Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 21. mar 2016, 12:32

Filipai skrev:Tak for tippet - eller hvad man nu siger. Du fik i hvert fald også lokket mig :-D

Håber, det vil give bare lidt. Er lidt i stand still på mit vægttab og trænger til noget opmuntring. Første behandling er i morgen.

Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?


Ja, købte det med Lipo+TEI. Skal nok skrive, om jeg synes, det gør en forskel :)
1
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2016, 10:25

Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?


Nå, var dernede første gang i går.

Først må jeg tilstå, at jeg tydeligvis er fuld af løgn. Eller rettere havde husket forkert :genert: Jeg har nemlig ikke prøvet TEI II før, men åbenbart noget der hedder T-2.

T-2 er dette
Billede

Og det er så ganske rigtigt helt vildt rart.

TEI-II er så det her
Billede

Det er ikke rart :tie:

Første del med Lipo Laser er fint nok, hverken rart eller det modsatte, man ligger bare med nogle plastikklodser placeret rundt omkring, der efterhånden varmes op, men ikke voldsomt.

Så kommer TEI-II, hvor der placeres nogle "måtter" med noget gel på og så sættes der strøm til. Det kan mærkes og føles ikke særlig rart. Ikke at det gør ondt, men man spjætter og ryster (og tænker, at det må da virke, når det nu føles sådan).

Jeg fik behandling på hele maveregionen, som er meget flabset, og på det øverste af lårene, der egentlig er nogenlunde faste og pæne, men hvor jeg har sådan en ridebukse-bule. Og jeg synes faktisk, at jeg kan se forskel på mine lår. Som om, de lige er jævnet lidt ud, der hvor bulen ellers er. Maven kan jeg ikke se noget på - og vægten er bortset fra et par hundrede gram også den samme som i går.

Men jeg tror på, det kan hjælpe.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. mar 2016, 10:42

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?


Nå, var dernede første gang i går.


Men jeg tror på, det kan hjælpe.


Hvornår skal du derned igen? Når jeg kigger på anmeldelserne af lipo-laseren så skulle resultaterne også først komme efter et par dage.

Lyder ikke godt med at det gør ondt, jeg er en piveskid :genert:
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Akehurst2 » 23. mar 2016, 10:47

Filipai skrev:
Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?


Nå, var dernede første gang i går.


Men jeg tror på, det kan hjælpe.


Hvornår skal du derned igen? Når jeg kigger på anmeldelserne af lipo-laseren så skulle resultaterne også først komme efter et par dage.

Lyder ikke godt med at det gør ondt, jeg er en piveskid :genert:


Jeg skal først derned næste torsdag (dumme helligdage :-D)

Det gør ikke ondt. Det er bare ubehageligt (jeg er i øvrigt også en pivskid med smerter så det vil noget). Men hvis det virker, så skal jeg ikke brokke mig et sekund.

Man bliver jo målt første og sidste gang, så det er først der, man ved noget konkret.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Filipai » 23. mar 2016, 10:51

Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:
Akehurst2 skrev:
Filipai skrev:Du må gerne lige komme med en update, har stadig 10 dage inden tilbuddet udløber, så overvejer stadig. Har du taget laser lipo med?


Nå, var dernede første gang i går.


Men jeg tror på, det kan hjælpe.


Hvornår skal du derned igen? Når jeg kigger på anmeldelserne af lipo-laseren så skulle resultaterne også først komme efter et par dage.

Lyder ikke godt med at det gør ondt, jeg er en piveskid :genert:


Jeg skal først derned næste torsdag (dumme helligdage :-D)

Det gør ikke ondt. Det er bare ubehageligt (jeg er i øvrigt også en pivskid med smerter så det vil noget). Men hvis det virker, så skal jeg ikke brokke mig et sekund.

Man bliver jo målt første og sidste gang, så det er først der, man ved noget konkret.


Jeg venter tålmodigt så. Kan være jeg kan få skaffet tilbuddet igen. Da det er en god venindes bror der har den der side. Og hvis det er det virker, er jeg overbevist om hun vil købe sådan en tur også :D
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Juki » 29. mar 2016, 22:59

No1 skrev:Er der nogen af jer som laver contour, der kan anbefale en børste eller to? Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal gå efter.

Jeg har prøvet at aflure hvilken nikkietutorials bruger, men kan ikke se om det er fra Mac, Morphe eller lignende. Nogen anbefalinger?

Det er vist forskelligt hvad hun bruger i de forskellige videoer :gruble:

Jeg ville have gættet på Morphe, da jeg synes det er det hun plejer at bruge? Men så så jeg lige en video hvor folk vist er kommet frem til at det er en MAC børste hun bruger.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Craver » 30. mar 2016, 18:51

No1 skrev:
Juki skrev:
No1 skrev:Er der nogen af jer som laver contour, der kan anbefale en børste eller to? Jeg kan ikke helt finde ud af, hvad jeg skal gå efter.

Jeg har prøvet at aflure hvilken nikkietutorials bruger, men kan ikke se om det er fra Mac, Morphe eller lignende. Nogen anbefalinger?

Det er vist forskelligt hvad hun bruger i de forskellige videoer :gruble:

Jeg ville have gættet på Morphe, da jeg synes det er det hun plejer at bruge? Men så så jeg lige en video hvor folk vist er kommet frem til at det er en MAC børste hun bruger.



Tak for svar. :) Ja, kan heller ikke helt finde ud af det. Der er forskellige typer af børster at vælge imellem.


Jeg er rimelig sikker på, at hun for det meste bruger en Morphe M528 :)
0
... I would name her Rock'N'Roll
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 31. mar 2016, 17:32

Liseletpåtå skrev:Er URBAN DECAY 24/7 Waterline Eye Pencil pengene værd? Jeg har problemer ved at, hvis jeg tight liner, så kommer det også på den nederste af sig selv og det er ret træls faktisk.

Og hvor belastende er det lige at UD xx vice reloadede kun er et finde i ultra? :rulle:

Jeg har faktisk købt en for nyligt, men jeg har ikke fået prøvet den endnu :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Pityt » 31. mar 2016, 18:35

Liseletpåtå skrev:
Pityt skrev:
Liseletpåtå skrev:Er URBAN DECAY 24/7 Waterline Eye Pencil pengene værd? Jeg har problemer ved at, hvis jeg tight liner, så kommer det også på den nederste af sig selv og det er ret træls faktisk.

Og hvor belastende er det lige at UD xx vice reloadede kun er et finde i ultra? :rulle:

Jeg har faktisk købt en for nyligt, men jeg har ikke fået prøvet den endnu :gruble:


Prøv den lige ik'? :-D

Har lige fundet paletten på Rose beauty store, er der mon så en chance for den kommer i magasin? Den skulle jo egentlig være eksklusiv for ultra :gruble:

Jo jo...men det kræver jo, at jeg rent faktisk skal noget hvor jeg tager makeup på :lol: Og der sker ikke det vilde på gå-i-byen-fronten for tiden :/
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 31. mar 2016, 18:37

Liseletpåtå skrev:Er URBAN DECAY 24/7 Waterline Eye Pencil pengene værd? Jeg har problemer ved at, hvis jeg tight liner, så kommer det også på den nederste af sig selv og det er ret træls faktisk.

Og hvor belastende er det lige at UD xx vice reloadede kun er et finde i ultra? :rulle:


De bliver ikke hvor der skal, hos mig. Har dog overvejet at prøve makeup geeks nye eyelinere, de er ikke super dyre og skulle være smudge proof.
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 1. apr 2016, 17:34

Er der nogen der ved, om den danske Sephora har fået de nye Kat von D quads?
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
Outsider
Indlæg: 51
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:06
Kort karma: 0
Likede indlæg: 68

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Outsider » 1. apr 2016, 20:34

No1 skrev:Hvad sker der for cocopandas oppustede priser? Fx nyx paletten m contour og highlight, der skriver de førpris 370 - og sætter den til 170 med rabat. Koster den ikke 200 kr i Matas som normalpris ?


Jeg har også lagt mærke til det. Det er langt fra alle produkter der er billigere hos dem med rabat, i forhold til normalprisen andre steder :forvirret2:
0
Brugeravatar
Junika
Indlæg: 306
Tilmeldt: 9. sep 2015, 16:04
Kort karma: 24
Likede indlæg: 246

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf Junika » 2. apr 2016, 15:16

Hvordan er det nu med rose rose shop - kan man undgå told..?
0
~~Makeup Junkie~~
Findes der andre forums på debatten end Skønhed ??
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 2. apr 2016, 15:30

Junika skrev:Hvordan er det nu med rose rose shop - kan man undgå told..?


Jeg kan ikke huske det helt 100%, men mener at de sender deres pakker som "gave", hvilket gør at der skal noget højere beløb til, før den bliver taget i tolden
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf twinkle » 2. apr 2016, 15:33

340 kr., helt præcist
1
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:

Tilbage til "Skønhed"