Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 20:30

Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(


Undskyld, Viske. Er ikke helt med. Har du afvist hans invitation?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:33

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(


Undskyld, Viske. Er ikke helt med. Har du afvist hans invitation?


Aldrig direkte afvist, men har trukket det i langdrag i laaang tid :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Singletråden

Indlægaf Juki » 21. mar 2016, 20:33

2SHY skrev:Er der andre end mig der om lidt skal se Den første date? :genert:

For helved! De rykker hele tiden tidspunktet, synes jeg :sur: Sidste gang kom det først kl 21.25 ca.

Var det godt/pinligt? :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:34

Rapfisk skrev:Jeg kender følelsen! Når det er sagt, så kan det jo ikke nytte noget. Spring ud i det. Som bekendt ender man jo dér, hvor man er på vej hen, hvis man ikke ændrer retning.

God fornøjelse!


Du har ret :)
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 20:36

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(


Undskyld, Viske. Er ikke helt med. Har du afvist hans invitation?


Aldrig direkte afvist, men har trukket det i langdrag i laaang tid :)


Dén fik jeg :) Men hvad så nu med hans seneste invitation? Dén har du ikke svaret på endnu eller?
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. mar 2016, 20:37

Rapfisk skrev:
Viskelæder skrev:Jeg skriver med en fyr, og jeg er begyndt godt at kunne lide ham. Vi har mødtes i byen et par gange i omkring 5 minutter, og jeg har været fuld. Og nu inviterer han mig ud for 117. gang, og jeg bliver bare så bange og kan slet ikke finde ud af det. Jeg vil jo gerne, men på samme tid har jeg bare lyst til at stikke af og aldrig svare ham igen. Jeg synes, det er så ubehageligt at møde nogen for første gang, man godt kan lide. Jeg blir så nervøs og har bare lyst til at aflyse! Og så prøvede jeg at skrive, at jeg er ked af, at jeg er besværlig, men jeg bliver bare så nervøs, og det er rigtig ubehageligt for mig, også selvom jeg gerne vil møde ham. Og han skriver sikkert det rigtige tilbage, men det føles bare forkert.
Nu føler jeg mig pinlig :(

Jeg kender følelsen! Når det er sagt, så kan det jo ikke nytte noget. Spring ud i det. Som bekendt ender man jo dér, hvor man er på vej hen, hvis man ikke ændrer retning.

God fornøjelse!

Jeg er så enig med Rapchen her. Jeg kender også alt for godt følelsen. For mig er den der bare kun lige indtil jeg har mødt og hilst på manden :) men for pokker, når du godt kan lide ham, så sig dog ja :)
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:46

ManicNinja skrev:Dén fik jeg :) Men hvad så nu med hans seneste invitation? Dén har du ikke svaret på endnu eller?


Nåh, på den måde :) Jeg har igen ikke direkte afvist den, men ikke rigtigt svaret på det, og så har han foreslået andre ting, men det har jeg heller ikke rigtigt svaret på.

Jeg er bare så nederen :ninja:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:47

Planten skrev:Jeg er så enig med Rapchen her. Jeg kender også alt for godt følelsen. For mig er den der bare kun lige indtil jeg har mødt og hilst på manden :) men for pokker, når du godt kan lide ham, så sig dog ja :)


Det er så rigtigt, og det prøver jeg også at tænke! For det går jo hurtigt over. Men al den energi jeg bruger op til på at tænke HELL NO, den er bare så drænende.
0
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. mar 2016, 20:54

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Jeg er så enig med Rapchen her. Jeg kender også alt for godt følelsen. For mig er den der bare kun lige indtil jeg har mødt og hilst på manden :) men for pokker, når du godt kan lide ham, så sig dog ja :)


Det er så rigtigt, og det prøver jeg også at tænke! For det går jo hurtigt over. Men al den energi jeg bruger op til på at tænke HELL NO, den er bare så drænende.

Åh ja. Nu synes jeg efterhånden, jeg har fået ro på mht. første møder, men i starten af min datingkarriere, der var jeg decideret ved at kaste op inden møder....
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9844
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Singletråden

Indlægaf Spjaerten » 21. mar 2016, 20:55

Viske kan du så sige ja og springe ud i det!

Du burde skamme dig, nogen spørger dig rent faktisk ud :banan:

Misundelse.dk

Jeg har indsendt ansøgningen til nærmeste kloster!!!!

Jeg gider ikke forklare, men FUCK mænd!
Jeg er så færdig med dem!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:58

Planten skrev:Åh ja. Nu synes jeg efterhånden, jeg har fået ro på mht. første møder, men i starten af min datingkarriere, der var jeg decideret ved at kaste op inden møder....


Det betyder altså rigtig meget, at du skriver det, for jeg kan føle mig så alene med den følelse. Jeg er virkelig ved at dø af angst lige inden, og generelt er jeg bare slet ikke genert eller usikker. Men lige den situation :nerve:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 20:59

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:Dén fik jeg :) Men hvad så nu med hans seneste invitation? Dén har du ikke svaret på endnu eller?


Nåh, på den måde :) Jeg har igen ikke direkte afvist den, men ikke rigtigt svaret på det, og så har han foreslået andre ting, men det har jeg heller ikke rigtigt svaret på.

Jeg er bare så nederen :ninja:


Ja. Det er du. :P

Er du parat til et klichéspørgsmål? Det kommer her: Hvad er det værste, der kan ske ved at møde ham?

Bare af sted med dig, du! Det er jo ikke en option at lade være. Det gider du jo - garanteret - heller ikke. Når det kommer til stykket.
2
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 20:59

Spjaerten skrev:Viske kan du så sige ja og springe ud i det!

Du burde skamme dig, nogen spørger dig rent faktisk ud :banan:

Misundelse.dk

Jeg har indsendt ansøgningen til nærmeste kloster!!!!

Jeg gider ikke forklare, men FUCK mænd!
Jeg er så færdig med dem!


Jamen du har ret, søde Spjaert. Jeg haaaader det bare. Arghhh!

Skal vi ikke bare smutte i klosteret sammen og spise jordbærkage hver dag?
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 21:02

ManicNinja skrev:
Ja. Det er du. :P

Er du parat til et klichéspørgsmål? Det kommer her: Hvad er det værste, der kan ske ved at møde ham?

Bare af sted med dig, du! Det er jo ikke en option at lade være. Det gider du jo - garanteret - heller ikke. Når det kommer til stykket.


Kliché eller ej, så er det jo spot on :) For der kan jo ikke ske noget! Hvis vi ikke kan lide hinanden, eller det er awkward, så er det sådan. Og jeg har jo også gjort det før, altså sidste år kørte jeg ud til en fremmed svensker i Thisted :-D Så jeg har sådan nogle små lommer med mod! Men for det meste så er jeg bare så bange for at blive vurderet. Jeg tror, jeg blir bange for, at jeg, grundet nervøsitet og usikkerhed, slet ikke får vist, hvem jeg er.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 21:03

Og så i øvrigt, Viske - hvis det kan hjælpe dig, så er jeg også nervøs inden dates. Ikke helt så nervøs som du, tror jeg. Men jo, jeg kender det. Og i andre situationer har jeg for år tilbage været så nervøs, at det føltes som at jeg skulle dø. Mindst. Fælles for dem var, at der kun var én måde at afhjælpe nervøsiteten/angsten på: At gøre det, jeg var skrækslagen for.

Ikke bare én, men mange gange. Altså, sådan rigtigt mange gange. Min telefonangst blev sådan nogenlunde kureret med phonerjob ... :D
Senest rettet af ManicNinja 21. mar 2016, 21:04, rettet i alt 1 gang.
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"