Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 13. mar 2016, 16:28

achillaxedprune skrev:
OberstNasig skrev:Jeg kan mærke, at jeg har bevæget mig mere over i lidt, men godt. Hvor jeg førhen købte et væld af alskens mere eller mindre tvivlsomt dullegrej, er jeg nu blevet mere selektiv med design, kvalitet og de tidsløse køb. Så på baggrund af det købte jeg Proenza Schouler tasken fra ny- nedsat fra knap 11.000 til 4000 :klap: Det er sådan noget, der kan gøre mit ellers kedelige liv lidt bedre :lol:
Jeg kastede mig få dage efter frådende over Giuseppe Zanotti skoene, som var nedsat fra knap 5000 til 1200. Aldrig om jeg ville give fuld pris. Aldrig!
Men de er godt nok et af de bedste skokøb længe. De er simpelthen så elegante og smukke. De passer til stort set alt i min garderobe.
Men så kort tid forinden investerede jeg i et par Opening Ceremony sko, som ligger et godt stykke fra min typiske stil, men jeg synes at sålen var lidt kitch og det kan jeg egentlig meget godt lide. De fungerer ret godt til smalle jeans og en simpel t-shirt.

Jeg har virkelig snart brug for mere skabsplads :nerve:


Hvor fandt du tasken henne til 4000? ... :panik:



Faktisk havde jeg ingen intentioner om et ekstravagant indkøb i denne måned og da slet ikke en taske :gruble: Men denne model er så helt umulig at opstøve til særligt gode udsalgspriser, så da den kom på udsalg på outnet, slog jeg til! :ivrig:
0
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf achillaxedprune » 13. mar 2016, 16:45

OberstNasig skrev:
achillaxedprune skrev:
OberstNasig skrev:Jeg kan mærke, at jeg har bevæget mig mere over i lidt, men godt. Hvor jeg førhen købte et væld af alskens mere eller mindre tvivlsomt dullegrej, er jeg nu blevet mere selektiv med design, kvalitet og de tidsløse køb. Så på baggrund af det købte jeg Proenza Schouler tasken fra ny- nedsat fra knap 11.000 til 4000 :klap: Det er sådan noget, der kan gøre mit ellers kedelige liv lidt bedre :lol:
Jeg kastede mig få dage efter frådende over Giuseppe Zanotti skoene, som var nedsat fra knap 5000 til 1200. Aldrig om jeg ville give fuld pris. Aldrig!
Men de er godt nok et af de bedste skokøb længe. De er simpelthen så elegante og smukke. De passer til stort set alt i min garderobe.
Men så kort tid forinden investerede jeg i et par Opening Ceremony sko, som ligger et godt stykke fra min typiske stil, men jeg synes at sålen var lidt kitch og det kan jeg egentlig meget godt lide. De fungerer ret godt til smalle jeans og en simpel t-shirt.

Jeg har virkelig snart brug for mere skabsplads :nerve:


Hvor fandt du tasken henne til 4000? ... :panik:



Faktisk havde jeg ingen intentioner om et ekstravagant indkøb i denne måned og da slet ikke en taske :gruble: Men denne model er så helt umulig at opstøve til særligt gode udsalgspriser, så da den kom på udsalg på outnet, slog jeg til! :ivrig:


Jeg er misundelig på dit fantastiske køb.. Ombestemmer du dig så smid mig en pb - jeg overtager gerne! :-D
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf OberstNasig » 13. mar 2016, 19:28

achillaxedprune skrev:
OberstNasig skrev:
achillaxedprune skrev:
OberstNasig skrev:Jeg kan mærke, at jeg har bevæget mig mere over i lidt, men godt. Hvor jeg førhen købte et væld af alskens mere eller mindre tvivlsomt dullegrej, er jeg nu blevet mere selektiv med design, kvalitet og de tidsløse køb. Så på baggrund af det købte jeg Proenza Schouler tasken fra ny- nedsat fra knap 11.000 til 4000 :klap: Det er sådan noget, der kan gøre mit ellers kedelige liv lidt bedre :lol:
Jeg kastede mig få dage efter frådende over Giuseppe Zanotti skoene, som var nedsat fra knap 5000 til 1200. Aldrig om jeg ville give fuld pris. Aldrig!
Men de er godt nok et af de bedste skokøb længe. De er simpelthen så elegante og smukke. De passer til stort set alt i min garderobe.
Men så kort tid forinden investerede jeg i et par Opening Ceremony sko, som ligger et godt stykke fra min typiske stil, men jeg synes at sålen var lidt kitch og det kan jeg egentlig meget godt lide. De fungerer ret godt til smalle jeans og en simpel t-shirt.

Jeg har virkelig snart brug for mere skabsplads :nerve:


Hvor fandt du tasken henne til 4000? ... :panik:



Faktisk havde jeg ingen intentioner om et ekstravagant indkøb i denne måned og da slet ikke en taske :gruble: Men denne model er så helt umulig at opstøve til særligt gode udsalgspriser, så da den kom på udsalg på outnet, slog jeg til! :ivrig:


Jeg er misundelig på dit fantastiske køb.. Ombestemmer du dig så smid mig en pb - jeg overtager gerne! :-D


Jeg følte mig også særligt velsignet :D Det skal jeg huske ;)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Viskelæder » 13. mar 2016, 20:19

Jeg er lige kommet til at shoppe lidt på nettet. Først to kjoler

de905267_tsanna_01.03.16_mc_746793.jpg
de901028_jocelyn_30_10_15_sr__5.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Viskelæder » 13. mar 2016, 20:20

Og så lidt til hverdag :)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pityt » 14. mar 2016, 09:07

Jeg har lige bestilt dem her :dåne:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didas » 14. mar 2016, 13:55

Har fået en skrædder til at sy stropper på min Prada clutch, så den kan bruges cross body og så er der er en guldkæde på vej fra Kina. Er sikker på, at det bliver så fint og glæder mig til at få meget mere brug ud af den :lun: Det er synd, at så dyr en taske bare ligger og samler støv i skabet. Og så krydser jeg fingre for, at kæden ikke bliver taget i tolden :tie:

taske.JPG
kæde.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Viskelæder » 14. mar 2016, 16:01

No1 skrev:
Viskelæder skrev:Og så lidt til hverdag :)


Hvor er den vinrøde kjole fra? :)


Det er alt sammen inde fra Missguided.co.uk :)
0
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Pityt » 19. mar 2016, 12:07

4. par sko så lige så mange uger :blush: Men jeg havde brug for et par nye, sorte basketstøvler som erstatning for mine næsten døde Nike :fløjt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 15:50

Forårsjakker fra Ellos.

Det er dog først her bagefter de er købt jeg har tænkt på det måske ikke er så smart, med en sort forårsjakke :stoned:
Jeg ved heller ikke lige hvad jeg synes om det glimmer på skulderen, men resten af jakken kan jeg godt lide.. Anyway, forhåbentlig er der kun én af dem der kan bruges.

Billede

Billede
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 19. mar 2016, 15:52

Juki skrev:Forårsjakker fra Ellos.

Det er dog først her bagefter de er købt jeg har tænkt på det måske ikke er så smart, med en sort forårsjakke
:stoned:
Jeg ved heller ikke lige hvad jeg synes om det glimmer på skulderen, men resten af jakken kan jeg godt lide.. Anyway, forhåbentlig er der kun én af dem der kan bruges.

Billede

Billede


Hvorfor?
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Juki » 19. mar 2016, 16:12

StripesAddict skrev:
Juki skrev:Forårsjakker fra Ellos.

Det er dog først her bagefter de er købt jeg har tænkt på det måske ikke er så smart, med en sort forårsjakke
:stoned:
Jeg ved heller ikke lige hvad jeg synes om det glimmer på skulderen, men resten af jakken kan jeg godt lide.. Anyway, forhåbentlig er der kun én af dem der kan bruges.

Billede

Billede


Hvorfor?

Pga. varme hvis solen skinner.. Jeg er meget det modsatte af kuldskær :genert:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf didas » 19. mar 2016, 16:19

Fra Moss Cph.

image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf StripesAddict » 19. mar 2016, 16:35

Juki skrev:
StripesAddict skrev:
Juki skrev:Forårsjakker fra Ellos.

Det er dog først her bagefter de er købt jeg har tænkt på det måske ikke er så smart, med en sort forårsjakke
:stoned:
Jeg ved heller ikke lige hvad jeg synes om det glimmer på skulderen, men resten af jakken kan jeg godt lide.. Anyway, forhåbentlig er der kun én af dem der kan bruges.

Billede

Billede


Hvorfor?

Pga. varme hvis solen skinner.. Jeg er meget det modsatte af kuldskær :genert:


Ah, det havde jeg ikke lige overvejet :D jeg troede det var mere fordi sort ikke er så forårsagtigt, for nogle. Jeg er mega kuldskær og går mest i sort, så jeg havde ikke lige overvejet, at en sort forårsjakke kunne være problematisk.

Og hov. Jeg prøver ellers at minimere min andel af jordisk gods, men jeg kunne altså ikke stå for den her i øko bomuld og til 80 kr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf zembra1986 » 20. mar 2016, 12:49

Havde brug for lidt glimmer :D

Påtænker lidt at skifte de lettere grimme snørrebånd ud med satinbånd :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3

Tilbage til "Mode"