Viaplay

Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Viaplay

Indlægaf Daine » 8. sep 2015, 05:35

Jeg har lige taget 3 mdrs gratis Viaplay i brug og blev noget overrasket over, at jeg (man) ikke har adgang til alle de (i det her tilfælde, reality) programmer, som der har været vist. Eller måske mere alle sæsoner. Jeg er en sucker for noget som Masterchef (de udenlandske), Projekt Runway, ANTM mv. Men der ligger kun nogle få sæsoner på Viaplay - ANTM kan jeg slet ikke finde.
Lidt det samme med serier. Jeg elsker NCIS, NCIS LA og Hawaii Five-0. Ingen af dem kan jeg finde på Viaplay, selvom det alle er serier som TV3/søsterkanalerne har vis alle sæsoner af.

Er det bare sådan det er? Det er første gang, jeg har prøvet andet end alm. traditionelt tv, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal forvente mig.
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6344
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14591

Re: Viaplay

Indlægaf Pjeps » 8. sep 2015, 08:59

Nogen serier ligger der i kort tid, det er noget med hvor længe de har rettighederne til at vise dem. Det er vist kun TV3 egne produktioner der ligger der i årevis. Jeg har kørt med Viaplay i flere år, men jeg har heller ikke mulighed for at se TV3 på andre måder, men ind imellem er deres udvalg af udenlandske serier piv ringe. ( men jeg kan se TV3 direkte via pc).
1
:ninja:
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Viaplay

Indlægaf Tux » 8. sep 2015, 09:42

Jeg er helt enig, havde samme oplevelse med 3 måneders prøveperiode på det..
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24637
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3202
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36817

Re: Viaplay

Indlægaf Daine » 8. sep 2015, 11:01

Ok, så blev jeg så klog. Og ved da allerede nu, at jeg ikke skal have forlænget ud over prøveperioden :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Tux
Indlæg: 3064
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:36
Kort karma: 182
Likede indlæg: 5795

Re: Viaplay

Indlægaf Tux » 8. sep 2015, 12:20

3 måneder var også nok for mig, så havde jeg set det meste af det indhold jeg synes var interessant :)
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Viaplay

Indlægaf Wizzze » 8. sep 2015, 12:46

Skumfidusen skrev:
Tux skrev:3 måneder var også nok for mig, så havde jeg set det meste af det indhold jeg synes var interessant :)


Jeg synes også at det lidt af en ørkenvandring at gå på udkig hos Viaplay. Men jeg gider så heller ikke at se reality shows og så har man jo allerede udtømt halvdelen af varelageret.


Omvendt har de West Wing på lager, og så bliver det ikke meget bedre i min bog, og de er ok til at komme med nogenlunde nye film, selvom de skifter ret hurtigt ud, man skal ikke vente for længe med at se noget, for så er det væk :rulle:

Så er Netfix US bedre, der forsvinder ting ikke.
0
Do as I say! :whip:

Tilbage til "Film og TV"