Singletråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 21. mar 2016, 21:04

ManicNinja skrev:Og så i øvrigt, Viske - hvis det kan hjælpe dig, så er jeg også nervøs inden dates. Ikke helt så nervøs som du, tror jeg. Men jo, jeg kender det. Og i andre situationer har jeg for år tilbage været så nervøs, at det føltes som at jeg skulle dø. Mindst. Fælles for dem var, at der kun var én måde at afhjælpe nervøsiteten/angsten på: At gøre det, jeg var skrækslagen for.


Det hjælper mig at vide :) Altså virkelig. At andre også kan blive helt overdrevent nervøse.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 21. mar 2016, 21:04

Juki skrev:
2SHY skrev:Er der andre end mig der om lidt skal se Den første date? :genert:

For helved! De rykker hele tiden tidspunktet, synes jeg :sur: Sidste gang kom det først kl 21.25 ca.

Var det godt/pinligt? :D

Ah det var ikke så slemt som det kunne have været. Der var en der forsøgte at sælge sig selv på at have samtlige Jumbobøger :tie: Så var der en af tåberne fra Spil.nu reklamerne og så var der det sødeste par der bare SKAL finde sammen :lun:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 21:10

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Ja. Det er du. :P

Er du parat til et klichéspørgsmål? Det kommer her: Hvad er det værste, der kan ske ved at møde ham?

Bare af sted med dig, du! Det er jo ikke en option at lade være. Det gider du jo - garanteret - heller ikke. Når det kommer til stykket.


Kliché eller ej, så er det jo spot on :) For der kan jo ikke ske noget! Hvis vi ikke kan lide hinanden, eller det er awkward, så er det sådan. Og jeg har jo også gjort det før, altså sidste år kørte jeg ud til en fremmed svensker i Thisted :-D Så jeg har sådan nogle små lommer med mod! Men for det meste så er jeg bare så bange for at blive vurderet. Jeg tror, jeg blir bange for, at jeg, grundet nervøsitet og usikkerhed, slet ikke får vist, hvem jeg er.


På den måde er angsten jo faktisk et ret "smart træk" af dig. For hvis han nu ikke er interesseret, kan du så bagefter sige til dig selv: "Det er også bare, fordi han kun har mødt generthedsudgaven af mig, at han ikke kan se, hvor charmerende og forførende en dame, jeg er".

Måske du lige nu og her bare skulle tvinge dig selv til at huske, hvordan andre afvisninger efter første date har været - og at du sikkert har håndteret dem heeeelt fint. Og at du sikkert ret hurtigt har været back in shape og hopla. Og så ellers bare lægge fortiden væk og se hvad der sker? :) Være tryg i at hvad end der sker, kan du håndtere det.
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 21:13

Spjaerten skrev:Viske kan du så sige ja og springe ud i det!

Du burde skamme dig, nogen spørger dig rent faktisk ud :banan:

Misundelse.dk

Jeg har indsendt ansøgningen til nærmeste kloster!!!!

Jeg gider ikke forklare, men FUCK mænd!
Jeg er så færdig med dem!


Indtil næste gang ... :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Singletråden

Indlægaf Planten » 21. mar 2016, 21:19

Viskelæder skrev:
Planten skrev:Åh ja. Nu synes jeg efterhånden, jeg har fået ro på mht. første møder, men i starten af min datingkarriere, der var jeg decideret ved at kaste op inden møder....


Det betyder altså rigtig meget, at du skriver det, for jeg kan føle mig så alene med den følelse. Jeg er virkelig ved at dø af angst lige inden, og generelt er jeg bare slet ikke genert eller usikker. Men lige den situation :nerve:

Haha, ja lige det tidspunkt er forfærdeligt! Lidt spænding må der gerne være, men opkast må man holde sig fra :lol:
0
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 21. mar 2016, 21:20

Jeg skriver sq til Gift ved første blik....... De søger nye deltagere..... :fløjt:
9
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Singletråden

Indlægaf MOGA » 21. mar 2016, 21:23

DenBlødeJyde skrev:Jeg skriver sq til Gift ved første blik....... De søger nye deltagere..... :fløjt:


Gør det!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 21. mar 2016, 22:08

DenBlødeJyde skrev:Jeg skriver sq til Gift ved første blik....... De søger nye deltagere..... :fløjt:


Aj - dét er FANDEME i orden! Kæft, du er modig - jeg hepper! :gogo:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 3. nov 2015, 09:59
Kort karma: 439
Likede indlæg: 5666

Re: Singletråden

Indlægaf DenBlødeJyde » 22. mar 2016, 07:08

Det var egentlig mest for sjov.. men kunne da godt være at jeg smed en lille mail afsted.... bare for at prøve........ :genert:
4
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15654
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Singletråden

Indlægaf 2SHY » 22. mar 2016, 07:17

DenBlødeJyde skrev:Det var egentlig mest for sjov.. men kunne da godt være at jeg smed en lille mail afsted.... bare for at prøve........ :genert:

Det værste der kan ske er at du bliver udvalgt og du så må melde fra :) At man sender en mail er ikke ensbetydende med at man SKAL gennemføre det hvis man udvælges :)
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 22. mar 2016, 09:29

ManicNinja skrev:
På den måde er angsten jo faktisk et ret "smart træk" af dig. For hvis han nu ikke er interesseret, kan du så bagefter sige til dig selv: "Det er også bare, fordi han kun har mødt generthedsudgaven af mig, at han ikke kan se, hvor charmerende og forførende en dame, jeg er".

Måske du lige nu og her bare skulle tvinge dig selv til at huske, hvordan andre afvisninger efter første date har været - og at du sikkert har håndteret dem heeeelt fint. Og at du sikkert ret hurtigt har været back in shape og hopla. Og så ellers bare lægge fortiden væk og se hvad der sker? :) Være tryg i at hvad end der sker, kan du håndtere det.


Ja, det er helt klart forsvar, men ikke så meget det at kunne sige bagefter, hvis det gik galt, at "han så aldrig den rigtige mig". Men det er mere forsvar, at jeg får SÅÅÅ MEGET lyst til at aflyse og løbe skrigende bort. Og at jeg får overbevist mig om, at jeg da på ingen måde skal møde ham, og at mit liv er meget dejligere, som det er lige nu (og det er ret reelt også. Jeg elsker mit liv som single).

Jeg er, uden at skulle spille smart, aldrig blevet afvist af en fyr efter første date. Eller nærmest nogensinde. Det er altid mig, der er den afvisende. Så det gør det jo bare endnu mere mærkeligt, sådan objektivt. Men jeg er bare så bange for at blive såret. Kliché eller ej :)

Tak for dine ord :kys:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 22. mar 2016, 09:30

Planten skrev:
Viskelæder skrev:
Planten skrev:Åh ja. Nu synes jeg efterhånden, jeg har fået ro på mht. første møder, men i starten af min datingkarriere, der var jeg decideret ved at kaste op inden møder....


Det betyder altså rigtig meget, at du skriver det, for jeg kan føle mig så alene med den følelse. Jeg er virkelig ved at dø af angst lige inden, og generelt er jeg bare slet ikke genert eller usikker. Men lige den situation :nerve:

Haha, ja lige det tidspunkt er forfærdeligt! Lidt spænding må der gerne være, men opkast må man holde sig fra :lol:


Ja, opkast er sjældent et hit :lol:
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. mar 2016, 10:14

Viskelæder skrev:Jeg er, uden at skulle spille smart, aldrig blevet afvist af en fyr efter første date. Eller nærmest nogensinde. Det er altid mig, der er den afvisende. Så det gør det jo bare endnu mere mærkeligt, sådan objektivt. Men jeg er bare så bange for at blive såret. Kliché eller ej :)


Uden at der nu skal gå totalt Freud i den er der muligvis en pointe i, at du udelukkende har været sammen med mænd,der ikke på et tidspunkt har afvist dig ...

Anyway. Jeg prøvede sådan set bare at sige, at det kan være en god erkendelse, at løsningen ikke er at undgå det, der potentielt kan såre én - men at huske at man er overlevet ganske glimrende og har håndteret det og er kommet (hurtigt) videre, de gange det er sket. Selv om du måske ikke er blevet afvist, har du formodentligt alligevel som alle os andre ikke helt unge mennesker erfaring med sårethed. ;)

Rigtigt god date! Husk frisk mund-pastiller ... :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Singletråden

Indlægaf Viskelæder » 22. mar 2016, 10:46

ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er, uden at skulle spille smart, aldrig blevet afvist af en fyr efter første date. Eller nærmest nogensinde. Det er altid mig, der er den afvisende. Så det gør det jo bare endnu mere mærkeligt, sådan objektivt. Men jeg er bare så bange for at blive såret. Kliché eller ej :)


Uden at der nu skal gå totalt Freud i den er der muligvis en pointe i, at du udelukkende har været sammen med mænd,der ikke på et tidspunkt har afvist dig ...

Anyway. Jeg prøvede sådan set bare at sige, at det kan være en god erkendelse, at løsningen ikke er at undgå det, der potentielt kan såre én - men at huske at man er overlevet ganske glimrende og har håndteret det og er kommet (hurtigt) videre, de gange det er sket. Selv om du måske ikke er blevet afvist, har du formodentligt alligevel som alle os andre ikke helt unge mennesker erfaring med sårethed. ;)

Rigtigt god date! Husk frisk mund-pastiller ... :P


Det er netop min pointe, jeg har meget stor erfaring med at blive såret. Det har bare ikke været fra fyre efter første date :)

Haha, nooooo!
0
Brugeravatar
ManicNinja
Indlæg: 5484
Tilmeldt: 27. aug 2015, 14:16
Kort karma: 1159
Likede indlæg: 8962

Re: Singletråden

Indlægaf ManicNinja » 22. mar 2016, 11:03

Viskelæder skrev:
ManicNinja skrev:
Viskelæder skrev:Jeg er, uden at skulle spille smart, aldrig blevet afvist af en fyr efter første date. Eller nærmest nogensinde. Det er altid mig, der er den afvisende. Så det gør det jo bare endnu mere mærkeligt, sådan objektivt. Men jeg er bare så bange for at blive såret. Kliché eller ej :)


Uden at der nu skal gå totalt Freud i den er der muligvis en pointe i, at du udelukkende har været sammen med mænd,der ikke på et tidspunkt har afvist dig ...

Anyway. Jeg prøvede sådan set bare at sige, at det kan være en god erkendelse, at løsningen ikke er at undgå det, der potentielt kan såre én - men at huske at man er overlevet ganske glimrende og har håndteret det og er kommet (hurtigt) videre, de gange det er sket. Selv om du måske ikke er blevet afvist, har du formodentligt alligevel som alle os andre ikke helt unge mennesker erfaring med sårethed. ;)

Rigtigt god date! Husk frisk mund-pastiller ... :P


Det er netop min pointe, jeg har meget stor erfaring med at blive såret. Det har bare ikke været fra fyre efter første date :)

Haha, nooooo!


Og sidder du ikke og er helt okay alligevel? :fløjt: Kan selvfølgelig sagtens forstå dig. Det er da alment menneskeligt at have den dér frygt. Absolut. Men der er bare ingen grund til at agere som én, der ikke ville kunne klare et par følelsesmæssige skrammer, hvis man faktisk har en del råstyrke (som jeg fornemmer, at du har). :)
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill

Tilbage til "Forhold og sex"