeg har luret derinde flere gange (primært når jeg er blevet henvist fra Google) men jeg synes det virker så uoverskueligt at jeg ikke kan se fidusen, selvom de virker kloge derinde :blush:


Det er jo sådan set bare et forum/debat sted, ligesom her. Der er bare mange flere folk så meget mere aktivitet. Efter jeg startede min youtube kanal har jeg været ret aktiv derinde, især med at lægge billeder op af makeup looks og få positiv kritik, det hjælper ret meget til at se ens egne fejl. Men reddit er også meget emsigt, deres administratorer er lidt hysteriske. Har fået slettet billeder et par gange fordi de påstår der er fx filtre på, selvom det bare er direkte sollys. Men brugerne derinde er super søde! Pånær når der går lidt for meget gay/drag makeup i den...

Kan du anbefale nogle sider/tråde for en newbie? :-D


Altså hele makeupaddiction siden er den jeg bruger mest, hvor alt muligt kommer op. Swatches, anmeldelser, nye produkter, looks mm. Og så er der makeupexchange hvor folk sælger deres makeup, og der har man mulighed for at købe det man ikke kan få herhjemme, hvilket jo er mega fedt. :)
1
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 20. mar 2016, 09:34

Gik lidt amok i ting til neglene :lol: - elsker simpelthen at shoppe hos Nicehands, god service, gode priser OG en rabatkode oven i.

CND Vinylux Cityscape
Billede

CND Vinylux Skin Tease
Billede

Color Club Halo-graphic
Billede

Color Club Stuck On You base coat
Billede

Og så lidt fra ebay..

Essie Matte About You
Billede

Essence Express Dry Drops
Billede
2
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 26. mar 2016, 17:03

Fio skrev:2 Olaplex no 3 til vedligeholdelse og 2 Giovanni kure, jeg ikke har prøvet før fra Vitacost :)



Det der Olaplex - er det det nye sort inden for hårpleje? Mit hår trænger til en kærlig hånd, sådan efter 6 måneder i konstant sol og en del saltvand. Skal ligesom stå brud om 5 måneder, og drømmer om Pantene-reklame-lækkert-hår. :lun:
0
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Karkluden » 27. mar 2016, 11:46

Fio skrev:
Annione skrev:
Fio skrev:2 Olaplex no 3 til vedligeholdelse og 2 Giovanni kure, jeg ikke har prøvet før fra Vitacost :)



Det der Olaplex - er det det nye sort inden for hårpleje? Mit hår trænger til en kærlig hånd, sådan efter 6 måneder i konstant sol og en del saltvand. Skal ligesom stå brud om 5 måneder, og drømmer om Pantene-reklame-lækkert-hår. :lun:


Ja, det synes jeg. Jeg plejer at få salonbehandingen i sammenhæng med klip/reflekser, og vedligeholder det så med 3'eren hjemme hver uge ca. Men det er en pærenem proces at lave salonbehandlingen, så man kan sagtens købe salonsættet og lave det selv. Det er immervæk kun 2 trin. Det giver virkelig ekstremt meget shine og styrke til håret, så en stor anbefaling herfra :D og tillykke da ! :blomst:

Helt enig. Jeg har knaldtørt naturkrøllet hår, der så også har været igennem stress og kemiske behandlinger. Kombien af olaplex, masser af fugt og gode kosttilskud har virkelig gjort godt. Jeg var nærmest skaldet for 1,5 år siden (seriøst), og nu har jeg hår til ørelængde, der er TYKT og sundt.

Fio, hvor køber du salonsæt?
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Karkluden » 27. mar 2016, 14:23

Fio skrev:
Karkluden skrev:
Fio skrev:
Annione skrev:
Fio skrev:2 Olaplex no 3 til vedligeholdelse og 2 Giovanni kure, jeg ikke har prøvet før fra Vitacost :)



Det der Olaplex - er det det nye sort inden for hårpleje? Mit hår trænger til en kærlig hånd, sådan efter 6 måneder i konstant sol og en del saltvand. Skal ligesom stå brud om 5 måneder, og drømmer om Pantene-reklame-lækkert-hår. :lun:


Ja, det synes jeg. Jeg plejer at få salonbehandingen i sammenhæng med klip/reflekser, og vedligeholder det så med 3'eren hjemme hver uge ca. Men det er en pærenem proces at lave salonbehandlingen, så man kan sagtens købe salonsættet og lave det selv. Det er immervæk kun 2 trin. Det giver virkelig ekstremt meget shine og styrke til håret, så en stor anbefaling herfra :D og tillykke da ! :blomst:

Helt enig. Jeg har knaldtørt naturkrøllet hår, der så også har været igennem stress og kemiske behandlinger. Kombien af olaplex, masser af fugt og gode kosttilskud har virkelig gjort godt. Jeg var nærmest skaldet for 1,5 år siden (seriøst), og nu har jeg hår til ørelængde, der er TYKT og sundt.

Fio, hvor køber du salonsæt?



Det lyder godt nok vildt! Mit hår var ikke synderligt skadet, men jeg styler det vældig meget, og det ses slet ikke, plus det er blevet så meget mere shiny og stærkt, har også naturkrøl, og det er jo ret sensitivt. Jeg har ikke købt det endnu, men overvejer det, har set det hos Nicehair bla. :)

Det er også ret vildt. SELVFØLGELIG har det at jeg kom over på den anden side af stressen, at jeg spiser bedre, motionerer igen, spiser kosttilskud osv også gjort sit, men jeg tror virkelig på kombien, for der kom altså et boost da jeg begyndte med olaplex.
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Annione » 28. mar 2016, 17:18

Fio skrev:
Ja, det synes jeg. Jeg plejer at få salonbehandingen i sammenhæng med klip/reflekser, og vedligeholder det så med 3'eren hjemme hver uge ca. Men det er en pærenem proces at lave salonbehandlingen, så man kan sagtens købe salonsættet og lave det selv. Det er immervæk kun 2 trin. Det giver virkelig ekstremt meget shine og styrke til håret, så en stor anbefaling herfra :D og tillykke da ! :blomst:


Tak - jeg må give mig i kast med det, når vi er hjemme igen.
1
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 28. mar 2016, 17:43

Disse puddersvampe:

Billede
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5378
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10391

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf lillebjoern » 28. mar 2016, 17:43

Kan I lige se billedet? :8:
1
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf twinkle » 29. mar 2016, 20:45

Har ventet utålmodigt på, at UDs nye sommer kollektion skulle komme til Europa! Overvejede en af highlighterne også, men dem ham jeg vidst nok af i forvejen :deer:

Urban Decay Naked Skin One and Done Hybrid Complexion Cream
Billede

Paul Mitchell Pro Tools Express Ion Round Brush - Medium
Billede

A'kin Lemongrass Shampoo (dybderensende)
Billede

Tweezerman Folding Lash Comb
Billede

NYX Butter Gloss i farven Angel Foodcake
Billede
2
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Skønhed"